OutdoorMaster Recenzje 

356
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

4,2

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Superb product (high performance Shark III SUP pump), responsive and helpful customer service (helped expedite delayed delivery). Competitive BUT note prices do not include tax until checkout (and don... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Originally, our glasses did not arrive when it said they were. Either it was porch pirated or some other issue caused the package to never show up. However, the support team sent us another pair free... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I ordered 2 bike helmets from outdoor master, however, I only received one and it was a wrong color. I contacted customer support about it and they promptly responded and corrected my order by shippin... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

The 30d return policy is an absolute scam because the company is drop shipping and the costs sending back to China from the EU are very high. They'll tell you to either get 50% back if you don't a... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep sportowy (outdoor)

Napisane przez firmę

OutdoorMaster® believes that all of us deserve the opportunity to enjoy the joyful experience of participating in outdoor sports. As we were unhappy with the general situation of good outdoor gears costing way too much money, we now have our brand to bring cutting-edge technologies to mid-priced products. What's more, we had become, in 2021, one of the Official Supplier to the U.S. Ski Team named by The U.S. Ski and Snowboard Association (USSSA)


Dane kontaktowe

4,2

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

356 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,2

Wszystkie recenzje

(356)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 141

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Will order from OutdoorMaster again!

I definitely will order from OutdoorMaster again! I ordered the RHINO MIPS Full Face Bike Helmet. At first, the color didn't match what I was looking for... I reached out to customer service and they were really helpful! They exchanged the helmet for the color I was looking for and resolved the issue right away. The helmet looks awesome!

22 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

Thanks for the great feedback! We’re glad you had a positive experience with us. Your satisfaction means a lot!

Oceniono na 4 z 5

The Shark III pump is great

The Shark III pump is great; it inflates our water mats and paddle board in a very short time. It's easy to use and compact to take on our boating excursions.

4 września 2025
Opinia niezależna
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you're happy with our product. We appreciate your support!

Oceniono na 1 z 5

slow and dishonest

I ordered a helmet on July 27. After receiving no notification from them I inquired on Aug 1 and was told by customer service rep 'Iris' that my helmet was shipped but their shipping tracking system didn't update it.
On the evening of August 4 I emailed that I still had not receive any shipping notification and requested that my order be cancelled as I needed the helmet by Friday August 8 for an event and I was going to buy a helmet locally. I needed the helmet 13 days after ordering.
Their website FAQ states: "Can I cancel my order? As long as the order is not shipped, you can cancel it anytime by contacting us via care@outdoormaster..".

On the evening of August 6 I got an email reply that my order had been shipped and the tracking number, which showed the order was picked up by a shipping partner on Aug 5 at 11:34 AM. The order arrived 5 days after the 5th. Their shipping time is estimated at 4-6 days. To me, this is additional proof that it was shipped on the 5th. If it was 'really' shipped on the 1st, it would have taken 10 days.

They didn't fulfill my order for 9 days. They lied that it was shipped on August 1. They didn't honor my request to cancel. They offered me $14 refund for a $59 helmet. I had to pay return shipping. But the most disrespectful was the customer service rep who was dishonest and condescending. I attempt to resolve this with over 8 different communications, asked for a different rep to work with, asked for anyone else.

If you need your order fulfilled timely, if your sure the product is what you want and are willing to accept whatever, whenever they get around to it, don't mind dishonest customer service rep's, this may work for you.
And Outdoor Masters- please don't respond to this review with some 'give us the order number and we will ......' it shouldn't have to come to this.

27 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

Apologies for the inconvenience caused. We will improve our service and logistics in the future.

Oceniono na 5 z 5

Great product, fast shipping

I accidentally ordered the pump without the battery, but I quickly corrected the mistake and Outdoor Master changed the order very promptly. The surprise was that it was delivered much earlier than estimated. The product is very good and easy to use. I recommend it.

11 sierpnia 2025
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

Thanks for the great feedback! We’re glad you had a positive experience with us. Your satisfaction means a lot!

Oceniono na 5 z 5

Quality Helmets and good customer service

I purchased the Rhino FF helmet for my son and the GEM for myself. They are good quality for the price. What I am more impressed with is customer service. They are respinding, understanding and resolve issues fast.

26 sierpnia 2025
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

Thanks for the great feedback! We’re glad you had a positive experience with us. Your satisfaction means a lot!

Oceniono na 5 z 5

Great pump and awesome service

I purchased the Shark 3 Pump for my SUPs. It worked great to inflate the board to the perfect pressure. However, the pump stopped working because it won’t charge. I contacted Customer Support and after a view emails confirming the unit was not working properly, a replacement Was shipped out and arrived a couple days later. The new unit works perfectly. Thanks for the great product and excellent service. Thanks!!!

15 sierpnia 2025
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

Thank you so much for your kind words! We’re glad the new pump works perfectly and that you’re happy with our service.

Oceniono na 5 z 5

Kabeltausch

Das Kabel meiner SUP Pumpe hatte einen Wackelkontakt. Es wurde mir problemlos ein neues zugesandt. Sehr guter Service

14 sierpnia 2025
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte! Wir freuen uns, dass der Ersatz problemlos verschickt wurde. Wir freuen uns über Ihr Feedback und dass wir Ihnen helfen konnten!

Oceniono na 5 z 5

Goede product en super snelle levering…

Goede product en super snelle levering al na 3 dagen in huis

13 sierpnia 2025
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met het product en de snelle levering. We waarderen je steun!

Oceniono na 4 z 5

Shark II Electric SUP Pump

After considerable research, I purchased the Shark II Electric SUP Pump, which was easy to setup, use and also inflates multiple boards fairly quickly. There are also several different attachments hooked onto the hose which is provides additional ease and flexibility. After a few years the hose attachment became slightly loose but the pump is still able to inflate my SUP to the required PSI when tightened properly.

13 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

Thank you for your detailed feedback! We're glad to hear that the Shark II Electric SUP Pump is meeting your needs and providing ease and flexibility. We appreciate your support and hope it continues to serve you well!

Oceniono na 5 z 5

I had a problem with the battery on my…

I had a problem with the battery on my one-year-old Whale SUP pump, and wrote about the issue. Every time I sent an email, I had a response within the day, and in the end the company sent me a replacement pump. This was great customer service!

6 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

Thank you for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you had a positive experience with our customer service. We appreciate your support and are glad we could assist you!

Oceniono na 5 z 5

Competent Support

They replied fast, they gave great tipps how to manage the issue.
The mails were always very friendly
They took time to solve the problem and I felt taken serious as a customer.
Would recommend the company also because the purchased product is good

11 sierpnia 2025
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

Thanks for the great feedback! We’re glad you had a positive experience with us. Your satisfaction means a lot!

Oceniono na 5 z 5

Highly recommend

8 sierpnia 2025
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

Thank you for your amazing review! We're grateful for your support and look forward to serving you again!

Oceniono na 5 z 5

Super fast pump and great battery life

Bought the shark 3 battery powered pump - cannot be beaten for time it takes to pump up a SUP, less than half the time of my old cigarette lighter connected pump. I initially had a problem with very slow charging due to the USB-c socket not quite fitting the charging cable, Outdoor Master despatched a new pump to me with no hassle, so excellent post sales service as well.

8 sierpnia 2025
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

It’s great to hear that you’re satisfied! Thanks for the awesome feedback – we truly appreciate it!

Oceniono na 1 z 5

Outdoor Disaster

I went to the brick-and-mortar store in Whistler Village. I thought it was weird that it was empty when the village was decently busy but chalked that up to the slightly-off-the-beaten-path location. After walking around, I felt like I was the last to realize the reason it was empty was because it isn't an actual gear store, but rather a location for unpacking cheap imported gear (and to store a lot of those boxes on the sales floor, unpacked). They have gear for many sports in their store but I didn't get the feeling that they actually had experience in any of those sports, and all the gear within my scope of expertise (mountain biking) was cheap imitations of real gear... they clearly figured out how to make stuff that sorta looks the part, but I wouldn't trust their gear one bit. My sport is too dangerous to trust sketchy knockoffs. It felt like shopping on Amazon in person: when you see the cheap junk in person, you really wonder who thought it was a good idea to go brick-and-mortar as people will see just how terrible this stuff is, and have the opportunity to not buy it, unlike online where you're sorta roped in after getting something shipped to you.
Additionally, unlike the friendliness and visible authenticity in EVERY other shop, I wasn't even acknowledged when I walked in, even though I was the only person in the store (the employee couldn't pry his eyes from his phone). I also was skeptical of the employee's experience in outdoor sports given his appearance... sometimes it's hard to tell how you can tell, but I didn't even want to ask this person for help/advice.
As I walked out I found myself wondering "who actually buys stuff there?" only to find out after some research that they're really cheap. This sort of store shouldn't exist. People are going to get hurt trusting their gear to work. I'm not surprised to see the host of 1 star reviews of this store, and wonder just how many of the 5 star reviews were effectively paid for.

24 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

We sincerely apologize for the inconvenience caused.

To help you solve the problem, could you please tell us your email or contact us via care@outdoormaster.com.

We're sorry again for the bad experience.

Looking forward to your reply.

Oceniono na 1 z 5

Poorly Shipped Safety Gear – Not Acceptable for Helmets

I ordered two ski/snowboard helmets from OutdoorMaster—one for myself and one for my wife, who is a professional ski instructor. They arrived jammed into a flimsy single-wall cardboard box, each in its own product box, but with no padding or protection between or around them.

Helmets are not like other gear. They must be replaced if subjected to any impact or compression, even if there’s no visible damage—this is a well-known safety standard (ASTM, Snell, CE). The way these were shipped absolutely compromises their integrity.

I contacted the company with photos and explained this, but they refused to cover the return shipping, claiming it wasn't a “quality issue.” They offered a small partial refund instead. I’m appalled they would cut corners on the shipment of safety gear and then refuse to take responsibility.

We won’t risk using these helmets and won’t be buying from OutdoorMaster again. Safety should never be negotiable—especially not for professionals in the field.

23 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

Thank you for your valuable feedback. We have reported the packaging damage to the shipping carrier and filed a complaint. The product itself is not affected and remains in good condition.

Oceniono na 3 z 5

Purchased through Shop

Slow service and unhelpful phone personnel. I ordered a Shark Electric pump that was supposed to ship on June 28. It's now July 15th, and they are still processing my order. I called, and they said it had shipped.
OM needs to improve customer care, specifically, pick up the phone, don't rely solely on Shop emails, which end up in as hard to find Spam messages, improve care training, and escalate if no response is received from a message.

26 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

We apologize for the inconvenience caused.

Before you contact us, we have sent you an email about updating your address. But didn't get any reply.

Since your order was initially not shipped because the delivery address was a PO Box, which we are unable to deliver to.

However, please don’t worry — your order has since been shipped and has already been delivered.

We sincerely apologize once again for the confusion and delay.

Oceniono na 3 z 5

It took a very long time and lots of…

It took a very long time and lots of conversation to get what I was needing.

11 lipca 2025
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

We apologize for the inconvenience caused.
As no thickness preference was noted at the time of purchase, we sent the thinner liner by default. However, we have already arranged a replacement for you.
We sincerely apologize again for the oversight.

Oceniono na 5 z 5

Great pump!

The shark pump works great to blow up my mission mat! Much easier than pumping up by hand. It also works with sup boards and towables thanks to the head attachments. It's a bit loud at times, but does an overall great job.

1 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you're happy with our product. We appreciate your support!

Oceniono na 5 z 5

Great product and customer service!

Beyond making a highly functional product, outdoor master has exceptional customer service. Ordered from Canada a day before our national postal service went on strike. Outdoor master reached out immediately explaining there would likely be delays and offered either a full refund or small discount. I took the discount and my order still ended up arriving before the upper end of my originally quoted date of arrival. Outdoor master was recommended to me by a friend and i’ll continue to recommend it to others.

1 lipca 2025
Logo OutdoorMaster

Odpowiedź od OutdoorMaster

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you're happy with our product. We appreciate your support!

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej