cheesegeek Recenzje 

614
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,3

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 4 z 5

Lovely cheese again, but sad to hear that this is the end of the road - especially as I have just completed my 6 stickers! Missed the chutney and the replacement blue. Best of luck for the future!

Oceniono na 5 z 5

I look forward to getting my cheese box each month and am never disappointed! Great variety and a great range accompanied by useful tasting notes, delivered straight to my door. Everyone should trea... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 3 z 5

Out first box from cheesegeek was great - all five cheeses were brilliant. Unfortunately the blue cheese in our second box had spoiled two days after delivery which we weren’t happy about. I’ve rai... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Bought cheese gifts as Christmas presents for friends. None of them received the Christmas message I included with the order, consequently they had no idea why/who from they arrived. Difficult to fin... Zobacz więcej

Reakcja na opinię


Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z serami

Napisane przez firmę

The Modern Cheesemonger. Hand-picked, top-notch cheese delivered free, chilled, to your door.


Dane kontaktowe

4,3

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

614 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

W Trustpilot przywiązujemy wagę do treści tworzonych przez ludzi. Firma może jednak dodatkowo korzystać z naszego narzędzia wspomaganego przez sztuczną inteligencję, które pomaga w przygotowywaniu odpowiedzi.

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,3

Wszystkie recenzje

(614)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 291

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 4 z 5

Great cheese very small portions for…

Great cheese very small portions for the price. You need to double the quantity to make my order viable

11 sierpnia 2026
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hello,

Thank you so much for your review, and for your kind words about the cheese!

Our geeks work hard to curate beautifully balanced selections of quality award-winning cheeses, all of which are handmade in small batches by artisan makers, so it's wonderful to know they are being enjoyed.

We completely understand that our products are a bit of a luxury, and we do hope to see you again next time you feel like treating yourself!

Best wishes,
Jen 🤓

Oceniono na 4 z 5

The cheese was delicious

The cheese was delicious, the only issue was with the sell by dates and that was soon sorted.

27 lipca 2026
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hello,

Thank you so much for your lovely review - we're really glad to hear you enjoyed the cheese selection!

Our cheeses are lovingly cut, wrapped and packed by hand. We think this makes them feel extra special, but it does mean that human errors can sometimes occur.

We're really grateful for your patience and understanding whilst we worked to resolve to the mistake with your use by dates, and happy we could sort things out for you. Thanks again for bearing with us!

We hope to see you again.

Best wishes,
Jen 🤓

Oceniono na 5 z 5

Great service, Great cheese!

Overall I was really impressed with the service received. There were problems with my initial delivery but the support team kept me updated throughout and were super helpful.
Despite the issues I will be purchasing again as the service was great and the cheese was brilliant!

10 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hi Bilal,

Your lovely review made our day! Thank you so much for taking the time to leave such kind feedback.

We're very grateful for all of your patience and understanding, and glad that we were able to resolve the delivery issues for you.

We very much hope to see you again soon!

Best wishes,
Jen

Oceniono na 1 z 5

Terrible value for money

Terrible value for money. The cheese was low quality and nearly out of date, and the wine was completely average. For £58, getting just five tiny pieces of cheese and a basic bottle is a rip-off—you'd get far better quality at M&S.

3 sierpnia 2026
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hi Nadia,

Thanks for taking the time to leave a review. We're really sorry to hear that The Stevie didn't meet your expectations.

We work exclusively with small-scale artisan producers, many of whom make their cheeses by hand and in limited quantities, which is reflected in the price of our products. The exact weights and contents of each box are also clearly listed on the product page, so we're sorry if the portion sizes came as a surprise.

We're particularly sorry to hear the cheese was nearly out of date. Our cheeses should have a minimum of five days' shelf life remaining when they arrive, so this absolutely shouldn't have been the case. As you didn't contact us about this at the time, we weren't aware there was an issue, but we'd be very happy to look into it and put things right.

Please do drop us an email at hello@thecheesegeek.com with the details of the cheese you received, and we'll be very happy to investigate this for you.

Best wishes,
Jen

Oceniono na 5 z 5
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hi Ray,

Thank you so much for the 5 stars! We're so happy to hear you were pleased with the service, and really appreciate your very kind review.

Best wishes,
Jen 🤓

Oceniono na 4 z 5

Exceptional taste

Ordered The Ultimate as a wedding anniversary gift for my husband and myself, the cheese and wine pairings were exceptional and all new cheeses to ourselves. Slightly disappointed as the crackers I ordered were missed from my order but a refund was received very quickly after contacting customer services. Shall definitely try more.

24 lipca 2026
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hi Lynn,

Thank you so much for your lovely review! We're delighted to hear you were happy with your pur-cheese of The Ultimate. It's truly a special tasting experience, and it's so wonderful to hear you enjoyed it. Anniversaries are exactly the kind of occasion best celebrated with delicious cheese and wine!

We're incredibly sorry again for the packing error with your order, and hope we can deliver a smoother experience next time.

Thank you again for your kind review.

Best wishes,
Jen 🤓

Oceniono na 5 z 5

Gorgeous cheese Great service.

Gorgeous cheese Great service.

29 lipca 2026
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hi Leonora,

Thank you so much for your lovely 5 star review! We really appreciate it, and we're so glad to hear you enjoyed the cheese and service.

We hope to see you again!

Best wishes,
Jen 🤓

Oceniono na 5 z 5

Fabulous gifts

The delivery went wrong due to the carrier. The service recovery was outstanding and I am told the cheese was sensational.

28 lipca 2026
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hi Ms Barr,

Thank you so much for your lovely review.

We're very sorry the delivery didn't go to plan, but we're so pleased we were able to put things right. It's wonderful to hear the cheese was enjoyed in the end!

We really appreciate your kind words about our customer service, and we hope to see you again for more cheesy joy.

Best wishes,
Jen 🤓

Oceniono na 3 z 5

First box was great, second box had spoiled

Out first box from cheesegeek was great - all five cheeses were brilliant. Unfortunately the blue cheese in our second box had spoiled two days after delivery which we weren’t happy about.

I’ve raised with customer services to resolve, so hopefully this will be dealt with and we can continue to enjoy our subscription 🤞

27 lipca 2026
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hi Robin,

Thank you for your review, and for giving our subscription a try!

We're so pleased to hear you enjoyed your first box, but we're very sorry to hear about the issue with the blue cheese in your second delivery. That's certainly not the experience we want any of our customers to have.

We really appreciate you bringing it to our attention. We're investigating this with our technical team and will make sure you're looked after.

Best wishes,
Jen 🤓

Oceniono na 5 z 5

Cheese geek were very helpful and my…

Cheese geek were very helpful and my brother-in-law enjoyed his present

20 lipca 2026
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hi Joy,

Thanks so much for your lovely review!

We're so glad you felt happy with the service, and delighted to hear your brother-in-law enjoyed his cheesebox.

Thanks so much for the 5 stars - we appreciate it, and hope to see you again!

Best wishes,
Jen 🤓

Oceniono na 4 z 5

Well wrapped

Well wrapped, though smaller wedges than anticipated, and one substitution, albeit a freebie.
Short dated too, so have had to freeze some.

20 lipca 2026
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hi Lesley,

Thanks so much for taking the time to leave us a review.

I'm sorry to hear the box didn't quite meet your expectations. We appreciate your comments about the portion sizes, and I'm sorry the cheeses had shorter dates than you'd hoped.

I'm sorry for any disappointment caused by the substitution for the complimentary extra cheese, which we unfortunately ran out of sooner than planned.

We really do appreciate you sharing your experience, as feedback like yours helps us improve. Thank you again for giving us a try!

Best wishes,
Jen 🤓

Oceniono na 1 z 5

Vile cheeses

I was drawn in to the expensive price for Cheesegeek Fife Vintage cheddar and Devonshire reserve. The Fife cheddar was absolutely vile and I’m a man who’s eaten 25 year old cheese and loved it, so I’m no stranger to strong or full flavoured cheeses. But this was just rank. The Devonshire Reserve was uninspiring. Judging by the fact only cheesegeek advertise these cheeses I’m guessing they’re taking cheap Arla wholesale cheese, packaging it up and giving it a fancy name. I can see why they drift in and out of financial difficulties.

24 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hi Ryan,

We're sorry to hear that you didn't enjoy the cheeses.

While we're disappointed these weren't to your liking, we'd like to clarify one point. We don't source mass-produced wholesale cheeses and simply repackage them. We work exclusively with independent British artisan cheesemakers, many of whom are small family-run businesses with generations of cheesemaking and farming heritage behind them.

As your purchase was made through Sainsbury's rather than directly from us, we're unfortunately unable to arrange a refund or replacement ourselves. If you're unhappy with the product, we'd encourage you to contact Sainsbury's customer service, who should be able to help.

We're sorry that your experience didn't meet your expectations and appreciate you taking the time to leave your feedback.

Jen
Team cheesegeek

Oceniono na 3 z 5

Make sure to order in time if for a Special Occasion

Late delivery which meant the Cheeses didn't arrive in time very short use by date. Sadly 😔

1 lipca 2026
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hi Sharon,

Thanks so much for taking the time to leave a review. We understand how important delivery timing is, especially for special occasions, and we're so sorry your order arrived a day later than planned.

I'm also sorry to hear you were disappointed with the shelf life of your cheeses. Even with the one-day delay, the selection should still have arrived with a minimum of six days' shelf life.

We'd really appreciate the opportunity to look into this further and put things right if something wasn't as expected. If you're happy to, please email us at hello@thecheesegeek.com with the use-by dates from your cheeses, and we'll investigate this for you.

Thank you again for your feedback and for the 3 stars. We really hope we'll have the opportunity to provide you with a five-star experience next time.

Best wishes,
Jen 🤓

Oceniono na 5 z 5

Great cheese

Great cheese, and as always great service and communication.

29 czerwca 2026
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hi Gary,

Aw, thank you for your lovely review - we're so grateful for the 5 stars and super happy you've been enjoying your cheesy deliveries!

Best,
Jen

Oceniono na 5 z 5

The customer service was brilliant and…

The customer service was brilliant and the cheese was delicious! A proper treat. I will definitely be ordering again.

9 lipca 2026
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hi Ellie,

Thanks so much for your lovely review!! We really appreciate it.

We're so happy to hear you enjoyed your first order with us and we would be delighted to see you again! 🫶

Thanks again for your kind words.

Jen
Team cheesegeek 🤓

Oceniono na 5 z 5

Cheesegeek for the win!

Easy to navigate website, good selection of gift ideas, really tasty cheeses - delivery service great! What’s not to love?!

9 lipca 2026
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hi Emma,

Aw, thanks so much for the 5 stars! We are thrilled to hear such wonderful feedback!

It's fantastic to know you enjoyed our website, gift selection, and especially our cheeses, which are all hand-crafted by amazingly talented artisan producers.

We really appreciate you taking the time to share your thoughts and hope to see you again!

Jen
Team cheesegeek 🤓

Oceniono na 1 z 5

First delivery so late it went in the…

First delivery so late it went in the bin. Second notification said sorry ..crackers will be included as an apology. This delivery came a day late ..ice pack completely melted..no compensatory crackers 😡

1 lipca 2026
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hi Diana,

I'm so sorry to read about your experience, and I completely understand how disappointing this must have been.

Whilst our ice packs and insulation are designed to keep everything chilled for up to 48 hours under normal conditions, the recent spell of exceptionally hot weather, combined with delivery delays, has unfortunately affected some orders, and I'm very sorry that this impacted yours.

I've looked into your account and can't see that we heard from you after your replacement was delivered. Had we known that it had arrived with the ice pack melted and the complimentary crackers missing, we would have been more than happy to investigate and put things right.

I've sent you a separate email today so that we can discuss this properly and find a resolution for you.

Best wishes,
Jen

Oceniono na 5 z 5

Both the cheese and the accompanying…

Both the cheese and the accompanying wines were superb! Delivery on day requested, all very straightforward

2 lipca 2026
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hi Jean,

Wow, what a lovely review! Thank you so much for the kind words - we're thrilled to hear you were happy with your pur-cheese 😃

Our "The Ultimate" cheese and wine pairing experience is truly special, and we're so pleased to hear you felt it was superb.

We hope to see you again for more deliciousness!

Jen
Team cheesegeek 🤓

Oceniono na 4 z 5

This was a gift for an anniversary

This was a gift for an anniversary, I have sent cheese and wine before. Sad about the heat and unable to send on said day. You also said you would add some extras which was not received, I did get a small refund but this was not what had been offered so felt a little disappointed

30 czerwca 2026
Logo cheesegeek

Odpowiedź od cheesegeek

Hi Christine,

Thank you so much for your review, and for your understanding during what was a challenging couple of weeks for our small team.

We're so sorry that your anniversary gift didn't arrive on your chosen date. While our packaging is designed to keep cheese fresh during normal summer temperatures, the extreme conditions during the heatwave meant we couldn't guarantee it would arrive in a condition we were happy with, so we made the difficult decision to delay all orders until the weather improved.

We're also very sorry that the complimentary extras we promised weren't included, and completely understand your disappointment. If there's anything else we can do for you, please don't hesitate to get back in touch with us at hello@thecheesegeek.com.

Thanks so much again for bearing with us and for trusting us with such a special gift! We hope your loved one still enjoyed the cheesebox despite the delay, and we really appreciate your kind 4 star review.

Jen
Team cheesegeek 🤓

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej