Banner for Dishpatch

Dishpatch Recenzje 

3077
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 4 z 5

Delicious food but let down by DPD delivery who left it at completely the wrong address, with the driver failing to take a photo. The customer service number in Birmingham went straight to an Indian c... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

We had Michel Roux's Weekend Hamper and wasn't disappointed. The big surprise was seeing a small sourdough loaf which tasted devine. All the instructions were clear and concise including how to cook... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I have ordered a few times from Dishpatch. Food is consistently delicious, with easy to follow instructions. A great way to be able to prepare restaurant quality food in the comfort of your own home.... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 4 z 5

We have had several meals from Dishpatch before and enjoyed trying some new and old favourites from established chefs. All without the extensive time involved in preparing the depth of taste from e... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Jedzenie z dostawą do domu
  2. również w kategorii:
  3. Dostarczanie produktów spożywczych

Napisane przez firmę

Bringing the best chefs, the biggest dining tables. Restaurant Experiences, delivered to your door nationwide. Part of the John Lewis Partnership


Dane kontaktowe

4,5

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

3 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 93% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 2 tygodni

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,5

Wszystkie recenzje

(3077)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 440

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Good quality food delivered on time

Good quality food delivered on time.
We really enjoyed the food which was delicious.

23 sierpnia 2026
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

Thank you so much for your kind words Maureen! We're so pleased that you enjoyed your menu :)

Best Wishes,
Team Dishpatch

Oceniono na 5 z 5

We have had used them twice. Recommended

We have had two meals - one fish, one vegetarian. The fish dish was very good, the vegetarians (and I’m not a vegetarian) was exceptional. individual portions are good, taking the meal as a whole, very good.

12 września 2026
Opinia niezależna
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

This is a huge compliment Peter, thank you so much for sharing your experience with us!

Best Wishes,
Team Dishpatch

Oceniono na 1 z 5

Product was seafood and despatched with…

Product was seafood and despatched with one single freeze cold pack on the bottom. Delivery is anytime up until 7pm and ours arrived at around 5pm and the freeze pack was totally defrosted and although the product next to that was still cool, the top items weren’t so couldn’t risk eating it. For price of postage they should post for delivery before 1pm and items should have freeze packs top and bottom. Received full refund but wouldn’t use again for this reason.

23 sierpnia 2026
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

Hi Sandra -

Thank you for leaving your review.
Speaking with our support team we can confirm that your first order was indeed refunded in full as well as our team issuing additional compensation regarding the issues faced with your first order. Which we can see you have indeed used on the second order, so we're glad that you made use of it.

In terms of delivery times, we do clearly state on the website that orders can arrive anywhere between 7am - 10pm on the day of delivery, though the vast majority do arrive before 7pm. DPD do however offer a pre 2pm delivery slot time, which is available for purchase for all customers. We do not include this extra delivery fee in the cost of our menus. Firstly because we like to give our customers as many options to organise their deliveries as possible, some customer like to have their menus delivered the day before and save on additional delivery fees for example. Additionally having this cost built in to menus would in turn make the overall cost much higher, as we do want to keep prices as reasonable as possible.

With this being said we're sorry you didn't enjoy your experience with us.

Best,
Team Dishpatch

Oceniono na 5 z 5

All good and value for money

13 września 2026
Opinia niezależna
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

Thank you for your kind words Judy!

We hope you get to dine with us again sometime soon.

Best Wishes,
Team Dishpatch

Oceniono na 5 z 5

Great

Our first Dishpatch order and it was great - arrived on time, well presented, clear instructions, requiring minimal work, quality ingredients and genuine restaurant quality. Impressed and looking forward to the next one.

22 sierpnia 2026
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

Think is wonderful to hear Al! We're glad that you enjoyed your Cornish Summer Sole.

Best Wishes,
Team Dishpatch

Oceniono na 4 z 5

Was delivered very late in the day but…

Was delivered very late in the day but just in time for dinner!

22 sierpnia 2026
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

Hi Claire,

Thank you for leaving us your review and we're glad to hear you enjoyed your menu.

We do offer a pre 2pm delivery for all customers at the checkout stage should they wish to purchase, though we can see that your order did indeed arrive before then at 13:54 on the day.

If you ever want to make sure you receive your order earlier, we do always recommend booking in the pre 2pm :)

Best Wishes,
Team Dishpatch

Oceniono na 5 z 5

Tasty food and quality ingredients.

Dishpatch delivers tasty food with very good quality ingredients. The fact that the menus are put together by restaurateurs with excellent reputations is what keeps me using it. Membership pays for itself, especially with surprise special offers every now and again. There have never been any problems with deliveries for me (in greater London). Highly recommend any menu by Andi Oliver.

21 sierpnia 2026
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

Thank you for your review Andrea! It really means a lot and it's always a pleasure to bring these menus to you, so thank you so so much.

Best Wishes,
Team Dishpatch

Oceniono na 5 z 5

Brilliantly flavoured and succulent…

Brilliantly flavoured and succulent pork that melted in the mouth, from Cafe Murano.
Tasty starter and meal was fairly straightforward to prepare with good instructions.
Could have been a bit larger portions for some people but sufficient for our appetites.
Definitely would order again when on offer!

6 września 2026
Opinia niezależna
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

Thank you so much for your wonderful review Mr Fulbrook!
Our menus do tend to be quite generous, though it's always a balancing act so we appreciate your feedback greatly.

Thank you so much.

Best Wishes,
Team Dishpatch

Oceniono na 3 z 5

I bought this as a celebratory meal for…

I bought this as a celebratory meal for a birthday weekend away in self catering accommodation. The main course was lovely if a little small but I was very disappointed with the starter and desert. The starter was rather tasteless and the desert had granulated so it wasn't a pleasant texture to eat. Unfortunately, I didn't feel it was value for the money. This was such a shame as I love the concept and had been looking forward to trying dishpatch. Had both the starter and desert been of the same calibre as the main course and the portion size a little larger this would have made a big difference.

18 sierpnia 2026
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

Hi Meyrem,

Thank you for leaving us your review and we greatly appreciate you choosing us for a birthday meal, though we're sorry that the menu didn't reflect the expectations here. We've been producing this menu for quite a while so comments like this are quite frustrating.

In terms of portion size, some menus are more generous than others, though we'll make sure to get this passed over to the team for you, so thank you for sharing your experience with us.

All the best,
Team Dishpatch

Oceniono na 5 z 5

Dishpatch has done it again

Dishpatch has done it again. Summer Sole was DE-LIC-IOUS. The prawn cocktail starter was amazing. The lemon dressing set the Marie Rose sauce off beautifully. The delicate taste of the sole was enhanced by the tongue tingling miso ham sauce with summer veg and new potatoes. The meal finished with a great white chocolate fool topped by mango. I could eat it all again any day.

4 września 2026
Opinia niezależna
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

Thank you for your review (we wish we knew your name!)
It's amazing to hear from repeat customers thoroughly enjoying their menu so thank you so much for taking the time so share it with us.

Best Wishes,
Team Dishpatch

Oceniono na 5 z 5

It's a wonderful way to try good food…

It's a wonderful way to try good food in the comfort of your home
The chef’s provide an array of meals to suit everyone
We enjoy it

23 sierpnia 2026
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

Thank you for your kind words Pat!
It's greatly appreciated.

All the best,
Team Dishpatch

Oceniono na 5 z 5

Very generous portions all carefully…

Very generous portions all carefully wrapped. The instructions were good and we enjoyed it all. This is the second time we have had this meal.

22 sierpnia 2026
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

Thank you for your review Celia! This is greatly appreciated.

Best Wishes,
Team Dishpatch

Oceniono na 5 z 5

Big fan of DISHPATCH

Big fan of DISHPATCH , gets better every year .

5 września 2026
Opinia niezależna
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

We're a big fan of you Mac! Thank you so so much.

Best Wishes,
Team Dishpatch

Oceniono na 5 z 5

Reliably excellent

There is never a disappointing experience with Dishpatch. Delivery is always on point thanks to DPD. Triple-boxed for temperature control and total security, meals are well presented and straightforward to prepare with clear instructions. We particularly love the dishes from Angela Hartnett and, although we are far from vegetarians normally, Bubala.

4 września 2026
Opinia niezależna
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

Thank you for your wonderfully kind words Ian, it's greatly appreciated. Bubala's mixed Meze is a really popular menu for veggies and non veggies so we're glad to hear that you've given it a try!

Thank you so much.
Team Dishpatch

Oceniono na 5 z 5

Great customer care…

Owing to a domestic crisis had to postpone an order and the manner in which my plea for help was dealt with was impeccable.

23 sierpnia 2026
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

Hi George,

Thank you for your kind review and we're always more than happy to help however we can!

Best Wishes,
Team Dishpatch

Oceniono na 5 z 5

Special occasion food

The food is delicious and easy to prepare. Has become our ‘go to’ for special meals

22 sierpnia 2026
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

Thank you so much Penelope! Us being a go to.. truly humbling, thank you so so much.

Best Wishes,
Team Dishpatch

Oceniono na 1 z 5

The Lobster Thermidor was very…

The Lobster Thermidor was very disappointing. when the meat was eventually prised from the shell it was rubbery, tough and tasteless.

I expected far better.

20 sierpnia 2026
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

Hi Garry,

Thank you for leaving us a review.
Needless to say this is absolutely not the experience we wish any of our customers to have in the slightest. As you've not reached out to our support team regarding this as of yet, they'll be more than happy to help get this resolved for you so please - do reach out at hello@dishpatch.co.uk and they'll be more than happy to help further.

All the best,
Team Dishpatch

Oceniono na 5 z 5

Highly recommended

Recipe was dpot on, great quality and generous quantity for 2 people plus easy to follow instructions and timings.

21 sierpnia 2026
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

We're so glad that you enjoyed your Antiguan Roast Chicken Sara!

Thank you so much
Team Dishpatch

Oceniono na 5 z 5

Exceptional food

Exceptional food, easy to order and cook. Great value for money

20 sierpnia 2026
Logo Dishpatch

Odpowiedź od Dishpatch

Thank you Bridget! We're glad to hear you've been enjoying your experience with us :)

All the best,
Team Dishpatch

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej