Iron Mountain Recenzje 

178
•
Wynik TrustScore: 1.5 na 5

1,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Terrible experience! They took over Williams Data Management so we did not have a choice in the matter. They are difficult to get a hold of and to speak to the right people. Kept adding random charges... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Absolutely horrible experience with this company. Their customer service is beyond awful. After discovering that I was paying SIX TIMES the price of identical service with their competitor, I set ou... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Ordered 2 sweatshirts for work, after some time i recieved an email telling me said iteams had been delivered , a few days later an email saying i have been sent a refund, was a very pointless exerci... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

WOST COMPANY EVER!! They hold your documents hostage and charge you whatever they want. 50% increase for no reason. Try asking for help with customer service, no one replies. I would stay clear of Iro... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

Iron Mountain Inc. is an American enterprise information management services company founded in 1951 and headquartered in Boston, Massachusetts.


Dane kontaktowe

1,5

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

178 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 90% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 48 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

1,5

Wszystkie recenzje

(178)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 59

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Poor Service Delivery

It's been over a year, and we are still having issues with our accounts since February 2024, regarding incorrect payments allocations and invoicing issues. No one at Iron Mountain responds to our emails, phone calls, and if we do get a response via email, it's a different person every time. I feel like our problems never get resolved but they are not afraid to send you an invoice for payment. I personally would not recommend this company to no one.

15 maja 2024
Opinia niezależna
Logo Iron Mountain

Odpowiedź od Iron Mountain

Good morning, Sabrina.

I am sorry to hear of the issues you are encountering. I would truly like to speak with you further to help resolve this concern.

My name is Duane Duncan - I can be reached at duane.duncan@ironmountain.com. I look forward to hearing from you and assisting in resolving your concerns.

Oceniono na 1 z 5

Zero stars if I could

Zero stars if I could. Iron Mountain is the worst company for communication. since JULY 2024 I have tried to get an issue resolved with them and I am still sending regular chaser emails as the issue is still not resolved. I have tried emails and telephone calls still nothing, I get a told my query will get passed on to the relevant team and nothing. I am literally at a dead end.

7 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Iron Mountain

Odpowiedź od Iron Mountain

Mercedes,

My name is Duane Duncan, my email is duane.duncan@ironmountain.com. Please reach out to me, and I will work with you to get your concerns addressed in an efficient manner.

Oceniono na 1 z 5

Will send you bills that you do not…

Will send you bills that you do not owe. Will add improper charges to bills that you do not owe. Good luck trying to reach someone who is helpful. Took a complaint with the BBB before they admitted (I have it in writing) that what they were doing was incorrect. I'd find another company.

1 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Iron Mountain

Odpowiedź od Iron Mountain

Hi Darlene,

Thank you for speaking with me today regarding the concerns & issues you had with your account.

I sincerely apologize that you had a poor experience with Iron Mountain.

Your insights that were provided will help us improve our services for all customers. As I promised, I am looking into your account and will follow up with you regarding the research.

In the meantime, please do not hesitate to reach out to me at Duane.duncan@ironmountain.com if you have any questions.

Oceniono na 1 z 5

If I could give this company zero…

If I could give this company zero stars, I would. Absolutely awful to deal with. The moment you send them your records, the charges start piling up—fees for retrieving your own documents, for storing them, for trying to shred them, and even for closing the account. Everything is made painfully manual, slow, and expensive. It felt like they designed the whole system just to trap people.

I deeply regret ever working with them. AVOID at all costs. You’re better off renting a simple storage unit, going digital, or just keeping your records at home.
Thankfully, I found real support from the name in my profile picture when things got out of hand. Quiet, efficient, and they actually helped.

26 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Iron Mountain

Odpowiedź od Iron Mountain

Hello Ramos,

I apologize for your experience with Iron Mountain. I would like to speak with you further about what occurred and see if we can resolve your concerns.

You can reach me directly, Duane Duncan, duane.duncan@ironmountain.com. I look forward to working with you soon.

Oceniono na 1 z 5

I wish I could give them ZERO star.

If I can give this company zero star I would. Awful company to work with. Once you send your records to them, they charge for EVERYTHING. They will charge you for retrieving your own document, for storing your document, for trying to shred your document, or even try to get your document back and close the account. You have to go through a painfully manually and complex process to get rid of them and they really make you PAY. I regret ever dealing with this company, ever. AVOID at all costs and just rent a storage unit and store anything in your own home. Or just go digital.

29 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Iron Mountain

Odpowiedź od Iron Mountain

Hello LL,

Thank you for your review and letting us know that we failed you in your expectations.

I sincerely apologize for the frustration you encountered, as that is not the intention of Iron Mountain.

I would appreciate the opportunity to discuss this situation with you further to understand more of your frustrations. My name is Duane Duncan, and my email is duane.duncan@ironmountain.com.

I look forward to speaking with you soon.

Oceniono na 1 z 5

Worst company of 2025

Used to be a great company, easy to work with. Now they are one of the worst pay whatever any other company charges and you will still save money in time lost. Sales happens fast but once you sign the contract you are left to figure it out. They do not communicate, miss every deadline. If you need to contact support good luck, it overseas and they do not know anything but a handful of canned answers to get you off the phone. If you count the hours of time on the phone trying to figure out what's happening they are the most expensive option.

19 marca 2025
Opinia niezależna
Logo Iron Mountain

Odpowiedź od Iron Mountain

Chris,

I understand how frustrating to have such a negative shift in your experience, Iron Mountain. It's disheartening to know your experience went from easy to work with to a source of significant stress and wasted time. The feeling of being abandoned after signing a contract, coupled with poor communication and missed deadlines, is definitely not what we want for our customers.

And I can only imagine how infuriating it was to spend a significant amount of time on the phone with a support system that doesn't provide the help you need.

Thank you for sharing your experience. I truly appreciate you bringing this to my attention. If you're open to it, I'd be interested in hearing more details about your specific situation. Sometimes, understanding the nuances can offer further insight into how these kinds of issues arise and potentially how they might be addressed in the future. Please feel free to reach out to me, Duane Duncan (duane.duncan@ironmountain.com to discuss further.

Oceniono na 1 z 5

Awful service

Awful service - Takes weeks to proceed with a collection, they take hardware that is not listed on the collection while refusing hardware they don't want to collect even when on the list provided. This cost 200gbp to return a laptop that was not on the list. They are organised in multiple teams that don't really function. avoid.

15 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Iron Mountain

Odpowiedź od Iron Mountain

Hello Keiran, my name is Duane Duncan, and I am reaching out to apologize for the issues you incurred during your recent service request. I appreciate your feedback, and I am engaging the appropriate leadership to reach out to you to better understand your concerns.

Iron Mountain strives to provide its customers with world-class service, and sometimes our efforts may fall short of the customer's expectations. This is not due to a lack of care for the customer's needs, but opportunities we may have overlooked.

If you have any questions while this is being addressed, please do not hesitate to contact me at Duane.duncan@ironmountan.com

Oceniono na 1 z 5

Customer service is terrible

Customer service is terrible. Obviously outsourced offshore personnel. Poor communication skills, no one follows up. They change case#'s repeatedly so nobody can follow prior requests for service. They never miss a billing though.

25 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo Iron Mountain

Odpowiedź od Iron Mountain

Good afternoon T Thomas,

Thank you for your review. I would like to get some time to discuss your concerns with you and see how we can resolve your concerns.

Please reach out and let me know a time that we could discuss this, duane.duncan@ironmountain.com.



Oceniono na 1 z 5

Negative 5 stars

Negative 5 stars. These guys are nearly a criminal enterprise. They suck you in with pretty good prices and then once they have all your records, they jack the prices up by like 40% per year, every year. It's obscene. And the penalties/costs for withdrawing records and moving them elsewhere are huge. Oh, and service is terrible. And watch your bills and your bank account, because they'll double charge you and not correct it unless you call them on it. Dealing with them is constantly enraging.

24 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo Iron Mountain

Odpowiedź od Iron Mountain

Hi Jeremy,

I would like to understand more about your frustration and the experience you had with your account.

I sincerely apologize if we did not meet your expectations as a customer. That is not what we want for our customers, and we would like to review that with you.

Please feel free to contact me at duane.duncan@ironmountain.com to discuss this more.

Oceniono na 1 z 5

The job it self is cool but when you…

The job it self is cool but when you walk in a work place and have to listen to gossip all day and employees trying to bully you because your new and still learning that’s a no no and when you address the issue they let you go ,I wouldn’t want to work for the company but I do feel the executives need to no,the manager even heard the employee say f her and did nothing meanwhile if you speak up you get fired.

17 lutego 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Horrible

Horrible, absolutely horrible. There is so much time that I spent wasted on trying to get answers from customer service, who seemed to not know anything about their own company policies. I was misquoted for retrieving my boxes TWICE in the process. Overall, this is a completely unprofessional company with employees that fail miserably at helping you do anything. 0/10 star. would never recommend to anyone

29 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo Iron Mountain

Odpowiedź od Iron Mountain

Good morning, my name is Duane and I am the Manager for Executive Escalations.

I first want to sincerely apologize for your experience and I would like to speak with you further about this and help you resolve your situation. Please feel free to email me at Duane.Duncan@ironmountain.com.

I look forward to speaking with you soon.

Oceniono na 1 z 5

I don’t recommend them storing file…

I don’t recommend them storing file boxes. To store about 140 boxes cost about $900. I finally bit the bullet and pulled my boxes out which costed about $5,000

28 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo Iron Mountain

Odpowiedź od Iron Mountain

Jack,

My name is Duane Duncan and I am the manager of the Customer Advocacy Center,I am sorry that we did not meet your expectations and the experience was unsatisfactory. Iron Mountain works hard to ensure we are helping a customer with their needs professionally.

I would like to speak with you further about your experience so we can continuously improve. You can reach me at duane.duncan@ironmountain.com

Oceniono na 1 z 5

The most unethical Company I have ever dealt with

If I could give Iron Mountain a rating 1 Star is too high. This is the most unethical company I have ever dealt with in my 43 year career. They promised one price and every month, the price was double. Customer service is off shore. No help at all. I had to pay over $1000 to end with early termination. DO NOT EVER DO BUSINESS WITH THIS COMPANY! BEWARE!!!

30 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Iron Mountain

Odpowiedź od Iron Mountain

Hi John,

I am sorry you had such a horrible experience with your account. I would like to discuss your concerns with you personally and get a better understanding of this experience.

My name is Duane and you can reach out to me at response@ironmountain.com.

Oceniono na 1 z 5

Overpriced with Terrible service.

Awful customer service with constant billing issues. Prices increase and they add new charges for services / fees throughout the year without an ability to get out of the contract. I’ve had to request a refund or credit for almost every pickup in 2024. Missed pickups are frequent, refunds take over 60 days despite their 30-day payment terms. The automatic contract renewal without any courtesy warning to customers is highly unprofessional and feels like a tactic to trap customers rather than retain them through excellent service. Their downtown Toronto- Friday-ONLY pickup schedule is unreliable. This company is untrustworthy, and I strongly advise against using their service. DO NOT SIGN A CONTRACT.

17 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Iron Mountain

Odpowiedź od Iron Mountain

Thank you for your feedback.

I apologize for the fact that you have not experienced the service that was expected.

I would like to schedule some time with you to discuss your concerns and frustrations.

My name is Duane and you can reach me at response@ironmountain.com.

Oceniono na 1 z 5

Iron Mountain is AWFUL!

We signed on with Iron Mountain in 2022 and they have been awful to deal with ever since. Whenever you have a simple question or if a problem crops up, you get passed around from rep to rep to rep, all of whom are NOT in the U.S. and are difficult to understand. They supposedly record what you're calling about but you must recount the problem each and every time with no resolution in site. You can even send your matter to them in a detailed message and no action is EVER taken to make the situation right. I may sound vague in this but it's because the issues we've had with IM started ever since we signed the agreement. The sales people who get you to sign on the dotted line disappear afterwards and cannot be reached. I've experienced nothing but frustration with this company and would NEVER recommend them. Oh, and they up their fees without letting you know beforehand even though the agreement states they must send written notification 45 days in advance. I will rent a storage locker somewhere before working with them ever again. Iron Mountain is AWFUL!

13 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Iron Mountain

Odpowiedź od Iron Mountain

I sincerely apologize for your frustrations since 2022 and I would like to assure you that this is not the normal action with Iron Mountain.

I would like to research your concerns and develop a plan to resolve them with you. Please feel free to contact me, my name is Duane and I can be reached at response@ironmountain.com.

Oceniono na 1 z 5

Worst company ever

In 10 years of being in supply chain, this is the worst company I have ever dealt with. Period. DO NOT SIGN A CONTRACT WITH THEM!!! It will be used to hold you hostage for all long as they possible can. My company has to pay 100's of thousand of dollars to extricate ourselves from our contract. This seem to be the only way they know how to make money. Besides this, the customer service is basically non-existent.

I honestly cannot say enough bad things about this company and would give negative 5 stars if that was possible.

6 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Iron Mountain

Odpowiedź od Iron Mountain

Hi Chris,

I would like to get a better understanding of the struggles you have faced in dealing with Iron Mountain.

Our intention is to provide customers with a positive experience and if we have fallen short of your expectations, we need to look at improving our service.

My name is Duane and to discuss with me further, you can reach me at response@ironmountain.com

Oceniono na 1 z 5

If I could give a negative value to the…

If I could give a negative value to the stars I would. They charge exorbitant fees, duplicates fees and late charges on invoices still in dispute. They are high pressured sale people who try to leverage your potential future business with them to determine whether to be more reasonable on surprise invoices…spoil alert. They still will justify overlapping fees and ridiculous costs that are easily 5x that of their competitors. Terrible and smug customer service, purposeful delays to projects to extend the storage fees and extract every cent they possibly can get from clients. Terrible terrible company. They used to have a good reputation.

4 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo Iron Mountain

Odpowiedź od Iron Mountain

Hi Laura,

My name is Duane with Iron Mountain. I would like to schedule some time to discuss your account with you and see how we could potentially help with your experience.

You can reach me at response@ironmountain.com

Oceniono na 1 z 5

The worst customer service imaginable!

The worst customer service imaginable!! Rarely can talk to the same person. Raise rates without notice or justification. I will never ever ever use this company again. After reading these reviews, its interesting to see that my opinion is shared by almost everyone.

26 listopada 2024
Opinia niezależna
Logo Iron Mountain

Odpowiedź od Iron Mountain

Hi Preston,

I am sorry to hear that your experience was not what you expected. I would like to talk with you about the interactions you had with Iron Mountain and how we can improve to meet your expectations in the future.

Please feel free to contact me, my name is Duane and you can reach me at response@ironmountain.com

Oceniono na 1 z 5

Unhelpful Company

We have Iron Mountain shares which we received as a result of a deal with an Australian company in which we had shares. We receive useless US dividend cheques which our bank says will cost more to process than the cheques are worth. We’ve written to Iron Mountain in the US several times asking them to pay directly into our Aussie bank account. They won’t do it and keep sending the useless US cheques which we can’t bank or cash. Now I’ve read all the negative reviews on here about this company I understand why they don’t do anything to help people.

24 listopada 2024
Opinia niezależna
Logo Iron Mountain

Odpowiedź od Iron Mountain

Hi Greg,

My name is Duane and I would like to discuss the issues with you further. Please feel free to reach out to me at response@ironmountain.com,

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej