Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Yes after an initial large hiccup in not being able to contact the company I can honestly say they went above and beyond to help me . The item I returned was originally sent via express delivery and a... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Super fast delivery, can't really do better than next day. Product is amazing, really well made. Why didn't I find these years ago. The stair rods hold the stair dust sheet in place without slipping m... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

Every thing was good except on a gate Valve there was a missing 22mmm olive. The irrelevant packing bag was open ended and the nut had unscrewedletting the olive disappear. A bit annoying but worse th... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Great service and great product, delivery free all the way to a Scottish island (in two days!) and less than half the price of Toolstation! Will highly recommend this firm, vey impressed and will u... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z artykułami hydraulicznymi
  2. również w kategorii:
  3. Sklep z grzejnikami
  4. Sklep żelazny
  5. Wyposażenie łazienek

Napisane przez firmę

Online plumbing merchant with free next day delivery on orders over £50. Quality and affordable Pipe Fittings, Valves, Tools and more. Always near you, wherever you are.


Dane kontaktowe

4,7

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

193 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,7

Wszystkie recenzje

(193)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 47

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

East and fast purchase

Easy purchase. Kept informed at every stage and a lightening fast delivery.

7 lipca 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi Nicki,

Thanks for the great review! We’re really glad to hear your experience with PlumbHQ was positive.

We hope to see you again soon!

Cheers,
The PlumbHQ Team

Oceniono na 5 z 5

Great price

Great price, well packaged and quick delivery.

13 czerwca 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi Darren,

Thanks for the great feedback. We’re really pleased to hear you had a great experience with us.

We hope to see you again soon!

Cheers,
The PlumbHQ Team

Oceniono na 5 z 5

Excellent service at PlumbHQ

The punp I required was in stock and at a reasonable price. Delivery was quick.

2 czerwca 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi Brian,

Thanks for the great review! We’re really glad to hear everything went smoothly.

We hope to see you again soon!

Cheers,
The PlumbHQ Team

Oceniono na 5 z 5

Brilliant service

Brilliant service, fast delivery and decent prices

27 maja 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi Paul,

Thanks for the brilliant review. Great to hear the delivery was quick and the prices hit the mark - just what we aim for!

We hope to see you again soon!

Cheers,
The PlumbHQ Team

Oceniono na 5 z 5

Great service

Great service. Quick delivery.

9 czerwca 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi Francis,

Thanks for the kind words. We’re really pleased to hear you were happy with the service and delivery speed.

We hope to see you again soon!

Cheers,
The PlumbHQ Team

Oceniono na 3 z 5

I ordered a product

I ordered a product. It turned up as expected undamaged.

21 maja 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi Matthew,

Thanks for taking the time to leave a review. Glad to hear your order arrived safely and as expected.

We hope to see you again soon!

Cheers,
The PlumbHQ Team

Oceniono na 1 z 5

Not worth the trouble

Was ordered on next business day delivery, came 2 days later, this meant the item was not needed anymore as arrived too late. When requesting a return, was sent a link with a QR code, no information as to which courier the code belonged too. I had to do my own investigating to find out who it was, as customer service was absolutely useless. I managed to send item, and emailed in regards to a refund, once i saw it had been delivered. I received a response saying that i had not started a return request and the i should do so. I then sent them the returns receipt and proof of delivery. They responded saying they had indeed received the item and i would receive my refund up to 30 days. Once refund was processed, i find out that they are taking postage off of my refund. So I would never recommend this company. Shocking customer services and the phone number is constantly engaged. 1 star given as cant give 0

12 maja 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi Donna,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear you were disappointed, though we’d like to clarify a few key points regarding your order and return:

Your order was placed on Saturday, 10th May. It was dispatched on the next business day (Monday 12th) and delivered the following business day (Tuesday 13th), in line with our advertised next-business-day delivery service.

Regarding your return, we’re sorry you found the QR code unclear. The courier information is included in the return email, and we’re glad you were able to locate it and complete the return. Many customers use this system without issue, but we’ll review the wording to ensure it’s even clearer going forward.

We’ve re-reviewed the market and can confirm that the price you paid was the most competitive available for this item at the time of purchase.

To keep our pricing as competitive as possible, we do not advertise or offer free returns. As outlined in our returns policy (available in multiple places across our website) we deduct the return postage cost from the refund. In your case, this was £3.58.

While we regret you had difficulty reaching us by phone, we can confirm that we responded promptly to your queries via both email and our website’s chat function. Our team works hard to support customers across all channels and always aims to reply as quickly as possible. We also regret that we were unavailable for contact yesterday due to the bank holiday.

We appreciate all feedback and are always working to improve. We’ve updated our terms to make it even clearer that we are not open to dispatch orders over the weekend. However, we do believe the service you received was in line with our advertised commitments.

Kind regards,
The PlumbHQ Team

Oceniono na 5 z 5

Easy website to navigate

Easy website to navigate. Very quick delivery

21 maja 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi Sean,

Thanks for the great feedback. We’re really pleased to hear the website was easy to use and that your order arrived quickly. That is exactly what we aim for.

Let us know if you need anything else.

Cheers,
The PlumbHQ Team

Oceniono na 5 z 5

10/10 10/10 10/10

10/10 10/10 10/10

8 maja 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi Janet,

Now that’s the kind of scorecard we like to see! Thank you!

We really appreciate your feedback and hope to see you again soon!

All the best,
The PlumbHQ Team

Oceniono na 5 z 5

Great product

22 kwietnia 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi Dave,

Thanks for the great review. We’re glad to hear you were happy with the product!

We hope to see you again soon.

Cheers,
The PlumbHQ Team

Oceniono na 5 z 5

Easy ordering and quick delivery

Easy ordering and quick delivery. Good instructions and pump works great.

22 kwietnia 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi Richard,

Thanks for the great feedback. We’re really pleased to hear the ordering was easy, delivery was quick, and that the pump’s doing its job.

We hope to see you again soon!

Cheers,
The PlumbHQ Team

Oceniono na 5 z 5

Good quality for the money

Good quality for the money , delivery great no complaints

30 kwietnia 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi Steve,

Thanks for the kind words - it means a lot!

We hope to see you again soon!

Cheers,
The PlumbHQ Team

Oceniono na 5 z 5

great experience

great experience, fast delivery!

23 kwietnia 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi Kellie,

Thanks so much for the lovely review. We’re really glad you had a great experience and that your delivery was nice and quick.

Always here if you need anything else!

Cheers,
The PlumbHQ Team

Oceniono na 5 z 5

Easy to place order

Easy to place order. Prompt delivery, even a day early. No damage and exactly what I ordered. Defiantly use them again ten out of ten

16 kwietnia 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi Christopher,

Thanks you so much for the brilliant review. Great to hear everything arrived early, in perfect nick, and exactly as expected - that’s the kind of experience we love to deliver.

We’ll be ready whenever you need us again.

All the best,
The PlumbHQ Team

Oceniono na 1 z 5

difficult to communicate as usual with…

difficult to communicate as usual with companies nowadays , we was sent a fedex tracking number as they say it had been tried for delivery 3x , no missed delivery cards left and the tracking number supplied by them did not work, we requested a refund which will take 6 weeks apparently after they have fedex return it to them , maybe they delivering the money on foot ?

31 marca 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi Ratree,

Thanks for your feedback, and we’re genuinely sorry for the frustration caused by the delivery process.

We completely understand how disappointing it is when the handover of goods from the courier doesn’t go to plan. Unfortunately, once a parcel is in the hands of the courier, we have limited control over how it’s handled.

For clarity, your order was placed at 06:00 and dispatched by 13:00 the same day, on a next-day delivery service, exactly as advertised. Tracking details were provided as soon as they became available. While the delivery experience wasn’t ideal, the dispatch and turnaround on our side were in line with our service commitment.

The parcel was returned to us today, and your refund has already been processed. We’re only able to issue refunds once goods have been physically returned to us.

We always aim to do right by our customers, and if you feel the matter has now been resolved fairly, we’d really appreciate it if you’d consider updating your review to reflect that.

Thanks again,
The PlumbHQ Team

Oceniono na 5 z 5

Good price quick delivery thanks

Good price quick delivery thanks

2 kwietnia 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi John,

Thanks very much for your review! We’re really glad to hear you were happy with the price and delivery speed. If there’s anything else you need, you know where to find us.

All the best,
The PlumbHQ Team

Oceniono na 5 z 5

Speedy delivery

Product arrived quicker than usan bolt 😂

31 marca 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi Robert,

That’s the kind of speed we work hard to deliver! Glad we could beat the stopwatch!

Thanks for the great review, and don’t hesitate to shout if you need anything else.

Cheers,
The PlumbHQ Team

Oceniono na 5 z 5

Return

Returns procedure worked really well

14 marca 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi Sandra,

Thanks for the kind words! We’re really pleased to hear the returns process was smooth for you - we work hard to try and deliver the best customer service possible.

If you ever need anything else, we’re here to help.

Best regards,
The PlumbHQ Team

Oceniono na 5 z 5

Great quick service

Great quick service

19 marca 2025
Logo PlumbHQ

Odpowiedź od PlumbHQ

Hi Andrew,

Quick and easy - just how we like it!

Thanks for the kind words, and we’re here if you need anything else sorted.

Cheers,
The PlumbHQ Team

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej