Hello, I bought two pairs of shoes. Pikachu and Charizard and both came earlier than expected. They didn't arrive at the same time but within the expected time window. I like the bonus of getting... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Hello, I bought two pairs of shoes. Pikachu and Charizard and both came earlier than expected. They didn't arrive at the same time but within the expected time window. I like the bonus of getting... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
These people keep asking me how I like my items, but they have been sitting somewhere in Romulus for the past 10 days. I have contacted them and let them know 3 different times o was concerned with my... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Company promotes J1 shoes. While they are fakes with cheap materials. Horrible experience don’t waste your money unless you want cheap shoes that won’t last long. False information very misleading
Reakcja na opinię
I had bought shoes there. Printing is soo freaking poor quality and low resolution. Totally different than on the photos. Cheaply stinking shoes worth max. 10 Euros with out "nice picture" costed me 9... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
The Art Of Anime Custom Shoes
Stany Zjednoczone
W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania
Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Odpowiada na 25% z negatywnych recenzji
Zwykle odpowiada w ciągu 1 miesiąca
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Raport calitate preț ok.
Mărimea corespunde.
Timpul de așteptare cam lung, dar a meritat.
Copilul este încântat.
Probabil vom reveni pentru alte comenzi.
The shoes were exactly as described and pictured on their website. My daughter ordered a black pair with Kougamie from Psycho Pass and I a white pair with Shin from 86. They arrived well packaged and in a timely fashion. The character illustrations used were comparable to the anime, so we were very pleased, although it is much easier to distinguish Shin because of the white background. The only downside was the odor, presumably from the process of imprinting the pictures. I placed them on my porch for a few days and it dissipated. So overall, I'm looking forward to showing them off -- and I'm a 65 year old grandmother!
Absolutely amazing work and love the shoes!! 10/10. I bought them as an Easter present for my boyfriend.
I love my shoes they are even better looking then the picture and they came faster then I expected
The shoes fit perfectly for my boyfriend!! He loves them so much! Scyther is his favorite pokemon, so it was the perfect gift!
The quality of the shoes are great and so is the print on the them! I received emails about the progress of the shoes until they were shipped, which was really reassuring.
I want to get a pair for myself one day! :)
Have ordered from Gear Anime many times and always had a great experience. Their selection is awesome. They are very good at keeping you updated on the process through processing and shipping, which is nice because sometimes it can take some time getting here overseas. The quality is always excellent! I can't wait to be my next pair!
The delivery took forever, the shoes I ordered arrived after Christmas and was sent the wrong sized shoe that I ordered for my daughter for Christmas. Me and my husband have now sent 2 emails with no response. I just want my daughter to have the right size shoe that we ordered. She really likes the style!
The quality of the product was incredibly poor. Shoe was printed poorly, uneven, and makes the shoe look incredibly cheap. There were conversations with customer service and their response was that due to the type of shoe it was not possible to print the design which my response was why offer to sell all those products if you were aware of the inability to provide a good quality shoe? After asking me to provide pictures several times (which I did) they ultimately stopped replying after I showed them high quality photos of just how bad the shoes I received were.
I noted the pictures in the website showed the shoe was capable of being printed on fine and asked if they had quality control and why knowingly sell a product they knew was inferior (as they explained it was not possible to print on that type of shoe (YZ Shoe).
Poor quality. Poor experience. Poor customer service. I wouldn't call it a full on scam since I did get shoes but it's very clear they are passing low quality products and then just taking your money.

Odpowiedź od GearAnime
The entire sole came off at day 30 of wearing the boots.

Odpowiedź od GearAnime
Great quality. Characters I love. Easy of ordering. Arrived as promised.

Odpowiedź od GearAnime
My shoes came alot quicker than I had anticipated and were absolutely perfect looking and fit like a dream

Odpowiedź od GearAnime
Product was exactly as described, and shipping was faster than expected! I will be ordering from here again!

Odpowiedź od GearAnime
Terrible!!!! Never shipped and will not refund money!! Beware

Odpowiedź od GearAnime
I was skeptical on ordering, but so glad I did. My daughter loves her shoes. Shipping was much faster than I thought. I will order again. No complaints.

Odpowiedź od GearAnime

Odpowiedź od GearAnime
I got this small hoodie for my 10 year old son. We ordered in early December but the jacket didn't arrive in time for Christmas. It took exactly 30 days. Hoodie itself is of very high quality design and fabric. My son loves it and won't take it off.

Odpowiedź od GearAnime
I have purchased 3 pairs of shoes and 3 pairs of socks from this site for my 7 year old son and I absolutely love love love their product! So beautiful and quality is top notch! I definitely recommend this site to everyone. Thank you.

Odpowiedź od GearAnime
FRAUD! SCAM! DON'T BUY!!!!
I wish I read the reviews before expensive purchase.
If I could give a negative I would, so the best I can do, and other members of my son's Anime club, is to put bad reviews on every site I can find regarding this fraudulent wanna be business. My next intention is to file a complaint with the BBB although they are not members, obviously, I will inquire if you can still file a report. I blamed myself for the wrong size but after reading other complaints, I am sure they changed the size as another poster stated, and my post is a virtual mirror of other posts
Below is the email trail so you can see the actual story;
Message View
Subject:Re: Order GA38320
From: Me
To: Gear Anime Support
Date: Sat, Dec 24, 2022 9:23 am
No I don't understand. As you can see they barely touched the floor let alone put on someone's foot. People make mistakes and for as much as I saved up and paid you, one would think you would have good customer service, especially if you want to keep customers, which I have bought things from there before.
Add to that, these are not custom made to order, if they were then I would have been able to make it as desired, which I was not given that option. Here is the definition and link to customize,
customized; customizing. transitive verb. : to build, fit, or alter according to individual specifications.Dec 14, 2022
.merriam-webster
Because I am sure I am not the only one who orders from you, there is no doubt that someone else will order these non-cusomized size 6.5 shoes.
Unless you fix this as it should be, I will make 💯 sure that my Anime lovers club does not order from you again and gives you bad reviews on every review site there is.
Thank you for understanding,
(Me)
On Sat, Dec 24, 2022 at 7:40 AM, Gear Anime Supportwrote:
Hi (Me),
Thank you so much for your email,
Because we sent the correct size which you had ordered from us.
However, according to our policy, we typically do not accept refunds or exchanges when it comes to customers' incorrect selection of sizes, designs, colors, etc. because all our products are made-to-order. We only accept refunds or exchanges of products shipped out by us if the item is faulty due to an error on our end (e.g. wrong item or damaged item).
But we can also support you with a 15% discount on the next order. I do want to assist you as much as possible, but there is little I can do about it, so I really hope that you will understand.
Thank you and look forward to hearing from you soon.
We thank you for your patience and understanding.
For any other questions or concerns, please feel free to contact us via support(HA!)gearanime
We thank you again for choosing Gear Anime.
---
Kind regards,
Emily
Gearanime.com
23.12.2022, 01:45, (Me):
Hello,
Thank you so much for your consideration, it means so much to me.
Attached are the pictures you requested, I hope they are sufficient.
Based on the order information, it appears that it was my fault and ordered the wrong size, I have no idea why I didn't notice it.
I look forward to hearing back from you in the near future.
(Me)~
-----Original Message-----
From: Gear Anime Support
To: (Me)>
Sent: Tue, Dec 20, 2022 1:02 am
Subject: Re: Order GA38320
Hi (Me),
We're really sorry for the late reply.
We checked your order information and it shows you placed size MEN US6.5.
You can visit this link to check your order information: gearanimecom/orders/
And could you please let us know if we sent the wrong size for you or if you placed the wrong size?
About your size issue, could you please send me some proof photos?
They must include:
A photo of the shipping label
A photo of the product you received
A photo of the size tag on the outsole
A photo of the outsole measured with a ruler (please check out our instructional video attached to this email)
A photo of the insole measured with a ruler (below is our photo provided as an example)
We hope will receive your reply soon to avoid the expiration of the appeal period
We thank you for your patience and understanding.
For any other questions or concerns, please feel free to contact us via support gearanime
We thank you again for choosing Gear Anime.
---
Kind regards,
Emily
Gearanime.com
18.12.2022, 01:01, "(Me)
Hello,
I bought these shoes as a Christmas gift for my best friend. We exchanged gifts lastnight and discovered that they are not the right size, hence not being within the return time. I am not sure how this happened, perhaps it's the difference in size? I am willing to pay the return fee but please, please, allow me to exchange them for the anticipated size of 11.5 us. I really want this for my best friend and had to save up them.
Thank you for your understanding and consideration.
I’m fixing my previous 3 star review. Shipping didn’t take as long as I thought. I ordered my first pair of shoes ever from Gear Anime about a week before Christmas, and they just got here today, Jan 4th. So counting the holiday rush and possible employee break days, all in all shipping speed was great. Especially shipping from Putian China to me in North Carolina😆and the shoes were an ACTUAL size 9 and looked just as cool and quality as it did online😁 Thank you Gear anime, my brother loves his Gundam chucks🔥
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.