Mantadrop Recenzje 

49
•
Wynik TrustScore: 1.5 na 5

1,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Yeah they are scammers. I disputed the charge with my bank because I never received the merchandise and I lost the dispute. How can my bank let this happen?

Oceniono na 2 z 5

Ordered a backpack for Christmas received with no problem, BUT ordered another on 12/26 but still haven’t received. I started a “ticket” and responded twice with no response yet??? Please help. T... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

The Seller (Joyful-Moose) for this advertised product is a scammer. The Seller copied all the information from Ebay and than started selling a counterfeit product on Mantadrop Marketplace.. This i... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Scam company. Buyer beware ! They will list sham products on their site only to lure customers into purchasing and getting their credit card info. Then they will cancel the order citing some random bs... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Platforma sprzedażowa online

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

Online shopping for the latest electronics, fashion, phone accessories, computer electronics, toys and more.


Dane kontaktowe

1,4

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

49 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

1,4

Wszystkie recenzje

(49)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 0

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

All I can say is that the worst…

All I can say is that the worst customer experience I have ever had. Misleading website, customer service number is fake, bad attitude with customer service responses and from what I see of other reviews, it's a consensus

13 lutego 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

STAY AWAY!!! THIS IS SCAM!! DO NOT TRUST THIS WEBSITE!

STAY AWAY!!! THIS IS SCAM!! DO NOT TRUST THIS WEBSITE!

I purchased a shoes, but Mantadrop sent a wrong size. I was able to call the number 1 (206)393-8027 for return. Customer service said via verbal and email that once they received the returned item with return label fee, Mantadrop will return the money to me. However, it has been 4 months the money has not been returned.

1 (206)393-8027 number only directs to visit the website to file a case. No one will pick up the phone anymore. During the past 4 months, I created a ticket for 4 times for the return label fee, but Mantadrop just ignored my request and simply close the case without any explanation.

STAY AWAY!!! THIS IS SCAM!! DO NOT TRUST THIS WEBSITE!

10 lutego 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Ordered a backpack for Christmas…

Ordered a backpack for Christmas received with no problem, BUT ordered another on 12/26 but still haven’t received. I started a “ticket” and responded twice with no response yet??? Please help.

They reached out after this post and said it was lost in the mail. Today finally received my refund. Will not order again, not dependable.

9 lutego 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Awful customer service, misleading size chart

Since I didn't find a way to leave a review on their website, I'm doing it here. I ordered over $100 of merchandise for a costume but it was too small even though I ordered a size bigger than what I usually do. When I contacted them, they claimed that they couldn't replace the merchandise since they were "out of stock" and I couldn't get a refund because I had to cancel the order before it arrived. One of my products didn't come either and they wouldn't do anything about it, claiming that the tracking number is proof enough. Now, I'm stuck with a costume that doesn't fit at all. This was a huge waste of money on a company clearly doesn't care about their customers and only cares about swindling them out of their money. I'd leave 0 stars if I could since my experience with them was so terrible.

5 lutego 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Products are not what described

I wrote a review about my order not coming in on time already.. the Oder was promised to deliver a few days before Christmas.. they just came in today January 17! I’m already mad about the timing.. when we looked at the shoes, it has the stitching running down the front of the shoe and the back of the heel! I am very unsatisfied with this company and the quality of their products! We paid $70 for shoes that look ridiculous!

17 stycznia 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

THIS COMANY IS A SCAM

First I got a notice saying the shipment was going to be delayed, then another saying it was in process. Two months later and I still have no product, no tracking number, no response, no refund.

DO NOT DO BUSINESS WITH THIS SCAM COMPANY!

15 stycznia 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I agree

I agree - had to leave one star otherwise can't leave a comment. All the other comments on this company mimic the experience I have had. I believe they are a scam company - placed my order on 12/3/2019, received a confirmation I would have by 12/23/2019, did not get it. Sent them a message - they responded to me on the 24th that the order shipped that day. Tracking does NO GOOD!! They are a scam, save your money. You are wasting your money and your time.

10 stycznia 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Have purchased some spray foam…

Have purchased some spray foam insulation and have got a order confirmation but no tracking the email that is provided is a fake willing to right a good review if the matter is resolved order number is ORDER0285245450-29016 thank you

6 stycznia 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Scam !!

Scam !!! Do not order ... I ordered a month ago said it would be here between December 14-21 never received item or tracking or anything till I contacted them December 23 rd then they added a tracking which I am believing is bogus !!! Won’t answer for a refund ....oh yeah an now the estimated arrival time says may 19th 2019 which obviously already passed !!!!

29 grudnia 2019
Opinia niezależna
Logo Mantadrop

Odpowiedź od Mantadrop

Dear Kim, can I get your order Number?

Oceniono na 1 z 5

Basically no customer service

Basically no customer service! What a joke. I’ve called twice and a recording said to email them and I did twice with no response. I was charged and still never received my order from a month ago??? And did go through the ticket center as well.

27 grudnia 2019
Opinia niezależna
Logo Mantadrop

Odpowiedź od Mantadrop

Mantadrop now support our customer via Ticket center, please follow this link https://mantadrop.com/resolution-center
and choose which issue happened with your order or any inquiry, we'll respond to you in 24 Business hours.
We do not check any mailbox so please do not reply to this message by email.

If you already have an open ticket, please follow and respond to us via the ticket page.

We only communicate with customers via the ticket center.

If you reply to this email, your message will not reach anyone. We cannot be held responsible if your issue is not resolved unless you use the ticket page link provided in other emails.
**********
update: please give me your order's ID.

Oceniono na 1 z 5

DO NOT WASTE YOUR MONEY SCAM COMPANY

no customer service still haven't gotten my item. or my refund. this company is a scam do not spend your money here

24 grudnia 2019
Opinia niezależna
Logo Mantadrop

Odpowiedź od Mantadrop

Dear sir, I do apologize for the inconvenience caused with you, could you give us your ticket ID.

Mantadrop now support our customer via Ticket center, please follow this link https://mantadrop.com/resolution-center
and choose which issue happened with your order or any inquiry, we'll respond to you in 24 Business hours.
We do not check any mailbox so please do not reply to this message by email.

If you already have an open ticket, please follow and respond to us via the ticket page.

We only communicate with customers via the ticket center.

If you reply to this email, your message will not reach anyone. We cannot be held responsible if your issue is not resolved unless you use the ticket page link provided in other emails. If you have a question, click here

Oceniono na 1 z 5

Do not order from this company

Do not order from this company They charged my account on the day the order was placed it has been almost a month and I still have not received my order or any reply regarding my order
This company is Fraud there isn't even a way to request a cancellation. I have tried so many times to contact them and was unable to. This was a Christmas gift for my son and it's very sad that it won't be received

23 grudnia 2019
Opinia niezależna
Logo Mantadrop

Odpowiedź od Mantadrop

Dear Ma'am, we do apologize for the convenience caused to you, we have cancellation section at our resolution center, you feel free to open cancel request within 24 hours after placing your order.

Oceniono na 1 z 5

I've contacted you through your online…

I've contacted you through your online support center and I haven't gotten a response.

This is getting frustrating, since you seem to respond to reviews I decided to give it a shot.

I need to know if my order is going to be full filled, if not I need to order from somewhere else. I purchased these shoes for a Christmas present and I haven't gotten a response from you. It's pretty bad to feel like you've been taken advantage of during Christmas. I'm hoping that's not the case here.

****TICKET NUMBER******
0738851756

23 grudnia 2019
Opinia niezależna
Logo Mantadrop

Odpowiedź od Mantadrop

We do apologize for the inconvenience caused to you, your request will be escalated to urgent condition, please provide us the ticket number.

Oceniono na 1 z 5

Give EXTRA time to receive order!!

Ordered an item over a month ago, have received an email stating the order was fulfilled but has yet to be shipped. I have attempted to contact the company multiple times that says there will be a response in 24 hours and have yet to receive an answer in a week.
The company finally responded after this review was posted and the item should be here in a couple of days.

23 grudnia 2019
Opinia niezależna
Logo Mantadrop

Odpowiedź od Mantadrop

Dear Cole, I do apologize for the inconvenience caused to you, your request will be escalated to urgent condition, please provide us the ticket number.
Update Dec-23: we just update tracking code which you could use to track your package. please keep in contact with us by our ticket pages

Oceniono na 1 z 5

I want a refund.

Since this is the only way they actually respond to me I guess I have to voice my problem on here. They DO NOT respond to their ticket centers and I am still charged over $50 for the product that I ordered and I have no information on it at all. They won’t send me a confirmation email and at this point I just want a refund. I want it immediately because you guys are obviously not trustworthy and DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS COMPANY.

18 grudnia 2019
Opinia niezależna
Logo Mantadrop

Odpowiedź od Mantadrop

Dear Courtney, I do apologize for the inconvenience caused to you, your request will be escalated to urgent condition, please provide us the ticket number.

Oceniono na 1 z 5

Do not make any purchases from…

Do not make any purchases from MantaDrop.com. This website appears to be automated to collect peoples credit card info, email addresses, mailing addresses, etc...and not actually sell or ship anything. I placed an order for $117.32, waited 3 weeks, the site doesn't show any real tracking info, just that the package has been packed and ready to be shipped, but doesn't leave their warehouse. This way when you request to cancel after not recieving, they say the package was trashed or lost by the shipper.

So why go through all these hoops and not actually sell anything? The answer is pretty simple, they now have our credit card info, home and/or mailing address, phone number and email address. All this can be sold or used for fraudulent activities. It sure isn't to sell products on their website.

If you have placed an order on their site, keep an eye out for any fraud charges on your credit card, an influx of spam junk emails, or additional junk mail being deliverd than usual.

I googled this location, it doesn't look like they even have an office or storefront there.

14 grudnia 2019
Opinia niezależna
Logo Mantadrop

Odpowiedź od Mantadrop

Firstly, this a hurt and totally wrong about us, it also showed you don't know anything about the commercial website when you shopping on our websites the third-party like Google and Facebook will collect your cookies and your payment information be collected by payment gateway the only information we collect is your shipping address which one has been accepted by you before placed your order when you tick on term and condition accept we didn't force your hand to use our service.

Oceniono na 1 z 5

Still waiting for refund!

Still waiting for refund!
You said you didn't charge me but you did

We have checked the statement and there is a charge for 98.66.

We even called the bank and they state the charge went through. 

Please refund the 98.66

This was a Christmas gift.

And need the money to buy another gift.

Thank you again

13 grudnia 2019
Opinia niezależna
Logo Mantadrop

Odpowiedź od Mantadrop

Hi we only take charge of the order only when we ship it, please check your bank again because if your order cancel we’ll also void the invoice

Oceniono na 1 z 5

No answers from the site at all!!

I placed an order on December 2nd, I recieved 2 text messages and 1 email about my order. Their site says that it has been processed but it still has not shipped!! I have sent them 3 of their vr tickets they say they will reply toonin 24 hours with no reply at all. My order was processed on December 4th it is now the 12th!! 8 days without shipping and no reply as to why!!

I did contact your resolution Center and have still not gotten any answers as to when my package will actually ship. And it always takes longer than 24 hours for a response.

12 grudnia 2019
Opinia niezależna
Logo Mantadrop

Odpowiedź od Mantadrop

Dear, we do apologize for the delay due to peak season! Please give us go to solution center and created A ticket for Order not received and we will reply within 24 business hours

Oceniono na 1 z 5

Scam!

Scam!! Scam!! Alert!! Do not buy anything from this company!! This Seller copied all the information from my Ebay account and its currently selling my product without authorization or even having any product in stock. Very illegal to change my prices, charge fir shipping and they dont even have one item to ship. This is also breaking the copyright that Ebay has put into place.
I have called them many times to no avail. Try it yourself and you will see what Im talking about. 😡😡😡

7 grudnia 2019
Opinia niezależna
Logo Mantadrop

Odpowiedź od Mantadrop

Dear we have the report section to report and the infringement property did you ever try to contact us?

Oceniono na 1 z 5

They willfully distribute others property without the owners permission

They willfully infringe on others intellectual property. The claim they will respond to even an alleged infringement within 24 hours. This is not an alleged infringement as my name is on the book. It’s been 10 days with 7 Cease and Desist orders, and I have not heard back from them, and my intellectual property is still being illegally distributed by them. Even if they do remove it, in 10 days they could put it back up if the infringer just says- I have permission. No proof, because there isn’t any. Then I have to take them to court.

RESPONSE- Their advertising says they will take down even an alleged infringement in 24 hours. So far it’s been 14 days and they are still selling and distributing my material. It gets better... they have “changed their name” three times in three years... hum..
I wonder why?

Update. They have finally taken my books off their USA site. Perhaps clicking my ads a few thousand times had something to do with it...

3 grudnia 2019
Opinia niezależna
Logo Mantadrop

Odpowiedź od Mantadrop

we have the resolution center where you can access and make the report for infringement. If we check and it true, we'll take down it.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej