Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Total fraud. No warning email or message that the payout is closing. 10 days, and the money is stolen Why is Futur Festival using such a scam company? Don't go to events that are using this... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Ho comprato un biglietto e mi è stato emesso un biglietto per una data diversa l'assistenza fa finta di assistere impossibile ricevere un rimborso impossibile cambiare biglietto e data.. Perso solo te... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

bon expérience avec le service d'assistance Howler très à l'écoute. Après plusieurs échanges et de renseignements ils ont pu mettre en œuvre tout les moyens qui a finit de résoudre mon problème je trè... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Seit über zwei Monaten Versuche ich, mein Geld von zwei Cashlesskarten zurück zu bekommen. Immer wieder schreibt mir der Support, ich solle meine Bankverbindung mitteilen. Das habe ich heute zum 4. Ma... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Urządzenia do obsługi imprez masowych

Napisane przez firmę

Howler’s the powerful end-to-end platform trusted by event organisers to sell more tickets, manage access control and streamline payments with a slick RFID cashless system.


Dane kontaktowe

2,2

Słaba

Wynik TrustScore: 2 na 5

72 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,2

Wszystkie recenzje

(72)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 10

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Now that's customer service and care!

I had an issue with a card which I feared could not be resolved, but I tried anyway with Howler. Nompumelelo handled my request swiftly and in a straight-forward and easy manner. It was so refreshing to have this sort of customer care which typically seems non-existant these days! Well done Howler team, you've nailed it! And thank you VERY much for helping me resolve my issue. It means so much to me!

31 maja 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Happy customer

Excellent service by Nompumelelo from Howler team. She responded in less than 2hrs when I was struggling to receive a transferred ticket from another purchaser.
She e-mailed the ticket directly to me...

Howler, you will continue to be famous

Thanks, 1000 times

27 lutego 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

They steal your money. Don't top up with them!

I attended the Corona Sunset Festival and had leftover funds on my wristband. I wasn’t aware there was a specific time window for retrieving the cash. After checking my emails, I saw they sent just one email notifying me that cash-out was open, which I missed. There were no follow-up reminders. One email… seriously?

Curious, I looked into why any event organiser would use Howler, as this feels like a scam to me. Then I read on their website that leftover funds are sent to the event organisers. So, it turns out that Corona’s festival organisers are happily pocketing an extra bonus.

Judging by the reviews on Trustpilot, I’m not alone in this experience. I honestly don’t understand how this can be legal.

15 stycznia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Great customer service

I purchased a ticket through Howler but I didn't receive my ticket for some reason. I contacted Howler about it and and was put in contact with Nompumelelo N. on email. Nompumelelo was quick to resolve the issue for me which I really appreciated since I bought my ticket 1 day before the event was happening. Thank you for the quick turnaround and great customer support Howler.

13 grudnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Horrible

Horrible, I topped up my ticket using EFT but when tried to buy food and drinks it had zero balance. Spoke to Howler agents at the event they transferred my funds to another wristband, didn’t use all the funds so I tried to get my refund. Suddenly they can’t track the wristband which they’re transferred my funds into, they are asking for a physical wristband in order to give me my money back.

13 grudnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Betrug!

Seit über zwei Monaten Versuche ich, mein Geld von zwei Cashlesskarten zurück zu bekommen. Immer wieder schreibt mir der Support, ich solle meine Bankverbindung mitteilen. Das habe ich heute zum 4. Mal getan. Zuletzt hieß es, meine Auszahlung sei jetzt veranlasst, die Bearbeitung könne bis 5 Werktage dauern, die Auszahlung schließlich nochmal bis 14 Tage. Ich habe brav 19 Werktage gewartet, natürlich ist kein Geld angekommen.

27 listopada 2024
Opinia niezależna
Logo Howler

Odpowiedź od Howler

Hi there, we're sorry to see this! We have searched our desk and the only query that matches from today is not cashout-related. We have requested more information relating to this so that we can resolve this ASAP for you. Please could you kindly provide us with more information or send us an email to support@howler.co.za with your name in the subject line. Our customer support manager has been made aware and will be awaiting your mail. We're sorry about this experience! We will get it sorted for you ASAP.

Oceniono na 1 z 5

Refundable Tickets

Worst service ever, if a zero rating was possible that is what I would give. Struggling since 21/10/24
They advertise refundable tickets in cases of emergency, you pay extra for these tickects and when you request a refund based on your emergency they decide that your emergency is not an emergency
Letting go of a R100/ R200 tickect maybe, but loosing a R4000 ticket is not acceptable.... Then they even restrict you from reselling your tickect...

21 października 2024
Opinia niezależna
Logo Howler

Odpowiedź od Howler

Hi there, we're sorry to receive this review. Please note that Refund Protect is a third-party offering. To ensure our customers are receiving satisfactory service from a third-party, we've cross-checked your application with the Refund Protect team. They have advised that the reasoning of booking a secondary, conflicting holiday is not covered within the agreed T&Cs. The organiser, who is at liberty to allow a "special refund" has also opted to deny it. As a good gesture, we have refunded you 25% of your ticket, from Howler directly.

Oceniono na 1 z 5

The worst ticketing agent!

The worst ticketing agent!! Extortionate booking fees and not equipped to handle high traffic volumes. Wouldn't recommend this site to anyone. No regard for their customers and don't feel any shame to overcharge for booking fees despite have the worst site out there.

4 listopada 2024
Opinia niezależna
Logo Howler

Odpowiedź od Howler

Hi there, we're sorry to hear that you feel this way. Please note that the booking fees are set by the organiser - not us! The organiser is the one who will benefit from the feedback around high booking fees.

Regarding high traffic volumes, during launches (and other expected times, like when ticket downloads open) we scale our servers to accommodate high volumes. Sometimes this is up to 25 000, or more!

Oceniono na 5 z 5

I had a problem with the return at the…

I had a problem with the return at the elrow festival and they solved the problem quickly and kindly. A 10 for the team.

6 września 2024
Opinia niezależna
Logo Howler

Odpowiedź od Howler

Thank you for your review. Not many people review us when they've had a good experience, but we help thousands of people every day for events all over the world, so this review means a lot to us. Thank you.

Oceniono na 1 z 5

Terrible experience

Terrible experience.
I have been contacting them for months about reimbursing two tickets at KAPPA FUTUR FESTIVAL in Turin, money nowhere to be see and they don’t even reply to the emails anymore.
Terrible service.

30 lipca 2024
Opinia niezależna
Logo Howler

Odpowiedź od Howler

Hi there! Oh no, sorry to hear this has been your experience. We will sort this out immediately.

We've looked on our system and in our helpdesk but cannot find this case. Please can you contact support@howler.co.za with the subject line "TRUST PILOT" and our Customer Support Manager will handle this directly for you. She is aware and awaiting your response. Thank you and apologies for this.

Oceniono na 5 z 5

Excelente el servicio de ayuda

Excelente el servicio de ayuda. Enseguida me contestaron y me solucionaron mi problema.
No recibi mi correo de confirmación de la entrada. Y enseguida me la enviaron.
Os felicito

18 sierpnia 2024
Opinia niezależna
Logo Howler

Odpowiedź od Howler

Thank you for your 5-star review!

Oceniono na 5 z 5

Helpful Support

had a problem with cashout of Monegros Festival.
Support was very quick and helpful

5 sierpnia 2024
Opinia niezależna
Logo Howler

Odpowiedź od Howler

Thank you for sharing your experience with us! We serve tens of thousands of people per day with our internal support team. We're happy you got what you needed quickly!

Oceniono na 1 z 5

Geld weg

Geld weg, nach einem Event hatte ich Probleme mit dem Login. Eine Auszahlung meines Guthabens ging nicht. Zwei mal Kontakt aufgenommen, beim zweiten mal hiess es meine Karte sei nun gekoppelt und das Auszahlen sollte nun funktionieren. Ein Tag später versuchte ich es erneut, kommt Auszahlungen sind für diesen Event abgelaufen und nicht mehr möglich. Auf mein drittes Mail wurde natürlich nicht mehr geantwortet. Null Kulanz und für mein empfinden ist dies Betrug und Bereicherung. No Go.

16 lipca 2024
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej