Cool Hog Recenzje 

1334
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

3,8

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Cool hog barbecue hog lumps are the best full of delicious flavor so crunchy a great snack would highly recommend you need these in your life

Oceniono na 3 z 5

Delivery was extremely slow, for the price your paying i expected delivery to be fast. Product is good, but doesn't match the price. Packaging is poor. I feel they have had a massive jump in orders an... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

If I could leave no stars I would, after the experience I’ve had with this company this week. As this platform is the only way one is likely to receive a reply from them, I’ll try on here… Can somebod... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I’ve had pork scratchings before but these are another level. Not only do they come in great reusable plastic containers that keep the contents fresh but flavour range is amazing. I’ve had the... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Producent żywności

Napisane przez firmę

Don't be a boar, be a Cool Hog.


Dane kontaktowe

3,8

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

1 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 99% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,8

Wszystkie recenzje

(1334)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 587

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

I have ordered my 3 Bag Pork…

I have ordered my 3 Bag Pork Scratching's on the 26th of August order number: #CH59289
They where suppose to arrive 3 to 4 days .
So I taught perfect it will arrive before I leave the Uk on the 4th of September , but they never did !!!
They Have arrived on the 7th of September way to late by which time I have left the Uk and so they have been left with a neighbour .
I went to pick them up today from my neighbour and they are gone so it seems they went missing .
So thank you for delayed delivery and for a nothing .
I am disappointed as I hope this will arrive in time so I can take it with me as present for my Dad .
I work in the Industry as well and I do post parcels all the time and Run my Own Removal Company .
So I don't find it acceptable to delay an order for so long and at the end no to receive anything .
If I do the same in my Industry wouldn't survive for long.

18 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Hi,

We’re really sorry about the delay with your order and we completely understand your frustration. The order should have arrived within the timeframe given, and we take responsibility for the fact that it didn’t reach you before you left the UK.

We’re especially sorry that you ordered these as a present for your Dad and, after the delay, they were then no longer there when you went to collect them from your neighbour.

Please email us at info@coolhog.co.uk with your order number so we can look into this for you and see what we can do to put things right.

Jade @ Cool Hog

Oceniono na 1 z 5

Very difficult company to get hold of!

If I could leave no stars I would, after the experience I’ve had with this company this week. As this platform is the only way one is likely to receive a reply from them, I’ll try on here… Can somebody please contact me urgently regarding my order, CH60668, placed over a week ago on 13th September! Which I STILL haven’t received…

12 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Hi Martin,

We’re disappointed to see this review and the suggestion that we are difficult to contact, particularly given the extensive history of communication we have had with you and the steps we have taken to resolve your concerns.

For transparency, we have reviewed the history of your orders and emails with us:

On 17/03/26, you contacted us because a Facebook discount code had expired. We provided you with an alternative discount code so you could still receive the saving.
On 01/04/26, you contacted us regarding a damaged jar. Although the damage shown in the photograph appeared to be a slight dent which would not have affected the product or its freshness, we sent you a replacement jar regardless.
On 12/05/26, you contacted us regarding another discount code issue, which you were subsequently able to use.
On 20/05/26, you contacted us because you had transferred a 120g bag of scratchings into a 220g jar and were unhappy that it did not fill the jar. When we explained that a 120g bag would not fill a 220g jar, you then said you had not ordered the 120g product. We provided you with your order confirmation showing that this was the product you had selected. You subsequently left us a 2-star review regarding this.
On 26/05/26, you contacted us regarding a 10% discount code which was specifically for first-time customers. Despite this, we manually applied the discount for you as a gesture of goodwill.
On 16/06/26, you contacted us again regarding a discount code. We checked the code and confirmed that it could only be used once and that it had already been used.
On 17/08/26, you contacted us because you were 99.9% sure you had selected Original flavour, while your order confirmation showed BBQ. You then sent several further emails about the same issue. As we have previously explained, sending multiple emails moves the conversation back to the top of our queue and can unfortunately delay our response. By the time we reached your emails, the order had already been dispatched with the flavour selected on the order. Despite this, we arranged for the Original flavour to be sent to you as a replacement.
On 13/09/26, you placed another order and then contacted us several times the following day regarding where your order was. On this occasion, our CEO personally spoke with you directly to address your concerns.

This is just a summary of the issues raised across your orders. You have placed 10 orders with us and we have received over 20 emails from you relating to complaints, queries and requests for assistance.

We have repeatedly gone beyond what was necessary to resolve these issues, including providing replacement products and manually applying discounts where the terms of the offers did not allow them.

We therefore do not feel that it is fair to suggest that we are a company that cannot be contacted or that we have failed to respond to your concerns. We have consistently made efforts to assist you, including direct contact from our CEO.

Following a review of the overall history of your orders and communications with us, we have now decided that we will no longer be accepting future orders from you. You will receive a separate email from us explaining this decision.

We appreciate that you may not agree with our decision, but we believe it is necessary given the repeated issues and the level of support that has been required across your orders.

Jade @ Cool Hog

Oceniono na 5 z 5

Great product

Quick and stress free delivery. Well packaged in good quality bags which easily reseal. Scratching’s are next level and we will definitely be buying more.

10 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Hi,

Thanks so much for the fantastic review! We’re really glad you were happy with the quick, stress-free delivery and the packaging. Even better to hear you think the scratchings are next level! 😋

We really appreciate your support and look forward to your next order.

Jade @ Cool Hog

Oceniono na 2 z 5

Only received part of my order

Only received part of my order, and still no reply from them after a week, pork scratchings was good just a shame on there customer service, now out of pocket, was going to order more but not now, just be careful and check your order when arrives.

11 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Hi,

We’re really sorry that you only received part of your order and that you were left waiting for a response. We understand how frustrating it is to be out of pocket and not know what is happening with the missing items.

We’re glad to hear you enjoyed the pork scratchings, but we’re sorry the issue with your order and our communication has affected your experience with us.

Please email us at info@coolhog.co.uk with your order number so we can look into the missing items and get this resolved for you.

Jade @ Cool Hog

Oceniono na 1 z 5

Order only partially fulfilled.

Wouldn't know how this flavour was as they never arrived, and after the mess around with the other part of my order never bothered chasing it up. The pork scratchings are really nice but not worth the logistical nightmare unfortunately, will not be ordering again.

3 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Hi,

We’re really sorry to hear about the issues you experienced with your order, particularly that the flavour you ordered never arrived. We completely understand how frustrating this must have been.

We do wish you had chased this up with us, as we would have been more than happy to get the missing flavour sent out to you. We’re pleased to hear you enjoyed the pork scratchings, but we’re sorry the issues with your order have left you feeling this way.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Jade @ Cool Hog

Oceniono na 5 z 5

Great value

Great value, great deals, great service and great flavours, what more do you need

20 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Hi,

Thanks so much for the brilliant review! We’re really pleased you’re enjoying the value, deals, service and flavours. Sounds like we’ve ticked all the boxes! 😋

We really appreciate your support.

Jade @ Cool Hog

Oceniono na 5 z 5

Small delay but..

After a small delay my goods arrived, I've not tried them as this was give as a birthday present for someone who loves pork scratchings. I've had no bad reviews back so I assume they're spot on.

17 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Hi,

Thanks for your review! We’re sorry there was a small delay with your order, but we’re glad it arrived in time to be given as a birthday present.

We hope the lucky recipient enjoys the pork scratchings — and fingers crossed the lack of complaints means they’re going down a treat! 😋

Jade @ Cool Hog

Oceniono na 3 z 5

I have no idea what shipping protection…

I have no idea what shipping protection is. Coolhog consider it important enough for me to pay for it though.

10 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Hi,

Shipping protection is completely optional when placing an order and is not something customers have to purchase. It is offered as an additional option to cover your parcel in the event that it is lost or damaged while in transit.

We’re sorry if this wasn’t clear when placing your order, and we appreciate your feedback.

Jade @ Cool Hog

Oceniono na 3 z 5

OK, but needs some improvements

Took a whole week to be dispatched. Ordered Pork Scratchings, but these were more like Pork Crunch, much softer than they should be. Also the Worcestershire Sauce flavour was mild - needed more punch.

8 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Hi,

We’re sorry that your order took a week to be dispatched and that the products weren’t up to the standard you expected. We understand the disappointment, particularly with the scratchings being softer than expected and the Worcestershire Sauce flavour not having enough of the flavour you were looking for.

We appreciate you taking the time to share your feedback, as it helps us identify where we need to improve.

Jade @ Cool Hog

Oceniono na 4 z 5

Great quality product

Great quality product. Salt and vinegar is my favourite.

15 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Hi,

Thanks so much for the lovely review! We’re really glad you’re enjoying the quality, and it’s great to hear Salt & Vinegar is your favourite. 😋

Jade @ Cool Hog

Oceniono na 1 z 5

Stay away from these scammers

Stay away from these scammers. Ordered £30’s worth of product and nothing has yet been delivered.

You try and contact them but get no reply.

Keep away - thieves

14 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Hi,

We’re sorry to see this review, especially as the order you’re referring to was delivered on 17/09/26.

We also did respond to your email on 16/09/26, however, our reply was unfortunately unable to reach you as the email address provided bounced back.

We would also like to clarify that you previously left a review with the same concerns in 2024, but have since placed three further orders with us. We’re therefore disappointed to see the same claims repeated when your most recent order has been delivered successfully.

If you have any concerns regarding your order, please contact us directly at info@coolhog.co.uk and we’ll be happy to help.

Jade @ Cool Hog

Oceniono na 1 z 5

Not getting anymore a quarter of each…

Not getting anymore a quarter of each bag are just full of salty crumbs

13 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Hi,

We’re sorry to hear you weren’t happy with the amount of crumbs in your bags. We’d really like to look into this for you and see what may have happened with this batch.

Please email us at info@coolhog.co.uk with your order number and, if possible, a photo of the bags and the batch number, and we’ll be happy to investigate this further.

Jade @ Cool Hog

Oceniono na 5 z 5

Worcestershire sauce flavour - Scratchings

The Worcestershire sauce flavour would be great in the Pork ‘Scratchings’ option.
(instead of just the Pork ‘Crunch’ option).

5 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Hi,

Thanks for your feedback! Just to clarify, our Worcestershire Sauce flavour is actually available in our Traditional Pork Scratchings 😊

Jade @ Cool Hog

Oceniono na 5 z 5

Best I’ve ever tasted

Best I’ve ever tasted , some crunchy, some soft perfect combination, flavour out of this world , packed well , and delivered on time . Would highly recommend to everyone had several deliveries for other members of family

13 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Hi,

Thanks so much for the fantastic review! We’re thrilled to hear you think they’re the best you’ve ever tasted, and that you’re enjoying the perfect mix of crunchy and soft with plenty of flavour. 😋

It’s also brilliant to hear you’ve been ordering for other members of the family too. We really appreciate your recommendation and continued support!

Jade @ Cool Hog

Oceniono na 5 z 5

A stunningly delicious snack

A stunningly delicious snack. My 2nd 1kg jar of the original flavour should say it all. Magnificent!!

11 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Hi,

Thanks so much for the fantastic review! We’re thrilled you’re enjoying the Original flavour, and coming back for your second 1kg jar says it all! 😋

We really appreciate your continued support and hope you enjoy every bite of this one too!

Jade @ Cool Hog

Oceniono na 5 z 5

First time ordering from here

First time ordering from here, i was nervous because of the past reviews I had seen weren't very good but ive got to say they have sorted their stuff out. I took a gamble and it paid off. The pork scratching are amazing and addictive. The flavours are lovely and the crunch and texture are just remarkable 👌 my only negative comment I will make is that they took longer to come then what it said on the Web page

7 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Thank you so much for giving us a chance! We’re really pleased you enjoyed your order and appreciate the honest feedback. We’re sorry it took a little longer than expected to arrive and will continue working to improve our delivery times. 😊

Jade @ Cool Hog

Oceniono na 5 z 5

Quality products

Quality products, great flavours and I’ve had well over a dozen orders and only one minor blip which Cool hog sorted out faster than any other company I’ve dealt with. No fuss or bother just great service.

28 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Thank you so much for your continued support! It’s brilliant to hear you’ve had such a positive experience with us, and we really appreciate you taking the time to leave a review. 😊

Jade @ Cool Hog

Oceniono na 5 z 5

Great product

Great product

4 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Thank you so much for the lovely review! We’re really glad you enjoyed the product 😊

Jade @ Cool Hog

Oceniono na 1 z 5

Really disappointed

Really disappointed. Adverts are basically lies. Really poor quality. Most of my bag was the light airy type, more like pork crunch, not pork scratchings.

3 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Hi,

We’re sorry to hear you were disappointed with your order. We’d genuinely like to understand what you mean by the adverts being “lies”, as our products are advertised as described.

We’re also sorry the contents of your bag weren’t what you expected. If you could email us at info@coolhog.co.uk with some more details, we’d be happy to look into this for you.

Kind regards,
Jade @ Cool Hog

Oceniono na 5 z 5

Quite honestly the best Pork Cracking I…

Quite honestly the best Pork Cracking I have ever tasted. A great thing considering I was in hospitality for 25 years. You need to get this in your life.

2 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cool Hog

Odpowiedź od Cool Hog

Thank you so much for the amazing review! It means a lot to hear you rate our scratchings so highly, especially with 25 years of experience in hospitality! 😍 We’re so glad you enjoyed them!

Jade @ Cool Hog

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej