Urban Revivo Recenzje 

340
•
Wynik TrustScore: 2.5 na 5

2,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

I ordered a dress and according to the specs given would have been a perfect fit. Upon receiving it and trying it, i was quite disappointed it was tight around a few areas. I wrote to service... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Customers from Germany!! Stay away! Or contact me directly, I’m filling a lawsuit against this company and reporting it to the Verbraucherschutz. It’s a scam. My order 244747 was shipped from Asia.... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

UR always delivers great quality items at affordable prices! What I love about this company is that they make unique pieces inspired by latest trends and their quality is never compromised even when p... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

I ordered a three piece with multicolored trouser and deep red tops in a women’s large size. When it arrived it was plain grey, might have fit an 8 year old girl and was appallingly badly made. Despit... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

Napisane przez firmę

Urban Revivo is designed to inspire those who imagine every path as a runway, precisely because we believe they are the ones who push fashion forward. Urban Revivo is the ultimate playground for the fashionista (or closet fashionista) in everyone.


Dane kontaktowe

2,5

Słaba

Wynik TrustScore: 2.5 na 5

340 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 7% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,5

Wszystkie recenzje

(340)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 20

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

There was an issue with my package

There was an issue with my package. The support team handled it with grace and helped me through the entire ordeal. All of my questions and concerns were taken care of. I am GREATLY pleased with this company. I recommend their clothing to everyone. My outfit looks amazing on me and looks EXACTLY like the picture. The quality is giving 100%. Love Love Love Urban Revivo and will be ordering from them again.

13 października 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

It's near impossible to return from UK.

The clothes are nothing like they look on the site and the sizing is off. I tried to return 2 dresses from the UK and had to ask twice for return address. I got given an address to return to Nebraska, United States. It is extortionate to send parcels to Nebraska. Weird given the parcel was delivered from Hong Kong. They make it impossible to return items. Avoid this company like the plague if you are a UK customer.

13 października 2025
Opinia niezależna
Logo Urban Revivo

Odpowiedź od Urban Revivo

We totally understand your feelings and we would like to make sincere apology to you again. The return warehouse is located in United States. As a goodwill gesture, we also offer two more options for customers to consider. We will learn how to control the purchasing better and find out better ways to face the unknown factors.

Oceniono na 5 z 5

The customer service is awesome

The customer service is awesome. I originally placed an order for a size 9 because I don’t know how the shoes would fit and i reached out to their customer service department and requested a size change and they was able to change the size for me , satisfied customer !

24 września 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Racially Profiling Incident

It was my first ever time shopping in the Stratford Branch in East London and I was just browsing around the store, I always feel uneasy when going to places by myself, but I did not buy anything, but once the alarm went off, the security guard came up to me outside the shop when I was about to go home, he racially profiled me of taking something from the shop when there were even more people next to me which made me feel more uncomfortable. As someone who works in retail myself, I would just encourage the security to be more careful and be more greeting for when customers come into the store, so that they have a more pleasant experience so that they feel more comfortable.

13 września 2025
Opinia niezależna
Logo Urban Revivo

Odpowiedź od Urban Revivo

We totally understand your feelings and we would like to make sincere apology to you again. We reported your concern to the store manager and we will definitely learn how to control the purchasing better and spare no effort to provide best shopping experience to customers. Your kindness and understanding are highly appreciated.

Oceniono na 1 z 5

Does not make any sense to use this…

Does not make any sense to use this shop. You cannot guess the size and returns to China are your own cost. So you end up wasting money.

25 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo Urban Revivo

Odpowiedź od Urban Revivo

We totally understand your feelings and we would like to make sincere apology to you again. We always encourage customers to contact us first before a feedback. We will spare no effort to fight for your satisfaction.

Oceniono na 2 z 5

The quality of the products is not bad

The quality of the products is not bad. However, be very careful when selecting the right size, as the return policy places full responsibility on the customer. You must arrange and pay for the return shipping yourself, choosing your own carrier. Previously, returns were sent to the US, but now they must be sent to CHINA making the process significantly more expensive, sometimes costing three times the product price. This policy seems designed to discourage returns, even if the company sends the wrong or damaged item. All returns are entirely at the customer’s expense.

18 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo Urban Revivo

Odpowiedź od Urban Revivo

We totally understand your feelings and we would like to make sincere apology to you again. According to Return & Refund Policy, both the cost of the return shipping and the state of the returned item(s) itself are customers' responsibility except for Quality Issue. We will learn how to control the purchasing better and find out better ways to face the unknown factors.

Oceniono na 1 z 5

My first shopping experience in UR

My first shopping experience in UR. Very bad, what happened to me is I have been charged that I didn’t get. I contact to them serval time by email and phone. I feel like they are always right and customer is wrong. They treated me like that. I bought 8 items they charged me for 9. When I checked out those items the sales girl helped at the self checkout counter. When I get back home I checked the receipt and noticed they were charged me extra. After two days ago I tried to wear the items and noticed there has other tag in the pocket. Who is the careless? Customer or staff in that store? Why don’t they even know other tag is in it? I have been reminded to check whenever. Their staff should also check all the items not to get wrong before they display.

26 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Urban Revivo

Odpowiedź od Urban Revivo

We totally understand your feelings and we would like to make sincere apology to you again. The store manager will keep following the case for you until issue solved. We will learn how to control the purchasing better and find out better ways to face the unknown factors.

Oceniono na 1 z 5

Pay for return postage and slow customer service

In case you are not aware, for any return you need to pay the postage yourself to send items back to Omaha, United States. The customer service is bad. Every question / query takes forever and you need to chase to get any answer. Don’t think I will shop with them again

23 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Urban Revivo

Odpowiedź od Urban Revivo

We are truly sorry to hear about the difficulties that you had with this order. The customer service team usually reply e-mails within 1 business day. According to Return & Refund Policy, both the cost of the return shipping and the state of the returned item(s) itself are customers' responsibility. Hope you could understand.

Oceniono na 2 z 5

birthday voucher is scam

birthday voucher is scam, your staff didnt tell me only can buy on items without color price sticker. And the birthday choice selection only on lousy boring clothes. OK well played marketing

21 czerwca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I made a purchase with Urban Revivo…

I made a purchase with Urban Revivo after trying on the items none of the items fit. They recieved ALL items on 2 different orders, provided tracking information to both and both items stated that they refunded to orginal payment. I contact my bank and NO refund was given. Contact Urban Revivo 7xs with basic information given about refund and STILL NO REFUND has been issued. Extremly disappointed, that I have ZERO clothes and NO REFUND on my items and poor customer service. Ive asked multiple times for tracing number for the bank and they keep sending me screenshot of the same information. AGAIN, waiting on refund.

13 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Urban Revivo

Odpowiedź od Urban Revivo

We are truly sorry to hear about the difficulties that you had with your orders in Urban Revivo. We will send you the return record via e-Mail. We kindly advise you to contact the card bank to check what happened. We are at your disposal if you need further help.

Oceniono na 5 z 5

I was influenced by Itsnthabim

Placed an order for a really nice pair of boots. Received them and loved them!! I’ve placed orders for many more products!! Itsnthabim on instagram and facebook is doing a great job at making their clothing come alive for consumers like me!!

5 czerwca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Laughable customer service

First and last time I visited their website. Customer service is horrible. I was interested in a back pack and wanted to know the common dimensions; height, width and depth. I attempted to get this info through their customer service chat. After the initial question, I waited until the next day to receive a reply. They stated they couldn’t give me that info! Seriously?! I replied that this was my first and last time visiting their website. They replied that they were sorry to hear that. Customer service of this kind is usually a good indicator of the quality of products and the company in general, I’ve found. How hard is it to simply list the product’s dimensions?! In fairness, they are not the only company with this easy to fix problem. Unfortunately, unless the company is well known, I’m a repeat customer, etc. I’m not going to bother with calling the company to get this info. I’ll simply go elsewhere.

2 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Urban Revivo

Odpowiedź od Urban Revivo

Please accept our sincere apologies that you had bad shopping experience in the online store. Hope you could understand that there is no related date in the internal system so we are unable to share the measurements with you. We will learn how to control the purchasing better and find out better ways to face the unknown factors.

Oceniono na 1 z 5

I visited your store in Covent Garden…

I visited your store in Covent Garden and was shocked by the poor setup. The till wasn’t working, and there was only one available for both cash and returns. As a result, a large number of customers were left waiting, visibly frustrated, while your assistants and manager tried to fix the issue.

This created a tense and unpleasant environment — not only for your customers but also for your staff, who were doing their best under unnecessary pressure. It’s unacceptable for a busy central London location to have no backup systems or contingency plans in place.

You need to take your responsibility to customers and staff more seriously. Without improvements, this kind of service won’t be sustainable in such a competitive retail area.

24 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Urban Revivo

Odpowiedź od Urban Revivo

We totally understand your feelings and we would like to make sincere apology to you again. We will learn how to control the purchasing better and find out better ways to face the unknown factors.

Oceniono na 1 z 5

The items are smaller than described…

The items are smaller than described and you can't return them even though the website clearly has a return policy. I requested a return on May 10th and it today it still says "under review".

1 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Urban Revivo

Odpowiedź od Urban Revivo

We are truly sorry to hear about the difficulties that you had with this order. We sent an e-mail to you just now to collect more details. It is my pleasure to assist you to solve the issue.

Oceniono na 1 z 5

TERRIBLE CUSTOMER SERVICE

I paid almost $130.00 for ONE dress almost 2 weeks ago. It was supposed to arrive within 5-7 days according to the website. I emailed customer service. ABSOLUTELY NO response in practically two weeks! Terrible! They have NO CUSTOMER SERVICE PHONE NUMBER either! I will NEVER order from this company again!

20 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Urban Revivo

Odpowiedź od Urban Revivo

Please accept our sincere apologies for all the inconvenience caused. The customer service team usually respond e-mails within 24 hours except weekends and public holidays. Please contact us again with Order Number and the Trustpilot Name. We will keep following the case until problem solved.

Oceniono na 2 z 5

I will never waste my time and buy…

I will never waste my time and buy anything from this company. There products are cut small especially in the breast area. I bought 4 pieces and none fit at all even though I bought my size. Had to return it and I was told I'm responsible for the return shipping which cost me $76 smh. Finally they received my items and stopped responding to my emails 3 days past and still nothing had to file a dispute with my card and then they responded a few hours later. Told me they approved my refund and I have to wait 15-21 days for my money. What a joke.

15 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Urban Revivo

Odpowiedź od Urban Revivo

Sorry for all the inconvenience caused. The customer service team usually reply e-mails within 48 hours except weekends and public holidays. We kindly advise you to contact the customer service team with User Name "Kim Possible" and then we will arrange priority refund for your transaction.

Oceniono na 1 z 5

Returning is a nightmare

I ordered the same dress in 2 different sizes because the reviews were giving conflicting information on the sizing. I received my dress and the 1st one I tried on fit. I never opened the package of the dress and I requested a refund well within the 30 day deadline. My refund has been in the "WAITING FOR APPROVAL " que for over 2 weeks. 3 emails later and still no response. This company when it comes to returns. I will never order from this company again!

22 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Urban Revivo

Odpowiedź od Urban Revivo

We are truly sorry to hear about the difficulties that you had with this order. The return request has been approved and we sent the return guidance to you. Please don't worry. We keep following the case until return items received and refund issued.

Oceniono na 4 z 5

Would recommend if you live in the US

At first, I was very unsatisfied. It took a while, but their costumer service was very responsive and helped to resolve the issue.

27 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Urban Revivo

Odpowiedź od Urban Revivo

Dear customer, we totally understand your feelings and we would like to make sincere apology to you. The return warehouse is located in United States. We accept returns within 30 days from the date the item was delivered to you.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej