Spearmint Baby Recenzje 

53
•
Wynik TrustScore: 2.5 na 5

2,3

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

The owner benefits from mothers while bashing children for normal things children do, cry. Posting a video on how ridiculous it is for a child to cry on a flight while owning a buisness for mothers an... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

First off, the products are amazing. My daughter always looks adorable and the quality is worth the price. I am absolutely horrified at the reviews on this page. Spearmint Love is a business, no busin... Zobacz więcej

Oceniono na 2 z 5

sizing runs small on baby zipper pjs bought the size she wears in all other brands will only be able to wear for a photo due to being too tight. Not happy with neckline of toddler waffle knit pjs expo... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Seeing as the owner isn't a fan of kids, I'd say that this is definitely a 1 star business if that.

Informacje dotyczące firmy

  1. Zakupy i moda

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

Shop the best brands in baby and kids clothing and accessories. Rylee & Cru, Mini Rodini, Oeuf, Little Unicorn, Milk Barn and more.


Dane kontaktowe

2,3

Słaba

Wynik TrustScore: 2.5 na 5

53 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,3

Wszystkie recenzje

(53)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 4

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

The owner benefits from mothers while…

The owner benefits from mothers while bashing children for normal things children do, cry. Posting a video on how ridiculous it is for a child to cry on a flight while owning a buisness for mothers and children is crazy

24 września 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Over the past 6 years of having my…

Over the past 6 years of having my children, I have gotten so many great items from this company. I love the creativity in their designs and the bamboo options were offered here before I could find them anywhere else. Having my fourth and I have so many great clothes from the past that have survive multiple kids and am still continuing to buy more.

13 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

If I could pick no stars

If I could pick no stars, that would be the review. This company sent clothes that were for a newborn or preemie. And they were labeled size 0 to 3 months. Absolutely not the right size clothing with the label. The outfits that were sent to me were faded and in some parts the print was coming off. I ordered a hat that was supposed to match one of the outfits and it was two different colors of pink. The website makes the outfits look beautiful, but they are not. I wasted my money on these items because I bought them on Black Friday and they were on sale. I was told since they were on sale you cannot return them. It was a total waste of my money… very disappointed customer!

6 grudnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

No Customer Service

I've tried reaching out to them multiple times to ask a question about an item that I would like to purchase and have yet to receive a response.

9 maja 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Fantastic Customer Service

Spearmint not only carries beautiful and high quality baby clothes, their customer service is also above and beyond. I've ordered from them 4 times now. Shipping is always reasonably quick. On my latest order, one of my items arrived with a minor defect. It was so small I almost felt silly complaining about it, but I emailed customer service with a photo and they immediately offered several options for replacing or refunding the item. The item itself was already out of stock, but they offered to replace it with a different one I liked that was actually more expensive. I offered to pay the difference but they covered it for me! This level of customer service is something I don't see often anymore when shopping online. I will be a customer for life!

8 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

DO NOT ORDER FROM THEM

DO NOT ORDER FROM THEM. It's just a scam. Luckily I didn't order much my expectations were low to begin with because they claim my package was delivered but it never was. No one will respond to me either. Just don't do it, not worth it. I ordered before Thanksgiving and still had nothing by Christmas time. Waste of $30 for sure.

31 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Spearmint Baby

Odpowiedź od Spearmint Baby

Thank you for your feedback. Based on what you’ve shared, it seems possible that your experience may be related to a scam. Over Black Friday, there were numerous scams circulating on Facebook and Instagram, and we’ve since learned that some of these involved third parties misrepresenting our brand, often associated with names like "purenestz." At this time, we’re unsure if they are directly involved or if their name is also being misused.

If your order confirmation or receipt includes the name "purenestz" or anything that suggests it may not be directly from us, we recommend monitoring your payment method for unauthorized charges and disputing the transaction with your bank as a precaution.

If you believe your purchase was directly from us, please contact our customer service team at customerservice@spearmintLOVE.com. As of today, we haven’t received any emails or orders matching your description, but we’d be happy to assist you in looking into this further.
Thank you for your understanding! We take these situations seriously and are committed to helping resolve this for you.

Oceniono na 1 z 5

183$ GONE!

Ordered 183$ worth of items and when I went to track my package- tracking wasn’t available. When I asked for a refund, they responded that they would give me a full refund. Perfect! Except 14 days later, no refund. In another email, they insisted that they refund was made and that it was an issue with my bank. My bank said no refund was made. Don’t waste your money- it’s a HUGE scam. It’s sad that they’re taking advantage of new moms who want some cute items for their kids.

14 sierpnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Will never purchase from this company

Now I see why they only have 2 1/2 stars! I ordered a cute little outfit for my niece and immediately after I placed the order I realize I had the wrong size. Contacted them twice on Instagram and received a message saying they get back to me in 48 hours. No response. Rached out on Facebook messenger. Left an email for customer service. No response and the order shipped. Right now waiting to get it and obviously I will be returning it. If They had just reached out to me and adjusted the size, this would’ve been an adorable outfit for my niece. I will never use this company again.

30 lipca 2024
Opinia niezależna
Logo Spearmint Baby

Odpowiedź od Spearmint Baby

Hi Debra,
We are truly sorry for the trouble you’ve experienced. While it can sometimes be too late to change a size, we always strive to accommodate such requests if they are made before the order ships. Unfortunately, we are not seeing any orders or emails associated with your name in our system.
For all other customer service questions, we ask customers to please contact customerservice@spearmintLOVE.com. This will get you the quickest response and assistance with any customer service issues, as Facebook or Instagram DMs are not used for customer service due to the volume of various messages we receive there.
Could you please reach out to us directly at customerservice@spearmintLOVE.com and include your order number? We’d be happy to help you with returning the item.
Thank you for bringing this to our attention, and we hope to resolve this for you soon.

Oceniono na 2 z 5

Sizing runs INCREDIBLY small

Sizing runs INCREDIBLY small. Ordered a footie for my daughter for Valentine’s Day size 0-3 months .. she was less than 5 weeks at the time and she barely fit into the footie so we got a single wear out of a nearly $40 outfit that should have lasted nearly 2 more months (for reference my daughter is now nearly 10 weeks old and fits fine into her 0-3 month items I purchased from other companies)
I wouldn’t waste money ordering from this company again.. the fact that there’s not a single review or place to leave a review on Spearmintlove’s website should have been a red flag.

14 lutego 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

sizing runs small on baby zipper pjs…

sizing runs small on baby zipper pjs bought the size she wears in all other brands will only be able to wear for a photo due to being too tight. Not happy with neckline of toddler waffle knit pjs exposed a lot of their upper chest area

12 grudnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

worst customer service

i’ve been wanting to try Spearmint Love for a while now and i finally made my first purchase. however, it was never delivered to me. (i understand that things happen, maybe it got lost in the mail?) so i was sent a giftcard equivalent to the amount i paid for. i wanted to purchase the same item since i didn’t receive it and i was set on that specific item but by the time i received the giftcard, the item was out of stock. Spearmint Love was aware this item was out of stock (i mentioned this in my email) and they never gave me an option to reimburse my money, they just sent me a giftcard. i ended up ordering a different item with the giftcard and when i checked the tracking information, it says “shipment cancelled” so i sent an email asking about this and i never heard anything back. i’m still waiting on this package. but i will never order from this company again. so sad because i always thought their items were so cute! they really lack in the customer service department. also, there was no apologies or anything of that matter. most companies own up to mistakes and try to make things right. no wonder they don’t show their reviews on the website.

11 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Spearmint Baby

Odpowiedź od Spearmint Baby

We sincerely apologize for any inconvenience you've experienced with your recent order, and we appreciate you taking the time to share your feedback. We understand how frustrating it must be to encounter issues with delivery.

Upon reviewing your case, we confirmed that your original order was marked as delivered by USPS. As outlined in our shipping terms, we typically don't process refunds or re-ship orders once the tracking indicates delivery confirmation. Nevertheless, we happily made an exception by issuing a credit for the full amount of your order. We hoped this would offer you the flexibility to choose an alternative item.

Regarding your new order, it appears that we re-sent your updated tracking information to ensure you have the latest details on the shipment's progress almost immediately upon your inquiry. Looks like it will be delivered today!

If you haven't received our email updates, we recommend checking your spam folder, as sometimes our messages may inadvertently end up there.

We genuinely apologize for any oversight in communication and the inconvenience you've faced. We hope this clears up any confusion.

Oceniono na 1 z 5

Sizing runs very small and the legs and…

Sizing runs very small and the legs and feet on onesies are disproportionately small found with the three onesies I purchased. The fabric is thin and cheap although cute. Much better quality and normal sizing found at Caden Lane, Sweet Bamboo, and Little Sleepies.

20 września 2023
Opinia niezależna
Logo Spearmint Baby

Odpowiedź od Spearmint Baby

Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear about your sizing concerns and the perception of the fabric. While we stand by the quality of our products, your insights are valuable, and we appreciate the opportunity to address any specific issues you may have. Please reach out to our customer service team, and we'll do our best to make things right.

Oceniono na 5 z 5

5 Star Products & Delivery

Gorgeous and unique baby clothes and accessories that wash up great! No idea why Spearmint Love rating is so low. After checking out Spearmint products at my daughters in the States, they've become our 'go to' brand! I ordered a Phufy Bliss Mini blanket as a gift and shipped from AZ to BC, Canada and it arrived in less than a week! The Phufy Bliss Mini blankets are so soft, gorgeous colours and wash up great. Thanks!

5 października 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

They sent wrong color crib sheet I…

They sent wrong color crib sheet I ordered for a nugget matress. I planned on buying a few more crib sheets, however their customer service is not good. Very poor response email from them.. Afraid to return item because other reviews state they do not receive their refund after returning. Just going to keep the crib sheet I got and buy the next few crib sheets elsewhere.

14 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo Spearmint Baby

Odpowiedź od Spearmint Baby

We apologize for any disappointment caused by the color of the crib sheet you received. It appears that our customer service team did arrange a prepaid label for the return of the item. Should you opt not to keep the product, please note that it can be returned for a full refund. If you'd rather exchange it for a different color, please just let us know.

Oceniono na 1 z 5

Beware!

Beware! The worst customer service, EVER. I’ve been waiting for my refund for a month.
And new mothers, and grandparents….if your looking for soft fabrics for your toddler or infant, move on. Cheap, cheap fabrics and construction.

2 czerwca 2023
Opinia niezależna
Logo Spearmint Baby

Odpowiedź od Spearmint Baby

We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you have experienced. We want to assure you that we take customer service seriously and strive to provide the best possible experience!

Upon reviewing your account, we found that we processed your return on May 19, 2023, and we have been actively corresponding with you via email. It's possible that our emails may have been diverted to your spam or promotions folder. We kindly request you to check those folders to ensure you haven't missed our responses.

We take great pride in the quality of our products. However, we understand that personal preferences can vary, and we apologize if our items did not meet your expectations. We always strive to improve, and your feedback will be taken into consideration!

Thank you for bringing this matter to our attention, and we appreciate the opportunity to address your concerns.

Oceniono na 4 z 5

Two orders/Two refunds/

I ordered two footies in size 3-6 months. I was happy with my oder a month ago, about an organic cotton footie in that same size! When I washed my new onzies, I recognized a significant size difference between the two. The company sent us a refund for the smaller one. Another time I ordered a headband, that untied in the washer and it was not longer useful since it got stretched out. I was excited for this headband, so it was unfortunate. But after requesting a refund twice, they sent gave it to us. I am happy with the quality. We are U.S. military stationed overseas in Germany and we received our order in 3 weeks something like that. I just didn’t like the fact of, getting excited and being disappointed and dealing with emails, since we all want to take care of our babies.

31 stycznia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Incorrect order corrected immediately

I am expecting baby number two in November. I’ve adored spearmints instagram for too long and decided to buy matching pjs for my kids for Christmas. i opted for the redwood ones instead of totally Christmas (although those were cute too)

the shipping was super fast. I’m in Canada and expected it to take a bit longer.
when it arrived I was disappointed to see the pjs didn’t match. the older child’s pjs were the wrong ones.

I contacted them and let them know, they wrote back firs thing the next morning apologizing and sent out the correct pjs that day. sending me a tracking number.
they should be here by early next week (after shipping on a Friday)

amazing customer service.
thanks so much

28 sierpnia 2022
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej