Vanstreets Recenzje 17

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej


Dane kontaktowe

3,6

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

17 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Never Reply

I purchased a shirt on 7/5, but I realized the shipping address was incorrect and needed to be changed. I sent an email on the same day, but until today I still haven’t received any reply. I’ve also tried contacting through WhatsApp and Facebook, but there has been no response either.

I’m from Malaysia, and the lack of response is making me feel quite anxious and worried that I may have been scammed. I would really appreciate it if someone could get back to me as soon as possible. Thank you.

@Vanstreets if you see my review pls email me or reply my email

this is my order number: Vans3166
address: B-19-10, Sunway Serene, Jalan SS 8/2, Selangor 47300, Malaysia

7 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Vanstreets

Odpowiedź od Vanstreets

Hi, we’re very sorry for the delayed response and the inconvenience caused.

Could you please send us your order number and the correct shipping address? Our customer support team will check your order immediately and help you update the address as soon as possible.

Thank you for your patience and understanding.

Oceniono na 1 z 5

Second review

Hi again. Interesting how Vanstreets replied to my review on this site. As Vanstreets instructed to do, I sent a 4th email to Vanstreets. It has been 2 weeks since I sent my 4th email and still have not received a reply. I will be contacting the Bettet Business Bureau. WORST COMPANY EVER!!! Do not support this fraudulent company!

21 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Vanstreets

Odpowiedź od Vanstreets

Hi,

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you’ve experienced. This is absolutely not the experience we want any customer to have.

It’s possible that there was an issue with email delivery or that your previous messages were not successfully received by our support system. We truly want to help resolve this matter for you as soon as possible.

Please leave your order email address here or contact us again at customer@vanstreets.com, and our customer support specialist Linxi will personally follow up with your case as a priority.

We appreciate your patience and the opportunity to make this right.

— Vanstreets Support Team

Oceniono na 5 z 5

High quality product

High quality product! It feels like custom hand-made quality, which should explain why there might be a slightly longer wait to receive item - but the smile on my wife's face when she saw her new favorite t-shirt made it so worth the wait!! This business definitely operates on the side of bespoke art. It's not WalMart- they deserve respect 😎👍

1 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Great shirts

I loved the Sunflowers 3 shirt the minute I saw it. I got mine in ivory. The lettering doesn't stand out as well as on the darker colors, but it is readable. I got a dark one for my sister and she loves it. She really appreciates you having large sizes. The shirt washes well and is soft and comfortable.

30 marca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Poor quality, questionable return policy

I ordered a tshirt for my wife size small. It is manufactured and shipped from China. They don't mention that in their ads. It took several weeks to receive the shirt and although it was marked small it was the size of a man's large. I requested an address to return the shirt. They replied a couple of weeks later requesting photos of the shirt with tape measure showing the dimensions of the shirt. I did this and also sent photos of the shirt with one of my wife's shirts(small) on top of it. It was obvious how much larger their shirt was in comparison. I also requested an address to return the shirt for refund. I received a reply they would give me a $3.00 credit on another shirt. I replied this was unacceptable and for the third time requested a return address. Their answer was they would send me $5.00 and I could keep the shirt. I doubt I will ever see it. The shirt is of very course material and the screening is mediocre. They advertise a thirty day return for refund policy. THEY LIE. Order at your own risk.

26 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Vanstreets

Odpowiedź od Vanstreets

Hi there,

We’re truly sorry to hear about your experience, and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

This is definitely not the standard we aim to provide. We take product quality, sizing accuracy, and customer service very seriously, and your feedback highlights areas we must improve.

Regarding your case, our customer support team is currently reaching out to you directly to resolve this issue as quickly as possible. We will make sure to provide you with a proper solution, including return or refund options in line with our policy.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback, and we are committed to making this right for you.

Best regards,
Vanstreets Team

Oceniono na 5 z 5

Recommend this shop

I really love the fabric of this hoodie, so I purposely got it a bit oversized. The design looks great, and they’ve got T-shirts, hats. I got a 5x just on the sage size

1 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Worst experience ever

Worst experience ever. They shipped to the wrong address and tried to gaslight me the entire time. I’m very upset with the way they are handling the situation. Nothing has been resolved and I lost out on my item and my money. Please beware of this company.

1 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Vanstreets

Odpowiedź od Vanstreets

We’re very sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it must be to not receive your order and to feel that the situation has not been handled properly.

We take issues like incorrect delivery addresses very seriously. However, we want to clarify that we never intend to mislead or ignore our customers. If there was any confusion during the communication process, we sincerely apologize for that.

We would like to help resolve this for you as quickly as possible. Please contact our support team again with your order number, and we will investigate the issue thoroughly and work toward a solution, including a replacement or refund if applicable.

We truly value your feedback and will use it to improve our logistics and customer service. Thank you for bringing this to our attention.

Hi there,

We’re truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be.

To resolve this as quickly as possible, please provide us with your correct shipping address. Once we receive it, we will arrange a replacement shipment for you right away at no additional cost. Our customer service team has already reached out to you and will continue to follow up to ensure this issue is fully resolved.

Thank you for your patience, and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

Oceniono na 1 z 5

Stops responding when product arrives. Regret my purchase

Had great contact with their support before the T-shirts arrived. But they stopped responding as soon as I had the T-shirts and had a problem with them.

T-shirt coloured what I was wearing underneath even after wash. Therefore I have only wore one of the 3 shirts I bought. I only wore that one one time. I regret buying from them since I now have paid around 100€ for something I can’t wear and I can’t get in contact with the company. It’s been over 2 weeks and I this I have sent 2-3 mails that have been ignored

REPLY TO YOUR COMMENT:
I can’t seem to comment back. But yes I have sent you 3 emails about my problem to that email adress already and resent it again now. I know it is the right adress since you responded to my emails with questions about the delivery before shirts where delivered. There I also added pictures of the top that got misscoloured from your T-shirts (I did wash according to your instructions before) and also pictures of the T-shirt print being a bit patchy.

12 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Vanstreets

Odpowiedź od Vanstreets

Hi there,

We’re really sorry to hear about your experience — this is absolutely not the level of service we aim to provide.

It’s concerning to hear that you haven’t received a response from us. This may be due to email delivery issues or messages not reaching our support inbox, but regardless, we take full responsibility for the inconvenience caused.

Regarding the T-shirt issue, our products are made from 100% cotton with a vintage wash process, and in rare cases, slight color transfer may occur if not washed separately before first wear. That said, what you described is not acceptable, and we’d like to make this right for you.

Please contact us directly at **[Customer@vanstreets.com](mailto:Customer@vanstreets.com)** or provide your order number here so we can assist you immediately. We’re happy to offer a replacement or a full refund.

We truly value your feedback and are committed to improving both our product quality and customer service experience.

Best regards,
Vanstreets Team

Hi there,

We’re truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be.

This is definitely not the experience we want for our customers. Regarding the issue with the T-shirts, we’d be happy to offer you a special discount coupon so you can place a new order with confidence.

In the meantime, our customer service team has already reached out to you and will continue following up to make sure your concerns are properly addressed. Please kindly check your inbox (and spam folder) for our message.

Thank you for your patience, and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

Oceniono na 5 z 5

Great Van Gogh Cat tee shirt

Great tee shirt - good quality and cute cat design. Really happy with it. Only negative was that it took a while to arrive as it only had half the address on the package and not as supplied!

9 kwietnia 2026
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej