Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

I was never notified for the $99 auto renewal. When I found it on my AMEX bill and tried to cancel, they would not cancel and said they sent me a notification and I should’ve canceled at that time. I... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I absolutely LOVE this app! I have tried several other pre+post natal apps and Studio Bloom is by far superior. The class options are endless- I never get bored. The coaches are fun, motivating and tr... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Don't subscribe. As others have written, there's an issue with Bloom's email system, which does not notify of auto-renewal & will charge you without notice. I was unable to log into my account for m... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Horrible customer service and no refunds. I agree with all the other reviews. I think it's unethical to charge pregnant women or new moms hundreds of dollars with no possibility for a refund. I tried... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Fitness i dietetyka

Napisane przez firmę

Studio Bloom is The Bloom Method’s virtual fitness studio packed with a variety of workout styles and evidence-based education to help you thrive during pre-conception, pregnancy, and postpartum. We use techniques that have been proven to prevent and heal abdominal separation while preparing you for your biggest marathon yet—birth.


Dane kontaktowe

2,1

Słaba

Wynik TrustScore: 2 na 5

198 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

I was never notified for the $99 auto…

I was never notified for the $99 auto renewal. When I found it on my AMEX bill and tried to cancel, they would not cancel and said they sent me a notification and I should’ve canceled at that time. I haven’t used the app ever and they will not refund my money. Buyer be

24 października 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Horrible customer service and no…

Horrible customer service and no refunds. I agree with all the other reviews. I think it's unethical to charge pregnant women or new moms hundreds of dollars with no possibility for a refund. I tried one workout and didn't like it and now I'm stuck with a yearly subscription I don't want.

17 lipca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Comprehensive fitness/wellness/of app for preggers

I am currently 29 weeks pregnant and have been looking for an app that can prepare me for my labor. I’ve always been a gym rat and a workout video connoisseur (since early YouTube days before 2010) and have no problem working out at the gym or virtually. But as I’m nearing my due date I wanted more emphasis on strengthening my pelvic floor and core in a safe way while learning modifications for some of the strenuous strength/HIIT workouts. I am very pleased that the Bloom Method seems to combine both. I was also blown away to hear the CEO leave me an audio reply to a question I posed via their coaching service. They have a one-week trial for those who want to check it out before committing to the program. I signed up for a trial and will be continuing as a member! Excellent customer service!!! Highly recommended!!

14 stycznia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

STAY AWAY (and do a chargeback if they're stealing from you too)

STAY AWAY! The Bloom Method is a predatory company that profits off of unethical and illegal subscription practices.

They auto renewed the annual subscription without warning or consent.

Why does Bloom Method force their customers to stay customers another year by tricking them into an unwanted auto renewal? If the service was good, shouldn't we want to renew? Either way, the choice should be ours.

Even if Bloom Method did follow all the legal subscription practices and required consents (which they didn't), they shouldn't try and profit off of how busy, forgetful, and overwhelmed new moms are. If it truly was our fault, and we forgot to cancel, then why is money more important than serving their customers?

There's a reason there's many reviews just like this one...

If you are reading this, and in the same situation, call your bank and file a chargeback. Your bank will return the money since these practices are illegal.

The classes itself are decent (good not great), but the customer service is horrendous.

3 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo The Bloom Method

Odpowiedź od The Bloom Method

Hi Eddy! We're sorry to hear that your wife forgot to cancel her subscription within the first year of subscribing to a reoccurring yearly subscription even with the 2 reminder emails that she received prior to being charged for her 2nd year. We are very aware of how early motherhood can get busy and we do our best to notify all members of upcoming charges so that they have ample time to cancel should they not want to continue being a member. In every stage of the subscription process, we make it clear that we don't offer refunds and while we honor our polices, we also offer women in your situation the option to use any paid for subscriptions for up to 2 years after the date of payment AND gift you an additional year at no charge. This 2 year subscription has been added to your wife's account should she choose to use them in the future. Nothing about our policies are unethical (they're actually incredibly standard w/ subscription models) and if you want to claim legality issues, we'd be happy to point to you all of the places where we transparently share our polices around refunds prior to choosing to subscribe. In fact, our horrendous customer service team also sent you proof that we sent reminder emails to your wife twice in hopes to properly notify her about her upcoming subscription. We go over and beyond what a lot of companies would do in this situation and it's sad to see you slander us as much as you have above. I think it's fair for companies such as ours to honor any and all policies that we have in place without being reprimanded for doing so. We wish you the best and would still love the opportunity to support your wife in her postpartum or future pregnancy experience's should she want to use the subscriptions in her account.

Oceniono na 5 z 5

Best App for Motherhood


Love Love Love this program. It’s hands down the best and their postnatal program has been recommended to me by both my doctor and my pelvic floor PT. I feel stronger after 2 babies than I did pre-baby. Love the energy of all the coaches, the workouts are HARD, and Brooke and Kerry’s cueing with the core and pelvic floor Is the best I’ve ever experience. Thanks ladies, you’re the best!

3 czerwca 2023
Opinia niezależna
Logo The Bloom Method

Odpowiedź od The Bloom Method

Thank you Carol!! We love hearing that both your doctor and PT have recommend our app to you. Women often feel so supported when surrounded with a team of amazing birth providers. Thanks for sharing your love of the app (and our cueing) with us, it's an honor to support women like yourself through such a powerful season in life.

Oceniono na 5 z 5

I absolutely love this app

I absolutely love this app. I started using it during my first pregnancy and I’m still a member 4 years later during my 3rd pregnancy. I have tried other subscription apps and this one is hands down the most thorough and the coaches and workouts are amazing. Not only can I count on this app to keep me feeling strong during my pregnancy but I have never felt stronger after pregnancy. Their core and pelvic floor programs are amazing and my pelvic floor PT also loves this app. You can’t go wrong with Studio Bloom. I’m so grateful I found this app during my first pregnancy.

20 marca 2024
Opinia niezależna
Logo The Bloom Method

Odpowiedź od The Bloom Method

Wow!!! 4 years and 3 pregnancies, thank you for trusting us girl, we love guiding you in your pregnancies and postpartum journey's. To honor your dedication to Bloom, we'd love to gift you with another year to support your 3rd postpartum. Let us know a good email for you and we'll have that year membership put into your account!

Oceniono na 1 z 5

Signs you up as a recurring charge

DO NOT USE THIS SERVICE. As several others have reported, the service signs you up a recurring customer without adequate notice. There aren't adequate payment reminders at all. The charges show up on your paypal as a vague "streaming subscription" charge. You have no way to tell if you have this charge still going on. I am out of $667 over the last almost two years! FIND ANOTHER SERVICE AND SAVE YOURSELF THE TROUBLE OF DEALING WITH THIS TERRIBLE BUSINESS.

19 marca 2024
Opinia niezależna
Logo The Bloom Method

Odpowiedź od The Bloom Method

Hi Anjali! We're truly sorry that you didn't realize that you were signing up for a reoccurring subscription but we make it very clear through every avenue possible that we are a subscription model. It is mentioned multiple times on our website and when you subscribe you agree to reoccurring charges unless canceled. We have never sold access to our app outside of a subscription model so missing this point as you're signing up is something we cannot control. We can imagine that losing $667 is incredibly frustrating but forgetting that you signed up for a subscription service and not questioning this reoccurring charge on your credit card for over a year isn't the fault of The Bloom Method's. We always offer those who don't qualify for a refund up to 2 years of an extension to use our subscription While we honor our business policies we always try to meet you where we can in hopes of helping you via our platform. If you change your mind and would like to use the app for another 2 years at no charge, our offer remains.

Oceniono na 1 z 5

Strict No Refund Policy

I enjoyed the program while I used it but personally feel really hurt by their policy of no refunds so will no longer use their platform or recommend it. I signed up and paid for 1 years worth of the program January 2023. I did not opt for the month to month, to save money. So when I paid a year in full. That’s what I thought I signed up for. I did not realize it was a subscription. I was charged again for a full year January 2024. I immediately contacted customer service and asked for a refund. Sadly, they refused due to their strict no refund policy. They also said they sent me reminders but I did not see them. I honestly enjoyed their program and have nothing negative to say about it.. it’s just disheartening because we’re a one income family, struggling to afford bills/food at the moment and our baby we had in September sadly has had unexpected health complications. It’s been a really stressful last 4 months on our family emotionally and financially. So seeing another charge of $168 and being told they wouldn’t refund felt extremely inconsiderate and hurtful. Mistakes happen. If I signed up for a subscription, I did not realize that. I fully understand they will respond to my review that this was my mistake. So I will take it as a lesson learned but I felt it was needed to write a review since their program is targeted to moms in the busyness of life. Please consider changing this policy for your customers… especially when we contact right away when we see the pending charge. Still hoping they can make this right and give our family an exception.

14 stycznia 2024
Opinia niezależna
Logo The Bloom Method

Odpowiedź od The Bloom Method

Hi Kiana, We're sorry to hear that you've been emotionally impacted by being charged for a 2nd year. Since launching our app in 2018 we have always been a subscription based business and make this very clear in multiple points of the sign up process. You also receive an email after signing up that states that date of your next charge. Our goal is never to create stress for our moms which is why we also send out 2 different reminder emails leading up to your reoccurring charge. While we don't have a refund option outside of medical issues and losses, you should have been offered to place your year on hold + been gifted an additional year on top of that to use within the next 2 years. We do this to try and meet our members in the middle of these types of oversights while still honoring our policies that uphold and protect our business. If you would like to take advantage of a 2 year membership, we would be happy to place that into your account for you. Again, we're sorry that this has placed stress on you and hope you can understand our stance. Wishing you the best!

Oceniono na 5 z 5

HIGHLY Recommend from a Mom X2

The Bloom Method has been a crucial platform for not only my fitness journey while pre/postnatal but also and incredible asset to my mental health while on this journey. With now having two babies with The Bloom Method (first baby postpartum platform use @ 2 years PP and second Pre and Postnatal use), I am certain that my recovery and birth would not have been as incredible without the guidance of Studio Bloom and their team. They ensure you understand the importance of the foundations and ensure you that they are a crucial piece of the ENTIRE journey within the app as well as in our daily life.

Now, nearing 2.5 years postpartum with my second, I find myself still opening the app to workout for the knowledge they provide, incredible workouts and the ease to do them, anywhere, from the app on my phone.

They are always adding new content and creating new programs and they even have an in app community board that allows for us Mom's to ask questions and relate to one another! Another added perk that has been a huge asset is the one-on-one coaching that is there for their subscribers!

Lastly, unlike other subscription services I have come across, they are VERY transparent with their recurring charge terms and cancellation policies as they are clearly listed on the page where you enter in your information. No secrets!

Will continue to use and recommend The Bloom Method to my friends and family!

20 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo The Bloom Method

Odpowiedź od The Bloom Method

Hi Momoftwo! Thank you so much for taking the time to leave a review on your experience with us. We are honored that you have chosen to use Studio Bloom for 2 of your pregnancies and appreciate the time you took to share this with others. As always, thank you for trusting us during your pre + postnatal journey's!

Oceniono na 1 z 5

I stopped using the app because I kept…

I stopped using the app because I kept injuring my left hip while doing the workouts. Eventually switched to belly dance workouts instead. I haven't used the app in 7+ months (baby's age). I thought I had cancelled my subscription, but recently found a $240 charge on my card. When I requested a refund, they refused.

Reply to "Reply from The Bloom Method":
- There was no reminder email before the charge. In fact, I was charged $240 for a $120 subscription, without warning or explanation. When I asked for a refund, you refused.
- The phrasing of your entire reply is placing blame on the customer. I hope you'll eventually see that this is not a good business practice.
- I started with the "start here" program that was recommended by your founder when I asked in the forum. There was no warm-up in this program. It was a difficult program from the start. I'm a ballet dancer from an early age, and a relatively fit person. Whether you can take this feedback to improve your business, or continue to blame your customers is up to you.
- It is extremely interesting that after your customer tells you they've injured themselves while doing your workouts, your response is to criticize their choice of workout that they felt more comfortable with.

14 listopada 2023
Opinia niezależna
Logo The Bloom Method

Odpowiedź od The Bloom Method

Hi! We're sorry that you forgot that you had signed up for a reoccurring subscription with us. We do our best to make this known to anyone signing up, including sending 2 upcoming charge reminders as you get closer to your renewal date. unfortunately, we cannot control whether or not you open these emails and cancel your membership should you want to. In regards to your injury and due to our deep desire to ensure proper foundational understanding, form, etc we looked into your account and it looks like you chose to start w/ a workout labeled as an intermediate/advanced cardio workout - we strongly recommend starting with our foundational components to ensure your form is on point before jumping into a more challenging workout. With that said, we also wish you would have taken advantage of your complementary 1:1 coaching support when you injured yourself so that we could have helped you with some of our other hip health focused workouts. It is extremely interesting that you say you injured your hip but chose a hip forward workout (belly dancing) to move forward with. It might be good to find something to increase strength in your hip stability so that you don't continue to injure yourself with other online platforms.

Oceniono na 1 z 5

scamming pregnant mamas

I signed up for a free trial. Their platform doesn't work as advertised. I reached out to get clarity on why the platform didn't work as advertised. They acknowledged that it didn't work as advertised, extended my free trial. I was charged for a year, without realizing the charge would go through. I reached out as soon as I realized and they have refused to provide a refund.
They are scamming pregnant mamas and want to trick people into paying instead of providing a resource that people actually want to pay for :(

1 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Total liars will not refund money

21 stycznia 2023
Opinia niezależna
Logo The Bloom Method

Odpowiedź od The Bloom Method

Hi Sydni! Thanks so much for connecting! We weren't able to locate an account under the name you have listed with this review. If you can reach out to our support team at support@thebloommethod.com we'd be happy to look into this further for you!

Oceniono na 5 z 5

I’ve been doing these exercises for over 5 years

I’ve been doing these exercises for over 5 years now. (When my local gym closed)I’m 60 years of age and have not only managed to lose weight but have also kept it off by doing these exercises regularly. It has helped my mental health too and through the menopause.i actually enjoy working out now it’s not a chore.I make them as challenging as I want.

21 stycznia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 3 z 5

Watch for hidden charges

Bloom Young signed me up for their $15/month elite membership without my knowledge. I found the charge by luck on my PayPal account. It's a decent service, but I'll go to the YMCA and pay their fee before this service.

26 grudnia 2022
Opinia niezależna
Logo The Bloom Method

Odpowiedź od The Bloom Method

Hi Kate! Thanks so much for leaving your feedback! I'm not sure if perhaps this was meant for a different company or not as we are called The Bloom Method, with our niche being TTC/prenatal/postnatal fitness. We also do not have a subscription that is priced at $15 with the title 'elite membership.' Please know that we would be more than happy to look further into this for you if you feel the charge was from The Bloom Method. You can email us at support@thebloommethod.com and the team will get you taken care of!

Oceniono na 1 z 5

Unethical company

Although I enjoyed the plan when pregnant I cannot recommend this company for their terrible customer service. I understand their policy is no refunds but find this completely opposite to what they claim to be 'a company who empowers and supports women'. I must of missed the renewal email and of a fee of 240 dollars that is a huge amount of money which currently I cannot afford to lose while on maternity leave. I explained my situation to the team within 1 hour about how I would be struggling to buy food this month for my family due to this and was offered no sympathy or even partial refund, which I understand (and have experienced) most companies large and small will do so even if it is not in their policy.
I feel that this company is just money hungry and has no care for its customers. Knowingly refusing refunds for a struggling new family is morally wrong and from reviews I have now read realise they repeatedly do this with no morals.
I highly suggest this company reconsiders its refund policy as I would of been a returning customer at some point when more financially stable. Unfortunately the attitude to their customers is just to morally wrong.

17 listopada 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Poor customer service

Poor customer service. I was hours from cancelling the trial membership and had just missed it. They persisted that there was nothing they could do for me in refunding the charge. It's not that they can't, they won't. There are several companies I do business with just because of their prioritization of customer service. This one is definitely not that, I think today more than ever, some flexibility is a requirement to run a successful company, and being able to look at a situation case by case. I would not recommend.

6 października 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

refund policy is bogus

I mostly loved the Bloom method for my prenatal and postpartum core and pelvic floor strength, though I was told more Barre classes would be uploaded, as those were my favorites and there are only ten and no more were ever added. The classes really did help, however, and I hate to have to write such a bad review after the fact. Unfortunately, I was automatically subscribed to an additional year of the program, $240, which at this time, 9 months postpartum, I do not need. The reminder email went into my promotions folder, which I do not check. Bloom refused to refund me. I will be reporting them to the Better Business Bureau, because as we all know as post partum working moms, life gets hectic, and two reminders in an inactive Gmail folder is not sufficient. The fact that there is no wiggle room missed cancellation deadlines like this is WILD. This policy needs to change.

12 września 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

DO NOT SUBSCRIBE!!

DO NOT SUBSCRIBE!! Illegal subscription practices. The worst, most unsupportive customer service ever. I cancelled my subscription on the website, was unable to access content (therefore reasonably believing it had been cancelled) and continued to be charged for months. Then, I was told by customer service that it was the customer's responsibility to ensure subsequent receipt confirmation of cancellation email, and was denied a refund. Hello, it's 2022. Websites can track and verify user activity, and the general standard of customer service is way better than what Bloom has to offer. This is NOT a supportive platform for mamas.
Reason for my cancellation? I injured my shoulder/back in my second trimester in one of the weight classes. Physically and financially a net-negative experience.

17 maja 2022
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej