Opulnails Recenzje 

228
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

I am so impressed with my Opul nails .. they come so beautifully presented… the whole kit consists of every imaginable size of nail to fit everyone .. a real bonus for me is the fact that the bigger t... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

I ordered on the 1st of October (order number #28131) because I wanted the nails in time for my holiday at the end of the month. So far my delivery is still in transit 17 days later. I have left comme... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Wow! These nails are amazing, they are so strong for stick on nails and stay on for weeks! I had an allergic reaction to gels, my nails were so damaged and ugly I needed to find an alternative to cov... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Great customer service. Good quality reusable nails. Easy to apply, and once used to the technique, these stay on for over a week. Easy to reapply. There's a great range of styles, shapes and colo... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Kosmetyki
  2. również w kategorii:
  3. Drogeria
  4. Fabryka kosmetyków
  5. Salon manicure i pedicure
  6. Sklep z kosmetykami

Napisane przez firmę

At Opul Nails, we're redefining what at-home manicures can feel like. Our mission is simple: to help women feel elegant, confident, and put-together - effortlessly. We understand that every woman has her own style, routine, and preferences, which is why we offer salon-quality SoftGel press-ons designed to adapt to your lifestyle, not the other way around. Whether you're looking for a timeless nude for the office, a glossy Cat Eye for a dinner out, or a natural glow just for you - we've made sure each set is quick to apply, reusable, and kind to your natural nails. No appointments. No damage. Just beautiful nails, in 10 minutes or less. At Opul, we believe self-care isn’t selfish - it's powerful. From our helpful guides to our dedicated customer support, we're here to make sure your manicure experience feels as good as it looks. Because it's more than just nails - it's about feeling like the best version of yourself, every single day.


Dane kontaktowe

4,4

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

228 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 90% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,4

Wszystkie recenzje

(228)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 208

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Fantastic customer service

The customer service was outstanding.....everything was dealt with very quickly & easily . The nails were not for me, but the 30-day money back guarantee did exactly as it says ...the nails are of very good quality. They just didn't suit me .

9 września 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi Caroline,

Thank you so much for your lovely review.

I’m really pleased to hear you had such a positive experience with our customer service and that everything was handled quickly and easily.

I completely understand that the nails were not quite for you, but I’m glad the 30-day money-back guarantee worked exactly as expected and that you still found the nails to be very good quality.

Thank you again for sharing your experience.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Oceniono na 5 z 5

A long review

A long review. I waited until I had worn and removed my nails before I wrote this review. Firstly, the customer service is excellent. I messaged because my delivery was taking so long. Olivia answered immediately and kept me updated and offered assistance throughout. Delivery does take a very long but I found they were worth the wait. I have worn press on nails for many years – I am 74 years old and hated having to varnish my nails when on holiday. For the past 6 months the nails were lifting and pinging off and my natural nails became really unhealthy. Very reluctantly I tried Opul. The reviews were good but were they genuine? I bought 3 sets (1 was free on the offer) – Pink obsession (the one I am wearing in the photos)., Bone Bloom and Glaze pearl which I started with. You need to comply with the instructions. Very gentle push back cuticles, gently roughen up your nails and swab with alcohol (don’t use the brandy, I used a hand sanitiser with 70% + alcohol). Swab your nail just before applying the nail – your nail can produce oils within seconds. Choose the appropriate sticker and I used brush on nail glue at the edges of my nail. (I think this was what made it difficult to remove the glue) The nails stayed on for 11 days before I removed them to check the health of my nails. The nails looked as good as the day I first applied them. I found them easy to remove but hard to remove the glue – I intended to use them again. Most importantly my nails looked healthy. So I applied the Pink Obsession. I decided to try some with just the stickers but they lifted in hours so I removed them and reapplied them with additional glue. They feel firm now. I was sad to see that many of the colours I really liked were for short nails and so I am waiting for more colours in medium and long. If you see a colour that is longer than the length you want don’t be put off – they very easily clip and file down. I also wish they added more of the stickers – if you can reuse them we need more stickers. I like long/medium nails but because I wear contact lenses I need to have short nails on my right index finger and thumb – no problem clipped and filed so easily. So all in all I am so pleased I took the plunge and bought these nails. They are a life changer

26 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi Dorothy,

Thank you so much for taking the time to leave such a thoughtful and detailed review.

I’m really pleased to hear that, despite the longer delivery time, you felt your Opul Nails were worth the wait. I’m also glad I was able to help and keep you updated throughout.

It’s wonderful to know the nails stayed on for 11 days, still looked as good as when you first applied them, and most importantly, that your natural nails looked healthy after removal.

Thank you as well for sharing your application tips - prep really does make all the difference for the best hold.

We completely understand your feedback about wanting more Medium and Long colours, as well as extra stickers for reusing the nails, and we’ll definitely take this on board.

We’re so happy you decided to give Opul Nails a try, and it means so much to hear they’ve been a life changer for you.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Oceniono na 5 z 5

after trying several different nail…

after trying several different nail companies i decided to try opul nails. i wish i had found them first as they are by far my favourites. they took slightly longer to arrive but they are well worth the wait. beautifully presented in a lovely little box. i have just ordered my next set. they look good and i have had no problem with them coming off. fab product

8 września 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi Linda,

Thank you so much for your lovely review.

I’m so pleased to hear that after trying several different nail companies, Opul Nails have become your favourites. It’s wonderful to know you found them worth the wait, beautifully presented, and that they’ve stayed on well for you.

Thank you as well for placing another order - we really appreciate your support and hope you love your next set just as much.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Oceniono na 1 z 5

Poor Customer Service

I was so excited to try these nails out but delivery took longer than expected, despite paying for express delivery. When I finally received the nails I realised they were going to be too long for everyday use and emailed to ask if the nails could be filed down and if not, could they be exchanged for a shorter version. That was over 2 weeks ago and I still haven't had any sort of response. Not a satisfactory start.

8 września 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi Sonya,

Thank you for taking the time to share your feedback.

I’m really sorry to hear that your delivery took longer than expected, especially as you had paid for express delivery.

I have found your order, which included the Velvet Wine set, but unfortunately I can’t find any email from you regarding the length or a possible exchange. Our email address is definitely contact@opulnails.com, so I’m sorry if your message didn’t reach us for any reason.

To answer your question, yes, the nails can be gently filed or shortened if needed. An exchange is also absolutely possible if you would prefer a shorter style.

Please feel free to contact us again at contact@opulnails.com with your order details, and we’ll be happy to help resolve this for you.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Oceniono na 5 z 5

Easy to order asy to apply

Easy to order asy to apply. Look great and easy to remove. Last at least a week

1 września 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi Wendy,

Thank you so much for your lovely review.

I’m so pleased to hear you found your Opul Nails easy to order, easy to apply, and easy to remove.

It’s also wonderful to know they looked great and lasted at least a week for you.

Thank you again for sharing your experience.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Oceniono na 5 z 5

Lovely nails but sadly not for me

Lovely nails but sadly not for me, I think the shape of my nails didn’t do them justice and they looked a bit false on me.

29 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback.

I’m sorry to hear the nails were not quite right for you, but I’m glad you still found them lovely.

Fit and final appearance can depend a lot on natural nail shape, so I completely understand that they may not suit everyone in the same way.

Thank you again for giving Opul Nails a try.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Oceniono na 5 z 5

This is my second set

This is my second set, been on a week. Because my nails are the same length underneath, I use an extra, smaller sticky pad on the tip of my nail too (turned it at an angle) and they are holding even stronger than the first set. They are absolutely solid. I’ve only used the V2 pads. I actually found it difficult to get my first set off after 2.5 weeks. I used the stick, but next time I’m going to soak them as advised. They’re so much better for your natural nails. I would recommend them 💯

5 września 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi Julie,

Thank you so much for your wonderful review.

I’m so pleased to hear your second set is holding even stronger and that the V2 pads have worked so well for you.

Thank you as well for sharing your tip about using an extra smaller sticky pad at the tip - that could be really helpful for other customers with a similar nail length.

For removal, soaking them as advised should definitely make the process easier next time, especially when the hold is very strong.

It’s lovely to know you feel they’re much better for your natural nails, and thank you so much for recommending us.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Oceniono na 5 z 5

I was pleasantly surprised opening the box of Opul nails for the…

Opening the box of Opul nails for the first time I was pleasantly surprised by the beautiful colour and shape of the nails. I hadn’t watched the video on how to apply so my first attempt failed. I emailed the company and received a reply straight away on how to apply the sticky tabs. After another attempt I have now mastered how to apply and my nails look as though I’ve been to a salon. I’m impressed by the service of the company and the quality of the nails. This is my 2nd day of wearing and I’ve groomed 2 dogs, washed dishes, hoovered & dusted, cooked and cleaned and they are well and truly stuck on. Well impressed.

1 września 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi Christine,

Thank you so much for your wonderful review.

I’m really pleased to hear you were pleasantly surprised by the colour, shape and overall quality when opening your first Opul Nails box.

I’m also glad our team was able to help quickly with the application, and that after a second attempt you felt confident applying them. It’s lovely to know they now look like a salon manicure.

The fact they stayed firmly in place after grooming two dogs, washing dishes, hoovering, dusting, cooking and cleaning is fantastic!

Thank you again for sharing your experience.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Oceniono na 4 z 5

Lovely nails

Lovely nails, but 2 problems.
- extra short is NOT the length shown on the photo. Needed filing down to achieve expected length
- gel pads are too soft - nail can move/lift easily. Resolved by using nail glue

2 września 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi Michelle,

Thank you for taking the time to share your feedback.

I’m pleased to hear you found the nails lovely, but I’m sorry there were a couple of points that didn’t meet your expectations.

Regarding the length shown in the photos, the final look can vary depending on the length of your natural nail bed. If your nail bed is shorter than the model’s in the photo, the nails may appear slightly longer once applied. That being said, they can be gently filed down if you prefer an even shorter look.

For the gel pads, I’m sorry they didn’t feel secure enough for you. Fit, sizing and pressure during application can make a big difference, but I’m glad you were able to resolve this with nail glue.

Thank you again for your honest feedback - we’ll take it on board as we continue improving our products and guidance.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Oceniono na 5 z 5

These nails are a game changer

These nails are a game changer. They look fantastic, are hard-wearing and stay on - unlike any other sticky tab nails I’ve tried. I wore (extra short, French polish style) them on holiday for two weeks, swimming, going to the beach, etc everyday and they stayed on the whole time. The great thing is that they are reusable. I’ve ordered more sets in different colours and they often have good deals.

25 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi Alison,

Thank you so much for your wonderful review.

I’m so pleased to hear your Opul Nails were such a game changer for you and that they stayed on throughout your two-week holiday, even with swimming, the beach and everyday wear.

It’s also lovely to know you enjoyed the Extra Short French style and that you love being able to reuse them.

Thank you again for recommending us, and we hope you love your new colours just as much.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Oceniono na 5 z 5

Excellent product

Excellent product, easy to apply, and they stayed put. The sticky gummy pads are great. I usually do them Monday evening so my hands look good for my office day, and then I choose to remove them Sunday evening so my nails get a rest. The colours, finishing and fit are great. I've done with acrylics for ever

30 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi Dawn,

Thank you so much for your lovely review.

I’m so pleased to hear you’re enjoying your Opul Nails and that they’ve been easy to apply, comfortable to wear, and stayed in place so well.

Your weekly routine sounds perfect - wearing them for your office day and then removing them gently to give your natural nails a little rest.

It’s also wonderful to know you love the colours, finish and fit, and that the sticky gummy pads have worked so well for you.

Thank you again for sharing your experience.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Oceniono na 5 z 5

I really love these nails.

I really love these nails - easy to apply using the sticky pads and OH boy do they last. It is strange that these glue pads last better than any glue I have used. I have converted my twin sister into using them after I.used them on her!

20 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi Maggie,

Thank you so much for your lovely review.

I’m so pleased to hear you really love your Opul Nails and that you’ve found them easy to apply with the sticky pads. It’s wonderful to know they’ve lasted so well for you, especially compared with glue you’ve tried before.

And converting your twin sister too is amazing - thank you both for trusting Opul Nails.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Oceniono na 4 z 5

Worth the delivery wait

Delivery took a full two weeks. How ever, they were easy to apply even for a novice like me! They look great and if they last well (only on day 3 atm!) I'll be pleased and will order different colours.

28 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi Emma,

Thank you so much for your lovely review.

I’m sorry your delivery took longer than expected, but I’m really pleased to hear you felt they were worth the wait.

It’s wonderful to know they were easy to apply, especially as a first-time user, and that you’re already happy with how they look.

I hope they continue to wear well for you, and we’d love to have you back to try more colours.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Oceniono na 1 z 5

Very disappointing experience with OPUL…

Very disappointing experience with OPUL Nails.

I followed the application instructions carefully, yet the nails started coming off within the same day — hardly the long-lasting wear I expected.

I contacted OPUL for a refund, but despite explaining that this was a product-performance issue, I was simply told I was outside their 30-day trial period.

I understand having a returns policy, but I find it disappointing that there was no willingness to address the fact that the product failed so quickly.

I really wanted to love these nails, but unfortunately it’s a disappointing product and an even more disappointing response from customer service.

26 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback.

I’m really sorry to hear that you had such a disappointing experience, both with the nails and with the response you received from our customer service team.

If the nails came off within the same day, I completely understand how frustrating that must have been, especially when you were hoping for long-lasting wear. While hold can depend on nail prep, sizing, pressure and avoiding water shortly after application, we never want a customer to feel dismissed when something has not worked as expected.

I hope you’ve had the chance to try the nails again, as sometimes a small adjustment in application can make a big difference. That said, I’m sorry that your first experience did not reflect the standard we want to provide.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Oceniono na 1 z 5

Disappointing quality and expected to pay to return

Disappointing quality and expected to pay to return

Unfortunately, I’m really disappointed with my experience with Opul Nails.

The nails I received were poor quality and not what I expected, so I contacted the company to arrange a return. Despite the reason for returning them being the quality of the product, I am being expected to cover the return postage myself.

I don’t feel customers should be left out of pocket returning an item when the issue is with the quality rather than simply changing their mind.

I have now requested a prepaid returns label and a full refund and hope Opul Nails will resolve this fairly.

It’s a shame because I was looking forward to using these, but based on the quality I received and the returns experience so far, I’ve been left disappointed.

I’ll update my review depending on how the company handles my return and refund.

15 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback.

Following your review, your case was reviewed again, and I completely agree that your comment was justified. Your feedback was immediately taken into account, and your refund was processed without requiring you to return the product.

This has also been raised internally so we can improve how similar situations are handled in the future.

Unfortunately, I can see that the review has not yet been updated. If you have a moment, we would really appreciate it if you could update it to reflect the resolution and the way your refund was handled.

Warm regards,
Elisa | Founder
Opul Nails

Oceniono na 5 z 5

Really impressed with these

Really impressed with these. I felt confident wearing these and got lots of nice comments about them. I ordered the new sticky tabs but in the end forgot to use them and just used the ones that came with the sets, but they still lasted two weeks without any problems and probably would have gone on longer had I not decided to remove them to check how my own nails were doing. No damage at all and easy to remove. I look forward to trying other colours.

27 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi Manuela,

Thank you so much for your wonderful review.

I’m so pleased to hear you felt confident wearing your Opul Nails and received so many lovely comments on them. It’s also great to know they lasted two weeks, were easy to remove, and left your natural nails with no damage.

The fact that they held so well even with the standard tabs is fantastic - I hope you love the new sticky tabs when you try them too.

Thank you again for sharing your experience, and we can’t wait for you to try more colours.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Oceniono na 3 z 5

Satisfactory press ons

For the price...there are much better looking and quality press on nails on the market costing less than these with delivery times faster.

15 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi Julie,

Thank you for taking the time to share your feedback.

I’m sorry to hear that you felt the nails did not fully meet your expectations, especially in terms of value and delivery time. We always want our customers to feel happy with the quality, finish and overall experience, so I’m sorry this wasn’t the case for you.

Our nails are designed to be reusable soft gel press-ons with a salon-style finish, but we completely understand that everyone has different expectations and preferences.

Thank you again for your honest feedback - we’ll take this on board as we continue improving both our products and delivery experience.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Oceniono na 5 z 5

I have been really impressed with the…

I have been really impressed with the Opul Nail toe nail sets. I had lost a bit of a toe nail hiking and was feeling really self conscious about wearing sandals to a wedding so I thought I would give these a try. I can’t believe how easy they are to put on and how long they say on. After nearly 2 weeks I had to take them off! Getting them off is really simple and left no damage to my nails like glue tends to. I confess I did also buy some cheap ones on Amazon to compare and I couldn’t believe how bad they were compared to Opul nails. Definitely one that’s worth spending the extra money on.

8 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi CH,

Thank you so much for your wonderful review.

I’m so pleased to hear that our pedicure sets helped you feel confident wearing sandals again, especially for such a special occasion. It’s lovely to know they were easy to apply, lasted nearly two weeks, and removed gently without damaging your natural nails.

Thank you as well for comparing them so honestly - it means a lot to hear that you found the quality worth it.

We’re so happy you gave Opul Nails a try.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Oceniono na 5 z 5

Lovely nails the best I have tried

Lovely nails the best I have tried, stayed firm after a weeks holiday of going in the sea and pool. I only wish they had more choice of colours in the short nail.

12 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi,

Thank you so much for your lovely review.

I’m so pleased to hear these are the best nails you’ve tried and that they stayed firmly in place throughout your holiday, even with the sea and pool.

Thank you as well for your feedback about having more colour choices in the Short length - we completely understand, and we’re working on adding more options.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Oceniono na 5 z 5

Ordered my 1st set of French manicure…

Ordered my 1st set of French manicure nails and when they came I put off putting them on as I thought it would take a while to do. I was wrong ! It took me 20 minutes. They lasted well the white nail tip stayed intact for the 3 weeks that I wore them. There were a couple that fell off in the 2st couple of days but that was my fault for not using the correct size stickers.
I’ve been so impressed with them that I have bought another two sets. It’s saving me a fortune as I used to go to a beauty salon every 3 weeks to get new nails costing £45 each time
I would definitely recommend this company and these nails to anyone

23 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Opulnails

Odpowiedź od Opulnails

Hi Jacqui,

Thank you so much for your wonderful review.

I’m so pleased to hear your first French manicure set was much quicker to apply than expected and that the white tips stayed intact for the full three weeks. That’s fantastic.

Thank you as well for sharing your tip about choosing the correct size stickers - it really does make such a difference for the best hold.

It’s lovely to know you’ve already ordered two more sets and that Opul Nails are helping you save on salon appointments.

Thank you again for recommending us.

Warm regards,
Olivia | Customer Service Manager
Opul Nails

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej