Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

My goal in purchasing Relive X was to relieve the progression of my stenosis. The pain was at a level of limiting my quality of life in mobility. It has been more than eight weeks of use. I’m walking... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I brought me one as well and I have had pain from the lower back down my left leg to my foot and can barley stand on it sometimes or walk ,i been using mine for only three days now like it says in... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Commenced placing an order, entered my payment details & it proceeded to inform me I need to order more replacement pads at more cost. I declined then it proceeded to inform me I need to upgrade to ne... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I have received my order around two weeks. everything packing well. I ordered extra 18 jel pads but received only 12, I emailed customer service, they responded quickly, they sent me two missing bags... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z przyborami do masażu

Napisane przez firmę

Your solution for daily relief and support. When discomfort becomes your daily companion, it is important to find support that can improve your quality of life. Our massagers are designed to provide targeted relaxation to areas such as the feet, legs, and back. Whether you experience stiffness or heaviness, our devices help promote comfort within 15 minutes a day. No medication, no complications—just effective support for a life with greater ease.


Dane kontaktowe

4,1

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

3 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 89% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,1

Wszystkie recenzje

(2810)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 2809

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Very happy with the purchase of the ReliveX muscle and back pain relief EMS device.

Very happy with the purchase of the ReliveX EMS. Love the easy charge setup, wireless connection and long use of the reusable pads. Many similar products had attached wiring, so this model is a superior development to others on the market. The range of muscle stimulation intensity is a unique feature. Looking forward to improved back discomfort over the coming weeks.

26 października 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi Diana,

Thank you for sharing your experience! We’re so glad to hear you’re very happy with your ReliveX EMS and that you’re enjoying the easy charging setup, wireless connection, reusable pads, and range of stimulation intensity.

We truly appreciate your thoughtful feedback and are pleased to hear that you find the wireless design a valuable improvement. We hope you continue to have a positive experience with ReliveX in the coming weeks.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Oceniono na 4 z 5

4 stars for now

4 stars for now. I believe the relivex is helping with my pain fingers crossed muscle is growing back. The sticky pads are less than great clean skin let dry or you get zaps. I would love more time to use before i give a review but it’s helping me. Isnt that what we all want.
Thank you relievex

25 października 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi Cathy,

Thank you for sharing your honest feedback! We’re glad to hear that you feel ReliveX is helping with your pain and that you’re already noticing a positive difference.

We also appreciate your feedback about the sticky pads and the importance of keeping the skin clean and dry before use. We understand wanting more time with the product before giving a final review, and we’re grateful you took the time to share your experience so far.

We hope you continue to have a positive experience with ReliveX.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Oceniono na 1 z 5

Be very careful

I ordered the unit and an add-on screen suggested more pads so I said yes. The the next screen that came up said "one more step to complete your order" and I ended up buying another package of pads- which wasn't summarized in anyway. I didn't know until the PayPal confirmation. I contacted the company immediately and their response was they understood how frustrating it is when these screens pop-up and I should have been more careful. After reading some of these comments I am nervous that I somehow signed up for automatic renewal- although I tried to make sure I didn't! I would advise to just stay away from these people. Check Ebay first- I wish I would have.

25 października 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi Sue,

I’m very sorry to hear about your experience and the confusion caused by the additional pad offers during checkout.

Our Customer Success Team will reach out directly to review your order, the additional pad charges, and any concerns you may have about recurring orders, and work toward an appropriate resolution.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Oceniono na 1 z 5

This company is a farce

This company is a farce. I have been fobbed off weekly since july with a guarantee that my refund request was receiving priority attention and my money would be in my account before long. Until today, when I received an email stating that my 90 day return period has expired and they can not therefore issue a refund. They never even sent the item I requested and paid for. Charlatans,thieves and liars. Do not trust them you will regret it

15 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi Creighton,

I’m very sorry to hear about your experience and the frustration caused by the repeated delays and conflicting information.

Our Customer Success Team will reach out directly to review your case, including the refund request and the fact that you did not receive the item, and work toward an appropriate resolution.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Oceniono na 1 z 5

Buyer Beware

I received the ReliveX System in early July and after reading their literature, found that I could not use it because I have AFib. I contacted them and returned it. They received it Aug 11, 2026 and promised a refund but kept delaying . I started a dispute through my credit card company on 10/19/2026 and a partial refund was issued within 5 days,

18 października 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi Edythe,

I’m very sorry again for the frustration caused by the delay and the experience you’ve had with your return.

Our Customer Success Team will reach out directly to review your case and make sure your concerns are properly addressed.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Oceniono na 5 z 5

pain free!

they kept us inform by email as to delivery of their product, I just received it and have only used it for 2 days, but I noticed improvement immediately, no back pain, a little sore but not pain, I was able to stand straight without pain for the first time in a long time, I'm anxious to continue to use it it has been months and have not been able to get any kind of relief till I tried your product my chiropractor wanted me to tell him if it works and I'm happy to report to him that its helping!

25 października 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi Barry,

Thank you for sharing your experience! We’re so glad to hear that you noticed an improvement after just two days and that you’ve been able to stand straighter with less discomfort.

We also appreciate you highlighting the delivery updates from our team. It’s wonderful to hear that you’re already feeling encouraged by your experience and are looking forward to continuing the program.

Thank you for sharing your positive update, and we hope you continue to have a great experience with ReliveX.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Oceniono na 5 z 5

Haven’t used it yet

Honestly, I have been sick and haven’t used it yet. Product looks great!?

20 października 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi Cathy,

Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear that the ReliveX looks great so far, and we completely understand that you haven’t had a chance to use it yet.

We hope you’re feeling better soon and, when you’re ready, we hope you have a positive experience with ReliveX.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Oceniono na 4 z 5

I've just started the ReliveX sessions…

I've just started the ReliveX sessions for back pain. Actually, it's only been 4 days. So far it's been easy to get started because of detailed instructions. The first few sessions I felt no sensations because I'd had four nerves recently burned by a pain management medical team. I'm trusting the process as it advised that this could occur. I checked on another part of my body and definitely felt, so I know it's working.

25 października 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi Barbara,

Thank you for sharing your experience! We’re glad to hear that the detailed instructions made it easy to get started with ReliveX.

We appreciate you sharing your first few days with us, especially as you’re still early in the program. We hope you continue to have a positive experience as you follow the recommended sessions.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Oceniono na 1 z 5

I ordered about a month ago and still…

I ordered about a month ago and still have not received it

Order finally arrived 10/25/2026 at 11:32 pm. I have since used it and I am quite satisfied

24 października 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi William,

I’m very sorry to hear that you’ve been waiting so long for your order.

Our Customer Success Team will reach out directly to review the delivery status and assist you with your order.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Oceniono na 5 z 5

I am a long time back pain sufferer…

I am a long time back pain sufferer mostly due to my occupation. After a couple of decades of pain my mobility and quality of life had deteriorated to the point that I nolonger was looking forward to the next day. 12 months ago I had back surgery which help to take the edge of the pain but my mobility discomfort and pain were still limiting my daily existence drastically. Since I've been using Relive-X I've been able to manage daily living much better. It has allowed me to improve my quality of life. I can walk with less pain and discomfort and I can stand for longer periods of time. Relive-X has afford me a better tomorrow and has increased my quality of life by at least 25 percent. I am not well by any stretch, but I am definitely better. I am stating phase 3 of the 90 day treatment plan and I am looking forward to them as they have proven to be beneficial to my daily activities and my quality of life. I was a chronic back pain sufferer who's mobility was severely hampered, and now I can truly say I am better than I was and look forward to where I might be when I reach my 90 days. I recommend and exhort anyone who's life is dominated from back pain to try this product, you just might be glad you did. Thank you Relive-X

25 października 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi J.j,

Thank you so much for sharing such a thoughtful and personal account of your experience with ReliveX. We’re truly glad to hear that you’ve experienced improvements in your daily mobility, comfort, and overall quality of life.

It’s wonderful to hear that you’re now in Phase 3 of the 90-day program and feeling encouraged by the progress you’ve made so far. We sincerely appreciate your recommendation and the time you took to share your journey with us.

We hope you continue to have a positive experience throughout the remainder of your program.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Oceniono na 4 z 5

Long term will decide how useful the…

Long term will decide how useful the product is.

25 października 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi there,

Thank you for sharing your feedback! We understand that the long-term experience will be the best measure of how useful ReliveX is for you.

We appreciate you giving ReliveX a try and taking the time to share your initial thoughts. We hope you continue to have a positive experience as you use the product.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Oceniono na 5 z 5

I am 86 years old

I am 86 years old. My daughter works . I manage with some difficulties using the pads by doing my self. My pain is in my lower back and have managed to do it once a day, but I do find it Is easing the pain somewhat

25 października 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi Annette,

Thank you for sharing your experience with us. We’re glad to hear that you’ve been able to use ReliveX independently and that you’re finding it somewhat helpful in easing your lower back pain.

We truly appreciate you taking the time to share your experience, especially the challenges you’ve faced with applying the pads. We hope you continue to have a positive experience with ReliveX.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Oceniono na 1 z 5

Very Disappointing Experience with…

Very Disappointing Experience with ReliveX – Think Twice Before Buying!

I purchased a ReliveX device expecting it to deliver the benefits advertised. Unfortunately, after trying the product, I was extremely disappointed with both its performance and the company’s return policy.

When I contacted ReliveX to arrange a return, I was told that I would have to organise international shipping myself, costing at least $30 USD. On top of that, the company deducts a 15% hygiene and disposal fee for opened products. This means customers lose a significant portion of their money simply for trying a product that doesn’t meet their expectations.

What concerns me most is the contradiction between their advice and their return policy.

In their response, ReliveX advised that most customers only notice meaningful results after 3–4 months of consistent daily use. However, their return policy states that products must be received back within 90 days of delivery to qualify for a refund.

How does that make sense?

Customers are encouraged to continue using the device for 3–4 months to experience its benefits, yet following that advice could mean losing the opportunity to return it altogether.

I have already tried the device and am not experiencing the results I expected from the advertising. Rather than risk waiting several months and potentially losing my right to a refund, I decided to return it.

Instead of making the process straightforward, the company offered me a 20% partial refund ($18.28 USD) and six free gel pads if I agreed to keep the device.

I find this approach extremely disappointing. It gives me the impression that the return process is designed to discourage customers from seeking refunds rather than provide genuine customer satisfaction.

To be clear, I am not claiming the device cannot work for anyone. My concern is that customers are encouraged to use it for longer than the return window allows, while returning it comes with substantial fees and inconvenience.

My advice to anyone considering ReliveX: Think very carefully before spending your money.

Read the return policy, understand the deductions, and consider whether you are comfortable paying international shipping costs if the product fails to meet your expectations.

Personally, I regret this purchase. Based on my experience so far, I would not recommend ReliveX, particularly to anyone expecting a straightforward, risk-free trial.

A company that genuinely stands behind its product should make it easier for dissatisfied customers to return it, not harder.

25 października 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi Sheraz,

I’m very sorry to hear about your experience and the frustration you’ve had with the product and return process.

Our Customer Success Team will reach out directly to review your concerns, including the return process, fees, and the information you received regarding the trial period, and work toward an appropriate resolution.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Oceniono na 5 z 5

I have spinal stenosis and my legs…

I have spinal stenosis and my legs often feel numbness when I first get up in the morning,I use ReliveX first thing in the morning and I’m good for the day. I’m so pleased with it, just received a second ReliveX so can now charge 4 hosts at once.

23 października 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi Barry,

Thank you for sharing your experience! We’re so glad to hear that ReliveX has been helpful as part of your morning routine and that you’re pleased with your experience so far.

It’s great to hear that having a second ReliveX allows you to keep four hosts charged at once. We truly appreciate your continued support and hope you continue to have a positive experience with ReliveX.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Oceniono na 4 z 5

Still waiting for results

Still waiting for results

24 października 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi Lewis,

Thank you for sharing your feedback. We understand that you’re still waiting to see results, especially as everyone’s experience can progress differently.

We appreciate you giving ReliveX a try and taking the time to share your experience so far. We hope you continue to have a positive experience as you follow the program.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Oceniono na 5 z 5

Very active with your customers

Very active with your customers which is good. I prefer to order when I need something. I find the stickiness doesn't last very long and I'm using new ones very often to keep it working. Putting water on a pad to clean it doesn't help a thing. Using it faithfully every day hoping for good results with my back pain.

23 października 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi Julee,

Thank you for sharing your honest feedback. We’re glad to hear you appreciate how active and responsive our team is with customers.

We also appreciate your feedback about the pads, including the stickiness and cleaning process. We understand how frustrating it can be to replace them frequently, and we’ll make sure your comments are noted.

We hope you continue to have a positive experience with ReliveX and see the results you’re hoping for with your back pain.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Oceniono na 4 z 5

Communications throughout the whole…

Communications throughout the whole process from ordering through delivery since the product ships from overseas.

19 października 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi June,

Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear that you were kept informed throughout the ordering and delivery process.

We truly appreciate you taking the time to recognize our communication and hope you continue to have a positive experience with ReliveX.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Oceniono na 1 z 5

THEY LIE ABOUT REFUNDS!

I'm still waiting. It's now October 24 and my return was received in their depot on Sept 1. I have received repeated emails saying variations of this garbage..

Dated Oct 18, 2026 6.45pm
"Hi, Thank you for your message, and we sincerely apologize. You are absolutely right. Your return was received at our return center on September 1, and there is nothing more you need to send back. We are sorry for the confusion in our previous message, and for how long you have been waiting.

We have forwarded your case directly to our Head of Finance and marked it as urgent. Your refund is already in our processing queue, and we will update you by email once it has been refunded to your original payment method.

Thank you for your patience, and again, we are sorry for the frustration this has caused.

Kind Regards,
- Customer Support"

It's been another 5 business days without my refund. Accounting for Canadian stat holidays, it has been 35 BUSINESS days since they received the return.

This is beyond unreasonable.

16 października 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi Mo,

I’m very sorry to hear about the continued delay and frustration, especially after your return was received on September 1 and you’ve been waiting so long for a resolution.

Our Customer Success Team will reach out directly to review your case and make sure your concerns are properly addressed. We truly hope we can regain your trust.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Oceniono na 5 z 5

Tuote on loistava

Tuote on loistava. Johdottomuus on hyvä. Käytän laitetta pitkin päivää.Se on mukana myös luontoon suuntautuvilla valokuvaus retkillä niin . Mahdolliset kivut helpottuvat minuuteissa ja matka voi jatkua.
En enää ole kivulias aamuisinkaan.
Suunniteltu nikamanjäykistys leikkaus ei luultavasti ole enää tarpeen, kun syvät tukilihakset ovat heränneet.

Tilauksissa tulee olla tarkka ettei tule tehtyä liikoja tilauksia.

Tilaukset tulevat ajallaan.Valitsemastani tauosta tilauksiin saan selkeän vahvistusviestin sähköpostiin.
Sähköpostiini vastattiin välittömästi ja annettiin tarvittavat neuvot.

24 października 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

The product is above average and I'm…

The product is above average and I'm grateful that I believe it is helping my spinal stenosis I am however very disappointed that the pads for the shock therapy are very expensive

23 października 2026
Opinia niezależna
Logo ReliveX

Odpowiedź od ReliveX

Hi Terecita,

Thank you for sharing your experience. We’re glad to hear that you’re finding the product helpful and that you’re satisfied with its overall quality.

Thank you for choosing ReliveX and for taking the time to share your feedback.

Warm regards,
Customer Success Team
ReliveX

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej