Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

I ordered blinds from New Edge Blinds via Amazon but the courier damaged the box and lost the brackets. The customer service I received from New Edge Blinds was exemplary - someone to actually speak t... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Blind arrived and is clearly broken. The pulley system did not work making it impossible for the blackout blind to roll up. I'd also ordered the exact size for my specific Dakstra window and the blind... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Used New edge a few times now - always great prices and fast shipping. Only issue - the delivery driver required a signature for this order - not needed previously - so had to rearrange the delive... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

The service was second to none I ordered a blackout curtain rail in antique brass The quality is lovely and certainly does the job of blocking the light out. When I had to contact the company... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

3,9

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

777 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle udzielenie odpowiedzi zajmuje ponad miesiąc

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

I ordered blinds from New Edge Blinds…

I ordered blinds from New Edge Blinds via Amazon but the courier damaged the box and lost the brackets. The customer service I received from New Edge Blinds was exemplary - someone to actually speak to and really helpful follow up emails to keep me updated. The brackets arrived in 2 days and the blinds were super easy to put up. The blinds look great in my bathroom, are of high quality and really well priced. I would definitely recommend New Edge Blinds based on the quality of the product, ease of installation and great customer service.

11 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Great as always.

Used New edge a few times now - always great prices and fast shipping.

Only issue - the delivery driver required a signature for this order - not needed previously - so had to rearrange the delivery date.

26 kwietnia 2026
Oceniono na 5 z 5

The service was second to none

The service was second to none
I ordered a blackout curtain rail in antique brass
The quality is lovely and certainly does the job of blocking the light out.
When I had to contact the company on the delivery they was quick to respond and tracked the parcel for me then a back up email to see if it had come .
Customer service very good
Would not hesitate to to recommend this company and especially the blackout curtain pole
Thank you 🙏

2 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Blind arrived and is clearly broken

Blind arrived and is clearly broken. The pulley system did not work making it impossible for the blackout blind to roll up. I'd also ordered the exact size for my specific Dakstra window and the blind size was all just slightly off by a cm or so which further made installation difficult.

9 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Newedgeblinds

Odpowiedź od Newedgeblinds

Hi,

We are sorry to read this, but we cannot see any prior communication from you regarding this issue, so we were not made aware of the problem before this review was left.

If a blind arrives damaged or there is an issue with the mechanism, we would always ask customers to contact us directly so we can review the issue and arrange the appropriate resolution.

Please email us at sales@newedgeblinds.com
with your order details and photos or a short video showing the fault, and we will be happy to look into this for you.

Kind regards,

Oceniono na 1 z 5

If I could give 0 stars I would

If I could give 0 stars I would. Absolute disgrace of a Company. Sent faulty blinds out and then blame their customers. Full blank refuse refund and take no liability at all. Send replacement parts out to fix what was suppose to be full functional blind for the part to also be faulty and put the blame on the customer once again. Do not order from these, if you have any issues with your order you will not get a refund and be left out of pocket!

They say they send evidence of how it’s left them with just blank files saying QC1, 234. Then when you question it, it’s the customers faults again for either not downloading it properly or having the right device. The company is actually laughable. You only have to look at their other customers reviews to know it’s not only myself who have had issues with them.

8 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Newedgeblinds

Odpowiedź od Newedgeblinds

Hi Olivia,

We are sorry to read your review, however we do not agree with the version of events described.

The blind was quality checked before dispatch, and we hold photographic evidence from our QC process showing that the blind was not damaged or faulty when it left us.

When you contacted us, we reviewed the images provided and explained our position clearly. Although we did not agree that the issue was present when the blind was dispatched, we still tried to help by sending a replacement part as a goodwill gesture, at no additional cost, in an effort to resolve the matter practically.

We have not blamed you, but we also cannot accept responsibility for a fault where our checks and evidence do not support that the item was supplied in the condition claimed.

We understand you are unhappy with the outcome, but we have responded throughout, reviewed the matter, provided our evidence-based position, and sent replacement parts to try to assist. Therefore, we feel this review does not fairly reflect the support offered or the steps we took to help.

Kind regards,

Oceniono na 1 z 5

Dissapointed customer

Blinds arrived and I was unable to locate the fittings needed to install them, which was very frustrating as they were needed urgently. The company has stated that their packing checks showed the fittings were included before dispatch, however they were not available to me upon delivery.
After I contacted them, replacement fittings were offered, which I appreciate. However, I was also informed that if I wished to return the item, I would need to pay the return postage costs myself, which I did not feel was fair in the circumstances.
The overall experience caused inconvenience and left me unhappy with the service. I also found the repeated references to “seeking advice”, “reviewing options”, potential legal action and recovery of costs over my review uncomfortable and unnecessary for an honest customer review.
Based on my experience, I would not order from this company again.

1 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Newedgeblinds

Odpowiedź od Newedgeblinds

Hi,

We’re very sorry to read your review and to hear that you feel this way.

This is not the standard of service we aim to provide. If any parts were missing from your order, we would always want the opportunity to look into this properly and help resolve it for you.

Please contact us with your order number and details of the missing parts so we can review what has happened and assist further.

Kind regards,

Oceniono na 5 z 5

Curtain Wands

Well satisfied, good price, excellent service, quick delivery. Would certainly use again.

27 kwietnia 2026
Logo Newedgeblinds

Odpowiedź od Newedgeblinds

Hi Mr Cunningham,

Thank you so much for your lovely review.

We are really pleased to hear you were happy with the price, service and quick delivery.

We truly appreciate your kind feedback and would be delighted to help again in the future.

Kind regards,

Oceniono na 5 z 5

Great product with exceptional prices

Great product with exceptional prices, received order within days, well packaged slight issue with the end curtain track contacted and the customer service was amazing new end track sent out arrived promptly the next along with extra replacement if needed. Definitely recommend this company there products are great

15 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Newedgeblinds

Odpowiedź od Newedgeblinds

Hi Mary,

Thank you so much for your lovely review.

We are really pleased to hear you were happy with the product, price, packaging and service received.

We are also glad we could resolve the issue with the end track quickly for you.

Your recommendation means a lot to us.

Kind regards,

Oceniono na 5 z 5

Arrived quickly

Arrived quickly, in perfect condition and is now in my window.

25 kwietnia 2026
Logo Newedgeblinds

Odpowiedź od Newedgeblinds

Hi Sophie,

Thank you so much for your lovely review.

We are really pleased to hear your order arrived quickly, in perfect condition, and is now fitted in your window.

We truly appreciate your kind feedback.

Kind regards,

Oceniono na 5 z 5

Great customer service

We had an issue with a pole we bought but this was sorted out quickly & efficiently.
Great customer service, can’t fault it.
Would highly recommended purchasing from New Edge Blinds A*

25 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Newedgeblinds

Odpowiedź od Newedgeblinds

Hi Vanessa,

Thank you so much for your lovely review.

We are really pleased to hear that we were able to resolve the issue quickly and efficiently for you.

Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your kind feedback.

Kind regards

Oceniono na 5 z 5

Customer Service…

Parts were missing from my blind package from Amazon. The customer service at New Edge were excellent and my missing parts were delivered in less than 48 hours. Great service from the Service Department

22 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Newedgeblinds

Odpowiedź od Newedgeblinds

Hi Jim,

Thank you so much for your lovely review.

We are really pleased to hear our customer service team were able to get the missing parts sent out to you quickly.

We truly appreciate your kind feedback.

Kind regards,

Oceniono na 5 z 5

Curtain Poles

We ordered 2 curtain poles via The Range and the quality is outstanding. Really pleased with our purchase. I did have to contact Customer Services over a minor issue but this was resolved promptly and efficiently. Great service, thank you.

15 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Newedgeblinds

Odpowiedź od Newedgeblinds

Hi Mrs Kear,

Thank you so much for your lovely review.

We are really pleased to hear you are happy with the quality of the curtain poles and that our team resolved the minor issue promptly.

We truly appreciate your kind feedback and are glad you were pleased with your purchase.

Kind regards,

Oceniono na 5 z 5

Roller Blinds

The exact size of items I wanted were in stock. They were despatched very quickly. Arrived well packed and in top condition. Price was excellent.

21 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Newedgeblinds

Odpowiedź od Newedgeblinds

Hi John,

Thank you so much for your lovely review.

We are really pleased to hear you found the exact size you needed, and that your order arrived quickly, well packed and in top condition.

We truly appreciate your kind feedback.

Kind regards,

Oceniono na 5 z 5

Really competitive prices

Really competitive prices, quality blinds and speedy delivery, perfect

17 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Newedgeblinds

Odpowiedź od Newedgeblinds

Hi Shailes,

Thank you so much for your lovely review.

We are really pleased to hear you were happy with the price, quality and speedy delivery.

We truly appreciate your kind feedback.

Kind regards,

Oceniono na 5 z 5

Just what we were looking for…

Was so easy to use website,we struggle getting blinds to fot our long window they made and delivered blind to exact size and minimal work was required,quality of product is very good and kept informed of delivery till I received it...

Spot on 5🌟

11 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Newedgeblinds

Odpowiedź od Newedgeblinds

Hi Alan,

Thank you so much for your lovely review.

We are really pleased to hear you found the website easy to use and that the blind was made to the exact size you needed.

It is great to know you were happy with the quality, delivery updates and overall service.

We truly appreciate your kind feedback.

Kind regards,

Oceniono na 5 z 5

Prompt resolution to a measurement misunderstanding

Due to a misunderstanding of the definition of the measurements, the blinds I received did not fit into my recess. However, upon contact, New Edge Blinds were nothing but helpful from the outset. Their communications were prompt and they were happy to help me resolve the situation. I cannot fault the service or the quality of the blinds and would highly recommend doing business with them.

11 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Newedgeblinds

Odpowiedź od Newedgeblinds

Hi Michelle,

Thank you so much for your lovely review.

We are really pleased to hear that our team were able to help resolve the measurement misunderstanding promptly.

It is great to know you were happy with the service, communication and quality of the blinds.

Your recommendation means a lot to us.

Kind regards,

Oceniono na 4 z 5

Excellent customer service

Excellent customer service. Ordered two Roman blind kits but they were damaged on delivery (inadequate packaging) which resulted in missing items. Contacted New Edge by email and got an immediate response and replacements parts sent. In addition follow up emails were sent to check if I had received the parts ok. I cannot give 5 stars due to the initial poor packaging.

17 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Newedgeblinds

Odpowiedź od Newedgeblinds

Hi Deborah,
Thank you so much for your kind review.
We are really pleased to hear you were happy with our customer service and that the missing replacement parts were sent out quickly.
We are sorry again that the original packaging was not sufficient and that this caused damage in transit. We really appreciate your honest feedback, as it helps us improve.
Kind regards,

Oceniono na 4 z 5

After a little blip on both sides

After a little blip on both sides
Customer services quickly dealt with my issue
Overall 4/5

4 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Newedgeblinds

Odpowiedź od Newedgeblinds

Hi Sharon,

Thank you so much for your review.

We are pleased to hear our customer service team were able to deal with the issue quickly.

We really appreciate your understanding and your kind feedback.

Kind regards,

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej