Renovio Recenzje 

42
•
Wynik TrustScore: 1.5 na 5

1,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 3 z 5

I was disappointed with the experience and decided to cancel my subscriptions a few minutes later. The process way tricky. Update: there was contact from their support and they seem legit

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

WARMING SCAM - I downloaded the app at the discounted price just to try out what it could do. Since it was not for me, I cancelled the next payment and received the confirmation that nothing else woul... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Criminal and fraudulent behaviour with regard to unauthorized billing and cancellation but criminal complaints are going to be lodged and the national prosecutor will open an investigation. Order... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

There was supposed to be a free trail but I was still charged. The cancellation of subscription is also extremely tedious. Stated that verification code was sent to my email but didn’t receive anythin... Zobacz więcej

Reakcja na opinię


Dane kontaktowe

1,4

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

42 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 miesiąca

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

1,4

Wszystkie recenzje

(42)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 42

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 3 z 5

Not satisfied with whole experience but their support was ok

I was disappointed with the experience and decided to cancel my subscriptions a few minutes later. The process way tricky.

Update: there was contact from their support and they seem legit

28 września 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hello, Mariza!

Having concerns regarding account charges after receiving cancellation notifications is understandable, and we want to help bring clarity to this matter.

To help us pull up the relevant account history and look into these charges, please reply with your order ID and the email used for the purchase through the Trustpilot request we've sent.

Update: Thanks for sharing the details. We’ve reached out to you directly to resolve your concern.

Kind regards,
The Renovio Team

Oceniono na 1 z 5

WARMING SCAM

WARMING SCAM - I downloaded the app at the discounted price just to try out what it could do. Since it was not for me, I cancelled the next payment and received the confirmation that nothing else would be charged. Today, the monthly payment was taken from my bank account!!! I have send a complaint to the support but given all the negative reviews, not much hope.

26 września 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hi, Cristophe!

We appreciate you bringing this billing concern to our attention. We want to make sure this gets reviewed thoroughly and resolved for you.

Please share your order ID through the Trustpilot request we've sent so we can inspect your account details and help you directly.

Kind regards,
The Renovio Team

Oceniono na 1 z 5

Criminal and fraudulent behaviour with…

Criminal and fraudulent behaviour with regard to unauthorized billing and cancellation but criminal complaints are going to be lodged and the national prosecutor will open an investigation.
Order ID: HRD-1AEA-202609-77323
If I could attach photos I would. They know what they are doing as evidenced by other reviewers. On 19 September 2026, in accordance with their hard to find terms and conditions, I emailed them my cancellation as per clause 4 in writing during the termination period. This was acknowledged in writing by them on 22 September 2026 stating that the “subscription” was cancelled. “You will no longer be charged.” Then at 5am on 26 Sep they send a receipt for 25 dollar charge and renewal of subscription with the alleged order ID.
They may respond and say they care but that’s a lie. They use AI bots and don’t provide contact details but my bank will deal with that. And a complaint to the regulator is pending. Finally, I intend to report them to Apple as their app is a con.

26 września 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hi, Ahmad!

We take concerns regarding unexpected charges and subscription management very seriously. We would like to look into your account immediately to clarify what occurred with your billing.

Please share your order ID through the Trustpilot request we've sent. That is the fastest way for us to locate your details and investigate this directly.
Update: Thanks for working with us, Ahmad. We’ve sent a direct message to your email and are on the case.

Kind regards,
The Renovio Team

Oceniono na 1 z 5

Scam

Scam, this is an utter scam, I signed up for the month for the service 9.99 I then cancelled straight away so I had the month free. They then took another 29.99 out of my account for a furniture service which I didn’t request. I contacted customer services which said nothing they could do. Be aware.

18 września 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hello!

We understand your concerns regarding the billing and the additional fee. We want to review the exact details of your subscription to clarify what occurred.

Please share your order ID through the Trustpilot request we've sent so our team can locate your account information and follow up directly.

Kind regards,
The Renovio Team

Oceniono na 1 z 5

Cancellation

Although I unsubscribed buy sending an email as per their instructed way to cancel the subscription immediately minutes after downloading and finding the app not matching your expectation, they will keep on charging u without your approval, which against the law. You will send an email to explain they will keep in replying back and offering you a discount just not to proceed with the refund of the fraud payment.

16 września 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hi, Ahmad!

We hear your frustration and want to check your account details directly to ensure your billing concern is properly reviewed and handled.
Please respond to our Trustpilot request with your registered email or Order ID. That is the fastest way for us to locate your records, review your cancellation request, and assist you right away.

Kind regards,
The Renovio Team

Oceniono na 1 z 5

warning: scammers

App is bad and wanted to unsubscribe after 5 minutes. Then realised then have no subscription method other then sending the email. It’s is not linked to my Apple Pay as I thought . They are scammer. Please report to your banks so they can be flagged and presented from scamming others

15 września 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hi, Sara!

We take concerns about billing and subscription management very seriously. Our goal is to make subscription choices clear and straightforward, so we would like to review your account details and clear up any confusion regarding how your subscription was processed.

Please share your order ID through the Trustpilot request we've sent so we can locate your account and follow up directly.

Kind regards,
The Renovio Team

Oceniono na 1 z 5

There was supposed to be a free trail…

There was supposed to be a free trail but I was still charged. The cancellation of subscription is also extremely tedious. Stated that verification code was sent to my email but didn’t receive anything. An email sent was not responded as well. Please assist asap as I do not want to be charged

15 września 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hi, Serene!

Thank you for bringing this to our attention. We understand how frustrating it is to experience billing confusion and trouble receiving confirmation emails during cancellation.

To help us review your subscription details and follow up on your support request, please share your order ID through the Trustpilot request we've sent.

Kind regards,
The Renovio Team

Oceniono na 1 z 5

I Downloaded the app with a trial…

I Downloaded the app with a trial period of 7 days and they charged my USD 6.99 it said I can discontinue anytime I want.
The app was really bad, i did not use it 5minutes and disconnected. Then i canceled the next day and received a cancellation confirmation. However, on the 7th day they charged me for USD 24.99, saying this was for the monthly planz i have written to them and they claim that even I discontinued my subsctiption, it does not discontinue it from the monthly subscription which is totally FRAUD-do NOT buy this app! Gangsterz stealing your money

15 września 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hi!

We appreciate you reaching out, and we would like to address your concerns about your trial period and subsequent charges.

To allow us to pull up your transaction history and review your cancellation details, please share your order ID through the Trustpilot request we've sent. That is the quickest way for us to follow up with you directly.

Kind regards,
The Renovio Team

Oceniono na 1 z 5

Don't get caught to this fraud

Downloaded this app with a trial period of 7 days and they charged my USD 6.99 it said I can discontinue anytime I want.
The app was bad, didn't serve any purpose and I disconnected just the next day and received a confirmation. However, on the 7th day they have charged me for USD 24.99, i have written to them and they claim that even I discontinued my subsctiption, it does not discontinue it from the monthly subscription which is just absurd. This app is not good as they claim at all.

7 września 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hello, Brian!

We understand your concerns regarding the charges and subscription status. We want to take a closer look into your account details and clarify how your plan was handled.

Please share your order ID through the Trustpilot request we've sent so we can locate your information and review this situation directly.

Update: Details received! We’ve emailed you directly so we can smooth out the details together.
Update: Thank you for collaborating with us by email, Brian. We're glad we could get everything sorted out for you.

Kind regards,
The Renovio Team

Oceniono na 1 z 5

It's misleading when you sign up for…

It's misleading when you sign up for the app. After about 4 days you are charged for a similar named app, after you think you have cancelled it.

13 września 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hello, Anne-Marie!

We understand you were charged for an additional service after believing your subscription had been completely canceled. We want to check your account setup and help you cancel any active subscriptions that were started during signup.

Drop your purchase email through the secure Trustpilot request and we'll take it from there to investigate what happened.

Kind regards,
The Renovio Team

Oceniono na 1 z 5

Cancelled my subscription — still charged, then offered a $5 refund instead of a full refund

I strongly recommend staying away from Renovio.

I cancelled my Renovio subscription, and I received a confirmation email from Renovio on September 10, 2026, explicitly stating that my subscription had been cancelled and that I would no longer be charged.

Despite this, I was still charged.

When I contacted customer support and requested a refund, instead of simply refunding the charge, they offered me a 25% discount / $5 refund and encouraged me to continue using the app. I have repeatedly explained that I do not want to use the service and want a full refund for the charge made after I cancelled.

What makes this even more concerning is that there appear to be multiple separate subscriptions/upgrades associated with the service, and cancelling one does not necessarily cancel the others. This was not clear to me when I signed up.

Looking at the other recent Trustpilot reviews, I am clearly not the only customer experiencing unexpected charges, cancellation problems and difficulties getting a full refund.

I don’t want a discount. I don’t want another free month. I want the full amount charged after my cancellation refunded and all subscriptions completely cancelled.

Very disappointing experience and, based on my experience and the number of similar recent reviews, I would not recommend Renovio.

12 września 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hi, Marta!

We'd like to look into your subscription and the charges you've mentioned to understand exactly what happened.

Please share your order ID through the Trustpilot request we've sent. That's the fastest way for us to pull up your subscription details and follow up with you directly.

Kind regards,
The Renovio Team

Oceniono na 1 z 5

Terrible scam

Terrible scam. Signed up for trial. Product did not meet expectations at all. Ended subscription. Then a few days after they charge me anyway. turns out they have added a subscription for 2 products - not clear information on this at all!!! stay way!!

8 września 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hi, Guro!

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the frustration and confusion regarding your account billing. We want to resolve this issue to your satisfaction.

To help us find your account immediately, please reply with your order ID or purchase email through the Trustpilot request we sent you. As soon as we receive that information, we'll verify your details and reach out to you directly.

Kind regards,
The Renovio Team

Oceniono na 1 z 5

This site is a total scam

This site is a total scam. Nothing works, no way to unsubscribe or cancel billing

8 września 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hi, Raanan!

It sounds like you ran into trouble canceling your subscription and navigating the site settings. We want to investigate what happened with your account and ensure your cancellation is processed correctly.

We've sent a Trustpilot request — your order ID or purchase email will help us locate the account right away.

Kind regards,
The Renovio Team

Oceniono na 1 z 5

This company is 100% fraudulent

This company is 100% fraudulent. I signed up for a 3 day trial and cancelled within an hour as the product did not meet my needs. They were prompt and replied confirming my cancellation then they continued to take a fee from my credit card for a further period at the end of the 3 day trial and they are not offering to refund me in full for their mistake. Beware of this company as this is simply not in accordance with their own terms

7 września 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hi, Ken!

We hear your concern regarding the renewal fee and want to look into your account details right away to ensure this is handled properly.

Please reply to our Trustpilot request with your Order ID and email address so our support team can pull up your records and follow up with you directly.

Kind regards,
The Renovio Team

Oceniono na 1 z 5

Kündigung

Es ist leider nutzlos und man kann das Abo nicht kündigen! Wie soll man das kündigen? An wen soll man sich da wenden? Man dreht sich nur im Kreis!

5 września 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hallo Kosta!

Wir verstehen Ihre Bedenken und möchten Ihnen versichern, dass wir alle Kündigungsanfragen sehr ernst nehmen. Sie können Ihr Abonnement jederzeit in den App-Einstellungen verwalten oder sich an unser Support-Team wenden.

Wir haben eine Informationsanfrage über Trustpilot gesendet. Bitte antworten Sie mit Ihrer registrierten E-Mail-Adresse oder Bestellnummer, damit wir Ihr Profil finden und Ihre Anfrage umgehend bearbeiten können. So können wir Ihre Abonnementdetails am schnellsten abrufen und uns direkt mit Ihnen in Verbindung setzen.

Viele Grüße, Ihr Renovio-Team

Oceniono na 1 z 5

Extrem intransparent

Extrem intransparent – mehrere Abbuchungsversuche nach nur ca. 15 Minuten Nutzung

Ich kann vor diesem Anbieter nur ausdrücklich warnen.

Ich habe Renovio lediglich ca. 15 Minuten ausprobiert und sehr schnell festgestellt, dass ich die Anwendung nicht weiter nutzen möchte. Unmittelbar danach wollte ich kündigen bzw. widerrufen.

Das eigentliche Problem begann jedoch erst dann: Eine klare und unkomplizierte Möglichkeit zur Kündigung sowie vernünftige Kontaktmöglichkeiten zum Anbieter sind extrem schwer zu finden. Ich habe letztlich wesentlich mehr Zeit damit verbracht herauszufinden, wie ich dieses Abonnement beenden und den Anbieter kontaktieren kann, als mit der eigentlichen Nutzung der App.

Besonders irritierend: Bei der Suche nach einer Kündigung stößt man im Internet sogar auf Seiten, die eine Kündigung gegen zusätzliche Bezahlung anbieten. Für mich als Kundin ist der gesamte Vorgang vollkommen intransparent und äußerst kundenunfreundlich.

Noch problematischer sind die Zahlungsversuche. Auf meiner Wise-Karte wurden unter „RENOVIO RENOVIO“* mehrere unterschiedliche Beträge angezeigt:

19,99 USD – Zahlungsversuch
weitere 19,99 USD – Zahlungsversuch
9,99 USD – weiterer Vorgang

Mindestens eine der 19,99-USD-Zahlungen wurde nur deshalb abgelehnt, weil auf dem betreffenden Konto nicht genügend Guthaben vorhanden war. Weitere Beträge wurden zunächst als ausstehend angezeigt. Die entsprechenden Vorgänge sind bei mir dokumentiert.

Ich fordere Renovio daher auf, sämtliche mit meiner E-Mail-Adresse verbundenen Abonnements unverzüglich zu kündigen, alle noch ausstehenden Belastungen zu stoppen und schriftlich zu bestätigen, dass keine weiteren Abbuchungsversuche erfolgen werden.

Sollten bereits Beträge endgültig belastet worden sein, fordere ich deren vollständige Rückerstattung.

Sollte Renovio die Angelegenheit nicht umgehend klären, werde ich die dokumentierten Zahlungsvorgänge meinem Zahlungsdienstleister vorlegen und die Angelegenheit erforderlichenfalls meinem Rechtsanwalt übergeben.

Nach meiner bisherigen Erfahrung kann ich Renovio aufgrund des äußerst intransparenten Kündigungsprozesses und der Zahlungsversuche nicht empfehlen.

Update folgt, sobald Renovio reagiert und die Angelegenheit vollständig geklärt ist.
Valeria G.

5 września 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hallo, Valeria!

vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie eine so negative Erfahrung mit dem Kündigungsprozess und den Kosten gemacht haben. Wir nehmen Ihr Anliegen sehr ernst und möchten den Sachverhalt umgehend für Sie prüfen und klären.

Daher haben wir Ihnen über Trustpilot eine Anfrage zu weiteren Informationen gesendet. Bitte antworten Sie auf diese Anfrage und teilen Sie uns die E-Mail-Adresse mit, die Sie beim Kauf verwendet haben, sowie Ihre Bestellnummer.

Herzliche Grüße,
Ihr Renovio-Team

Oceniono na 1 z 5

I paid $19 for 8 months and i…

I paid $19 for 8 months and i downloaded my sketch and nothing happened. Now the app doesn’t even know me and it keeps trying to charge again. Either the worst technical glitch or a complete scam. I’ll have to dispute it on my credit card.

30 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hi!

Sorry to hear you're having trouble accessing Renovio. We'd like to check what may be causing the issue and help you get back in.

Please share your order ID through the Trustpilot request we've sent so we can pull up the details and follow up directly.

Kind regards,
The Renovio Team

Oceniono na 1 z 5

No free period, immediately charging

First they are telling you that you have a week free period and after that you need to pay monthly subscription 6.93$. Immediately after you accept that, they skip free period and charge you with 6.93$. You can send report to them but they will offer you discounts and refund 1.73$ of 6.93$ they took you and if you continue to ask whole refund they will offer you another discount but never full amount.
EDIT: after all conversations, they refunded me the whole amount

31 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hello, Zizavac!

Experiencing an unexpected charge and a frustrating follow-up experience is not the standard we aim to set. We intend to verify your account setup and review your transaction history in detail.

Drop your purchase email through the secure Trustpilot request and we'll take it from there. As soon as we have your information, we will review the account charges and assist you with the next steps.

Update: Thank you for updating your review. We’re glad we were able to resolve the issue and reach a satisfactory resolution. We truly appreciate you giving us the opportunity to make things right. We hope your experience with us now better reflects the care we aim to provide to our customers. If you still have any questions or need further assistance, feel free to contact us at support@renovio.tech

Kind regards,
The Renovio Team

Oceniono na 1 z 5

What a terrible app

What a terrible app - and so misleading. I signed up for the ONE OFF (clearly stated ONE OFF) fee for 4 days use to test it out and it automatically started a subscription after 4 days. Also, the app is completely useless. All it does is changes colours for a room with fixed palettes, and add useless accessories base on fixed themes. It is NOTHING like their ads. There is nothing smart about changing up a schematic and taking out the whole kitchen so there is NO kitchen in the entire house. Useless.

30 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Hello,

An unexpected subscription renewal after a trial period and design results that fail to match your expectations are issues we need to investigate immediately. We want to locate your account records right away to examine your billing setup and review your project feedback.

We will send a Trustpilot information request shortly — please share your email or order ID through that request, as that's the fastest way for us to pull up the details. Once received, our team will review your account history and get back to you with a direct solution.

Kind regards,
The Renovio Team

Oceniono na 1 z 5

Escroquerie ??

Belle pub, Payement facile puis application inutilisable 8 Escroquerie ??

29 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Renovio

Odpowiedź od Renovio

Bonjour, Sylvain!

Rencontrer des difficultés techniques qui vous empêchent d'utiliser l'application après votre achat n'est pas l'expérience que nous souhaitons offrir. Nous souhaitons vérifier immédiatement la configuration de votre compte et résoudre les problèmes techniques auxquels vous faites face.

Nous vous avons envoyé une demande via Trustpilot — votre numéro de commande ou votre e-mail d'achat nous aidera à localiser votre compte dans les plus brefs délais. Dès réception de ces informations, notre équipe support examinera votre dossier et reprendra contact avec vous.

Bien cordialement,
L'équipe Renovio

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej