Via Google lens vind ik dezelfde krabpaal terug op terug, voor een fractie van de prijs! Als ik dan lees dat er klachten zijn over lange levertermijn, dan ruikt dit naar dropshipping?? Lekker verdiend... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Wij hebben een prachtige krabpaal ontvangen. De krabpaal moest uit Duitsland komen en daar kregen we keurig bericht van (want levering de volgende dag haalden ze hierdoor niet). 3 Dagen later hebben w... Zobacz więcej
Ik heb hier een zachte hondenmand besteld, bleek vol hondenharen te zitten. Nadat ik contact opnam hierover zeiden ze dat dit geen hondenharen konden zijn maar pluche. En dat zonder bijgevoegde fot... Zobacz więcej
Heb bestelling gedaan aantal weken geleden rieten honden mand krijg steeds mail wordt vandaag verwacht al 3 verschillende datums tot nog toe niets ontvangen waar blijft mijn bestelling is wel 80 euro... Zobacz więcej
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Nie odpowiedziano na negatywne recenzje
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Schijt winkel
Je krijgt en de verkeerde producten en daarna je geld niet terug
Pluche hondenmand
Ik heb hier een zachte hondenmand besteld, bleek vol hondenharen te zitten. Nadat ik contact opnam hierover zeiden ze dat dit geen hondenharen konden zijn maar pluche. En dat zonder bijgevoegde foto vanuit mij, knap beoordeeld.. maar witte steile haren met haarzakje onderaan (in een zwarte mand), lijkt mij duidelijk..
Product afgezien daarvan prima. Maar als je een probleem met een product hebt, heb je dus dikke pech.
Blij met mijn bestelling!
Na het lezen van al deze revieuws begon ik me toch wel een beetje zorgen te maken..
ik had vorige week zaterdag een bestelling geplaatst, deze was na een aantal dagen nog niet verzonden. Misschien een klein beetje mijn eigen schuld, black friday en Sint drukte. Gelukkig het pakket nog wel optijd ontvangen, en er zat zelfs een gratis muisje bij. Hier gelukkig een goeie ervaring, dus denk toch maar even het delen waard.
Geld nooit terug gezien
Geld nooit terug gezien. Product nooit aangekregen. Heb meerdere mails gestuurd maar krijg zelfs geen antwoord.
Grote bestelling gedaan van roze Lief…
Grote bestelling gedaan van roze Lief voor honden. 1 artikel was niet op voorraad. Ik gebeld, ze zei ik doe het wel omruilen voor iets anders leuk. Twee prachtige andere artikelen gehad met een veel grotere waarde!! Top opgelost
Nalatigheid, slechte communicatie!!!
Hondenmand besteld met levertijd van max 6 werkdagen. Na 6 dagen nog niks gehoord. Hierover gemaild, maar geen reactie dus toen gebeld en te horen gekregen dat de mand niet voorradig is. Ik kon een week wachten en dan zou hij binnen zijn. Prima, maar een week later heb ik nog steeds niets. Zelf maar weer gebeld, en ik kreeg hetzelfde verhaal te horen als voorheen. Optie om te wachten op de mand, een andere kleur te bestellen of te annuleren. Direct de order geannuleerd want weinig vertrouwen meer. Na meerdere malen bellen en mailen 3 weken na de bestelling geplaatst te hebben pas geld retour gekregen. Slechte service, slechte communicatie en ik zou hier dus nooit meer bestellen.
Geen geld retour
Ik had een bestelling geplaatst, kreeg dezelfde dag nog een mail dat het product niet meer leverbaar is en of ik een alternatief wilde bestellen. Ik gaf aan het product ergens anders te willen bestellen en ik wilde graag het bedrag retour. Na een week heb ik nog niets gehoord en heb ik een herinnering gestuurd. Helaas kreeg ik nog geen reactie.
Gelukkig is aankoop via PayPal gegaan en heb ik een geschil gestart en het bedrag volledig teruggekregen en mijn gelijk gekregen van PayPal.
Ik raad iedereen af om hier te bestellen.
Had bestelling geplaatst
Had bestelling geplaatst, maar bij nader inzien na lezen van reviews op Trustpilot, en klacht.nl werd mij al snel duidelijk dat er veel niet klopte. Mails worden niet beantwoord, vage website. Gelukkig voor Afterpay gekozen omdat ik het toch niet vertrouwde😉. Ik kreeg een mail of ik even wilde betalen? Heel vreemd bestelling nooit ontvangen ook geen track and trace. Maar wel afterpay acceptgiro ontvangen of ik even wil betalen. Afterpay houdt toch echt in betalen, nadat je je bestelling hebt ontvangen. Dus mensen bestel hier niks!!!!!!!!! Dit riekt naar oplichting en de reviews liegen er niet om. Mensen hebben betaald en nooit hun spullen ontvangen. Wees gewaarschuwd
Goeie service
Mijn bestellingen heb ik goed ontvangen, geen probleem. Zelf een mailtje apart ontvangen dat 1 artikel niet meer leverbaar was, alternatief aangeboden. Fijn dat ze mij mailen. Nu is er een tuigje te klein, per mail meegdeeld en gevraagd om te ruilen voor een grotere maat. Direct een mail terug ontvangen dat het geen probleem is, heb het nog niet ontvangen maar ik heb er wel vertrouwen in.
Had ik de reviews maar eerst gelezen...
Halsband en lijn besteld op 6 juni 2020. Toen ik een week later nog niets ontvangen had, heb ik een mail gestuurd. De lijn was op voorraad, maar de halsband moest besteld worden.
Het zou later in die week of het begin van de daaropvolgende week weer op voorraad zijn.
Inmiddels is het een maand later en heb ik nog steeds niets ontvangen.
Bestelde spullen worden niet geleverd en reactie blijft uit!!!
Een mand en vetbedden besteld. Na 1 week maar eens gevraagd waar de spullen bleven. Bleken de vetbedden niet op voorraad maar de mand wel. Heb toen gevraagd of de mand dan in iedergeval alvast geleverd kon worden en dit is ook gebeurd maar wacht nog steeds op de vetbedden inmiddels wacht ik hier al 6 weken op!!! Diverse mails aan gewaagd. 1x een antwoord terug gekregen dat de bedden eerdaags bij hun binnen komen dus ik ze ieder moment geleverd zou krijgen. Dit is oon alweer 2 weken terug en krijg nu dus ook geen antwoord meer op mijn mail waar mijn spullen blijven .
1 ster is eigenlijk nog teveel voor deze oplichters!!!!
Had een hondenmand besteld via bol.com
Had een hondenmand besteld via bol.com. Deze zou worden geleverd via online4pets. Op de afgesproken dag werd niets geleverd. Daar ik had gekozen voor achteraf betalen dacht ik dat de levering daardoor werd vertraagd. Daarom heb ik de mand betaald. Daar ik niets meer hoorde heb ik gebeld, gemaild en met bol gemaild. De mevrouw bij online 4pets was heel aardig en beloofde van alles. Toch gebeurde er niets. Toen ben ik de reviews gaan lezen en besefte dat de mand niet ging komen. Ik wilde geen contact meer met online4pets en heb het verder geregeld met bol.com. De mand werd officieel afgezegd en bol.com heeft het verder perfect geregeld. Ik bestel nooit meer bij online4pets. Ze beloven veel ,maar doen niets.
Niet geleverd
Online4pets verkocht een artikel wat ik niet elders kon uithalen. Ondanks de negatieve revieuws en enkele positieve heb ik onlangs toch een bestelling bij hen geplaatst met de hoop dat ik bij de positieve groep zou komen te horen. Helaas, na 1,5 week wachten een mail gestuurd met de vraag of er al meer bekend was over de bestelling. De mail is nooit beantwoord. Net zoals het mij op de hoogte houden van.....is ook nooit gebeurd. Vervolgens meerdere malen telefonisch contact gezocht. Iedere keer weer een nieuw verhaal en na ruim drie weken werd de bestelling door hen geannuleerd en het geld zou worden teruggestort. Week later maar weer gaan bellen waar mijn geld bleef. In afwachting hierop vind ik dit toch echt geen manier van bedrijfsvoering en dan druk ik me nog netjes uit. Voor mij absoluut geen online4pets meer. Alleen maar irritatie en ergernis en nog niks in huis hebben.
Correcte service gehad.
Levering klopte niet (aantal mis) maar onmiddellijk verholpen.
Zelfs cadeautje bij de 2 de levering.
Super service.
Waardeloze website
Waardeloze website , na bestelling 2 weken weken gewacht. Volgens verkoper gezonden , maar niks aangekomen. Volgend dpd ook niks verzonden.
Bij deze oplichters bestel ik nooit meer!
SUPERSLECHTE SERVICE
SUPERSLECHTE SERVICE
artikel voldoet niet aan de omschrijving. direct terug gestuurd, ondanks mails, telefoontjes en sms'jes nog steeds geen geld teug.
zeer slechte aftersales, mijn advies: KOOP HIER NIETS!!!!!
Waardeloos!
Waardeloos! Ik heb iets besteld en het wordt maar niet geleverd! Telefonisch niet bereikbaar! Klantenservice mail functioneert niet.
Ik heb een e-mail gestuurd naar algemene adres en ik krijg geen reactie.
Verkeerde levering
Niet bestellen bij deze firma!
Verkeerde hondenpuzzel geleverd, gelijk gebeld hierover. Ik zou direct worden teruggebeld. Niet dus. Nogmaals gebeld, de mevrouw van de klantenservice vertelde mij dat ik dan opnieuw (!) bij bol.com de puzzel moest bestellen én betalen en dan zouden ze de goede puzzel nog eens opsturen. Als ik dan de verkeerd geleverde puzzel zou opsturen dan zou ik mijn geld terug krijgen...
Klein puntje, bij Bol.com is de puzzel bij dit bedrijf niet meer te bestellen
Zo ga je niet met klanten om
Oh ja , het gebruikte transport bedrijf DPD was ook een drama...,
Belofte maakt schuld
Verkeerde levering was netjes opgelost, maar de schriftelijke toezegging de door ons gemaakte portokosten te vergoeden na 3 maanden, e-mails waar niet op wordt gerageerd niet nagekomen. Telefonisch niet te bereiken. Jammer dat je daardoor slechte recensies krijgt. Als je niet in staat bent je zaken goed te kunnen regelen moet je de stekker er uit halen en in ieder geval klachten alsnog netjes oplossen of uitleggen waarom dingen langer duren.
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.








