Waardeloos. Het is dat ik een gratis cadeaukaart had, maar er is bijna niets voor mannen. Ik dacht een paar pantoffels te bestellen, maar die gaan tot maximaal maat 42; voor shirts geldt hetzelfde... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Wat besteld nooit onvangen . Ik heb klantenservice bericht gestuurt eerst kon het niet vertuurd worden daarna wwer wel maar nooit meer iets vernomen . Helaas
Product veel te duur maar met een cadeaubon besteld. Helaas was de kleur van het dienblad compleet anders dan op de foto’s. Het zou warm hout zijn maar was pies-geel hout. Het is dat het dankzij d... Zobacz więcej
Schandalig, veel te dure slippers besteld uit wanhoop omdat er niets tussen zat. Is de maat niet correct. Verzoek is op eigen kosten te verzenden naar Duitsland !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Massaal vanuit... Zobacz więcej
Informacje dotyczące firmy
Dane kontaktowe
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Linkse rommel
Waardeloos. Het is dat ik een gratis cadeaukaart had, maar er is bijna niets voor mannen. Ik dacht een paar pantoffels te bestellen, maar die gaan tot maximaal maat 42; voor shirts geldt hetzelfde met maximaal maat L.
Uiteindelijk heb ik maar een pet besteld voor € 45,50, terwijl die na een snelle zoekopdracht bij een andere webshop € 32,00 bleek te kosten. Ze maken misbruik van het feit dat mensen hun cadeaukaarten moeten opmaken.
Echt schandelijk dat grote bedrijven hun kerstcadeau afnemen bij deze verschrikkelijke webshop.
Het kerstcadeau van mijn werkgever…
Het kerstcadeau van mijn werkgever voelt eerlijk gezegd wat teleurstellend. We hebben een tegoed van €50 gekregen, maar er is geen vrije keuze: alleen een paar vaste opties, zoals geitenwollen sokken of een bamboe tandenborstel. Ik begrijp dat je dankbaar hoort te zijn voor wat je krijgt, maar de beperkte en weinig aansprekende keuze maakt het geheel nogal karig en weinig feestelijk. De website zelf komt ook niet erg uitnodigend of inspirerend over.(zelf nog 10 euro bij moeten leggen om nog te geurstokjes en allesreiniger te kopen wat een leuke beloning van een jaar hard werken)
Werkt niet
Zoals elk jaar, werkt de giftcard weer niet bij verzilveren. Leuk kerstcadeau zo!
Zeer slechte webwinkel
Zeer slechte opzet, geen direct contact mogelijk, je kan geen kaarten combineren en je houdt dus onbesteedbaar geld over oo je cadeaukaart.
De producten zijn kwasie duurzaam. Bomen kappen om houten ipv plastic(wat vele malen duurzamer is) producten te pushen.
Heb je geld over dan kan je liefdadigheid kopen, maar dan alleen voor de gangbare prijs en zul je mogelijk bij moeten betalen.
Werkelijk nog nooit zo'n slechte webwinkel gezien. Naar mijn mening opgezet door Libelle lezende vrouwen.
Onder het plaatje duurzaamheid worden producten gepushed waardoor duurzaamheid weer op wankelen staat. De prijzen zijn het enige wat duurzaamheid is in deze winkel. Zij zorgen ervoor dat niemand de spullen koopt. Voorbeeld: petje/cap €58. Deze spullen blijven dus zeer duur,aam op de plank liggen.
Dure rommel kopen met cadeaukaarten
Ze hebben alleen maar hele dure "duurzame" rommel. Ik had twee cadeaukaarten gekregen om hier iets te gaan bestellen. Je mag maar een cadeaukaart per keer gebruiken "vanwege Europese regelgeving". Het rest bedrag moet je dan bijbetalen. Bij bol kan dit weg gewoon 10 cadeaukaart bij een transactie gebruiken. Pure onzin maar gewoon ern slim gemeen verdienmodel. Grootste probleem is dat ze alleen maar dure zooi hebben en je dus echt niks leuks kan vinden tegen een reeele prijs. Dus geef aub niemand een cadeaukaart van Omygood cadeau.
Leuk bedacht maar niet werkbaar
Oh my, not so, good...
Ze doen alsof ze een heel groot assortiment hebben, maar zetten heel veel producten er wel tot 4 keer dubbel op. Daarnaast is de site rampzalig en kan je non-stop een 18 cijferige code invullen totdat je geen zin meer hebt en maar laat zitten...
Als je graag maatschappelijk cadeau wil geven, zijn er veel andere leukere en meer werkbare alternatieven.
Wat een achtelijke site
Wat een achtelijke site, en wat een rotzooi word er aangeboden , veel te duur en belagelijke producten !
Krijg je 100 euro aan tegoed, kan ze beter door de wc wegspoelen!
Dus geef geen geld uit aan cadeaubonnen mensen en sla deze site gauw over !
Misleidende foto’s
Product veel te duur maar met een cadeaubon besteld. Helaas was de kleur van het dienblad compleet anders dan op de foto’s. Het zou warm hout zijn maar was pies-geel hout.
Het is dat het dankzij de cadeaubon ‘gratis’ was, anders had ik ‘m terug gestuurd.
Bezorgtijd was wel snel en correct.
Via postcodeloterij een cadeaukaart…
Via postcodeloterij een cadeaukaart gewonnen. Ohmygood is gewoon een platform wat bij andere webshops bestelt. Cadeaus die bij ohmygood 45 euro kosten, worden voor 32,95 besteld bij een andere webshop. Ohmygood steekt dus bijna 1/3 in eigen zak. Schandalig!
Via rivm bon gekregen hier3 weken…
Via rivm bon gekregen hier3 weken geleden iets besteld.
Nooit meer iets van gehoord.
Waardeloos.
Gelukkig iets besteld waar ik niets bij hoefde te betalen.
Schandalig
Schandalig, veel te dure slippers besteld uit wanhoop omdat er niets tussen zat. Is de maat niet correct. Verzoek is op eigen kosten te verzenden naar Duitsland !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Massaal vanuit ons bedrijf die dit als kerstcadeau heeft aangeboden een duidelijke signaal afgegeven. Wat een rotstreek , wat een onprofessioneel webshop. geen ster waard!!!! Nooit iest op kopen of bestellen !
Wat moet je hiermee?
Wat moet je hiermee, veel te dure spullen, producten die niemand koopt.2 Bonnen van €50 ontvangen maar kan er niks mee. Na lang zoeken paar espadrilles gevonden, maar alleen vreemde maten, niet mijn maat dus.... :(
Blij met een dooie mus
Waardeloos!!
Waardeloos!!
Hoe kan postcodeloterij hier mee ingaan??
Je hebt totaal niks aan die cadeaukaarten. Ik heb er 3. Je mag ze niet in 1x besteden, en de artikelen zijn veel te duur en wat een onzin wat ze verkopen.
Foei Postcodeloterij!!
Eigenlijk is een ster al te veel
Eigenlijk is een ster al te veel, nog nooit zo veel rotzooi gezien voor belachelijke prijzen. Mijn ouders blij met 2 bonnen van 50 euro.. eindelijk een setje sneakers tussen de rommel in de juiste maat kunnen vinden, kun je niet de 2 bonnen in 1 bestelling gebruiken. Moet je alsnog 60 euro bijlappen.. Schandalig dat de poscode loterij hier aan mee werkt.
Waardeloze keuze
Waardeloze keuze. Duurzaam zou het zijn. Nog nooit zoveel plastic verpakkingsmateriaal gezien. Bon gekregen, zou daar nooit wat kooen anders
waardeloos en veel te duur
wat een waardeloze, veel te dure troep
ik kreeg voor 150 euro aan bonnen van mn werk .
ik was even blij met het gebaar, tot ik het aanbod zag wat een oplichting zooi van de action voor topprijzen.
plastic drinkfles van 50 euro
Na 11 dagen nog steeds niks ontvangen
Na 11 dagen nog steeds niks ontvangen. Ohmygoods heeft het bedrijf gemaild die de verzending doet. Daar krijg ik na 2 mails ook geen antwoord op. Voor de rest heeft de winkel duurzame, maar vooral overprijste artikelen. Geurkaarsen van 50 euro, etuis van 30 euro etc.
Bestelling nooit ontvangen
Bestelling nooit ontvangen. ook nooit reactie gekregen op mijn vraag via mail... met als gevolg mijn geld ook kwijt...
Oplichters.
Oplichters.
Er is geen contact mee te krijgen. Ik kreeg een lapje stof met 2 bandjes eraan, dus geen badpak. Je krijgt geen geld terug en waar vind ik het retour adres?
Oplichters
Oplichters! Bestel hier niet.
Ik heb mijn bestelling ontvangen daarna geretourneerd dit moest naar China en nooit me geld terug gehad dus bestelling kwijt en 20€ retourneer kosten kwijt! Meerder malen contact opgenomen maar nooit iets terug gehoord
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.








