The Concrete Network Recenzje 

765
•
Wynik TrustScore: 2.5 na 5

2,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

This is a review from the other side, i.e the drivers view. 1st The CONcrete Network don't own any plants or trucks, they just take your order, ring around for a price and then add their marku... Zobacz więcej

Oceniono na 2 z 5

Arrived befor the alloted time so was not ready for them ,unloaded the cement onto my drive faster than the allowed time 10 mins per cubic metre nearly killing us 2 oap,s trying to keep up with them.T... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Never used a mix on site service before but will always in future. Very prompt and helpful driver. Email confirming order stated you required 2/3 bags of cement to prime system which wasn’t required... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Vicky popped by this morning to pour my DIY driveway. Absolutely amazing lady, mucked in a bit (not too long as she understandably had a busy day) when she spotted me on my own doing it and a little o... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

2,6

Słaba

Wynik TrustScore: 2.5 na 5

765 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,6

Wszystkie recenzje

(765)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 0

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Avoid!!!!concrete never turned up was…

Avoid!!!!concrete never turned up was booked in for 8am called 10x was told it was on way 3pm no mix called again then it turned up 24hrs later. Ordered 14m3 they dropped off 8 and said it was the full amount mix was poor left mess on road which they never cleaned. Never again

10 czerwca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

DO NOT USE! SCAM COMPANY!!

DO NOT USE!! should have an option for 0 stars!
promised a Saturday delivery emailed at 1 minute to their office closing on the Friday to say no delivery will be coming tomorrow. wrong phone number on their email to call back and office had closed. We are 5 weeks since the cancellation and still NO REFUND. Ignoring all emails and calls. i have had to report to my credit card provider.
THIS IS A SCAM COMPANY!!!!!

7 czerwca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Company couldn’t deliver so offered a…

Company couldn’t deliver so offered a refund which I’m still waiting for nearly 2 months later no communication every time I get some different excuse and a different date promised it’s wrong a company can keep such a large amount of money for so long without doing something about it avoid this company at all costs absolutely the worst I’ve had to deal with

25 maja 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Service very poor

Service very poor, 6 hours delay and admitted of misleading me, meter on the mixer not working and stopped pouring what i paid and the driver asked for cash trying to blackmail me, had prove and manager and the team very disappointing, 20 years in business the worse i have dealt with. keep way from them

11 maja 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Waiting 3 weeks for a refund and still don't have it

I cancelled my order within an hour or so of purchasing but still waiting for my refund - over 22 days and counting. They have informed me it'll be ANOTHER WEEK. This is totally unacceptable for any company to hold onto customers money for so long. Their terms are 14 working days, so they are now in breach of contract. No email responses at all. No call backs. Absolutely appalling service - having read the reviews, I should have known to avoid.
I am starring one as can't go any lower, just like the poor standards of this terrible company. AVOID.

25 kwietnia 2023
Opinia niezależna
Logo The Concrete Network

Odpowiedź od The Concrete Network

Hi Simon,

Thank you for your review. I am sorry to hear that the delays with our refunds have impacted you. I truly do apologise and we are working through them as quickly as possible to try and minimise the impact to customers.

If you need anything else in the meantime, don’t be afraid to get in touch we’ll be happy to assist you.

Thanks,

SSN Customer Service Team

Oceniono na 1 z 5

This it’s the sh..it company ever you…

This it’s the sh..it company ever you don’t use it’s telling you one price and when it’s doing the payment it’s double and very poor service ever, you don’t use this company you will be disappointed.

20 kwietnia 2023
Opinia niezależna
Logo The Concrete Network

Odpowiedź od The Concrete Network

Hi Darius,

Thank you so much for your feedback, I can see your experience was not a positive one. I have had a look into this and am confused as to what the additional payment is. If you could reach out to me at customersupport@servicesupplynetwork.co.uk to discuss this issue that would be a great help.

If you need anything else in the meantime, don’t be afraid to get in touch we’ll be happy to assist you.

Thanks,

SSN Customer Service Team

Oceniono na 1 z 5

Rather wish we had checked reviews…

Rather wish we had checked reviews before ordering.

Promised a Sat morning delivery, they rang us two days later to cancel, promised card refund, week later when chased, it’s approved, within next 7days. Wasn’t so chased, email saying problems in refunding, within next 14days. Nothing….reported as Misrepresentation fraud to my card issuer.

23 marca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

1 delivery late with wrong amount, second never came

We had booked 2 deliveries, the first was over an hour after the latest possible time given. The second came once site was already closed at nearly 6pm. On the first pour they advised that 12m3 was poured which was no where near and as the screen on the wagon was broken it could not be proved either way. The second delivery was cancelled due to being far too late. We were refunded the difference between the full order and the supposed 12m3 delivered however we only required 7.5m3 per house and their delivery didn't even complete one house so was clearly less than 5m3. They refuse to refund anymore.

21 grudnia 2022
Opinia niezależna
Logo The Concrete Network

Odpowiedź od The Concrete Network

Hello Josh,

Thank you for your very honest feedback. We don't have any details for this order and would love an opportunity to look into this for you. If you could reach out to us at customersupport@servicesupplynetwork.co.uk.

If you reach out to us we will be able to investigate this for you and see what has happened.

Thanks,

SSN Customer Service Team

Oceniono na 5 z 5

Super happy with service and delivery (and driver)

Vicky popped by this morning to pour my DIY driveway. Absolutely amazing lady, mucked in a bit (not too long as she understandably had a busy day) when she spotted me on my own doing it and a little out of my depth. Also really impressive reversing skills in my cul-de-sac! 100% happy, she's a credit to the the company, really cannot thank her enough.

11 marca 2023
Opinia niezależna
Logo The Concrete Network

Odpowiedź od The Concrete Network

Good morning,

Thank you for your kind words about Vicky, we will make sure to pass this feedback onto the partner to ensure she receives the feedback.

We are also extremely happy that the pour went well and our partner was able to help out where necessary.

If you have any questions or are in need of any other services, you’re more than welcome to contact us.

Thanks,

SSN Customer Service Team

Oceniono na 5 z 5

Would really recommend them

Our experience was really good. Yes delivery was few hours late, but they was really apologetic about it, and it was due to a customer before us taking 3 hours to wheelbarrow his concrete. They communicated with us about the delay. We did order 5 m3 concrete and a pump, and 3 guys which arrived was really helpful and pretty much done all the job for us, we needed it to pour in 40m3 area and they poured it where we needed and how we needed in 30-40min. Concrete is really good quality and easy to work with.

1 marca 2023
Opinia niezależna
Logo The Concrete Network

Odpowiedź od The Concrete Network

Hi Giedre,

Thank you for your amazing feedback regarding your recent experience with us. Although there was an issue with delivery, I am gad to hear the communication you received was positive and that the service was so helpful. Regarding your feedback with the delay, we will make sure to look at this to make sure this doesn't happen again.

Please don't hesitate to reach out to us if there is anything else you may need.

Thanks,

SSN Customer Service Team

Oceniono na 1 z 5

Yes very very poor service.cancelled…

Yes very very poor service.cancelled the concrete with in 1 hour of ordering it still waiting for refund been 21days. customer service said that the refund payment service was down, so will have to wait 14 days more. do not order from them or pay for concrete before delivery.

23 lutego 2023
Opinia niezależna
Logo The Concrete Network

Odpowiedź od The Concrete Network

Good morning Stuart,

Thank you for your review, I'm very sorry for the delay with your refund. We are doing our best to process them as soon as possible but unfortunately we are unable to guarantee shorter time frames.

If you need anything else in the meantime, don’t be afraid to get in touch we’ll be happy to assist you.

Thanks,

SSN Customer Service Team

Oceniono na 1 z 5

1 Star is far too many

1 Star is far too many. The delivery as nearly 2 hours later than the window requested. The mess left behind is frankly disgusting and their "customer service" doesnt care in the slightest. I paid over the odds for using an agent, which has devlivered poor service and terrible results. The operative asked for a shovel and receptical to put excess which I gave him - of which he took about 10%(which was dumped in the trench leaving it uneven, which TCN seem to think is aceptable - even though there are mounds of spoil on site) the rest was dumed on the road and this is acceptable. I've used Readymix for the last 30 years and I've never seen such a horrific disregard for their service. I wish I had seen their reviews before hand, it seems Im not the only one with them. The mess they have caused both on the road and with my neighbours is proving qute problematic - thanks TCN and Southern Concrete Pumping!

14 lutego 2023
Logo The Concrete Network

Odpowiedź od The Concrete Network

Good morning Steve,

Thank you for your feedback, we do apologise for the delivery arriving late and the subsequent issues you did have with the delivery. I can see we have discussed this with you if you did need further clarification or had further questions please give us a call and we'll be happy to help.

Thanks,

SSN Customer Service Team

Oceniono na 1 z 5

Very poor service

Very poor service. Wanted to cancel the order due to weather,while other suppliers did operate noramlly.
The concrete was delievered ,but they did not have a clue it was done and stated another lorry is on the way ...
still owe me refund for 1.4m3.Sent an email to Freyja Wilson-Leys however no reply

i think you should avoid picking up small jobs as too much hassle for you and unhappy customers inevitable

29 grudnia 2022
Logo The Concrete Network

Odpowiedź od The Concrete Network

Good Morning Andriy,

We really appreciate you taking the time to leave a review for us, no matter what the feedback is we’re always looking to improve our service.

We are sorry to hear that your delivery didnt go as requested and that youre still waiting on your refund.

We can see that you reached out to us yesterday but unfortunatly we dont operate on a sunday.

We will look into this issue and investigate this delivery to make sure nothing like this happens again.

If you need anything else in the meantime, don’t be afraid to get in touch we’ll be happy to assist you.

Thanks,

SSN Customer Service Team

Oceniono na 1 z 5

The screed was delayed 4/5 hours…

The screed was delivered with 4/5 hours delays, instead morning delivery arrived at 1pm( in the meantime I spoke with the office guy several times from 9am I tried to find out what time exactly the lorry will show up?and he’s just replying at every time that the driver is on the way and will arrive in next 20min - really dishonest person) finally at 1 pm my screed arrived- lots of ballast ( half of tone ) was shutting first and then screed which should be with fibre ( extra charge) the driver had only on small bag 150g for all 3.7 cubic meters , I asked him if he got more but he’s tried convince me that this bag will be enough ( disaster) .Finally he didn’t deliver enough screed because we covered only 38sq meters of floor where thickness was maximum 70mm and some areas 65mm so I have to buy more screed and finish my job next day.Hugely disappointing experience , worst company I ever used. I learn my lesson and I never even get anything from them.

21 grudnia 2022
Logo The Concrete Network

Odpowiedź od The Concrete Network

Good morning,

We really appreciate you taking the time to leave a review for us, no matter what the feedback is we’re always looking to improve our service.

We’re so sorry to hear that there was a delay with your concrete delivery. We have passed your comments over to the relevant departments to ensure that something like this does not happen again.

If you need anything else in the meantime, don’t be afraid to get in touch we’ll be happy to assist you.

Thanks,

SSN Customer Service Team

Oceniono na 5 z 5

VERY PROFESSIONAL

16 stycznia 2023
Logo The Concrete Network

Odpowiedź od The Concrete Network

Good morning Ray,

We’re really thankful you wanted to feed back your experience with us, we’re happy to hear that the delivery was very professional.

If you have any questions or are in need of any other services, you’re more than welcome to contact us.

Thanks,

SSN Customer Service Team

Oceniono na 5 z 5

Straightforward

Straightforward, efficient service, with delivery as advised

1 grudnia 2022
Logo The Concrete Network

Odpowiedź od The Concrete Network

Good morning Lesley,

We’re grateful you’ve taken the time to leave us your comments regarding your order, we are happy to hear that your order was straightforward and you received efficient service.

If you have any questions or are in need of any other services, you’re more than welcome to contact us.

Thanks,

SSN Customer Service Team

Oceniono na 1 z 5

Rip off full on scam 100%

Rip off full on scam 100%
Driver didn’t know how to operate the machine. Turned up in sandals belly hanging out barely spoke English
Next day they took additional £400 out of my account for time delays which occurred due to him not having a clue. Would avoid at all costs terrible company

10 czerwca 2022
Logo The Concrete Network

Odpowiedź od The Concrete Network

Good morning Matthew,

We really appreciate you taking the time to leave a review for us, no matter what the feedback is we’re always looking to improve our service.

We would like to apologise for your experience with our partners' behaviour on site. I would like to make you aware we are no longer using this partner.

I can see we have already discussed this with you. If you do need further clarification please feel free to reach out.

Thanks,

SSN Customer Service Team

Oceniono na 2 z 5

Prices are way higher than other…

Prices are way higher than other providers, and the reason is that they contracted 3rd party providers.
Those 3rd-party providers were clueless about the job that I originally contacted the concrete network about

the concrete mixer came with less than the quantities required. and I had t wait for 3 hours for them to bring the rest of the quantity.

9 stycznia 2023
Logo The Concrete Network

Odpowiedź od The Concrete Network

Good morning Tame,

We’re grateful you’ve taken the time to leave us your feedback, it’s apparent that you feel your experience was not a positive one and we want to hear about it.

We sincerely apologise that you had issues with the price and that the quantity of concrete delivery was incorrect.

We have passed your comments over to the relevant departments to ensure that something like this does not happen again.

When you choose to order with us again, we would love to show you that we can turn your experience around and make it a more memorable experience.

If you need anything else in the meantime, don’t be afraid to get in touch we’ll be happy to assist you.

Thanks,

SSN Customer Service Team

Oceniono na 1 z 5

We used The Concrete Network for the first time and will not use them again

We used The Concrete Network for the first time. We prepaid for 1.5 cubic meters of concrete of which never arrived to site. We have chased many a time for our refund of which relates to about £500 and we still have not received these funds back.

3 października 2022
Logo The Concrete Network

Odpowiedź od The Concrete Network

Good afternoon,

We really appreciate you taking the time to leave a review for us, no matter what the feedback is we’re always looking to improve our service.

We’re so sorry to hear that there has been a delay with your refund. If you could reach out to customersupport@servicesupplynetwork.co.uk and we can have a look into this for you.

If you need anything else in the meantime, don’t be afraid to get in touch we’ll be happy to assist you.

Thanks,

SSN Customer Service Team

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej