Ondanks diverse mailtjes {waar niet op is gereageerd ) Nog steeds niks ontvangen Bestelling geplaatst op 13 januari heel vervelende ervaring koop hier nooit meer Clara
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Ondanks dat ik nog steeds vind dat er beter met me moet worden gecommuniceerd, dan alleen na een negatieve review moet ik toegeven dat boven verwachting ik mijn geld teruggestort heb gekregen. Dat vie... Zobacz więcej
Gelukkig heb ik via Paypal betaling gedaan, zij openen geschil en pakken dit soort oplichters aan. Ze staan blijkt vandaag na telefoontje naar Paypal over terugbetaling bedrag van niet geleverde o... Zobacz więcej
Ik droeg een sok voor 2 dagen. Ik wil voorop stellen dat het Tegen Zweetvoeten Sokken is. Bovendien geeft de zachte textuur een aangenaam gevoel bij het eerste gebruik. De patronen op de sokken versle... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Informacje dotyczące firmy
Napisane przez firmę
Wij zijn een nieuw platform voor online verkoop van producten en maken het ook mogelijk om eigen producten aan te bieden op onze webshop. Plaats eenvoudig uw bestellingen met de gewenste betaalmethoden op ons of bied uw eigen handelsplatform voor zakelijke producten aan. Een typische winkel heeft een handelshal, etalages, prijskaartjes nodig, evenals verkopers, kassiers en ervaren consultants. De online winkel heeft de volledige infrastructuur programmatisch geïmplementeerd.
Dane kontaktowe
Pottumstraat 18, 3088 GP , Rotterdam, Holandia
- support@exigoshop.com
- exigoshop.com
W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania
Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
The product is exactly as described
The product is exactly as described, the quality is as expected, and I am very pleased. The order took longer than expected to arrive, but I received an email at the time of purchase informing of this fact, and another two after tracking, even from the courier company that delivered it. At first, I was hesitant because of the company's written reviews, but my own experience has been very satisfying. I recommend it.

Odpowiedź od Exigoshop BV
SCAM, LET OP (NIET BESTELLEN)
MENSEN LET OP: Dit is een scam site, je krijgt geen mail terug van ze. Zijn ook verder niet bereikbaar. Heb op 21-nov een bestelling geplaatst, tot op heden niks vernomen. Dit is gewoon 35,- weggegooid geld.

Odpowiedź od Exigoshop BV
Didn’t receive my order. Scammers
I ordered two payot products 18 days ago but my order still doesn’t delivered. Moreover, they don’t answer to my mails at all. Looks like a scammers.

Odpowiedź od Exigoshop BV
Schaamteloos
Schaamteloos, 19november een bestelling gedaan voor een verjaardag en tot heden niks gekregen. Dit is geen bedrijf maar oplichters want op 3 emails wordt ook niet geantwoord wil gewoon mijn geld terug. En nooit meer bestellen op deze site want 1 ster is nog teveel. Dus mensen jullie zijn gewaarschuwd.

Odpowiedź od Exigoshop BV
bestelling nog niet ontvangen
Op 22 november heb ik een bestelling geplaatst en tot nu toe heb ik alleen 2 x een mail ontvangen waarin staat dat de bestelling langer duurt, vanwege Black Friday. En dat de bestelling wordt geannuleerd als dit langer dan een week duurt. Dat is het geval en ik wil graag mijn bestelling annuleren en het geld teruggestort zien.

Odpowiedź od Exigoshop BV
geen levering ondanks aandringen
Het antwoord op mijn ervaring is leugenachtig. Ik heb dit bericht persoonlijk ook al gekregen maar ondanks belofte van terugstorten nog niets terug ontvangen. Gewoon geld kwijt en de rest is façade.
Klacht ingediend bij het Europees Centrum voor Internetfraude, na aangetekende mail zonder gevolg.

Odpowiedź od Exigoshop BV
They sell fake perfumes. DO NOT BUY ANYTHING FROM THEM
I purchased two Gucci Rush2 perfumes that where both fakes. They don't smell anything like the original at all and I know because I have been using this perfume for over 10 years. I have reached out to Exigoshop three times now in order to return their fake goods and get my €141 back. But so very conveniently from their side.. no one is answering my messages. DO NOT BUY anything from this dishonest shop. They will only rip you off.

Odpowiedź od Exigoshop BV
WAAR IS MIJN BESTELLING?!
15 november een bestelling geplaatst, helaas nog steeds niks ontvangen! (Ondertussen is het 25 november)
Ik krijg geen contact met het bedrijf, terwijl ik ze al paar mails heb gestuurd waar mijn bestelling blijft?!!!
SLECHT!!!
Ik wil mijn geld terug.

Odpowiedź od Exigoshop BV
Het is nu 22 november en ik heb op 10…
Het is nu 22 november en ik heb op 10 november een bestelling geplaatst. Nog steeds zit ik te wachten op mijn bestelling. Het enige wat ik ontvang zijn e-mails waarin staat dat er geen problemen met de bestelling zijn!!!
Heb jullie gemaild en verwacht per omgaande mijn geld terug. Wat een slecht bedrijf zijn jullie zeg.

Odpowiedź od Exigoshop BV
J'ai passé commande il y a 10 jours
J'ai passé commande il y a 10 jours. Ne voyant rien venir ni aucun lien pour suivre ma commande, j'essaie de contacter le "service clients" Exigoshop, rien, néant, aucune réponse. Je me demande si je vais recevoir mes produits un jour et si oui quand ? Il est précisé "envoi sous 4 à 7 jours". Blablabla...

Odpowiedź od Exigoshop BV
Le parfum reçu n'a aucun parfum !
Le parfum reçu n'a aucun parfum !
C'est une honte
Je déconseille ce site

Odpowiedź od Exigoshop BV
Na 2 weken nog steeds geen order ontvangen en onduidelijke communicatie!!
Beste
Ik heb 22 oktober een bestelling geplaatst (ordernr 695957) en had enkele dagen later nog steeds geen bevestigingsmail. Na hen zelf te mailen kreeg ik een standaard bericht zoals ik hieronder al tegenkwam:
Dear Customer,
Thank you for choosing NovaPerfume.
We are sending this email to inform you about your order.
Your order is being processed and there is no problem. Our warehouse staff tries to deliver orders as soon as possible. However, due to the busy in our warehouse, it may take a little longer for orders to be shipped. Please note that our order lead time is 5-7 business days. However, we will try to send your orders without making you wait that long.
We will send you an email with your tracking link when your order has shipped.
Please let us know if you have any problems before or after your order reaches you. We will look into this issue closely and do our best to resolve it.
Thank you for your understanding.
Please do not hesitate to contact us for your questions.
Kind regards
Een week later nog steeds NIETS ontvangen, geen pakket of email met trackingr dus mail ik hen terug en krijg ik volgende reactie:
Beste ,
Bedankt voor je email.
Ik heb uw bestelling gecontroleerd. Uw bestelling wordt verwerkt en er is geen probleem.
Uw bestelling wordt binnen 2-3 werkdagen verzonden. U wordt per e-mail op de hoogte gebracht wanneer uw bestelling wordt verzonden.
Aarzel dan niet om ons te contacteren met uw vragen.
Vriendelijke groeten,
Olivia
Dat is inmiddels alweer een week geleden. Ik heb hen afgelopen dagen nog 2 keer gemailed en krijg gewoon geen reactie meer. Graag wil ik ASAP mijn product ontvangen of een terugbetaling! Dit is een zeer onprofessionele en verontrustende service!

Odpowiedź od Exigoshop BV
I’m waiting for my order since 22 Of…
I’m waiting for my order since 22 Of October . And I didn’t get any information

Odpowiedź od Exigoshop BV
Beste enig idee waar mijn order met nr…
Beste enig idee waar mijn order met nr 696935 blijft ?
Bestelbevestiging immers nooit ontvangen…

Odpowiedź od Exigoshop BV
Lieferung von Coolwater
Schnell und vollständig geliefert, aber ohne Auftragsbestätigung durch den Lieferanten

Odpowiedź od Exigoshop BV
Goede winkel en goedkoop en snel…
Goede winkel en goedkoop en snel behandeling ik geef adveis voor hele klanten snel kopen bij deze winkel

Odpowiedź od Exigoshop BV
Verry good price
I bought naturtint 6N, what is a fantastic alternative to the regular haircollors, and this is half the price I pay in the shops in Belgium. I recieved my packet whitin a week, as adverticed. They lost one star because one of the boxes was opened, lucky the contenence was still intact.

Odpowiedź od Exigoshop BV
Nice fragrance quickly delivered
Nice fragrance quickly delivered - good price - thank you very much!

Odpowiedź od Exigoshop BV
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.







