Sissy-Boy Recenzje 1465

Wynik TrustScore: 4 na 5

4,2

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Awesome service! Easy to place the order & swiftly delivered, albeit not to my door as requested but to a collection point.

Oceniono na 1 z 5

Filiaal Veemarkt in Breda gaf mij onjuiste informatie over een retour en dacht niet mee. In filiaal De Barones werd dezelfde retour direct en correct verwerkt. Klantvriendelijkheid en kennis van de... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Vandaag was ik bij Sissy Boy Nijmegen. Wat een gezellige winkel, van alles te zien, geen opdringerig personeel, maar heel alert en present als je hen nodig hebt. Aardig, behulpzaam en meedenkend. Mij... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Zowel online als in de winkel goede service. Prachtige producten, snelle levering en goed verpakt zodat niks breekt. Wel super duur, zelfs in de sale

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Zakupy i moda

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

Ontdek fashion en Homeland voor dames, heren en kinderen | Life designed with Sissy-Boy |


Dane kontaktowe

4,2

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

1 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 86% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Goede en leuke artikelen voor leuke prijzen

Website is erg goed overzichtelijk makkelijk te bestellen en je word gied op de hoogte gehouden op de levering van het artikel.

8 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Tentje,

Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze artikelen, prijzen en de overzichtelijke website. Leuk dat ook de communicatie rondom de levering goed bevallen is. Veel plezier met je bestelling en graag tot een volgende keer!

Oceniono na 5 z 5

Snelle levering en mooie collectie

Snelle levering en mooie collectie

8 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Yvonne,

Bedankt voor je leuke review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en onze collectie. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot snel!

Oceniono na 5 z 5

Snelle levering

Snelle levering; keurig verpakt. Mooie producten!

8 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Renee,

Dank je wel voor je fijne review. Super om te horen dat alles snel en netjes is geleverd en dat je blij bent met de producten! Graag tot ziens bij Sissy-Boy!

Oceniono na 3 z 5

Super mooie producten maar minpunt

Super mooie producten. Een groot minpunt; je voucher en punten zijn maar 3 maanden geldig. Vooral gek als je nagaat dat de prijzen vrij hoog zijn.

12 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Nalan,

Dank je wel voor je feedback en je compliment. Fijn dat je zo tevreden bent over de producten.

We begrijpen je punt over de korte geldigheid van vouchers en punten en nemen dit zeker mee.

Graag tot ziens bij Sissy-Boy!

Oceniono na 1 z 5

Onmogelijk om online een cadeaubon te…

Onmogelijk om online een cadeaubon te bestellen. Er is geen mogelijkheid om adres en plaatsnaam in te vullen en daar strand mijn poging.

8 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Mirjam,

Dankjewel voor je bericht en vervelend om te horen dat het bestellen van een cadeaubon niet lukt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Om je hierbij goed te kunnen helpen, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via customersupport@sissy-boy.com. Wij kunnen dan direct met je meekijken en zorgen voor een passende oplossing.

Dank voor je begrip!

Oceniono na 1 z 5

Beroerde online klantenservice

Wie contact heeft met Babet van de online klantenservice (via chat én mail) kan fluiten naar een oplossing.

Ik heb online een lamp gekocht, alle overbodige plastic, karton en kaartjes weggegooid in het afhaalfiliaal van SB en heb alleen de binnenste doos met inhoud mee naar huis genomen. Eenmaal thuis blijkt de lamp het niet goed te doen en lijken er onderdelen los te zitten vanbinnen. Je hoort het heen en weer rollen, de lamp rammelt. Kan gebeuren.

De volgende dag neem ik contact op via de chat, waar ik door een chatbot wordt doorverbonden met Babet. Zij doet er een uur over om een eerste reactie te sturen. En hoewel ik zelf steeds binnen een minuut op haar vragen reageer laat ze me elke keer gerust een half uur wachten voor ze weer antwoord geeft. Ik geef aan niet genoeg tijd te hebben voor een gesprek dat uren duurt en vraag of ze me een oplossing kan mailen. Dat gebeurt niet. Ik stuur daarom een mail naar de klantenservice. Zij zullen binnen 5 dagen reageren. Dat gebeurt ook niet. Ik besluit die week meerdere keren te bellen binnen de aangegeven tijden, maar krijg steeds de voicemail waarin ik erop wordt gewezen dat ik contact moet opnemen met de chat of de mail. Ik besluit een week later wederom per mail contact te zoeken over de retournering en uit daarbij ook mijn ongenoegen over dit stroperige proces.

Dan neemt Babet zelf via de mail contact op en geeft aan dat ze via chat al een oplossing heeft aangeboden, een half uur nadat ik had aangegeven de chat te verlaten. Welke oplossing dat is mailt ze er niet bij. Bovendien blijkt de geboden oplossing (retour sturen met bijgeleverd retourlabel) geen optie, want zoals ik al had aangegeven had ik alleen de doos nog. Babet vindt het vervolgens nodig om wél per mail met me in discussie te gaan over of het wel of niet te lang geduurd heeft voor ze een verkeerde oplossing gaf. Maar gaat in al haar mails nog steeds niet in op de vrij simpele vraag die ik in elke mail heb herhaald: Hoe retourneer ik de kapotte lamp als ik geen retouretiket meer heb? Via de winkel of kan ik een nieuw retourlabel krijgen?

Je lijkt via de klantenservice van Sissy Boy alleen contact te kunnen krijgen met Babet, die niet in staat is om inhoudelijk antwoord te geven op de vraag die wordt gesteld en wél de tijd neemt om met de klant in discussie te gaan over of het wel of niet normaal is om uren via een chat te moeten wachten op antwoord.

Ik weet nu niet meer wat ik moet doen. Online of telefonisch lijkt er geen normaal contact mogelijk te zijn. Alleen sporadisch met Babet. In de winkel (waar het personeel overigens wel super klantgericht is) kunnen ze me niet helpen met de online bestelling.

Ik zit nu met een kapotte lamp, wil die retourneren en ik wil mijn geld terug. Maar hoe?!

8 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Janneke,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je zo’n moeizaam proces hebt gehad met een kapotte lamp. Dat mag niet de bedoeling zijn!

We begrijpen heel goed dat dit frustrerend is, vooral omdat je meerdere keren contact hebt gezocht en geen concrete oplossing hebt gekregen.

We willen dit graag voor je oplossen. Zou je ons een mail kunnen sturen via customersupport@sissy-boy.com ? Vermeld daarin duidelijk dat je een retourlabel wenst om de kapotte lamp te kunnen retourneren. Dan kunnen we dit zo snel mogelijk voor je in orde maken.

Hartelijk dank!

Oceniono na 5 z 5

Snelle levering

Snelle levering, netjes vervalt .
Mooie producten.

2 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Herbers,

Dank je wel voor je mooie review, fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de nette afhandeling. Goed om te lezen dat je ook blij bent met de producten. Graag tot ziens bij Sissy-Boy!

Oceniono na 5 z 5

Super service

7 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Mohamad,

Dank je wel voor je mooie review, we vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Graag tot ziens bij Sissy-Boy!

Oceniono na 4 z 5

Mooie kleding

Mooie kleding, pasvorm goed, snelle levering.

1 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Wendy,

Bedankt voor je fijne review! Wat leuk om te horen dat je blij bent met de kleding, de pasvorm én de snelle levering.

Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel bij Sissy-Boy!

Oceniono na 5 z 5

Fast delivery and the product looks…

Fast delivery and the product looks amazing!

29 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Thank you for your lovely review! We’re so happy to hear that your order arrived quickly and that you love the product.

We hope to see you again soon at Sissy-Boy!

Oceniono na 5 z 5

Mooie producten

Mooie producten

29 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Lynsey,

Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je blij bent met onze producten.

We hopen je snel weer terug te zien bij Sissy-Boy!

Oceniono na 1 z 5

Slechte klantenservice, niet duurzaam

Super leuk jasje gekocht, maar er zit een gaatje in. Ik heb contact gehad met de klantenservice, maar dat was nogal simpel en geen duurzame oplossing. Een voucher van 30 euro of retour sturen. 30 euro korting op een kapotte jas van 110 euro vind ik weinig. Ik heb gevraagd de voucher te verhogen naar 50 euro. Retour sturen en verkopen op een sample sale zou voor het bedrijf veel duurder zijn dan de voucher een beetje verhogen. Helaas 'kunnen' ze dit niet doen. Jammer Sissyboy, niet erg duurzaam.

4 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Floor,

Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat jammer om te horen dat het jasje niet in perfecte staat is aangekomen.

We begrijpen dat dit teleurstellend is. Daarom hebben we direct meerdere oplossingen aangeboden die passend zijn bij de klacht: je kunt het artikel kosteloos retourneren voor een volledige terugbetaling, of ervoor kiezen het jasje te behouden met een compensatie van €30. Wij vinden dit een redelijke tegemoetkoming, passend bij de aard van het defect.

Daarnaast denken we graag mee in duurzame oplossingen. Mocht je interesse hebben in het laten herstellen van het jasje door een kleermaker, dan mag je uiteraard contact met ons opnemen zodat we kunnen kijken wat hierin mogelijk is.

We vinden het belangrijk om klanten altijd verschillende opties aan te bieden en betreuren het dat geen van deze oplossingen voor jou naar wens was.

Oceniono na 5 z 5

Super leuke gezellige winkel en personeel(in Bergen)

Goede service.
Mooie spullen.

1 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste W.F.

Wat leuk om te lezen, dank je wel voor je fijne review!

We geven je complimenten graag door aan onze collega’s in Bergen. Heel fijn dat je onze winkel, service en collectie zo hebt ervaren.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Sissy-Boy!

Oceniono na 1 z 5

Geld retour

Een mooi en duur (kleine 300,00 euro) kleed gekocht. Helaas was het te groot voor mijn kamer dus teruggebracht. Het geld zou op het hetzelfde moment teruggestort worden (het tegenovergestelde van pinnen). Helaas 2 dagen later nog steeds niets ontvangen. Telefonisch zeggen ze dat ik over 3 dagen terug moet bellen als het nog niet is opgelost. Ik vind dat erg lang duren. Het zal mij weerhouden om daar weer een grote aankoop te doen.
3 Dagen later: nog steeds niets. Sissy boy zegt dat het naar mijn bank is overgemaakt, mijn bank heeft niets ontvangen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd; niemand die concreet weet waar mijn 300,00 euro is.

Alles is goed gekomen, het geld is teruggestort. Bedankt voor de reactie Sissy Boy!

29 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Patricia,

Wat vervelend om te horen dat dit zo is verlopen. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden, zeker niet bij een aankoop van deze waarde.

Een terugbetaling heeft altijd een korte verwerkingstijd nodig. In de meeste gevallen duurt dit ongeveer 3 werkdagen. Daarbij kan een weekend ervoor zorgen dat het iets langer lijkt te duren voordat het bedrag zichtbaar is op de rekening.

We begrijpen dat het frustrerend is wanneer het bedrag nog niet zichtbaar is, maar vaak is de terugbetaling al wel in gang gezet door ons en ligt het vervolgens bij de bank om dit te verwerken.

We adviseren om het nog even te monitoren. Mocht het bedrag daarna nog steeds niet zijn bijgeschreven, dan kan er contact worden opgenomen via customersupport@sissy-boy.com
zodat de klantenservice dit verder kan uitzoeken.

Oceniono na 5 z 5

Snel geleverd en top kwaliteit

Snel geleverd en top kwaliteit. Prachtig vloerkleed besteld, heel erg blij mee!

1 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Wat leuk om te horen, dank je wel voor je mooie review!

Fijn dat de levering snel was en dat je zo blij bent met het vloerkleed. We wensen je er heel veel plezier mee!

Oceniono na 5 z 5

Prachtige producten.

Prachtige producten.
Snel verzonden.
Mooi verpakt, inc retourzendlabel wat het terugsturen eventueel makkelijker maakt.

23 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Bedankt voor je mooie review!

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten, de snelle verzending en de verpakking. We vinden het belangrijk dat alles tot in de puntjes verzorgd is, inclusief het retourproces.

Graag tot een volgende keer bij Sissy-Boy!

Oceniono na 5 z 5

Alles ging prima!

27 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Elien,

Dank je wel voor je review!

Fijn om te horen dat alles goed is verlopen.
We hopen je snel weer terug te zien bij Sissy-Boy!

Oceniono na 5 z 5

Snel geleverd en goed product

Snel geleverd en goed product

16 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Wim,

Hartelijk dank voor je mooie review!

Fijn om te horen dat de levering snel was en dat je tevreden bent met het product. Daar doen we het voor!

We hopen je snel weer terug te zien!

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej