Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

I place my order two weeks ago, but nothing. No confirmation shipping email, nothing from customer service, and when you click on FAQs you realize the site is fake.

Oceniono na 1 z 5

Ordered product on July 24th, 2025. After checking tracking, product was shipped back to sender on Aug 1st, 2025, for no apparent reason. Waited it out in case there was just a temporary setback, but... Zobacz więcej

Oceniono na 2 z 5

I'm very disappointed with the customer service, and upset that I have still not received my order. I made the order on 25th July 2025, over 2 months ago. I've tried to reach out to the custo... Zobacz więcej

Oceniono na 2 z 5

They take a month before completing a step and there is 4 or 5 steps. So basically, you will have your item reveived by 3-5 months after purchase at their website. Goodluck waiting. I am s... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z produktami dla zdrowia i urody

Napisane przez firmę

Rivora Official Page


Dane kontaktowe

1,5

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

208 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 2 z 5

The machine work

The machine work, however is not warm enough and makes lot's of noise. In addition is not delivering the pain releaf that was expected.

14 maja 2023
Logo Rivora

Odpowiedź od Rivora

Hey,

We're sorry to hear about your experience with our product. We take your feedback seriously and would like to make things right. If you could, please contact our customer service at support@pamly.co so we can better understand and resolve the issues you're facing. Thank you for bringing this to our attention.

Best Regards,
Pamly Support Team :)

Oceniono na 5 z 5

Best purchase ever

Bought this for myself after seeing their ad about how it helps with bloating. Safe to say they weren’t lying. I suffer from horrible bloating and recently it’s been getting worse and worse. No joke 5 minutes using Lana and I already feel way better. The issue with bloating isn’t just about how you look, it’s also about the pain. I have borderline IBS and this is the best thing I have ever used. I just had to leave them a review cause this company is the best.

14 czerwca 2023
Oceniono na 2 z 5

It arrived very late and its a noisy…

It arrived very late and its a noisy product with its simple massage motors. Also doesn’t get warm enough. Very poor, not satisfied with it.

11 maja 2023
Logo Rivora

Odpowiedź od Rivora

Dear Marisa,

I'm really sorry to hear that your experience with our product did not meet your expectations. We truly value each of our customers and your feedback is of utmost importance to us.

I understand that the product arrived late, which is disappointing. We always strive for on-time delivery and I apologize for any inconvenience this delay may have caused.

Regarding the noise and heating function of the product, we understand that these issues can affect the overall use and satisfaction with the product. We aim to provide products of the highest quality, and it seems we fell short in this instance.

In light of your feedback, we would like to offer a few possible solutions. If the product is within the warranty period, we can have it inspected and repaired, or potentially replaced if necessary. Alternatively, we could assist you with a return and refund process if that is what you prefer. Please contact us at support@pamly.co so we can further assist you.

Once again, I sincerely apologize for the inconvenience and thank you for bringing these issues to our attention. We appreciate your patience and understanding in this matter and look forward to resolving it promptly.

Best regards,
Pamly Support Team :)

Oceniono na 5 z 5

I bought this device and it was great

I bought this device and it was great! I'm struggling for my monthly Period that only ladies will experience. this is really big help for me and I can recommend this product to all women out there. "Lana is the device name" Must try!!

11 maja 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Still not delivered!

5 kwietnia 2023
Logo Rivora

Odpowiedź od Rivora

Dear Mr. Josef Sindelek,

We apologize for the delay in delivering your order and understand your frustration. We sincerely apologize for any inconvenience caused.

To assist you promptly, please provide us with your order details so we can investigate and resolve the issue. You can reach out to our support team directly via email at support@pamly.co or through our social media platforms.

We value your business and are committed to ensuring your satisfaction. If you have any further concerns, please don't hesitate to contact us.

Thank you for your understanding and patience.

Best regards,
Pamly Support Team :)

Oceniono na 2 z 5

The product was not that great

The product was not that great as what I have seen on the reviews

Thanks alot any ways

31 marca 2023
Logo Rivora

Odpowiedź od Rivora

Dear Royston,

Thank you for sharing your feedback about Pamly Lana. We're sorry to hear that your experience with the product did not meet your expectations based on the reviews you had seen. We take all feedback seriously and are committed to continuously improving our product to provide the best possible experience for our customers.

We would appreciate it if you could provide us with more specific details about your experience with Pamly Lana. This will help us better understand the issues you faced and work to find a solution that can meet your needs. You can contact us directly through our customer support channels or by email at support@pamly.co

Thank you for giving Pamly Lana a try, and we hope to have the opportunity to improve your experience in the future.

Best regards,
Pamly Support Team :)

Oceniono na 1 z 5
Logo Rivora

Odpowiedź od Rivora

Dear Michael,

Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconvenience you have experienced with your product not heating up properly. We take the quality and performance of our products seriously, and we want to ensure that you have a positive experience with our brand.

We have recently introduced a new and improved model that is designed to heat up to 70 degrees Celsius. We would like to offer you a replacement of your current product with our new and improved model, which we believe will meet your expectations in terms of performance.

Please contact us at your earliest convenience, and our customer service team will be happy to assist you with the replacement process. We value your satisfaction and will do our best to resolve this issue for you.

Thank you for your support of our brand, and we look forward to providing you with a better heating experience with our new and improved model.

Sincerely,
Pamly Support Team :)

Oceniono na 1 z 5

The heating pad just wasn't hot enough

The heating pad just wasn't hot enough. A waste of money.

31 marca 2023
Logo Rivora

Odpowiedź od Rivora

Dear Alex,

We apologize for any inconvenience you may have experienced with Lana. We understand that it did not meet your expectations in terms of heat intensity. As a company, we strive to provide high-quality products that meet the needs of our customers, and we regret that we fell short in this instance.

We take your feedback seriously and will use it to improve our product. Our team will review Lana's specifications and performance to identify any areas for enhancement. We appreciate your feedback as it helps us to continually enhance the quality of our products.

We would like to offer you a solution to resolve this issue to your satisfaction. Please contact our customer service team with your purchase details so that we can work towards finding a suitable solution for you, whether it be a replacement, refund, or alternative product recommendation.

We value your business and are committed to providing excellent customer service. We hope to have the opportunity to regain your trust and provide you with a positive experience in the future.

Thank you for bringing this matter to our attention.

Best Wishes,
Pamly Support Team :)

Oceniono na 5 z 5

I got this for gift few weeks ago

I got this for gift few weeks ago, my friend love and I love too. I made purchase again for myself because it was magnificent. I use now all time and even wear outside. As a woman we feel pain very much so this perfect for us. The heat is my favourite it is very cozy. Très bien for this beauty.

16 lutego 2023
Oceniono na 1 z 5
Logo Rivora

Odpowiedź od Rivora

Dear Yeong Na,

We are truly sorry to hear that you haven't received your purchase yet. We understand the frustration this can cause, and we would like to assure you that customer satisfaction is our top priority.

In order to help resolve this issue, we kindly ask you to provide us with some additional information, such as your order number, so that we can investigate your case further. Please send this information to our customer support team at support@pamly.co.

We appreciate your patience and understanding as we work to find a solution to this matter. Rest assured, we are committed to making sure you receive your order as soon as possible.

Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to resolving this issue for you.

Best regards,
Pamly Support Team :)

Oceniono na 1 z 5

The product is bad

The product is bad. Very less heat no massage.

14 marca 2023
Logo Rivora

Odpowiedź od Rivora

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback regarding our product Lana. We're sorry to hear that you're experiencing issues with the heat and massage functions. Our goal is to provide top-quality products that meet our customers' expectations, and we apologize if your experience has not been up to that standard.

We understand that you have not reached out to us for assistance with your product. We encourage our customers to contact us with any issues or concerns, as we're always here to help and provide support. In order to address your concerns and find a solution, we kindly ask that you provide us with more information about the problem you're experiencing, as well as your order number. This will help us better understand the issue and offer appropriate assistance.

If we determine that your product is defective or not functioning as intended, we will be more than happy to send you a replacement or issue a refund, based on your preference. Your satisfaction is our priority, and we will work diligently to resolve this situation for you.

Please feel free to contact our customer support team via email, phone, or through our website. We are here to help and look forward to providing a satisfactory resolution to your concerns.

Thank you for your understanding, and we hope to hear from you soon.

Best Wishes,
Pamly Support Team :)

Oceniono na 1 z 5

Doesn’t work

30 marca 2023
Logo Rivora

Odpowiedź od Rivora

Dear Christopher,

Thank you for reaching out to us with your concern about the product Lana which you purchased. We apologize for any inconvenience you have experienced, and we understand how frustrating it can be to receive a product that does not function as expected.

Please allow us to address your concerns and offer a solution. As you mentioned, we were not aware of any issues with your product, as we did not receive any communication from you indicating there was a problem to address. We take customer satisfaction very seriously, and had we known about the defect, we would have promptly addressed the issue and provided you with a replacement if necessary.

To resolve this situation, we kindly ask that you follow these steps:

1.Please provide us with your order number and any relevant details about the issue you're experiencing with the cramp massager.
2.We will investigate the issue, and if we determine that the product is defective, we will send you a replacement at no additional cost.

Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused you. Your satisfaction is our top priority, and we are committed to ensuring you have a positive experience with our products. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact us.

Thank you for your understanding, and we look forward to resolving this issue for you.

Best Wishes,
Pamly Support Team :)

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej