Salefunn Recenzje 12

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej


Dane kontaktowe

3,6

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

12 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 48 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Surprised by the lack of fold marks

Wore them right after unboxing, not even a crease from the package—never happened with other sets I’ve owned. That says a lot about the material quality, stayed smooth even after sitting. Didn’t realize how much those first wrinkles used to annoy me. Will see how it does after a wash.

10 maja 2026
Oceniono na 3 z 5

Just sits on my counter all week

Started using this right away, display brightness surprised me since my last trimmer was barely readable. Only noticed a slight warming after long use, but charging feels tight. Mostly keeping it out, easier to grab.

9 kwietnia 2026
Oceniono na 1 z 5

DO NOT USE THIS COMPANY !

I ordered a calming plush bed for my dog from salefunn on Facebook. I checked all the dimensions of the bed and ordered what I thought was a medium size bed for a small dog. I wouldn’t mind if this was really cheap but I paid nearly £40 with shipping and a dog felt brush and honestly it looks like something from Temu and the size of something from Shein. Not only did it take far too long to arrive as you have an order processing time for them to process the order but also a good few weeks from this for shipping. It obviously comes from abroad. I’ve tried to reach out to their customer services as they offer a 30 day satisfaction guarantee. I initially got a response but since sending numerous photos I’ve heard nothing. Do not waste your money ! I so wish I read the reviews on here first. No positive reviews at all. It’s all cheaply made, undersized Chinese crap. I’ve now put a dispute in with Klarna as I refuse to pay this money for such poor quality. I feel misled. The sizes don’t even match to what is stated. This is like a toy dog bed. Be warned. Poor product & poor customer service !

23 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Salefunn

Odpowiedź od Salefunn

Dear Customer, thank you sincerely for your detailed feedback.
We are extremely sorry for your terrible shopping experience and fully understand your disappointment and frustration.
Please send your complete order information to our customer service email: service@salefunn.com . Our team will prioritize your case and provide a proper solution within 24 hours.

Oceniono na 4 z 5

Sent wrong sized dog bed to which I…

Sent wrong sized dog bed to which I ordered and paid for. 72 hours has passed now since I contacted them about there mistake and either refund me or send correct item.
Just a quick update for people they did send me the correct XL size dog bed but the adverts are a bit misleading to say the least,size more for a jack russel size dog!!.
Anyhow they have refunded me now after a few emails going forwards and backwards with customer service.

22 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Salefunn

Odpowiedź od Salefunn

Dear Customer, thank you for bringing this to our attention.
We are truly sorry to hear that you had a disappointing experience with our service. This is not the standard we aim to provide, and we take your feedback very seriously. Please contact our customer service email address: service@salefunn.com with your order details. We will look into your case promptly and work hard to resolve the issue to your satisfaction. We appreciate your patience and hope to regain your trust.

Oceniono na 1 z 5

Still waiting on when my order will be…

Still waiting on when my order will be dispatched to me. Keep getting told they will contact me when it has shipped. This info is the same every time I contact them and I am no further forward. Either send the order or refund me. Think this is a scam website.

5 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Salefunn

Odpowiedź od Salefunn

Dear Customer, thank you so much for taking the time to share your feedback.
We sincerely apologize that your recent experience did not meet your expectations, and we fully understand your feelings. We promise to prioritize your issue and resolve it as quickly as possible. If you have not received your item, please contact our after-sales service team. We are responsible for every product. Please send your details to our customer service email address: service@salefunn.com. Our professional customer service team will provide you with the best solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends; thank you very much.

Oceniono na 1 z 5

I bought a artisan wok (cast iron) from…

I bought a artisan wok (cast iron from salefunn.com website ) from this place is cost around 35 pounds. Is arrived I start to seasoning how they say, Chinese handbook no English words, after 3 times using turn rusty. So I don't recommend for anyone to buy anything. Cheap shit products. Avoid this company.Is not cast iron ,just a thin black layer sprayed on the last layer of the surface. Under the surface is white. If is cast iron is black .... simple.

5 września 2025
Opinia niezależna
Logo Salefunn

Odpowiedź od Salefunn

Dear customer, thank you very much for taking the time to share your feedback with us.
We are deeply sorry that your recent experience did not meet your expectations, and we fully understand your frustration. We assure you that we will prioritize your concerns and resolve the issue. We stand behind every product. Please send your details to our customer service email at service@salefunn.com. Our dedicated customer service team will provide you with the best possible solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends. Thank you very much.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej