Sissy-Boy Recenzje 1465

Wynik TrustScore: 4 na 5

4,2

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Awesome service! Easy to place the order & swiftly delivered, albeit not to my door as requested but to a collection point.

Oceniono na 1 z 5

Filiaal Veemarkt in Breda gaf mij onjuiste informatie over een retour en dacht niet mee. In filiaal De Barones werd dezelfde retour direct en correct verwerkt. Klantvriendelijkheid en kennis van de... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Vandaag was ik bij Sissy Boy Nijmegen. Wat een gezellige winkel, van alles te zien, geen opdringerig personeel, maar heel alert en present als je hen nodig hebt. Aardig, behulpzaam en meedenkend. Mij... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Zowel online als in de winkel goede service. Prachtige producten, snelle levering en goed verpakt zodat niks breekt. Wel super duur, zelfs in de sale

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Zakupy i moda

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

Ontdek fashion en Homeland voor dames, heren en kinderen | Life designed with Sissy-Boy |


Dane kontaktowe

4,2

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

1 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 86% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 4 z 5

Mooie site

Mooie site . Duidelijk aangegeven. Makkelijk om te bestellen

16 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Junus,

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je onze site duidelijk vindt en dat bestellen makkelijk ging. Veel plezier met je bestelling en graag tot ziens bij Sissy-Boy!

Oceniono na 2 z 5

Bij elke retour moet je weken wachten…

Bij elke retour moet je weken wachten voor je je geld terug hebt.

13 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Laura,

Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je zo lang moet wachten op je terugbetaling na een retour. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zodra een retour bij ons is verwerkt, proberen we het bedrag zo snel mogelijk terug te storten. Soms kan de verwerking helaas wat langer duren.
Wacht je nog op je terugbetaling? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice (customersupport@sissy-boy.com), dan kijken we het graag voor je na. Onze excuses voor het ongemak.

Oceniono na 5 z 5

Meedenkend personeel

Mijn online aankopen eerst in een winkel gezien. Ik twijfelde over de kleuren van een tapijt. Een meedenkende verkoopster liet me meerdere tapijten zien in de winkel zodat ik beter mijn keuze kon maken. Zo fijn!

7 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Chantal,

Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent in de winkel! We zijn blij dat onze verkoopster je heeft kunnen ondersteunen bij het maken van je keuze. Bedankt voor je positieve feedback en we hopen je snel weer te mogen helpen!

Oceniono na 5 z 5

De ene dag besteld en de volgende dag…

De ene dag besteld en de volgende dag in huis.

4 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Gwen,

Wat fijn om te horen dat je bestelling zo snel geleverd is! We doen altijd ons best om het proces zo vlot mogelijk te maken. Bedankt voor je positieve feedback!

Oceniono na 5 z 5

Erg tevreden met de levering van mijn…

Erg tevreden met de levering van mijn bestelling. Deze was met zorg ingepakt wegen breekbaarheid en werd erg snel geleverd.

9 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Marleen,

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering! We doen altijd ons best om bestellingen zorgvuldig in te pakken en snel te leveren. Bedankt voor je positieve feedback, en we hopen je snel weer te mogen helpen!

Oceniono na 1 z 5

Sissy boy doet niet aan wettelijke garantie: koop hier geen meubels!!!!

Wij kochten een stoel en na 3 maanden namen wij deze af met een schone, zachte microvezeldoek, heel licht bevochtigd met water omdat het stof aan het houten frame ‘plakte’. Met verstand gehandeld. Helaas kwam de beits direct van het hout af. Verbaasd en teleurgesteld gemaild met de klantenservice en anderhalve week gewacht op een mail waarin niets anders stond dan een beschuldiging - de doek zou te hard zijn geweest en waarschijnlijk schoonmaakmiddel hebben bevat. Niets van waar. Bovendien kan sissy boy dit ook niet bewijzen en hebben wij recht op compensatie volgens de wettelijke garantie - de stoel is niet onderhoudbaar, bevat nu lelijke verkleuring en voldoet overduidelijk niet aan onze verwachtingen. Zeer teleurgesteld over deze gang van zaken!

Update van ca 2 maanden later: nog steeds geen fatsoenlijke mail gekregen, probleem wordt niet opgelost. Negeren is hun manier van ‘oplossen’ kennelijk. Ik vind deze webshop echt malafide, niet bestaand, waardeloos. Het bericht hieronder is dus alleen voor de bühne.

6 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Vera,

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met je ervaring met onze stoel. We begrijpen dat dit teleurstellend voor je is. Bij Sissy-Boy doen we altijd ons best om onze klanten goed te ondersteunen, en het is jammer dat dit niet naar wens is verlopen.

We willen je graag verder helpen met je situatie. We verzoeken je vriendelijk nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice via customersupport@sissy-boy.com
om het probleem verder te onderzoeken en een oplossing te vinden.

Onze excuses voor het ongemak, en we hopen dit snel voor je op te lossen.

Oceniono na 5 z 5

De trui is net zo mooi als op de…

De trui is net zo mooi als op de website!
En ik ben zeer goed geïnformeerd over verzending en enkele keren eraan herinnerd dat ik t pakje moest afhalen.
Goed geregeld!

4 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Ina,

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je trui en de service! We doen altijd ons best om alles goed te regelen, van de verzending tot de communicatie. Bedankt voor je positieve feedback en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen

Oceniono na 1 z 5

Kapotte tafels en nul garantie: vermijd Sissy-Boy

Ik wil anderen waarschuwen: besef dat bestellen hier een hoop gedoe en frustratie kan opleveren.

Mijn ervaring met Sissy-Boy is zeer teleurstellend. Ik heb inmiddels al twee keer de houten eettafel Rey van €600 moeten bestellen. Beide keren kwam de tafel beschadigd aan. Twee leveringen verder en nog steeds geen onbeschadigd product in huis. Als ik nog een poging wil wagen, zou ik de tafel zelfs een derde keer opnieuw moeten bestellen in de hoop dat er eindelijk een goede binnenkomt. Er wordt geen directe omruiling geregeld; de verantwoordelijkheid en het risico blijven bij mij als klant liggen.

Ik zit inmiddels 1,5 week zonder eettafel en dat wordt waarschijnlijk langer, omdat ik nu halsoverkop op zoek moet naar een alternatief. Mijn oude tafel had ik al weggedaan in vertrouwen op een correcte levering.

Bij de eerste beschadigde tafel kreeg ik €25 compensatie, bij de tweede €15. Dat staat totaal niet in verhouding tot de tijd, frustratie en het ongemak. Ik voel mij als klant totaal ongehoord. Na twee kapotte leveringen kan men nog steeds niet garanderen dat een volgende tafel wél onbeschadigd aankomt.

Voor een tafel van €600 mag je kwaliteit, zorgvuldige levering en service verwachten. Helaas heb ik dat niet ervaren.

Wees gewaarschuwd: laat je niet verleiden door de mooie producten en kijk een deurtje verder.

2 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Arjen,

Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ervaren met de levering van de Rey eettafel. Dit is niet de ervaring die we voor onze klanten willen bieden.

Om dit verder te kunnen onderzoeken en je beter van dienst te zijn, verzoeken we je vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice via customersupport@sissy-boy.com

We waarderen je geduld en hopen snel tot een oplossing te komen.

Oceniono na 1 z 5

I ordered on the 7th of Feb 2026 via…

I ordered on the 7th of Feb 2026 via pay just now , still today I haven’t received my order I called countless times, I am never ordering again …. Wat a scam

7 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Dear Thembi,

We’re sorry to hear about your negative experience. We couldn’t find you in our system based on the information provided. Could you please email customersupport@sissy-boy.com so we can assist you further?

Apologies for the inconvenience, and we hope to resolve this quickly.

Oceniono na 5 z 5

Waar voor je geld!

Snelle levering, correcte info i.v.m. kledingstuk, mooie kwaliteit, zorgzaam ingepakt!

25 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Diane,

Wat geweldig om te horen, bedankt voor je positieve woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering, de kwaliteit van het kledingstuk, en de zorgvuldige verpakking. We doen altijd ons best om onze klanten een goede ervaring te bieden. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Oceniono na 1 z 5

stinkend vloerkleed en reactie op reactie Sissy-boy

2 maanden geleden bij Sissy-Boy een wollen vloerkleed besteld. Heel mooi, maar het stonk nogal. Ik dacht dat het wel over zou gaan, maar na 2 maanden kon ik de lucht niet meer verdragen. Contact opgenomen met de klantenservice en tips gekregen die ik natuurlijk allang had uitgevoerd (luchten, ventileren, buiten hangen). het ruikt zurig en chemisch, ik wil het niet meer in mijn huis, omdat het niet 'gezond' voelt. Zij zeggen: het ruikt naar wol, maar alle wol wat ik verder in huis heb, ruikt niet zo. Ik wilde daarom graag een review op hun website zetten voor de andere klanten, zodat ze in ieder geval weten waar ze aan beginnen (er staan nu alleen maar positieve reviews), maar dat kon ook niet. Er wordt niets aan gedaan door Sissy-boy. Waardeloze klantenservice dus.

In hun antwoord op trustpilot zeggen ze dat ze een oplossing gaan zoeken, maar nadat ik ze gemaild heb schrijven ze gewoon weer hetzelfde. We kunnen het niet retourneren omdat je het langer dan een maand hebt. Dus zo'n antwoord moet je niet erg serieus nemen. Dat is om te laten zien dat ze klachten oppakken, maar dat is in de praktijk dus niet het geval.

25 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Cello,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Het spijt ons zeer om te horen dat het vloerkleed niet aan je verwachtingen voldeed en dat je last hebt gehad van de geur. We begrijpen dat dit vervelend is en dat je je er niet comfortabel bij voelt in huis.

We waarderen je feedback over onze klantenservice en nemen dit mee om onze processen te verbeteren. Veiligheid en tevredenheid van onze klanten vinden wij erg belangrijk, en we willen graag bekijken of we samen tot een passende oplossing kunnen komen. Neem gerust opnieuw contact op via customersupport@sissy-boy.com, zodat we dit kunnen oplossen.

Oceniono na 4 z 5

plantentafeltje gekocht

Super leuk plantentafeltje gekocht. alles verliep probleemloos.
Alleen: het wordt beschreven als donker rood maar niemand gaat dit donker rood noemen. Het is donker oud roze. Op zich mooie kleur maar niet goed omschreven dus.

23 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste H. Bos,

Dankjewel voor je aankoop en je feedback! Wat fijn dat alles probleemloos verliep en dat je blij bent met het plantentafeltje.

We begrijpen je opmerking over de kleuromschrijving – we zullen dit zeker meenemen om het duidelijker te maken voor onze klanten. Hopelijk blijft het tafeltje een mooie aanvulling in je interieur!

Oceniono na 5 z 5

Snelle verzending

Snelle verzending, mooie schoen

12 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Ingeborg,

Super om te horen dat de verzending snel was en dat je blij bent met de schoenen. Daar doen we het voor! Graag tot ziens bij Sissy-Boy!

Oceniono na 5 z 5

Goede webshop met goede omschrijving…als je jasje maar goed zit!

Goede webshop met goede omschrijving van het kledingstuk.
Snelle verzending.
Duidelijke communicatie over het bestelproces.
Duidelijke instructie over het eventuele retourneren.

13 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Gerard,

Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je onze webshop, communicatie en verzending goed hebt ervaren. We hopen dat je jasje perfect past en dat je er veel plezier van hebt!

Oceniono na 2 z 5

Matige klantenservice

Ik heb een salontafel gekocht bij Sissy Boy, maar helaas ging deze binnen een jaar kapot bij de tafelpoot. Omdat dit bij normaal gebruik gebeurde, heb ik contact opgenomen met de klantenservice.

In eerste instantie werd mijn klacht afgewezen met het argument dat de garantie verlopen zou zijn. Pas na aandringen was er iemand bereid om mee te denken over een oplossing. De voorgestelde oplossing was echter teleurstellend: ik mocht de oude tafel terugsturen en moest zelf opnieuw dezelfde tafel bestellen en vervolgens ook nog zorgen dat er geen extra verzendkosten in rekening werden gebracht. Na betaling van de nieuwe tafel bleek dat de prijs inmiddels met €50 was gestegen. Uiteindelijk heb ik, na veel moeite, een cadeaubon ontvangen ter compensatie (feitelijk mijn eigen geld) die ik bovendien alleen online en binnen een half jaar moest besteden.

Gezien de prijs van de tafel en het feit dat ik regelmatig klant ben bij Sissy Boy, vind ik dit een zeer teleurstellende ervaring.

24 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Sanne,

Wat vervelend dat je ervaring met onze klantenservice in eerste instantie teleurstellend was. We zijn blij dat we uiteindelijk toch een oplossing hebben kunnen bieden, ondanks dat de garantie inmiddels verlopen was. Je feedback helpt ons om onze service verder te verbeteren, en we hopen dat je volgende ervaring bij Sissy Boy een stuk positiever zal zijn.

Oceniono na 5 z 5

Snelle levering

Snelle levering
Prachtige tas
Vriendin van onze zoon was erg blij met de tas

12 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Hanneke,

Dank je wel voor je mooie review! Wat fijn dat de tas snel geleverd werd én zo in de smaak is gevallen. Wat leuk dat ze er zo blij mee is!

Oceniono na 5 z 5

Fijne website en goede kwaliteit

Fijne website, prima leveringstijd en goede kwaliteit producten

18 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Kimberley,

Wat een fijne review, dankjewel! Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat de kwaliteit aan je verwachtingen voldoet. Heel veel plezier met je aankopen en graag tot ziens bij Sissy-Boy!

Oceniono na 5 z 5

Alles geheel volgens afspraak en…

Alles geheel volgens afspraak en verwachtingen geleverd! Ben erg blij met mijn aankopen!

14 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Jetty,

Wat fijn om te horen, dankjewel voor je mooie review! Heel veel plezier met je aankopen en graag tot ziens bij Sissy-Boy!

Oceniono na 1 z 5

Bruin desem brood niet vers, tonijnsalade nauwelijks proefbaar

Vandaag wederom een tonijnsalade met desembrood in de herkansing. Ook ditmaal was de bruine boterham verre van vers. Vers desem brood heeft een knapperige korst en een heelijke smaak. Helaas deze was niet vers. Er zat zo een dun laagje tonijnsalade op dat je dat bijna niet kon proeven. Ik heb dit aangegeven en ze zouden het aan de keuken doorgeven. 😳 Dit is nu de tweede keer. Gelukkig was de koffie goed. De toiletten dienen aandacht. Weet dat het door bezoekers komt maar dit is voor mij een reden om
Volgende keer voor een andere plek te kiezen. Doe hier jullie voordeel mee. Zo zonde want het een leuke plek.

15 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Sissy-Boy

Odpowiedź od Sissy-Boy

Beste Marja,

Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het desembrood niet vers was en de tonijnsalade te dun. We nemen dit mee naar de keuken om te verbeteren. Fijn dat je de koffie wel goed vond! Ook de toiletten krijgen extra aandacht. Hopelijk geven we je een volgende keer een betere ervaring.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej