Golfthing Recenzje 

189
•
Wynik TrustScore: 2.5 na 5

2,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

After waiting lengthy time for delivery. A completllly different jacket in a different colour.Had vague similarities to the original image. Had to send photo proof to them. Sent back for refund but wo... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Such poor service, order my goods, waited 3 weeks for them to tell me it’s been delivered, then when I point out I’ve had no delivery they go silent, the. When I chase daily for a week they say I wil... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 4 z 5

Bought 2 pairs of stretch fabric golf trousers, must say took a bit longer to be delivered however the quality for the price is decent. Not actually wore them on the course as yet but they do feel... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 2 z 5

Have given this two stars, not necessarily because of the product, which isn't bad for the money, but the products come from China, so take weeks, and once the goods are in the UK they insist on using... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep golfowy

Napisane przez firmę

Join over 8,000 happy customers! At GolfThing, we’re a team passionate about golf, offering golf clothing, accessories, and gifts at friendly prices. We pride ourselves on honest, approachable service and always aim to make things right if something goes wrong. Your feedback helps us grow and improve — thank you for supporting us!


Dane kontaktowe

2,5

Słaba

Wynik TrustScore: 2.5 na 5

189 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,5

Wszystkie recenzje

(189)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 114

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Warm heated gilet

I ordered the heated gilet. It's really nice and warm! Glad i sized up, normally a medium but ordered a large.

1 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi Victoria

Thank you for the great review! We’re really pleased to hear you’re happy with the heated gilet and that it’s keeping you nice and warm.

Thanks as well for sharing the sizing tip — that’s really helpful for other customers. We appreciate you taking the time to leave feedback and hope you continue to enjoy it!

Kind regards,
The GolfThing Team

Oceniono na 1 z 5

Don’t be fooled it’s not a UK company

Don’t be fooled it’s not a UK company.
the top took forever to arrive. Don’t be fooled because it looks likes a uk company. It’s not. When it arrived it was cheap and nasty looking.
When I enquired where it was on the expected date of arrival they sent me a link to the shipping app. It had just left China. !!! No apology for the delay. Nothing.

6 grudnia 2025
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi Maggie,

We’re sorry to hear that your experience was disappointing and understand your frustration around delivery and the product not meeting your expectations.

To clarify for anyone reading, we are a UK-based business. We source some of our products from trusted international partners in the US, Asia and UK in order to offer a wider range of styles at accessible prices, and this is outlined on our product pages.

We appreciate that international delivery can feel slow, particularly when expectations aren’t met, and we’re sorry that this caused frustration in your case. Your feedback is noted and helps us continue improving how we communicate and support our customers.

Kind regards,
The GolfThing Team

Oceniono na 5 z 5

Great product

Great product. I've been looking for something like these for years. Have got a couple of pairs now & ordered one for my wife too!

4 grudnia 2025
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi Steve
Thank you so much for the 5-star review! We’re really pleased to hear you’ve been happy with the product and that you’ve come back for more — and even ordered one for your wife too.
We truly appreciate your support and hope you both continue to enjoy them. Thanks again for choosing GolfThing.

The GolfThing Team

Oceniono na 1 z 5

USELESS

Ordered 22nd November, didn’t arrive until 18th December, No where does it say on website that it’s coming from China, I did also have to message a week after ordering asking when it would be dispatched which they replied saying I would receive email but I also asked where it was being dispatched from but they ignored that part, when it did arrive they sent RED when I ordered NAVY, supposed to be size medium (40” chest) they sent a 34” chest, no labels on jumper to check sizing so had to measure it, asked me to provide proof of wrong item which I submitted then they asked me to return so I asked them for pre-paid label to be told I had to pay for the return!! No way was I paying to return an item that they sent incorrectly! opened dispute with my bank and then received a refund.

REPLY to your reply…..I opened dispute with my bank, they refunded me first! You say feedback like this helps you improve?? Obviously not as you have more negative than positive

24 listopada 2025
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi Lisa,

Thank you for taking the time to share your feedback — we’re really sorry that you received an incorrect item. We completely understand how frustrating this must have been.

Once the issue was identified, we requested a photo to confirm the discrepancy and issued a full refund on 24th December as quickly as possible.

We work with global suppliers to offer a wide range of products, and feedback like yours helps us continue improving our processes and customer experience.

Your feedback — and all feedback we receive — is taken seriously, even when it highlights where we’ve gone wrong.

As a growing business, we’re continually refining our processes and learning from situations like this to improve how we serve our customers. We appreciate you taking the time to share your experience, and we’re sorry again for the frustration caused.

Kind regards,
The GolfThing Team

Oceniono na 1 z 5

Would never oder from this company…

Would never oder from this company again. Company is based in GB , ordered goods come from China, took weeks for goods to come. Sent 3 emails requesting a call back, nothing. Only when I took to social media , did anyone come back to me. Shocking service , would not recommend.

5 grudnia 2025
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi Arlene,

We’re really sorry to hear about your experience with the delivery delay and understand how frustrating this must have been. We did our best to keep you updated throughout via email (emails sent 10th, 23rd & 24th December) and chat, but we’re sorry that this didn’t meet your expectations.

Our items are sourced from our global partners, which can occasionally lead to delays, particularly during busy periods. While we don’t currently offer a call-back service, our team is always available via email and chat to assist as quickly as possible.

We appreciate you taking the time to leave feedback, as it helps us improve our service going forward.

Kind regards,
The GolfThing Team

Oceniono na 1 z 5

Delivery took much longer than expected…

Delivery took much longer than expected and quality was not good. Both items returned.

12 grudnia 2025
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi Debbie,

We’re sorry to hear that your order didn’t meet expectations. We understand how frustrating delayed delivery and product quality issues can be, and we appreciate you taking the time to share your experience.

We can see that both items were returned, and your feedback has been shared with our fulfilment and quality teams so we can make improvements as a growing business. If there’s anything further we can assist with, please feel free to contact us through our website, please mark you email FAO of Renz

Kind regards
The GolfThing Team

Oceniono na 1 z 5

Item never delivered even though was…

Item never delivered even though was assured many times that it would be delivered before Xmas. Tracking item was not any good as made no sense and then company returned order to sender for no apparent reason.
Will certainly not be using again.

12 grudnia 2025
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi Louise,

We’re really sorry to hear that your experience wasn’t what you expected — we completely understand how frustrating delivery issues can be.

We did our best to keep you updated throughout via email and chat, and once it became clear that the courier was unable to complete the delivery, we issued a full refund as quickly as possible.

We appreciate you taking the time to leave feedback, as it genuinely helps us improve our service as a growing business.

Kind regards,
The GolfThing Team

Oceniono na 4 z 5

Husband liked his present

Husband liked his present, delivery was very slow though

4 grudnia 2025
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi Donna,

Thank you for your review! We’re glad to hear your husband liked his gift. We use express global couriers to get every item to our customers as quickly as possible, but the busy holiday period can sometimes cause delays. We hope you both had a wonderful Christmas and New Year, and we look forward to serving you again.

Thanks

The GolfThing Team

Oceniono na 2 z 5

Terrible shipping times……

I ordered the car boot golf organiser on the 1st of December, initially thinking it would make a great birthday present for my husband. However, his birthday came and went and still, the item looked to have been with Yodel since the 4th of December, with Yodel claiming they knew nothing of the item and to check with the seller. After 3 attempts at contacting Golfthing, they responded to a message I sent them on Messenger. Cut a long story short - I finally received the item 2/3 days after Christmas - so I was a little peed off, to say the least, as I couldn’t even give it as an Xmas gift!

4 grudnia 2025
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi Donna,

Thank you for your feedback. We understand that the delivery delay must have been frustrating, and we’re sorry for the inconvenience caused.

While we always opt for express courier services, delivery times are ultimately dependent on third-party couriers, which are unfortunately outside of our direct control. That said, we do our best to minimise delays wherever possible.

We have reviewed your order and can confirm that our team responded to your emails on the 19th and again on the 22nd.

Thank you for your patience, and we apologise again for any inconvenience. We hope you still had a lovely Christmas and wish you a happy New Year.

Kind regards,
The GolfThing Team

Oceniono na 1 z 5

I have not received my order!

I have not received my order!

11 grudnia 2025
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi Joanne,

Please accept our apologies for the delay with the courier.

Your order was dispatched on 12th December; and we do ship by express shipping. However, it appears there has been an unexpected delay with the courier, likely due to the busy time of year. Upon checking today, we can see that your parcel is now with the local courier, Yodel, and we would expect delivery within the next day or so.

If you have any further queries or would like clarification on the tracking, please contact us via the contact form on our website and mark it FAO Renz.

Thank you for your patience.

Kind regards,
The GolfThing Team

Oceniono na 3 z 5

Golf club cleaners

Ordered black and green club cleaners, advertised together with colour options and black one was smaller than the green so bit disappointed but otherwise ok

11 grudnia 2025
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi Margaret,

Thank you for your feedback — it’s very much appreciated. We hope you had a lovely Christmas and New Year. Your comments have been shared with our Logistics Team and will help us continue to improve our product range going forward.

We really appreciate you taking the time to let us know and hope to welcome you back again in the future.

Thanks,
The GolfThing Team

Oceniono na 5 z 5

I was excited to receive my order of…

I was excited to receive my order of what I thought were golf trousers, but I was taken aback when I realized they were sourced from China—something I'd have reconsidered if it was mentioned beforehand. They took almost two weeks to arrive, and upon seeing them, I didn't even bother trying them on. The quality was disappointing, and labeling them as golf trousers seemed completely misleading. They bore a large Jeanz tag and featured Levi-style stitching on the back pockets, which wasn’t what I had seen in any pictures. I wouldn’t have given them a second glance even at a market for a few pounds.I requested a return but got no response. After a few days, I inquired again, only to have them ask for a photo of the trousers, which I found strange, but I complied quickly. Again, I was met with silence. It took a third attempt to finally get the return approved. I sent the trousers back but had to persistently follow up for my refund, even warning Golfthing about contacting Trading Standards and Action Fraud. Eventually, I got the refund, but not without losing nearly £8 on postage fees from China and back to Sheffield, along with a lot of hassle.The entire experience felt deceptive, and I won't be dealing with this company again.Update to golfthing's response:The trousers were of extremely poor quality and not worth the price. Your claim of prompt email responses is inaccurate, as it was quite the opposite. I had to follow up, and responded swiftly when required, such as sending the photo within five minutes of your email. My feedback reflects my genuine experience with Golfthing.

29 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi Amanda,

Thank you so much for taking the time to share your feedback. We really appreciate you letting us know about your experience. Based on customer feedback, we’ve made some updates to our stock listings for certain items, and we do note on each product page that we work with global suppliers. We also do our best to keep our shipping costs fair and competitive.

Our policy allows approximately 10 business days for refunds to be processed, but we completely understand how important timely updates are. Your feedback truly means a lot to us and helps us continue to learn and improve as a growing business.

Thanks

The GolfThing Team

Oceniono na 1 z 5

There should be a minus stars

There should be a minus stars , on the 26 dec I got a reply saying it was now being delivered by yodel now, make ur mind up, no one knows what they are doing and there is no sign of my refund

6 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi Maria,

We will of course provide a refund once we find out the final status of your order by the courier

Have a nice day ahead.

Thanks

The GolfThing Team

Oceniono na 5 z 5

Super stocking filler

Super stocking filler

6 grudnia 2025
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi Carol,

We are glad the item met your expectations, we do hope that you order from us again. Thanks for the feedback, enjoy the festive season.

Thanks

The GolfThing Team

The

Oceniono na 4 z 5

Hoodie

Delivery slower than expected, but good product better than hoped for , possibly get bigger size next time would use suppliers again

5 grudnia 2025
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi Gary,

We are glad you like the hoodie, and we hope that you will order from us again. Thank you for your feedback and enjoy the festive season.

Thanks

The GolfThing Team

Oceniono na 3 z 5

Took too long to arrive

Took too long to arrive

5 grudnia 2025
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi James

Thank you for taking the time to leave a review. We’re sorry that your delivery took longer than it should have — that’s not the experience we aim to provide. We’re actively working with our delivery partners to reduce delays and improve arrival times, however sometimes it is outside of our control.

If you’d like us to look into your specific order, please feel free to contact our support team through our website and mark it FAO Renz. We appreciate your feedback and hope you order again soon.

Thanks

The GolfThing Team

Oceniono na 1 z 5

Ordered as Christmas gift with plenty…

Ordered as Christmas gift with plenty of weeks for arrival. Did not arrive, so I had to dash out and buy an additional gift.

4 grudnia 2025
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi Enya,

Thank you for sharing your experience. We’re very sorry that your order didn’t arrive in time for Christmas. We did dispatch your order on 6th December, and while we always aim for timely delivery, the speed of the courier is unfortunately beyond our control.

We completely understand how frustrating it must have been to have to buy an additional gift, and we truly appreciate your patience and understanding. We hope we can make your experience smoother in the future.

Please contact us with any questions that you may have through the contact form on our website and mark your email for the attention of Renz

Thanks

The GolfThing Team

Oceniono na 1 z 5

Very disappointing as my item was…

Very disappointing as my item was returned without my knowledge and still waiting for refund

4 grudnia 2025
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi Diane,

Thank you for your feedback, and we’re sorry for the inconvenience regarding the delivery of your order. Unfortunately, the courier returned the order to us for reasons beyond our control.

We emailed you on 22 December to advise that a refund would be issued. This was processed on 23 December; please allow 3–5 business days for the funds to appear in your account.

Please contact us with any questions that you may have through the contact form on our website and mark your email for the attention of Renz

Thanks

The GolfThing Team

Oceniono na 1 z 5

Absolutely dreadful experience

Absolutely dreadful experience. The items I ordered took almost 4 weeks to arrive. They are poor quality and very small sizes. The returns process is not straight forward and I am still waiting for a response to my email request. This has been a very frustrating purchase. I would definitely not recommend this company.

19 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Hi Debbie,

We are sorry that you found the experience to be frustrating, our records show your order was placed on the 26th November and delivered on the 9th December. Please note the length of delivery by the courier is out of our control.

In terms of the return this was placed on the 18th and approved on the 19th. Once your item is returned we will process the refund.

Once again we do apologise that our service has not met your expectations and really value your feedback.

Thanks

The GolfThing Team

Oceniono na 1 z 5

Do not use! Awful quality, small sizes and smell. They don’t reply to emails, comes from China

Do not use! I purchased a 1/4 zip and shnood, no where on website states it’s from China. I emailed for an update on delivery & received an automated email saying delivery takes 9-12 days. It took 22 days to arrive. This was a Christmas present so that is no good. I requested a full refund & they did not reply.
The order is extremely disappointing. Both items are bad quality, thin and smell bad. The medium I ordered is so small. The packaging is awful, not a quality brand at all. The top is creased and is so thin, nothing like the image at all. The shnood is tiny and not elasticated so it won’t fit an adult of any size.
They are embarrassing to give as presents or wear yourself. Do not use!

15 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Golfthing

Odpowiedź od Golfthing

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear about your disappointment and understand how frustrating this must be, especially when the order was intended as a Christmas gift.

We’d like to clarify that the delivery dates shown on third-party tracking websites are often inaccurate and do not reflect our actual shipping timelines. Our logistics team is currently looking into this discrepancy

We use fast global shipping with an average delivery timeframe of 7–10 business days, and we work with trusted global suppliers to ensure product quality and availability. This information is outlined on our product pages to maintain transparency.

To allow us to assist you fully with your order status and refund request, please contact us directly through the Contact Page on our website, where our support team can provide a complete and accurate update.

We truly appreciate your patience and the opportunity to resolve this for you.

Kind regards,

The GolfThing Team

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej