Vesgantti Recenzje 

96
•
Wynik TrustScore: 2.5 na 5

2,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Don’t buy from this seller! Such an awful experience with them after buying a mattress which arrived faulty. Communication is awful, and they are not replacing the faulty product, and want me to do my... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

After reading countless reviews on matresses online, I decided on purchasing a Vesgantti King size hybrid box top as the price was unbeatable for what is on offer. I must say i am more than pleasantly... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I really love that mattress ,it's amazing quality and good price.Im working as housekeeper and few my clients have expensive mattresses like Emma and Simba and I say Vesganti mattress is same qualit... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I bought two mattresses in 2023. One was a memory foam mattress, which has been absolute perfection! The second one is good quality as well, but I definitely prefer the extra comfort of memory foam. I... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Dom i ogród

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

An Amazing Mattress with Perfect Firmness, Delivered to Your Door. Shop Vesgantti. 0% Interest-Free Payments. Free Shipping. 10 Year Warranty. 100 Night Mattress Trial. Effortless Returns.


Dane kontaktowe

2,6

Słaba

Wynik TrustScore: 2.5 na 5

96 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,6

Wszystkie recenzje

(96)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 8

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Dropshippers of Chinese made…

Dropshippers of Chinese made mattresses, which isn't an issue, but I wanted to return one of the mattresses I purchased, was then made to wait for 2 weeks to confirm they had received it, then offered me £30 refund for me to keep the mattress.

I had to claim via my credit card company for a refund.

BEWARE if you want to return anything - Also, the customer service responses come via a Gmail account.

9 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Excellent Customer Service and Super Comfortable Mattress

After reading some of the Trustpilot reviews, I was a little hesitant about ordering, however I am glad that I listened to my intuition and ordered my Vesgantti Folding Mattress Bed, I went for the single 90x190x15cm.

I had recently moved to a new home and needed a temporary sleeping solution until I can save up enough for a full-sized double bed and mattress, which probably won’t happen until the Black Friday sales!

I emailed Vesgantti via their online ‘contact us’ form and as stated on their website, a member of their team responded well within the stated 24-hour response time. I had a few queries about the folding mattress, and I wanted to check stock levels before placing my order, and my email queries were dealt with by the ever so friendly, professional, and efficient Kalice, who answered all my queries and confirmed the mattress as being in stock.

After receiving all the information I required, of course which would not have been possible without the help of Kalice, I placed my order online and to my surprise, the mattress was delivered the very next day! Now that’s what I call service. Thank you ever so much for a 5-star experience from ordering to delivery.

The folding mattress itself is perfect and I have been having the most amazing and uninterrupted sleep and although it’s a folding mattress, to me it feels as good as a £1000 mattress. It has medium firmness, and it may only be 15cm thick, however it has the same comfort as a full-size mattress. Also, it arrived perfectly boxed in vacuum sealed packaging, with full instructions on how to carefully break the vacuum seal, which included a little handy device for cutting open the seal.

All in all, I am very impressed with my Vesgantti purchase, and I would recommend it to anyone thinking of getting a guest mattress, which when not in use can be stored away in the very handy storage bag that comes with the mattress.

4 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Don't fall for their trap. Measurements are way off

Don't fall for their trap! Mattresses measurements are off! I ordered a mattress in sale in 2022, see below:
Vesgantti Pro fashion Hybrid Mattress-9.6 Inch Euro(Box) Top Mattress Series × 1
4FT6 Double / 135*190*24cm
The mattress didn't fit my double bed as there was a gap on the side and footboard. When I measured the mattress the actual size was 130x188x20cm! (yes read that again!!!) Absolutely awful! I should've read the reviews before buying from this business. I will NEVER BUY here again and I do not recommend Vesgantti to anyone. They are Fraudsters! I couldn't return my mattress as I had already opened it and aired it out. Plus it went on my brand new bed 2 months later. I have to give the matress away to charity. Do not buy from Vesgantti.

5 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I regret not reading the reviews before…

I regret not reading the reviews before buying a mattress from this company through B&Q market place. I've ordered a mattress since 29th June, I am still waiting for it. I've sent several messages to the seller and they keep asking me to wait. Even after asking for a refund, they still ask me to wait. I would stay away from this company because they are patronising, unsympathetic, my guests have been sleeping on the floor for days (since 7th July), they've caused me such embarrassment.

19 lipca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Don't trust and Buying product not real warranty I am.contac to seller writing several…

Buying product not real warranty. I am.contac to seller writing several time I am requesting replacement under the warranty but don't give me any offers or replacement my king size bed I am sharing my email request I am complaining UK obdusman tuk company house as well .
As you seen below my emails
I bought the king-size below order details and have a problem back and neck problem ls getting worse. I am a disabled person the bed is hurting me, the metal coil hurts my body and it is making it worse. On the top side the foam mattress is fabric is not protecting medium firm orthopaedic. I got MRI scan from Dr and physiotherapy my spine is S shape damage my nerve bone

I need to replace under warranty please help me I need to change the mattress to full firm orthopaedic mattress. Dr and physiotherapy recommend immediately change as this mattress do not support back and hip and neck. If you wish I can send you the MRI results.

Kind regards
ZB

21 października 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Amazing

Just received the 5th Mattress I have ordered from Vesgantti, in the last couple of years... 3 for a charity holiday home and 2 were for my home, great quality, super fast delivery, cannot fault this company

8 lipca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Ordered on the 20th and waited...

Ordered on the 20th and waited for status to change to fulfilled but nothing happened. I contacted them to ask why they weren't shipping and was told they were out of stock and would I like a different one. Well as that one states is £100 less when not on sale and was only actually about £4 different in price at sale prices (is it actually a sale or was that also a lie to draw you in and it's always that price?) I obviously said no. They say they will be restocking at the end of the month and when I said it might be an idea to tell people this rather than have them chase you, I was told the email may have been sent to junk. This I know isn't true as I don't automatically delete spam and check them in case something went to junk by accident. I'll wait and see if anything happens in a couple of days but I am not happy, money was taken quick enough. I wasn't going to write a review but I foolishly didn't check here first. Now I have looked I am not feeling very confident. Stock systems can easily be programmed to update in real time with a database back end so there is no excuse for selling items you don't yet have and making false promises.

20 czerwca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

The mattress is very soft

The mattress is very soft . Read all the reviews which said how great it was on Amazon. I bought it direct from vesgantti though Contacted re returning as they state you can return after 100 days. They are really faffing about. I am not impressed with your customer service. You shouldn't state about return in 100 days if you don't mean it. It's not a good mattress for my elderly mother. I am very disappointed

Up date was offered 30% then 50% off to keep it. Then told donate to charity and send proof which I have done. So waiting for refund.

22 czerwca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Very concerned.

Tried to order items from Vesgantti only to be told out of stock. We were asked if a replacement was satisfactory which we agreed and told them which mattress we would like. But so far have not heard anything this was 3 days ago. Customer services non existent no contact number to ring, is this company legitimate as we have paid in advance and now very concerned 😟

5 kwietnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

ABSOLUTE NIGHTMARE !

Ordered 2 mattresses from this company . Got a text after 4 days saying one mattress will be delivered at 1pm. I was out at the time but when I got home nothing had been delivered. I emailed them and they said it had been delivered by XDP on 7th April. I complained that it had not been delivered and then they changed their minds and told me it had been delivered by Amazon on 5th . I didn’t even buy it through Amazon !!! I bought it direct from Vesgantti. They then told me to call XDP and gave me a fake telephone number which when I called was not in existence. XDP is a joke . The live chat doesn’t work and when you use their portal to submit an email it doesn’t submit ! It’s like going round in circles between Vesgantti and XDP and getting no where. It’s taking up hours of my time to find out why I am not receiving my goods. They keep saying it has been delivered and will not accept that it hasn’t. I’ve read everyone’s reviews on here and there are so many similarities like they are doing the same to everyone. Even down to the fake phone number. Only a lucky few have actually received their item. Seems to me even if you are lucky to receive an item from them the quality is not so great or the return policy is a joke. . I wish I had read the reviews on here first. I never would have bought anything from them . I’ve tried to cancel the order for the second mattress but they won’t do it. They tell me to refuse it when…. or…. if it arrives. !!! They are complete liars . They have no shame. They should be shut down. I paid via PayPal but have only just put in the dispute through the resolution service PayPal have so I guess time will tell. In the meantime I’m going to Dreams beds to get my mattress. I’m not waiting round for them to deliver absolutely nothing .
AVOID THIS SELLER LIKE THE PLAGUE

7 kwietnia 2023
Opinia niezależna
Logo Vesgantti

Odpowiedź od Vesgantti

Hello Jayne Hammond,

Thank you for your purchase and feedback.I am sincerely sorry not offering you a good purchase experience.We cooperate with amazon logistics to ship your order ,so we said it was delivered by amazon, sorry for the misunderstanding. And according to the Amazon logistics tracking website,it has been delivered on the 6th of April but they don't provide a POD.We have issued you a full refund of that order, please be kindly noted.
And regarding the order which was shipped by XDP, you ordered it on the 5th and it was delivered on the 11th, our promised delivery time is 3-5 business days, so it was not delayed, however, we are still feeling deeply sorry about the inconvenience you meet about delivery. As you have refused the delivery,we will make a full refund soon once we have received it.
To express our apologies, if you still need mattresses,we can offer you an extra discount as compensation, please email us to get the code and please accept our most sincere apologies.

Oceniono na 1 z 5

Did not deliver on date promised

I purchased the mattress topper online on Saturday April 1, with the written promise that it would be delivered within 3 business days. It is now the 6th, and I have just gotten confirmation that it will arrive on the 8th, which is too late for my needs. I'll now have to scramble to find an alternative solution for my camper van for the Easter weekend away. There is no number to call, and it took 19 hours for a response to my email yesterday. I wouldn't buy online from them again.

6 kwietnia 2023
Opinia niezależna
Logo Vesgantti

Odpowiedź od Vesgantti

Hello Leslie


Thank you for your purchase and feedback. I am sincerely sorry for not offering you a good purchase experience. Your order was placed on the 1st and was delivered on the 6th by Amazon logistics.We stated clearly on the product page the delivery time is 3-5 business days, if the delivery exceeds this time frame, it is a delay,so your order was delivered in the promised time frame.
However we are sorry the delivery took longer than your expected, to express our apologies, we are willing to offer you a partial refund as compensation, please email us for further communication. Thank you!

Oceniono na 1 z 5

terrible mattress / ordeal return

terrible mattress. I can't move in the morning. I have no back problems with other mattresses (hotels etc).
My parnter is trying to return it, but the only option for a full refund is to contact a local charity.
We will be contacting the bank for a charge back refund, not serious.

1 kwietnia 2023
Opinia niezależna
Logo Vesgantti

Odpowiedź od Vesgantti

Hello Jordi Belenguer Ferrer

Thank you for your purchase and feedback, I am sincerely sorry for not offering you a good purchase experience.
We cooperate with the majority of the charity shops in the UK, they will come to collect the mattress for free and we will make a full refund once we confirm the mattress is collected. We believe donating it would create more value for society than recycling and reselling it, it is convenient and easy to process for you as well.
However,if you don't accept this solution,we can also offer you other ways to deal with the mattress that is more convenient for you. Please contact us via email and we will respond to you asap. Thank you!

Oceniono na 1 z 5

Vesgantti will sell you out of stock items

Vesgantti will sell you mattresses which are not even in stock and advertise delivery within 3 to 5 days. Paypal will ask you to give them three weeks to resolve the problem with seller.
My mistake was I did not search for review on this online seller as they sell on Amazon as well. Never presume that such retailers will give you reliable service directly.
Very disappointed. MM, Ditton Rd, Surbiton

13 marca 2023
Opinia niezależna
Logo Vesgantti

Odpowiedź od Vesgantti

Hello M Mistry

Thank you for your purchase and feedback.
I do apologize for the inconvenience we caused you.
We manage our inventory every day to make sure it is accurate, and when you order the product,is it available, however when we dispatch your order, we found the last one stock of the mattress you ordered had a defect on the package which cannot reach the standard for a product dispatching.
We promise to continuously improve the inventory management mechanism to prevent out-of-stock situations after the purchase,we can offer you a discount as compensation if you are still interested in ordering another mattress from our store, Please contact us for it, thank you!

Oceniono na 5 z 5

Excellent Service

II can't understand the negative reviews on Trustpilot regarding the customer experience. I order the luxe hybrid mattress on Wednesday night and it arrived Friday morning. The mattress itself is fantastic. I would definitely buy from Vesgantti.com again. Thank you.

24 lutego 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I wish I'd checked Trust Pilot before…

I wish I'd checked Trust Pilot before buying. If you're not put off already by other reviews... I'm afraid I also had a negative experience with this company. Mainly because the customer service is not set up well at all.
- There's no chat option, so you can't ask simple questions about your order.
- You can only email and wait - I was told 'be patient!' which doesn't feel great when your simple questions are being ignored.
- The delivery company (XDP) does have a chat, and the people there were incredibly helpful in letting me know where my delivery was. However, they don't seem to be able to actually communicate with the delivery team to arrange anything, and not at all with Vesgantti.
- When I asked for a telephone number I was given one that didn't work.
- I did eventually get a refund (I never received the mattress - after trying for 3 days to arrange delivery, I asked for the mattress to be sent back) but I had to chase for it.

Vesgantti - please just put simple methods in place so your customers can speak with you. I'm sure it will help you as well as us.

22 stycznia 2023
Opinia niezależna
Logo Vesgantti

Odpowiedź od Vesgantti

Hello Libby Waite

Thank you for your purchase and feedback.
I am sorry for the inconvenience we caused you.
Customers can get in touch with us via email or WhatsApp,we will respond within 24 hours ( promised time) but usually in 12 hours.
If you are still interested in ordering another mattress, we can change to a more reliable shipping carrier such as UPS to ship and don't charge any extra shipping costs,also we will offer you a discount as compensation.Hope we can get your understanding!
Thank you!

Oceniono na 5 z 5

Ordered a 80x200 mattress to fit ikea…

Ordered a 80x200 mattress to fit ikea daybed 10/01/23 received prompt tracking information and it was delivered 11/01/23.
Mattress looks good quality was extremely well vacuumed packed!
Very happy with service personally but nearly didn’t order due to the negative reviews, also paid with PayPal to get buyer protection just incase of a problem.
But in fairness it’s was a great transaction from beginning to end!

11 stycznia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Refrain from this vendor to save your money. Tracking number provided and courier says they do not have this item. Absolutely no clarity on when the item will be delivered.

I placed an order for standard double mattress. The company issued the tracking number for delivery. On the date of delivery the driver came by the house to only inform he did not find this item in his van for delivery and went back.

Since then, I am shuttled between the vendor and the courier, and neither of them were able to trace the consignment nor able to commit a timely resolution and delivery.

The money is locked in, and this bogus company not processing the order cancellation either. I wish I had seen the numerous review on similar nature in this forum before placing my order. Please refrain from dealing this vendor.

4 stycznia 2023
Opinia niezależna
Logo Vesgantti

Odpowiedź od Vesgantti

Hello ,thank you so much for choosing Vesgantti and I sincerely feel sorry that we didn't offer you a perfect purchase experience.
To help you solve the problem meanwhile offer some compensation to express our apologies, could you please provide me with your order number or some other information, I will contact you via email asap to provide some solutions. Or you can send us emails, and we will respond in 12 hours. Looking forward to your response.Wish you a great day!

Oceniono na 5 z 5

Quick delivery, very comfortable and affordable

I ordered 2 pro hybrid mattresses 90 x 200 cm for my son's super king size bed. They arrived very quickly with DPD, within in a few days. My son loves them. Well made, very good value for money and extremely comfortable. So I ordered another 2 for the guest room super king size bed, they also arrived within a few days. Fantastic service and we are very happy.

4 stycznia 2023
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej