The Sweetie Shoppie Ltd Recenzje 

52
•
Wynik TrustScore: 2.5 na 5

2,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Delivery was speedy by Royal Mail. I bought chocolate covered peanuts & they were thickly coated - best ones iv'e ever eaten -& were in a thick resealable bag.Customer service was 2nd to none. Great s... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Quite simply the worst fudge I have ever tasted. I bought 9 different fudges, all came in individual packs, not labelled with the variety. Other than the garish colours it is difficult to tell one f... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Fantastic customer service and always go out of their way to meet your requirements. Was great to see such a brilliant range of sweets in this day and age. Even give you samples at their digression, w... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Placed an order on the 5th July and it hasn't arrived. Also noticed that my payment method has been partially refunded so assuming that part of my order isn't available. No email to inform me of t... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Hurtownia słodyczy
  2. również w kategorii:
  3. Bufet ze słodyczami i deserami
  4. Sklep ogólny
  5. Sklep z czekoladą
  6. Sklep ze słodyczami
  7. Sklepy ze słodyczami

Napisane przez firmę

Sweetie Shoppie based in East Tilbury, Thurrock, Essex, are a UK online bulk sweet, candy, chocolate confectionery wholesale supplier. Treats include Haribo, Sweetzone, Mowam, Kingsway, Barretts, Hannah, Videl & Swizzels. Sweets supplied for baby shower, birthdays, weddings & corporate events We stock an ever-growing range of Pick 'n' Mix, sweet jars, bags & tubs available for same-day collection OR FREE UK delivery. View our full range & ORDER TODAY


Dane kontaktowe

2,6

Słaba

Wynik TrustScore: 2.5 na 5

52 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,6

Wszystkie recenzje

(52)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 1

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

I had a broken tub!

I had a broken tub and the sweeties where all over the box! Tried to contact them and got no response.

16 sierpnia 2021
Logo The Sweetie Shoppie Ltd

Odpowiedź od The Sweetie Shoppie Ltd

Thank you for taking the time to leave us this review.

This morning we received a text from you advising us that you had received a damaged item in your order and that you had previously reported it to us via email. After checking our inbox, I still cannot locate your original email, but I had responded immediately asking you for photographic evidence of the damaged item along with a picture of the box it arrived in, including the label.

We ask for this because if we need to claim for damaged goods from our couriers, they would expect us to provide this to them before they would consider our claim to be authorised.

You responded immediately saying how "ridiculous" this was. We were about to ask you for confirmation of the original email you sent to us, but within minutes of your last text, Unfortunately, you supplied this negative review without giving us the opportunity to rectify this matter with you personally. However, you did also send us a screenshot of the original email, and it does show a picture of the damaged box (Which we needed to process your refund). So, to resolve this, we have refunded you for the damaged goods. Bearing this in mind, I would like to believe that you would consider reviewing this 1 star review in light of this information.

We work hard to ensure that our customers have the best possible experience when shopping with us, and want to swiftly react to any issues whenever they might occur, which we feel we have done in this instance.

Holly, I was hoping you would consider upgrading the 1 star review. I feel that it is completely unfair to give a 1 star review when you had a FULL REFUND! especially as we were not afforded the opportunity to rectifiy the situation. Please could you kindly consider revising this review in light of the full refund.

Oceniono na 4 z 5

Very good came on time

15 sierpnia 2021
Logo The Sweetie Shoppie Ltd

Odpowiedź od The Sweetie Shoppie Ltd

Thank you for taking the time to share you thoughts on our sweets. We value all our customer comments :)

Oceniono na 5 z 5

Prompt delivery

Prompt delivery, excellent products.

12 sierpnia 2021
Logo The Sweetie Shoppie Ltd

Odpowiedź od The Sweetie Shoppie Ltd

Thank you for taking the time to leave us this review. We appreciate all feedback from our customers. :)

Oceniono na 5 z 5

Excellent service.

Product as described.The sweets were wrapped beautifully. Prompt delivery. Would recommend and use again.

11 sierpnia 2021
Logo The Sweetie Shoppie Ltd

Odpowiedź od The Sweetie Shoppie Ltd

Thank you for taking the time to leave us this feedback. The Sweetie Shoppie make every effort to ensure that our customers have a great experience when shopping with us. Thank You!

Oceniono na 5 z 5

Been using sweetieshoppie ever since I…

Been using sweetieshoppie ever since I started my small sweet business. They have been my sweet supplier since I started my business and will be for the future. I have placed many orders small and big. Always arrived in short time aswell which is brilliant. I have contact with nick who has massively helped me with my emergency sweet order that I needed ASAP and from order time morning they was hand delivered to me the same day in the evening. Absolutely great experience and absolutely great with communication. Sweets are brilliant very tasty and a really good price cheapest I’ve seen. Thank you to the owners of sweetieshoppie for your brilliant services you have help my small sweet business successful grow.

22 lipca 2021
Logo The Sweetie Shoppie Ltd

Odpowiedź od The Sweetie Shoppie Ltd

Hello Rachel,
What a wonderful kind and thoughtful review! - We are a small business and we strive to provide our customers with the best possible experience from beginning to end. We look forward to your continued custom& as ever please reach out to us if you need any assistance.

Oceniono na 2 z 5

Both tubs of sweets I got the seals…

Both tubs of sweets I got the seals have been broken and off it had been opened way to content and I was Short of what was meant to be in there. The fire trouble was nice but I found that I can find it cheaper and get more for my money elsewhere.

20 lipca 2021
Logo The Sweetie Shoppie Ltd

Odpowiedź od The Sweetie Shoppie Ltd

Hi Craig,

I am sorry to hear about your experience with the Sweetie Shoppie.

All of our items come direct from the wholesalers and we do not open these at all. If you had reported any broken seals to us we would have resolved this immediately. Its a shame that you didn't contact us about this issue!

Even more concerning, is that we don’t sell "fire trouble" or anything remotely like that and having checked your order was for some Fudge and Sweetie Pouches so I really don’t understand this comment. Are you sure that this was something The Sweetie Shoppie supplied? Furthermore, regarding getting it cheaper elsewhere, I really don’t understand this comment as we didn’t supply this? really confused...

But regardless, we have thousands of happy customers who tell us that our pricing is and has always been extremely competitive especially compared to amazon pricing.

If you would like to contact us personally I will happily look into this further.

Kindest Regards
Jason

Oceniono na 5 z 5

Great!

Great! Highly recommend! Will order again for sure.

18 lipca 2021
Logo The Sweetie Shoppie Ltd

Odpowiedź od The Sweetie Shoppie Ltd

Thank you for such a kind nice review. We are a small business and 5 stars is exactly what we look to achieve. We look forward to your next order :-) www.sweetieshoppie.co.uk

Oceniono na 2 z 5

Placed an order

Placed an order, after a week, it still hadn’t arrived. Order cancelled. They choose to use a courier company called ‘Caribou’. They’re absolutely appalling.
Update : The two stars are for your communication.
My order was placed on the 2nd, standard postage ( as per your website) is 2-4 days. Express postage is 1-3 days. Order placed on the 2nd, I emailed you on the 7th, 9th & 10th. On the 12th ( 7 working days after my order was placed ) you told me, you’d refunded me. The absolute least, you should have done ! I wouldn’t class it as a gesture of good will ! You refunded money for something I did not receive!
You sell perishable items, it’s your responsibility to ensure they are delivered in an acceptable time frame.
Nick, if your adding comments, make sure they’re accurate. You’re just talking bulls***. And not doing your business any favours. My review was originally based on your transport.
The facts - I told you to cancel my order on the 7th, I informed you it would be refused on delivery. On the 8th, you never mentioned, you’d cancelled my order. You actually further informed me they were still in transit. On the 9th, you advised me the item would be delivered the next day or the following Monday ( 7 working days ) after I ordered. When I emailed you, on the 12th,
( 10 days after my order was placed ) you informed me you’d cancelled my order ! I’d add screenshots, if I could.
FYI, refunding a customer is standard practice, when an order doesn’t arrive. It’s not a gesture of good will !
✌🏽

All the best.

18 lipca 2021
Opinia niezależna
Logo The Sweetie Shoppie Ltd

Odpowiedź od The Sweetie Shoppie Ltd

Good Afternoon Tom,

Thank you for taking the time to review the Sweetie Shoppie. Although, I was extremely disappointed to receive 2 stars.

