Kaikki oli kokonaisuudessaan hyvin
Kaikki oli kokonaisuudessaan hyvin, mutta ulkopakkauksessa oli pieni lommo saapuessaan. Sisällä ei ollut mitään vaikutusta ja tuote oli täydellinen. Pidän siitä, miten helposti Glowie sopii rutiiniini ja ihoni tuntuu nyt sileämmältä ja terveemmältä. Poistin yhden tähden toimituksen kunnon vuoksi, mutta olen edelleen tyytyväinen.

Odpowiedź od Glowiesuomi







