Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

I ordered the 10 print pack and there’s nothing not to love! Both sets had really quirky colourful prints just what I was looking for. Paper quality is good, perfect for going in a frame, Fast deliver... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 2 z 5

The prints were fine mostly, I would gift the ones I didn’t like or used profanity, but I didn’t mind the selection as I knew it would be random. It did differ hugely to the suggested random sample... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I have ordered from punk haus many times, my walls will never be full enough of their fantastic prints. My husband even orders from them for my Christmas & birthday presents. Every single print I have... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I’ve ordered from Punkhaus a few times but this is the first time I’ve ordered a sample pack, and I must say I’m very impressed. Delivery was prompt, carefully delivered, and well packaged. Small qu... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z wyposażeniem domowym

Napisane przez firmę

Make your haus a home with truly unique wallart from Punk Haus - not for everyone!


Dane kontaktowe

3,9

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

180 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,9

Wszystkie recenzje

(180)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 52

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

I ordered the ten prints for £20 offer

I ordered the ten prints for £20 offer, took longer than the stated time and the range of prints are awful, don’t like any of them and none will be used. Such a waste of money. Don’t bother.

6 września 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

Hi Joanne

We’re sorry that the particular selection you received wasn’t to your personal taste.

As the reviews below also demonstrate, many customers absolutely love the selection they receive in their Sample Packs. Art is, of course, entirely subjective. What one person loves, another may not, which is precisely why these are sold as randomly selected Sample Packs at £20 for 10 prints.

The product page explains that packs can contain a mixture of archive, overstock, and discontinued designs and that specific designs cannot be selected. If you have a particular style or aesthetic in mind, we would always recommend choosing individual prints from our collections rather than purchasing a random pack and taking the chance on the selection received.

We do, however, need to correct the statement that your order took longer than the stated timeframe.

Your order was placed on 6th September and dispatched on 18th September, which was the 10th working day following your order. At the time of purchase, the product page clearly stated that, due to exceptionally high demand, customers should allow up to 10 working days for Sample Pack dispatch.

Your order was therefore dispatched within the timeframe stated at the point of purchase.

We completely accept that the designs you received weren’t for you, but both the random nature of the product and the dispatch timeframe were clearly explained before purchase.

Thank you

Oceniono na 5 z 5

Loved my mystery designs

Loved my mystery designs - A couple not my taste but will make brilliant Christmas Wrap up's!

1 września 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

Thanks so much! That’s exactly the spirit of a mystery pack 😂

The ones that aren’t quite your thing can find a new home at Christmas.

So glad you loved your selection! 🖤

Oceniono na 4 z 5

Sample pack .. x2 !!

This is my second sample pack ! It’s well worth the 20 quid ! If it wasn’t I wouldn’t have ordered a second pack!
Treat yourself ! Be brave !
You won’t be disappointed !!! I wasn’t anyway ! There’s always one or two that may not float your boat ! But that’s just fine because all the others were just fabulous!

6 września 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

Thanks so much! 🖤

We love that you came back for round two 😂

You’ve summed up Sample Packs perfectly. There might be one or two that aren’t your thing, but that’s all part of the mystery. And there’s always someone else whose boat they’ll float!

Oceniono na 5 z 5

Just what I needed

I ordered the 10 print pack and there’s nothing not to love! Both sets had really quirky colourful prints just what I was looking for. Paper quality is good, perfect for going in a frame, Fast delivery and worth every penny in my opinion. I will definitely order again when I move on to decorating my next room 😊

13 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

Thank you so much! This is exactly what we love to hear 🖤

Quirky, colourful and a few new favourites for the walls!

So glad you loved both packs, and we’ll be ready for you when the next room needs the Punk Haus treatment 😂⚡

Oceniono na 5 z 5

I’ve ordered from Punkhaus a few times…

I’ve ordered from Punkhaus a few times but this is the first time I’ve ordered a sample pack, and I must say I’m very impressed. Delivery was prompt, carefully delivered, and well packaged. Small query which was dealt with efficiently and effectively.
Service was impeccable as are the prints. Some were supposed to be for presents, but if I’m being honest, I’m probably going to keep them all!
Will most definitely be a returning customer. Highly recommend. Thank you Punkhaus

17 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

Thank you so much for this! 🖤

We're so pleased you loved your first Sample Pack and that our team could get your query sorted quickly too.

As for the prints that were supposed to be presents... we fully support the decision to accidentally keep them all 😂

Thank you for coming back to Punk Haus time and time again and for taking the time to leave such a lovely review. It genuinely means a lot to our little independent team.

See you again soon!

Team Punk Haus x

Oceniono na 1 z 5

I recieved 10 prints all damaged

I recieved 10 prints all damaged, I only liked one and it was all scratched up and they all had the same corner damaged! Not a happy customer and won’t purchase again

23 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

We're really sorry to read this.

We've checked our customer service enquiries and unfortunately can't find any previous contact from you under the name used for this review, so this is the first we've been made aware that there was an issue with your order.

If all 10 prints have arrived with damage to the same corner, this would strongly suggest that the parcel may have been damaged in transit. This is absolutely something we would want the opportunity to investigate and resolve for you.

Please email our Customer Support team with your order number, photographs showing the damage to the prints, and photographs of the packaging they arrived in. We'll then be able to assess what has happened and discuss the appropriate resolution with you.

We'd always encourage customers to contact us if something isn't right with an order. We can't put an issue right if we haven't been made aware of it, and we're always happy to help when given the opportunity.

Oceniono na 2 z 5

The prints were fine mostly

The prints were fine mostly, I would gift the ones I didn’t like or used profanity, but I didn’t mind the selection as I knew it would be random. It did differ hugely to the suggested random sample advertised in that the prints were mostly small - A4-A5. The delivery and dispatch took forever. Those were the reasons I rated 2 stars - the difference between the advert and the reality.
The whole sample pack is a good idea but I was given the impression it was to shift overstock which doesn’t ring quite true given the dispatch time.
I don’t think I would buy again, but that’s on me because I knew there was a chance I’d get things I maybe didn’t prefer.

18 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

Thanks for taking the time to leave your feedback.

We're pleased to hear you were generally happy with the prints and understood the random nature of the pack.

Just to clarify a couple of points, our Sample Packs contain mixed sizes and A4 and A5 prints form part of the advertised selection, so receiving these sizes isn't different from the product offered. Packs may also contain stronger/offensive designs, which we highlight in the product description before purchase.

The longer dispatch time isn't because the prints are being produced specifically for Sample Pack orders. The offer has received phenomenal demand, and as a small independent business we're currently working through a very high volume of orders. For this reason, we clearly advise at the point of purchase to allow up to 10 working days for dispatch.

The packs are exactly what they're intended to be: a heavily discounted random selection of artwork from across our collections, including archive, overstock, test and unreleased pieces.

We appreciate you giving the offer a try and thank you for the feedback.

Oceniono na 1 z 5

Poor Quality and Useless Prints, Poorer Customer Care

Ordered the sample pack expecting the prints to be reflective of a range of products advertised. The prints recieved were unusable - offensive, of poor quality, mainly small A5 pieces and could have been made on a printer, contacted the customer care team to try and ascertain an alternative as I appreciate they are a random selection, customer service agent who advised a blanket no refund policy and suggested that if I did not like it I should purchase another item from their site - not very likely! Still trying to resolve this amicably with the agents, though they seem unaware of the consumer act! Very dissapointing.

1 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

We're sorry to hear you were disappointed with your Sample Print Pack.

We do, however, need to correct a number of factual inaccuracies in this review.

Our records show your pack contained 5 x A4 prints and 5 x A5 prints, rather than "mainly small A5 pieces" as stated. Two of the ten designs contained stronger language, not the majority of the pack.

All Punk Haus artwork is created in-house and professionally printed on 250gsm semi-matt stock. None of the designs are free templates, and each has been, or is, available to purchase individually through our website.

Although our Sample Packs are sold as a heavily discounted, completely random selection, we have nevertheless agreed to accept the return of your order and issue a refund once the complete pack is returned to us. We've provided the returns instructions by email and are simply awaiting the return.

We'd kindly ask that the review is updated to reflect the factual position once the matter has been concluded.

Oceniono na 3 z 5

Took a long time to come

Took a long time to come, over 2 weeks. Will use about half of the prints, but I suppose that's what to expect when you buy a mystery bundle, one of the prints I was hoping to get arrived but is very faded, so don't know if that was the way it's meant to be.

16 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

Thank you for taking the time to leave a review.

We're pleased to hear that around half of the prints were to your taste. As our Sample Packs are a completely random selection, we appreciate that not every design will suit every customer.

Regarding dispatch, due to the phenomenal demand for our Sample Packs, the product page clearly advises that dispatch can take up to 10 working days. Your order was shipped within this advertised timeframe.

In relation to the print you describe as "faded", none of our prints should appear faded as a result of the printing process, so this is likely to be an intentional part of the artwork's design. We can't see any previous correspondence from you regarding this under the name used for your review. If you could please email our customer support team with a photo of the print, we'd be more than happy to take a look and advise further.

Oceniono na 1 z 5

Beware of AI Slop

Ordered the 10 for £20 ended up receiving 10 pieces of ai generated Slop… don’t get this if you want to support human made art :-(

4 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

We're sorry to read your review, however we do need to correct a number of points.

None of the artwork included within our Sample Print Packs is AI generated. Your statement that customers receive "AI slop" is simply incorrect.

We have also been unable to locate an order matching the name used for this review. If you are a genuine customer, we'd be grateful if you could contact us with your order number so we can investigate your concerns.

If you're unable to provide an order number, we're unfortunately unable to verify that a purchase was ever made.

Oceniono na 1 z 5

No refunds?? Know your rights!

Ordered the sample pack and unfortunately not one print was usable. No issues, I contacted and asked for a refund, as is my right, and they refused. After some back and forth and having to explain to them consumer law, they agreed a refund. This took over 3 weeks from receiving the order back to arrive in my bank, with me having to chase it numerous times. Their policy states 10 working days. And even then, they’d deducted the delivery fee I’d initially paid which I had to point out, I was entitled to as per the law. They didn’t even respond to that email I just got a notification a few days later saying a refund had been processed for the delivery fee. Overall, the experience has been awful. I ordered on 1st April and my refund finally came through on 26th May. Customer service sent me a sarcastic email when I pointed out that they can’t advertise this item as non refundable, I felt belittled for knowing my rights. They often ignored my emails and I never got an apology for the time it took to receive my money back. Whilst it’s only £25, how much money have they made by illegally refusing refunds?

21 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

We're sorry that you were unhappy with your purchase.

To clarify, this matter was ultimately resolved and a full refund, including the original delivery charge, was issued.

We acknowledge that the refund process took longer than either party would have liked. At the time, we were experiencing exceptionally high order volumes and all returns and refunds were processed in accordance with our standard internal procedures. We apologise for any frustration this caused.

We wish you all the best moving forward.

Oceniono na 5 z 5

Great Company

Great personalised service. Item arrived as described, but exceeding expectations. High quality Company, will definitely buy again

5 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

Thank you so much for the fantastic review!

We're delighted to hear that your order arrived as described and even exceeded your expectations. Providing great products and great service is incredibly important to us, so it's wonderful to know that came across in your experience.

We really appreciate your support and look forward to welcoming you back again soon!

Oceniono na 5 z 5

We love our Elvis picture

We love our Elvis picture! Beautiful quality and fantastic service. Thank you. I can highly recommend.

5 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

Thank you so much for your lovely review!

We're thrilled to hear that you love your Elvis print. It's great to know you were happy with both the quality and the service you received.

Thank you for your recommendation and for supporting Punk Haus. We hope to see you back again soon!

Oceniono na 5 z 5

Punk Haus always deliver prints of…

Punk Haus always deliver prints of exceptional quality. The First Name: Frida is a welcome addition to our home.

4 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

Thank you so much for your continued support!

We're delighted to hear that First Name: Frida has found a place in your home. Knowing that our prints continue to meet your expectations for quality means a lot to us.

We really appreciate you taking the time to leave a review and hope you enjoy your new addition for many years to come.

Oceniono na 5 z 5

Happy happy 😊

Easy to order, great communication delivery on time and well packaged. Love love love my selection, I got the £20 end of run offer prints. I framed them today for the new flat. Fabulous 😍🥰🥰

20 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

Thank you so much for the lovely review!

We're thrilled to hear you loved your selection from the £20 sample pack and that everything arrived on time and well packaged. It sounds like the prints have found the perfect home in your new flat!

Thank you for supporting Punk Haus, and we hope you enjoy them for years to come.

Oceniono na 5 z 5

Lovely print

Lovely print , delivered quickly however Royal Mail need to pay more attention to the do not bend instructions!! Managed to get the crease out and looks great in the frame

21 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

Thank you for the lovely review!

We're delighted to hear you love the print and that it looks great in its frame. Sorry to hear Royal Mail didn't quite follow the "Do Not Bend" instructions, but we're glad you were able to get the crease out successfully.

Thank you for supporting Punk Haus, and we hope you enjoy your new artwork!

Oceniono na 5 z 5

Amazing Offer and choice of prints.

I ordered the special 10 prints offer. You didnt know what you were going to get, sizes etc. They were delivered efficiently and there were all amazing. Great choice of prints, good quality and range. My hallway gallery looks amazing. Great Service from Punk Haus

20 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

Thank you for the fantastic review!

We’re so pleased to hear that you enjoyed the surprise element of the 10-print offer and loved the selection you received. It’s great to know the prints arrived quickly and helped create a gallery wall you’re proud of.

Thanks again for your support and for choosing Punk Haus to be part of your home.

Oceniono na 5 z 5

Really impressed with quality and customer service

I've ordered prints from this company before and they were dispatched and arrived promptly. I loved them all! Really good quality! Recently I ordered the sample pack, and again, the order was dispatched and arrived promptly. All really great prints, and I would honestly have put 9 of them in my basket anyway - the 9 prints were right up my street! The other 1 was just not 'me' but I might 'adapt' it with paint or stickers to MAKE it me, and then it will go on the walls with the others :) Overall, I'm really impressed with quality and customer service.

20 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

Thank you so much for the amazing review!

We're delighted to hear you've had such a positive experience with us, both with your previous orders and the sample pack. It's especially great to hear that 9 out of the 10 prints were exactly your kind of thing - that's a result we'll happily take!

We absolutely love your idea of making the remaining print your own too. That's a very Punk Haus approach!

Thank you for your continued support and for taking the time to leave such thoughtful feedback. We hope your walls are looking incredible.

Oceniono na 5 z 5

Nice

Despite ordering the test print pack they were good quality. Unique designs

16 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Punk Haus

Odpowiedź od Punk Haus

Thanks so much for the review!

Glad you were happy with the quality - even the sample packs don’t cut corners there. Love that the designs hit the mark too.

Really appreciate you giving us a try!

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej