I purchased a gul zero dry suit just over a year ago which recently failed in both feet. I called up force 4 chandlery and was waiting for a response from Gul but they did not respond unfortunately. M... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
I purchased a gul zero dry suit just over a year ago which recently failed in both feet. I called up force 4 chandlery and was waiting for a response from Gul but they did not respond unfortunately. M... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
I was directed to Force 4 Chandlery via Meaco. I bought the DD8L desiccant Dehumidifier, I got a free hose as a special offer which was a great free gift. It was easy to buy and the communication arou... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
I sent an emails to Force 4 on 17th July and didn't get a reply so I sent a follow up on 14th August asking for information regarding a replacement Raymarine Wind instrument which I was plannin... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Really poor service. New item received faulty, returned 2 weeks ago, return conformed delivered by post office, despite emails with customer service saying would chase, no confirmations, no refunds... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
With over 40 years of experience, Force 4 Chandlery has built a reputation for offering products hand-picked by sailing enthusiasts for sailing enthusiasts. Our focus is on quality, reliability, and value, ensuring you can equip your boat with confidence. From essential safety gear to specialist equipment, we provide the expertise and selection that sailors trust. Everything on the website can either be found or ordered in our shops in Poole, Cardiff, Plymouth, Chichester, Lymington, Bursledon, Southampton and the Hamble, plus an enormous amount of other chandlery that we all need for our boats!
Force4 Chandlery, Waterside House, Brunel Way, GL10 3SX, STONEHOUSE, Zjednoczone Królestwo
W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania
Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Odpowiada na 93% z negatywnych recenzji
Zwykle odpowiada w ciągu 2 tygodni
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Odpowiedź od Force4
Prompt delivery and a great price - what more do you want!

Odpowiedź od Force4
Sorted out an issue with the delivery address not being updated within the hour,

Odpowiedź od Force4
Simply the best, good price and delivery you can rely on

Odpowiedź od Force4
Product as described. delivery as promised.

Odpowiedź od Force4
I was directed to Force 4 Chandlery via Meaco. I bought the DD8L desiccant Dehumidifier, I got a free hose as a special offer which was a great free gift. It was easy to buy and the communication around shipping and the service from Fed ex made it all very simple. 5 stars very well deserved for service. The product is also really great. I have tested it out and I am so pleased with my purchase already.

Odpowiedź od Force4
I purchased a gul zero dry suit just over a year ago which recently failed in both feet. I called up force 4 chandlery and was waiting for a response from Gul but they did not respond unfortunately. My warranty was out by about 5 days so I was expecting nothing in return. I had a call from Liz who kindly offered me a replacement free of charge so fair play to you guys. A very happy customer who will now recommend your company and service 👍

Odpowiedź od Force4
I sent an emails to Force 4 on 17th July and didn't get a reply so I sent a follow up on 14th August asking for information regarding a replacement Raymarine Wind instrument which I was planning to purchase from them. Neither email received a reply. When I phoned the number rang out.
I have happily purchased items previously from Force 4. They previously were a good company to deal with.
RESPONSE TO REPLY RECEIVED 16/10/26.
My emails did not received failed delivery notice and my telephone call wasn't answered. Given Force4's reply, I have looked at your other recent reviews and you have 6 other customers since June with the SAME lack of communication issues.
Something has changed in your business.
Thanks, but no thanks.

Odpowiedź od Force4
I bought a replacement bulb harness for a Plastimo compass. It didn't work when it arrived. I tried to call them to arrange a replacement but they don't answer the phone. Left two voice messages asking them to call me - no reply. I have sent 3 emails asking for a replacement. No reply received to any. Have now sent a pre-action email giving 7 days for a reply or court proceedings will be issued. Still no reply. I have now issued court proceedings.
This company has NO customer service! Avoid!
UPDATE - post their response
Seems their phone line has a lot as issues as my calls were 3 weeks ago and they are supposedly having phone issues last week too lol. All three of my emails went to the email address they specify and none bounced.
I wonder if the will say the County Court Claim got lost in the post?
If you wanted to resolve the issue you could have just sent a replacement, or provided a refund.
With a Trustpilot rating of 3 it appears you have a lot of phone issues and lost emails.
What utter nonsense!
2nd update - if you are interested in resolving this then send a replacement fast. The County Court Claim was issued this morning which means it will be served on you within a week at which time I cannot stop it and the claim fee of £30 will need to be added to the claim along with s69 interest.
UPDATE - order number A1035642 The order date is on here. Unless your order admin system is down I assume that will suffice.
UPDATE - once I receive a tracking number I'll cancel the court proceedings as long as this is in the next day.

Odpowiedź od Force4
Ordered online paid for next day delivery. Next day get an email saying I need to pay bank transfer paid instantly and followed up with an email saying paid will items be dispatched for next day delivery no reply. I had to continually phone to be told the item wouldn’t arrive for 5 days from the original order day I requested to cancel the order and now 7 days on from the day of cancellation no refund. I did order the Garmin from another company at 16.45 and it arrived next day maybe they could learn about customer service from some other companies.

Odpowiedź od Force4
Absolue ioke of a company, ordered a garmin uhd touch and transducer for over £850, paid online, they then email to say, anything over £400 has to be paid by bank transfer, but it’ll tale 3 days plus, to get my original money back….
Shocking service, will never use again

Odpowiedź od Force4
Ordered 2 items Friday afternoon and they were delivered today (next day)
The items work perfectly - thank you and arrived 3 days before expected

Odpowiedź od Force4
Great service from the sales team getting what I needed quickly and efficiently. Communicated well and helped me source what I needed👍🙂

Odpowiedź od Force4
Shocking customer service-I placed an order on 16 July and the items were despatched to FedEx. FedEx then impounded the parcel at their Dartford facility. It is now the 5th of August and Force 4 have not returned an email, call or voice message. Disappointing. Despite using you for years I think this will be the last time.

Odpowiedź od Force4
DO NOT BUY FROM THIS CROWD OF CLOWNS AND THEIR USELESS COURIER COMPANY, FEDEX!
I'm absolutely furious about this shambles of a chandlery company! The item has already had two failed delivery attempts, only informing me late on in the day despite waiting all day, and that they need to move the delivery again a third time.
I will never use them again.

Odpowiedź od Force4
I ordered a dinghy on the 24th July with a delivery address at the marina where my sailboat is moored. The card payment was declined as the delivery address was different from my registered card address. Fair enough. I got an email inviting me to pay by BACs with a reference to quote. Did that on the same day. Waited for a confirmation. Nothing. Phoned, noone answered. Left a message. No reply. Next day sent an email. 24 hours later a reply saying order had been cancelled (money has definitely left my account- assume they're looking at the first card payment). Phoned back again. No answer. Left message. No reply. Sent email begging them to read correspondence. No reply (so far). The trip I had planned this weekend involved mooring on a buoy and going into town using the dingy. Now, obviously cancelled. Fed up. Really poor service
They have now responded and the dingy is on its way. I'm amending from one to two stars and will amend to three stars provided it arrives

Odpowiedź od Force4
I placed an order on the 30th June and received a confirmation. Since then nothing, despite 3 follow up emails. NO response and the order message said I would receive within 7 days. Today is the 16th of July.
I have bought from them a few times before but this will be the last.
The phone was answered very quickly and my return processed very quickly involving a few very simple questions from an extremely helpful member of staff (Nicola).

Odpowiedź od Force4
Great customer service, easy ordering process, got everything I needed in a jiffy!

Odpowiedź od Force4

Odpowiedź od Force4
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.