I just want to point out a few facts in relation to this transaction:

The order was placed on Friday afternoon. Orders on a Friday afternoon would usually be dispatched on Monday, but we were fortunate to be able to dispatch the same day.

6.30 am Wednesday morning we received an email from you demanding to know where youir order was. We responded to your email within 5 minutes advising you that your order was diapached on a standard 2 to 4 day delivery service. This would have meant that your order would be with you by Friday. I also advised you that if you would have slected Express Delivery, you would have received your order by Tuesday.

We then received emails form you on Thursday demanding to know where your order was. We Advised once again that you should receive your order by Friday, and again mentioned that Express delivery options were availbale at checkout, but you did not select them. You told us that would not accept the delivery and you wanted a full refund.

We received another email on Friday morning asking again where your order was. I advised you that I had contacted Caribou on the preveous afternoon to cancel your shipment and return the goods to us. This is not something that we would do, but on this occasion we did.

We have responded to every email from in good time, even outside of working hours. We want to resolve any issues our customers may face in a timely manner, but this was out of our controll as you did not select Express Delivery. Our shipping policy clearly states that you will receive your order 2 to 4 days after dispatch, and your order was perfectly within the time frame for delivery.

Regarding the Courier – We process over 500 shipments per week and we are in constant daily contact to ensure that any issues are swiftly resolved. I can clearly state that they deliver 95% of our parcels in the agreed timescales

In hindsight, I would suggest that when placing online orders it could be useful if you upgraded the delivery services for urgent deliveries as this would have clearly avoided this issue.

I am now also disappointed that I fully refunded you as unfortunately this gesture of goodwill went unappreciated.

*** EDITED IN RESPONSE TO CUSTOMERS EDITED COMMENTS ***

Tom, The order was placed on the 2nd (Which was a Friday afternoon). We dispatched next working day (Monday the 5th) on a 2-4 day delivery service (Which means that you would recieve the items by the 9th. You requested the order be cancelled on the 7th which I did. This was before the due delivery date. There was no reason for you to chase me on the 9th 10th or 12th. The refund was a gesture of goodwill which was unappreciated. As I said previously, if you needed the items delivered within 2 working days then it would have been appropriate to upgrade the delivery to a next working day option. Once the order was dispatched and with the couriers there is nothing we can do other than cancel the order which I did (at our cost) when requested.

Oceniono na 5 z 5

Delivery quick sweet delicious what…

Delivery quick sweet delicious what more can u ask for great service

15 lipca 2021
Logo The Sweetie Shoppie Ltd

Odpowiedź od The Sweetie Shoppie Ltd

Thank you for such a kind nice review. We are a small business and 5 stars is always what we strive to provide. We look forward to your next order :-) www.sweetieshoppie.co.uk

Oceniono na 4 z 5

Wrong item delivered and correspondence…

Wrong item delivered and correspondence stopped after the first email.
Resolution after funding a mistake happy to order again

13 lipca 2021
Logo The Sweetie Shoppie Ltd

Odpowiedź od The Sweetie Shoppie Ltd

Good evening Andy,

I am extremly sorry this this has occured. I did recieve your email with the photo but it got lost in my inbox. Please aceept my sincere apologies as I am usually very organised.

I will gladily issue you a full refund.

I would kindly ask that in good faith you could consider reviewing your online feedback as we are a very small family run business and every single feedback star counts. However, I do also understand if you would not consider this appropriate.

Please accept my sincere apologies for this missed email.

Kindest regards
Nick

Oceniono na 5 z 5

Fast delivery

Fast delivery. Lots of choice. Easy, attractive website.
Perfect.

11 lipca 2021
Logo The Sweetie Shoppie Ltd

Odpowiedź od The Sweetie Shoppie Ltd

Thank You for the very kind review. We look forward to your next order.

Oceniono na 5 z 5

Very quick delivery

Very quick delivery, fresh sweets, very nice!

11 lipca 2021
Logo The Sweetie Shoppie Ltd

Odpowiedź od The Sweetie Shoppie Ltd

Thank You for the very kind review. We look forward to your next order.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej