TruTan Recenzje 

193
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 3 z 5

Quick response time but none of the products are labelled, medication isn’t labelled and it doesn’t have best before date on. Also no instructions in bag

Oceniono na 5 z 5

I love this product but I cannot get onto the tru tan website page anymore, any advice on this as I want to place another order?

Oceniono na 5 z 5

Absolutely exceptional have used tanning in past nowhere as good as trutan Before had to go on sunbeds or real sun but results were nowhere as good This trutan actually worked on me slowly even wi... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I don't normally leave reviews but this company deserves one. Past bad and anxiety-inducing experiences with other vendors left me skeptical and wary. I initially enquired with customer servi... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Fitness i dietetyka

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

The UK and Irelands favorite place to Buy Melanotan 2 Tanning Injections and MT2 Nasal Spray from UK Suppliers.


Dane kontaktowe

4,5

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

193 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,5

Wszystkie recenzje

(193)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 17

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Amazing results.

I'd give 10 🌟 if i could.
Been using TruTan a few months and I'm delighted with the results.
I've had no side effects which is a bonus.
Delivery is always super fast. Obviously customer service a really good quality product are top priority.

19 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Thanks for the great review and kind words Rita.
Paddy

Oceniono na 5 z 5

This is a company I am so glad I found…

This is a company I am so glad I found and will return again and again and would not hesitate to recommend to anyone. Customer service is faultless. Quick, accommodating, responsive and helpful. The product itself is brilliant. I had a good few questions to ask and everything I needed to know was answered pretty much straight away. I will be a returning customer for the foreseeable future for sure!

6 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Thanks for the brilliant review and kinds words Elizabeth.
Paddy

Oceniono na 3 z 5

my disappointment …

I am writing to express my disappointment with the MT2 injection kit I received.

Unfortunately, the needle broke during the injection process. The water would not rise properly to 1 ml, so I had to draw it up multiple times. Eventually, the needle bent and then broke in two.

This situation now forces me to consider purchasing a new kit, which is frustrating. I also found that the instructions provided were not detailed enough. For example, inserting the needle so the water runs along the vial wall causes the needle to be angled, which likely led to the bending and breakage.

I hope you can review the product quality and improve the guidance for future users. I would appreciate any assistance you can offer regarding this issue whether a replacement or another form of support.

Thank you for your attention.

They've blocked access to my account now:

Your access to this site has been temporarily limited by the site owner
Your access to this service has been temporarily limited. Please try again in a few minutes. (HTTP response code 503)

If you think you have been blocked in error, contact the owner of this site for assistance.

placed a new order today because of the issue in my previous message, and this is how they treat customers... not cool.

20 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Hi
It sounds like you have hit the plastic stopper which is on the outside of the centre circle on the top. Ensure the pin goes in on a 90 degree angle in the centre, then you can tilt the vial.

Your access has not been blocked and we would never do this in these circumstances, could you please send a screenshot of the error to info@trutan.net. we have had IT check and there is no block on you or your account and indeed if there were to be it would show a completely different message.

Paddy

Update 503 is a temp unavailable sever error and nothing to do with an individual.



Oceniono na 4 z 5

Good product but you need to rethink your standard customer service response

I have made a few orders via TruTan and could not fault, hence the returned custom. My recent order had not arrived and I waited over 7 working days before contacting. My friend who also uses TruTan reassured me they have great customer service. I was provided with a prompt response, but a passive aggressive response that advised me my payment hadn’t gone through. Not what I had expected at all. Thank you for the apology Paddy, and I can’t reply to it but can edit my review, but of course I hadn’t realised the money had not left my bank account or I would not have made contact with the company to chase my order. You may need to review the standard response for future customers.

14 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Hi Rachel
Apologies if it made you feel this way, there was no offence intended. If you could advise what part of the email was passive aggressive we can look at it (email below). This is a standard email which is sent out in the circumstances you had.

Hi

We did email you at the time, advising that your bank had declined the card transaction, and asking you to place a new order. You may also have noticed that no money had left your bank account.

Thanks, Paddy

This was then followed by a copy of the original note which was added to your order.

Paddy

Oceniono na 5 z 5

Great website and company!

Was skeptical about ordering this product due to all the negative things you see online about MT2. But as a pale girl (naturally ginger who just burns and gets freckles NEVER tan) I am desperate to just have a normal tan and sit out in the sun like everybody else. I’m fed up of using fake tan. Then I found the Trutan website and all the positive reviews and in addition to the price I bit the bullet and placed an order. My package came today which is amazing considering I only ordered it 3 days ago and I got the free delivery! VERY impressed with all the email updates on my order. I’m excited to take my first jab tonight and am hoping I see great results. For anyone cautious about ordering online I can confirm this website is legit and the customer service is fab! Will update once I have results which I am certain I will based on the other reviews ☺️

Update!! I am on day 7 of my starter kit (injecting 0.1 every night) and oh my god!! I’ve never ever been able to tan before and I am a completely different colour. Been on a sunbed a couple of times but I can tell it would have worked without it. I am in love with this product! Had very little side effects too, only a little bit nauseous. For anyone who is in doubt… you will not regret! Best decision I ever made. Have just placed my 2nd order. Thank you TruTan!! ❤️

29 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Thanks for the great review and kind words Katie.
Paddy

Oceniono na 5 z 5

I have never purchased MT2 from Trutan…

I have never purchased MT2 from Trutan before, always bought from another supplier. I haven't placed an order yet but will be about a month before my hols.
I must give credit where it's due though. had a query and messaged them, Paddy got back to me almost immediately and gave some really helpful tips and was super friendly.
I am really looking forward to placing an order soon and thanks for the great customer service Paddy, it is much appreciated

23 maja 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Thanks for the great review and kind words Mandy. Could you drop us an email on info@trutan.net to say it was you that wrote the review.
Thanks
Paddy

Oceniono na 1 z 5

Week 2 still no order I paied for 2-4…

Week 2 still no order I paied for 2-4 dat delivery 14 days later still nothink not even a email response

29 maja 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

UPDATE AT THE BOTTOM

Hi Vickie
If you took the time to check your bank account before you decided to give a 1 star review you would have noticed no money had been taken from your account.

We emailed at 11.43 on Sunday June 1st advising that your bank had declined the payment and to submit another order using a another payment method.

You then emailed in on Friday 6th June at 20.46, which we replied to at 20.58 see below, the reply included a screenshot of the original declined message.

TruTan UK
Fri 6 Jun, 20:58 (6 days ago)
to vickiehankin

Hi Vickie

We did email you at the time of your order, advising that your bank had declined the card transaction and asking you to try and place a new order.

You may also have noticed that no money had left your bank account.

Please try placing. new order maybe using an alternative payment card and then monitor your emails for status updates.

Thanks, Paddy

Screenshot 2025-06-06 at 20.58.09.png

Our issue with trustpilot is people can write out and out lies due to their own incompetence and people will take it as gospel.

Paddy

We contacted Trustpilot about this review and they say the poster had a genuine experience! I don't know what to say, someone doesn't pay for a product lets say as they don't have enough money in their account and then they can write a "genuine" review because we didn't send the goods. It's a shame there's not a review site for customers!

Oceniono na 5 z 5

110% recommend

It is easy for me to recommend Trutan. Used their products for a number of years. Recently started again and amazed with the results. The quality still feels the same as ever. I can now enjoy the summer and getting a tan. I’m naturally a skin type 1 with red hair. I am now more tanned year round than anyone else I know. The team are extremely quick to respond to emails and always happy to offer advice and help. Thank you!

6 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Hi James
Thanks for the great review and kind words. Paddy

Oceniono na 5 z 5

Super impressed with TruTan package…

Super impressed with TruTan package came damaged ( not there fault) and was no problem super fast getting back to me and sending me another product out!

Thank you so much

5 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Apologies again for this Ria and thank you for the understanding, great review and kind words especially in the circumstances.
Paddy

Oceniono na 5 z 5

Very happy with the products

Very happy with the products.
Excellent service.
Very easy to deal with.
Delivery on time
Highly recommend

2 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Thanks for the great review and kind words Paul.

Paddy

Oceniono na 1 z 5

Was not happy with the product provided…

Was not happy with the product provided by Trutan so I returned the item back to them with the promise of a refund of the purchase cost, that was weeks back and I heard nothing back since.
I certainly will not be buying anything else from them and suggest that anyone considering purchasing anything from them look into what it is they're expecting to purchase in great detail.

15 maja 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Hi Chris
I think the previous reviews give an accurate account our customer service...

Your only concern was the unlabelled vial, on the majority of the website pages it clearly states this. You emailed in and we said if you were not comfortable, we advised you to return for a full refund, as per terms we could have charged a re-stocking fee along with any postage cost to us which we did not.

The return order was not processed until mid / late last week. Once received back we have to check the items are in an unused and unopened condition (which I'm sure you can appreciate). A full refund was sent across to the accounts dept and was processed last week. As we explained in reply to your email at 10.18 in the reply at 10.22 along with the timeframe for the refund.


Oceniono na 5 z 5

100% satisfaction !

100% safe website and safe payment.easy to follow the order because they send you a track link,my order arrived in 10days im in europe.the vials are very carefully packaged and the kit includes everthing i need.I skipped the loading period cuz i was already a little tanned when i received the vials. i ordered the 3vials mt2 pack and im still on the 1rst vial,i started 3weeks ago and im so brown! what a great surprise and no side effect,tysm trutan i will def order more in future i hope u will not discontinu the online option purchase :)

19 maja 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Thanks for the great review and kind words Ingrid.
Paddy

Oceniono na 5 z 5

I have to to write this review about Paddy…

I have to write this review about Paddy and Willow, even though I had an awful experience with Trutan injection, their customer service , kindness and helpfulness and advice was exceptional, sorry I can't use their product,

17 maja 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Thanks Donna, we understand they aren't for everyone and the initial side effects differ from person to person. We are always here for any questions.

Oceniono na 5 z 5

The Best!

Used Trutan for a few years now and wouldn’t go anywhere else.
Being irish and a natural red head I don’t tan and love how this gives me a healthy glow and stops the burning; allowing me to enjoy my sunny holidays.
Super quick delivery and won’t be be beaten on price, highly recommend this company.

1 maja 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Thanks for the great review and kinds words Ashleigh.

Paddy

Oceniono na 5 z 5

Very impressive absolute professional…

Very impressive absolute professional creating a great experience from ordering kept fully up to date on progress are we on time very well packed and the product exceed my expectations this is the first time I have used this company but now wouldn’t go anywhere else

12 maja 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Thanks for the great review and kinds words Stu.

Paddy

Oceniono na 5 z 5

Safest supplier

I order the tanning injections, I have tried other suppliers before however I had a bad experience with one of the batches, I went back to tru tan and have never had an issue, quick delivery and trust worthy

24 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Thanks for a great review and kind words Nicholas.
Paddy

Oceniono na 5 z 5

5* Cannot recommend highly enough 5*

As a user of MT2 for over 15 years I can highly recommend trutan - over the past 4 years I have used Trutan as a supplier and first off their customer service is excellent. They always respond quickly to any queries I may have .
My orders always arrive in a timely manner and the product itself is fabulous- hence why I have repeatedly ordered from them .
On their website clear instruction is provided on how to use their products.
Taking the plunge 15 years ago to start using MT2 took me a while and now I think it’s the best decision and it’s wonderful to have an excellent supplier selling high quality product.

23 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Thanks for a great review and the kinds words Fiona.
Paddy

Oceniono na 5 z 5

Excellent product & customer service


Was sceptical at first as the nasals didn’t provide any results for me, however I’m very fair skinned with freckles and never tan. So decided to try injections instead. I’m thrilled with the outcome!
Thankfully I’ve had no side effects, product is great quality as is the delivery and customer service. When I had questions about MT2 my e-mails were responded to quickly with experienced reassurance. Would highly recommend and will continue purchasing only from Trutan 🙂

19 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Thanks for the great review and kind words Jan

Paddy

Oceniono na 5 z 5

I purchase this product every spring/…

I purchase this product every spring/ summer. I have small children so unable to boost via sunbeds however i've never been disappointed with my results!

11 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Thanks for the great review and kind words Dannielle.
Paddy

Oceniono na 5 z 5

Fab stuff

Fab stuff! I've been using this on and off for the last few years, I'm naturally pale with freckles and ginger/ strawberry blonde hair that burns easily. I thought I'd build my tan up before going on holiday to Lanzarote last year after getting burnt badly 2 years previously wearing factor 30 😭 I started taking my mt2 about a month before I went. Taking 0.10ml daily for 5 days before going on the sunbed for 9 minutes and didn't burn! I then went on every few days, taking 0.10ml every few days too, went on holiday and got an even more gorgeous deep brown tan which lasted for ages after I got home. It works amazing for me as an appetite suppressant too 🥰 Fast dispatch and delivery too

3 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo TruTan

Odpowiedź od TruTan

Thanks for the great review and kind words Faye.
Paddy

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej