Via Google lens vind ik dezelfde krabpaal terug op terug, voor een fractie van de prijs! Als ik dan lees dat er klachten zijn over lange levertermijn, dan ruikt dit naar dropshipping?? Lekker verdiend... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Wij hebben een prachtige krabpaal ontvangen. De krabpaal moest uit Duitsland komen en daar kregen we keurig bericht van (want levering de volgende dag haalden ze hierdoor niet). 3 Dagen later hebben w... Zobacz więcej
Ik heb hier een zachte hondenmand besteld, bleek vol hondenharen te zitten. Nadat ik contact opnam hierover zeiden ze dat dit geen hondenharen konden zijn maar pluche. En dat zonder bijgevoegde fot... Zobacz więcej
Heb bestelling gedaan aantal weken geleden rieten honden mand krijg steeds mail wordt vandaag verwacht al 3 verschillende datums tot nog toe niets ontvangen waar blijft mijn bestelling is wel 80 euro... Zobacz więcej
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Nie odpowiedziano na negatywne recenzje
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Geen updates, geen gehoor
Ik heb 30 november een bestelling gedaan (29544)
Ik heb sinds de bestel bevestiging niets meer van hun gehoord. 5x gemailed, proberen te bellen...
Helemaal niets.
2 bestellingen, geen leveringen & geen gehoor.
Op 24 December een hondenmand besteld. 'Voor 23.59 besteld is morgen in huis'. Deze is nooit aangekomen. 'Kan een keer gebeuren' dacht ik. Bestelling uiteindelijk ge-anulleerd.
07 Januari dezelfde mand nog eens gekocht. Ook deze wordt niet geleverd. Gebeld om te vragen waar het mis gaat, en het zou uitgezocht worden. Niks van weer gehoord, en als ik nu bel (binnen de specifieke & beperkte bereikbare uren uiteraard) krijg ik geen gehoor meer.
Al met al lijken ze leverbelofte's niet na te kunnen komen, en zijn ze vervolgens slecht bereikbaar voor de consument.
NIET KOPEN!!!!
Hondenmand besteld. Niet geleverd. Bol geannuleerd en geld terug.
Opnieuw besteld. Niet geleverd. Bol geannuleerd en geld terug.
Hoop werk en ellende.
Gelukkig is het bij bol wel goed geregeld.
Heb bestelling gedaan aantal weken…
Heb bestelling gedaan aantal weken geleden rieten honden mand krijg steeds mail wordt vandaag verwacht al 3 verschillende datums tot nog toe niets ontvangen waar blijft mijn bestelling is wel 80 euro is niet niks,.. hopelijk krijg ik deze geleverd of stap naar de politie,.. heb revieuws gelezen dat het grote oplichting is,..wel te hopen van niet of ik zoek ze
Product stuk, Online4Pets geeft geen reactie.
Bij dit bedrijf een kattenbak van €94,95 besteld en ontvangen. De rand tussen het deksel en de bak was na 3 dagen al stuk. Hierover meerdere keren gemaild zonder er reactie op terug te krijgen. Telefonisch is dit bedrijf niet bereikbaar. Waardeloos.
Waardeloze service
Via bol.com bij dit bedrijf een groot hondenkussen besteld. Perfect geleverd, maar dan........ Dan is ie na een paar maanden kapot...En dan begint de ellende.... In eerste instantie keurig netjes reactie op mijn gestuurde mail, er zou een nieuwe hoes geleverd worden. Hoe fijn... maar dan blijft het stil.... Weken mailen, helaas amper reactie. Uiteindelijk wachten ze op een nieuwe hoes en dat kan even duren. Inmiddels zijn we 2 maanden verder en hoor ik niets meer, laat staan dat ik een nieuwe hoes ontvangen heb. We hebben het hier over een hondenkussen van €120, dus absoluut geen kattenpis. Mensen, bestel niet bij dit bedrijf, zodra er wat is zijn ze niet thuis! Waardeloos en nog geen 1 ster waard!
Goede ervaring
Na de geplaatste bestelling las ik eigenlijk pas de review over dit bedrijf...daar schrok ik best van!
Maar in mijn/ons geval moet ik stellen dat ik al die negatieviteit zeker niet kan delen. Woensdag middag een kussen voor de hondenkar besteld en vandaag (zaterdag) door DHL bezorgd. Men had er ook nog snoepjes bijgedaan voor mijn hond.
Dus, nogmaals, in ons geval goed tevreden over dit bedrijf
Happy home huisje
Huisje voor onze hond besteld. Kwam keurig verpakt (in mega grote doos) binnen de verwachte levertijd.
Ook nog telefonisch contact gehad met een vraag over de bestelling en werd vriendelijk te woord gestaan.
Hond is iig erg blij met haar nieuwe woning!
Op 6 juli besteld, nooit ontvangen
Op 6 juli via hun site een krabpaal besteld en jammer genoeg ook onmiddellijk betaald. Het geld is van mijn rekening gegaan, maar ik kreeg geen bestelbevestiging.
Ik heb dadelijk een mail gestuurd met printscreens om te vragen of ze mijn bestelling hebben ontvangen.
Sinds 6 juli al herhaaldelijk mails gestuurd, maar er wordt nooit op geantwoord.
Via bol.com een Napzzz hondenmand…
Via bol.com een Napzzz hondenmand besteld maat L, krijg ik maat M. Stuur ik hem retour, wil ik een hem opnieuw bestellen is hij in eens duurder. Beetje jammer
De 21 e Augustus een katten halsbandje…
De 21 e Augustus een katten halsbandje besteld en betaald.
Tot op de dag van vandaag,nog niks.
Reageren niet op mail,nemen de tlf niet op.
Had ik het maar bij Bolcom gekocht.
Voor brievenbuspost ook nog eens 6,95 in de prijs meebetaald.
Mensen Koop Niks daar aub
Nooit meer
Fietskar besteld via Bol bij Online4Pets.
Eerste levering was naar een verkeerd adres gestuurd. Daarna was het onmogelijk om rechtstreeks contact te krijgen via hun eigen website en telefoon. Dus via Bol maar een contactverzoek gedaan. Fietskar is nogmaals opgestuurd, en snel geleverd. Maar blijkt helaas bij ontvangst niet goed; verkeerde accessoire, vies product met vlekken en beschadigde en ontbrekende onderdelen. Vermoedelijk is het geen nieuw product geweest. Toen via Bol weer contact opgenomen en retour gestart: er werd niet gereageerd op de door ons gemelde gebreken anders dan “ Als u niet tevreden bent over het product kunt u deze retour sturen”. Dus dat maar direct gedaan, het is geen goedkoop product en het is een flink bedrag. Na een behoorlijke tijd eindelijk het geld retour. Na overigens weer inmenging vanuit Bol.
Opgelicht!
Op 14 juli een ligkussen besteld en helaas -tegen mijn gewoonte in- betaald. Niets ontvangen, op mails wordt niet gereageerd, als je belt krijg je steeds de voicemail die je niet kunt inspreken en ook het contactformulier op de website kun je niet versturen. Gisteren heb ik bij de politie aangifte gedaan van oplichting en een melding gedaan bij Consuwijzer. Het kostte wat moeite, maar íemand moest het voortouw nemen. Mss dat andere gedupeerden dat ook kunnen doen, hoe meer meldingen, hoe groter de kans dat deze oplichter(s) gestopt worden!
Edit; na aangifte en melding bij Consuwijzer uiteindelijk mijn geld terug gekregen.
Tot twee keer toe fietskarretje besteld…
Tot twee keer toe fietskarretje besteld en tot twee keer toe volgesn hen opgehaald door DHL maar niet door DHL ontvangen....? Tja wie is hier nu aan het jokken?
Product wordt niet geleverd
Product wordt niet geleverd. Afspraak bezorgdatum wordt niet nagekomen. Men reageert niet op mail. Gelukkig krijg ik mijn geld terug via bol.com zij regelen alles wel netjes gelukkig. Wel betalen maar niet leveren is echt schandalig. Nooit hier bestellen dus!
Ik heb een kattenstoeltje besteld en…
Ik heb een kattenstoeltje besteld en geen ontvangstbevestiging gekregen nu kreeg ik wel een bericht dat ik via afterpay moet betalen !?
De eigenaar van de winkel heeft TOTAAL…
De eigenaar van de winkel heeft TOTAAL geen respect, maakt ruzie met kinderen, en gedraagt zich niet op leeftijd. Je mag niks aanraken en anders wordt je uit de winkel gestuurd. Ook scheldt hij je helemaal uit, en dreigt. Vindt het een heel rare winkel.
Negatieve reviews zijn terecht
Negatieve reviews zijn terecht. Idem, artikel ook niet geleverd en ook geen oplossing aangeboden. Terug betaling via andere wegen op te lossen. Nooit meer met deze firma.
Inferieure kwaliteit - Slechte service
Vorige week een Boon Teddymand besteld op bol.com en geleverd gekregen door Online4pets. Onze boxerpup van 7 maanden heeft er welgeteld 3 nachten in kunnen slapen en toen kwam de hele vulling van de mand eruit. Hierover contact gezocht met het bedrijf dat de hondenmand heeft geleverd en die gaven aan dat de hond waarschijnlijk scherpe nageltjes heeft en dit niet onder de garantie valt. Ik ben van mening dat een mand niet stuk mag gaan door toedoen van de nageltjes van een pup. De kwaliteit is gewoon inferieur en voor €62,- verwacht ik dat het wat langer meegaat.
Mijn advies is dan ook geen producten bij deze webwinkel te kopen, de producten zijn slecht en service kennen ze niet.
Maandag een activet borstel besteld
Maandag een activet borstel besteld, donderdag al in huis.
Ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer het pakketje bezorgd zou worden.
Dikke 10
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.








