Hozelock Ltd (UK) Recenzje 

6490
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,7

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Was given an Auto-reel hose as a present. Within 3 months it started leaking oil (on to my newly laid patio!) contacted Hozelock & sent pictures of fault. Leena was super helpful in organising a repla... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Fantastic service from Hozelock! My just over a year old retractable reel suddenly stopped working. I remembered the superb 5 year guarantee and contacted them. After formalities to establish whether... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Our self-watering timer developed a fault. It was under 2 years old so we contacted Hozelock, a number of suggestions were made… none worked so a replacement unit was dispatched and delivered quickl... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Our hose would not rewind and we found out that it had broken. Spoke to Lena, who is the most helpful person on the planet. She explained that we would need a receipt of purchase. we did not have one... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Ogrodnik
  2. również w kategorii:
  3. Sklep ogrodniczy

Napisane przez firmę

Hozelock is the leading British manufacturer of gardening equipment, specialising in watering, spraying, and pond solutions. With a strong reputation for innovation and quality, Hozelock serves a wide range of customers, from amateur gardeners to professional landscapers, across the UK and internationally. Their product lines include hosepipes, connectors, sprinklers, pressure sprayers, pond pumps, and filtration systems. Beyond our core watering solutions, Hozelock also provides products for natural gardening, weed control, and general outdoor leisure, ensuring we cater to a wide spectrum of gardening activities. We are committed to excellent customer service, believing it forms the foundation of long-lasting relationships. Our team is always ready to assist, offering spare parts, instructional videos, and a robust guarantee to ensure complete satisfaction. At Hozelock, we believe in the power of gardening to enrich lives. We are dedicated to delivering reliable, high-performance tools that enable you to make the most of your outdoor space, fostering growth and beauty for years to come. We invite you to explore our range and discover why Hozelock remains a trusted choice for gardeners across the UK and beyond.


Dane kontaktowe

4,7

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

6 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 48 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,7

Wszystkie recenzje

(6490)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 1132

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Hozelock customer services fantastic service

I rang Hozelock customer services as I purchased a Hozelock 16L pulsar comfort pump to allow me to water my garden plants as a hosepipe ban had taken place in my area. I assembled the pump as per instructions however it would not maintain pressure as would not work.
I explained the issue to the customer service member Cameron who was wonderful. He advised I went back to B&Q to get a replacement, which I duly did. However there was no replacement’s available anywhere.
I emailed Cameron and explained I really need a pump not a refund and he has arrange for one to be sent out to me. I was so impressed with Cameron’s professionalism and he is a credit to the Hoselock customer service team. Many thanks and I will continue buying hozelock products with the assurance of their commitment to quality products and services. Regards Colin

21 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments! We will make sure that Cameron gets the recognition he deserves.

Oceniono na 5 z 5

Great products and after sales service.

Great products and after sales service.

24 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments!

Oceniono na 5 z 5

Amazing customer service

My hosepipe stopped rewinding and I contacted Hoselock for advice. Following some straightforward communication with Leena in their customer support team they agreed to replace it! I received the replacement a couple of days later. Amazing customer service!

20 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments! We will make sure that Leena gets the recognition she deserves.

Oceniono na 5 z 5

Customer service as it should be..

Customer service as it should be... I wanted to leave a review specifically to recognise Tim in Hozelock's Customer Service team.

I've had reason to contact Hozelock on a couple of occasions regarding a hose covered by their warranty, and Tim has been exceptional throughout. Every communication has been prompt, friendly and helpful, and he has always focused on finding a solution rather than making the process complicated.

On the latest occasion, he went above and beyond what I expected and arranged an upgraded Tuffhoze as a goodwill gesture.

Good customer service is easy when everything goes perfectly — I think the real test is how a company looks after you when you actually need their help. On that basis, Hozelock have been excellent.

A genuine five-star experience. Thank you, Tim.

30 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments! We will make sure that Tim gets the recognition he deserves.

Oceniono na 5 z 5

Excellent customer service

Excellent customer service. Makes a refreshing change.

17 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments!

Oceniono na 5 z 5

Excellent customer service

Excellent customer service provided by Chloe regarding our Hozelock pond pump. Many thanks.

23 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments! We will make sure that Chloe gets the recognition she deserves.

Oceniono na 5 z 5

Great service

I called as I was having problems finding an attachment for my bullnose outdoor tap.
Cameron was extremely helpful and actually sent me a couple of choices through the post on Express postage.
Absolutely outstanding service, which I’m very grateful for which has resolved my problem thank you.

18 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments! We will make sure that Cameron gets the recognition he deserves.

Oceniono na 5 z 5

Excellent customer service. A name you can trust.

I had a problem with my Hozelock 20m Autoreel which had broken within the 2 year warranty period. I emailed Hozelock and they replied to my request. They listened to my problem and offered a brand new replacement hose, which was sent out to me within a week of me contacting them.

10 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments!

Oceniono na 5 z 5

Excellent service in meeting guarantee promises.

The customer service engaged immediately to respond to my information that I wanted to claim under my guarantee, they laid out clearly what was required and were prompt in letting me know that I would receive a replacement. Excellent service and the reason I always buy Hozelock products for my garden

17 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments!

Oceniono na 5 z 5

Excellent service

Needed a part for a discontinued model. Cameron responded quickly and asked for a photo of the item. Within a few days he had identified the part and posted it-all free. Great service and help.

22 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments! We will make sure that Cameron gets the recognition he deserves.

Oceniono na 4 z 5

Customer service

Customer service excellent from start to finish when dealing with a missing part.

12 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments!

Oceniono na 5 z 5

Cameron was so helpful when we received…

Cameron was so helpful when we received a faulty sprayer. He kept in contact with me and advised he would send out a replacement. True to his word we received the new sprayer and all working perfectly now. Fantastic customer service and highly recommend

13 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments! We will make sure that Cameron gets the recognition he deserves.

Oceniono na 5 z 5

I had an issue with my 40m AutoReel

I had an issue with my 40m AutoReel, Cameron from customer service sorted my problem very efficiently, and good communications. All sorted and working well.

14 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments! We will make sure that Cameron gets the recognition he deserves.

Oceniono na 5 z 5

First Class

I had a query regarding my Hazelock garden hose spray when the top of spray came off and all the washers came off. I was not sure how one of the washer fitted, so i contacted Hazelock and received a reply from Leena.
I do not think i explained very well and after several emails with the help and patience of Leena i had the answer i required.
I thought Leena could not have been more patient and helpful. First Class Customer Service.

18 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments! We will make sure that Leena gets the recognition she deserves.

Oceniono na 5 z 5

Customer Service Request

Contacted Customer Service by online message with request concerning a broken pond filter part.
Received prompt response fom Leena with offer of replacement part and request for delivery address.
Part now duly received.
Excellent service.

11 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments! We will make sure that Leena gets the recognition she deserves.

Oceniono na 5 z 5

For a change genuine customer service…

For a change genuine customer service and contact made via enquiry online quickly. Explained issue with fault and attach video and photograph. Agreed replacement following review and replacement sent within a few days.

A refreshing change and a big thank you to Tim who handle my issue in a speedy and professional manner.

18 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments! We will make sure that Tim gets the recognition he deserves.

Oceniono na 5 z 5

Fabulous customer service.

Leena at Hozelock Customer Service was incredibly helpful in arranging for a replacement when our retractable hose stopped retracting.

17 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments! We will make sure that Leena gets the recognition she deserves.

Oceniono na 5 z 5

Excellent customer service

Excellent customer service, resoled issue quickly, extremely helpful dealing.

17 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments!

Oceniono na 5 z 5

Very no quibble policy for replacements

I contacted Hozelock because my broken brass outdoor tap had been replaced by a shoddy version with no proper thread to screw on which damaged the hozelock attachment of their 2-way tap connector (they are v good I have two). I just needed a replacement for the damaged white screw on connector - the rest of the connector was fine - I asked if they could send me another white threaded part and without argument they sent me A WHOLE NEW TAP CONNECTOR. Which was v generous - except now I am left with with a whole working 2-way connector with nothing wrong with it but no white threaded part which is a dilemma for me as I'm not good at throwing almost working bits of kit away....

15 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hozelock Ltd (UK)

Odpowiedź od Hozelock Ltd (UK)

Thank you for your feedback it’s always amazing to hear from our valued customers that the Hozelock CST is delivering on our commitments!

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej