Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Dear Farmdrop team, thank you for everything. My family discovered your service in May 2020, when very few grocery stores delivered, the queues were enormous, and good food was unavailable. Your del... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Brilliant service as usual The food was really excellent — in particular an organic butterflied half leg of lamb. All packed neatly in strong brown paper bags. Keep up the pressure on all your sup... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

They have just sent all the workers home and locked the doors before Christmas. Poor customers and workers whi will be suffering now. Farmdrop is bankrupt so people good luck waiting for your delivery... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I put an order in for vegan products and for hard to find fresh veg (kohlrabi) as my vegan son was craving kohlrabi and other things like a nut roast. I got everything I was looking for, including pea... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Jedzenie z dowozem
  2. Supermarket

Napisane przez firmę

Farmdrop is an online grocer that partners with incredible farmers and food producers. It means you get to cook with delicious, fresh food and have a real connection to the people who made it.


Dane kontaktowe

4,4

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Great products and service

Discovered Farmdrop rather my accident when looking online for my favourite hot chocolate (Montezumas). Am so pleased I did! Great service with some delicious meats, cheeses and bread delivered along with some nice teas and of course hot chocolate. Delivery was super quick and everything was well packaged. Will definitely be using again.

30 września 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Excellent service

Excellent service, friendly driver kept me updated when he was stuck in traffic. Produce arrived in excellent condition. Will definitely be using again

30 września 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Sunday morning fiasco

Sunday morning: Had a text (number cannot be then answered) at 8.37am saying 9 mins away, was having cup of tea. No ring on doorbell, the driver took off without delivering. I assumed that he was held up. Mid-morning couldn't get through to customer services, when I did eventually, told driver cannot come back. Our Sunday food (chicken, scallops, veg and fruit) not to materialise. Cannot understand why he didn't leave our order on doorstep, Windows were open and we were here. So frustrating and I was very much patronised by the customer services lady, who, although trying her best I guess, was saying it was a 'shame' that I told her I would NOT be dealing with Farmdrop ever again.

26 września 2021
Opinia niezależna
Logo Farmdrop

Odpowiedź od Farmdrop

Hi there,
Thanks for your review.

I'm very sorry to hear that you’ve had such a bad experience. We strive to handle any and all issues that our customers experience with the utmost care and attention, but on this occasion it looks like we’ve fallen short. It is worth mentioning however, that drivers cannot simply leave orders on customers' doorsteps unless this is agreed directly with the driver - any perishable items like the chicken and scallops you mentioned would have been at risk of spoiling if left on your doorstep in the packaging our drivers can leave behind; they can't leave you with the temperature-controlled chill crates in which those items are transported.

I'm sorry too for the inconvenience caused on this occasion when getting in touch with our customer service team, it's not okay that you were left without the food you ordered for your dinner plans and you should never be left to feel patronised. I'll raise this with our team manager to investigate further.

If there is anything else we can help with, please contact the customer service team at hello@farmdrop.co.uk.

Regards,
Simon Whitlock
Customer Operations Manager

Oceniono na 4 z 5

So it is 10.30pm now and I’m still…

So it is 10.30pm now and I’m still waiting for my orders to arrive. It’s been 30min late.

Customer service works 7-10pm so now I don’t know who to ask.

No update by text when it’s near (unlike amazon or deliveroo)

So sleepy right now and have to wait for my orders unpack them put them in the fridge

Errrrr

Update for this:

I did not get the delivery that night. Waited till 11.30pm. My partner told me to give up.
Next day morning I woke up before 7am to wait for customer service to open. After calling the customer service a couple of times, the guy who picked up the phone told
me he managed to outsource my delivery to a third party courier and then I got them delivered to my doorstep at 9.30am.

Really appreciate that you guys sorted out in the end but I do think it’s quite necessary to get a text alert or map view with a link to see where my order is…

It’s a platform where ppl shop expensive food…I’m sure I’m not asking for too much.

24 września 2021
Opinia niezależna
Logo Farmdrop

Odpowiedź od Farmdrop

Hello there,

Thank you for your review. I'm very sorry to hear that your delivery was so late on the date you had booked, I hope that this reached you in the evening despite the delay. If you're still yet to hear back regarding a resolution to the delivery issue you suffered, please email hello@farmdrop.com and our team will help you out.

Many thanks,
Simon Whitlock
Customer Operations Manager

Oceniono na 5 z 5

Happy customer

All nicely packed and even the birthday cake looked as if it was brought from a bakery around the corner.

22 września 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Best groceries delivery

great groceries, quite fair prices, I just feel like local and organic products should be more accessible in price to people, still feel like eating non toxic food is for the few privileged.

20 września 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

Good Service

Goood service

17 września 2021
Opinia niezależna
Logo Farmdrop

Odpowiedź od Farmdrop

Hi Teresa, thanks for your review.

It's always great to get positive feedback, and we're really happy to hear that you're enjoying the service. If there is anything we can help with in the future, or anywhere you feel we could be doing even better, our team are available via live chat or email.

Many thanks,
Simon Whitlock
Customer Operations Manager

Oceniono na 3 z 5

Could you consider a new donut recipe?

Hello, your corn tortillas were excellent but the donuts not so much . I thought they were much too hard, and I am talking about the round donuts with a hole and the filled ones as well. In fact they were left uneaten. We did like the pasteis de nata very much.

Delivery all went well and on time.

16 września 2021
Opinia niezależna
Logo Farmdrop

Odpowiedź od Farmdrop

Hi Linda,

Thank you very much for your review. It's lovely to hear that you enjoyed the service with your delivery as well as the corn tortillas and pasteis de nata, but I'm sorry that the doughnuts didn't hit the spot. We'll make sure your feedback is passed on to the producers, and we'd be happy to reimburse you for the doughnuts you didn't end up eating. Please email hello@farmdrop.com and our customer team will take care of this for you straight away.

Many thanks,
Simon Whitlock
Customer Operations Manager

Oceniono na 1 z 5

Pretty atrocious service

In the morning told me that order had been delayed due to warehouse mixup and would be 2 hours late, halfway through the new window told me there was a routing error and it would be returned to warehouse, then when I demanded a refund, while giving me a full refund, told me that they would normally only refund items in stock..so apparently wouldn’t refund me normally when they screw up. Also got my name wrong in the follow up emails.

11 września 2021
Opinia niezależna
Logo Farmdrop

Odpowiedź od Farmdrop

Hello Iain,

Thank you very much for your review. I'm really sorry to hear that you had such a poor experience with your last delivery, we seem to have had some operational issues on the day of your delivery, which caused the delay you mentioned. We're aware that the driver abandoned your delivery however the reasoning for why doesn't seem immediately apparent from the records we have.

Regarding the refund, I can confirm that the full amount has been refunded and you'll have this back on your card in a few days, if not already. Contrary to what you were told by the team member with whom you were speaking at the weekend, we will never penalise a customer for issues caused by us, and we will refund an order in full if a delivery fails due to our actions, and if it isn't possible to reschedule. The aforementioned team member has been spoken to about this point and about addressing you incorrectly.

I hope that we can move on from this and that you get to enjoy the high standard of service we expect across our operation. If you have any questions from here, please feel free to email hello@farmdrop.com, or use our site and app's live-chat service.

Many thanks,
Simon Whitlock
Customer Operations Manager

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej