By Teddy Recenzje 

192
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Our favourite brand for our cocker spaniel ever !!! We have absolutely adored this brand from the start for our puppy, their pieces are incredibly chic (!!!) but also so practical and are definetly de... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

We received our pieces from the Christmas rage and couldn’t be more obsessed! Excellent quality as always and you can tell there’s been so much thought put into the designs with comfort and style in m... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

We’ve been a fan of byteddy right from the early days! we absolutely love the products they sell, they’re such great quality and truly the most aesthetic dog accessories we’ve seen! We have also been... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

I am extremely disappointed with the quality of my order from Teddygo. As soon as I received my order, I was incredibly disappointed. For €49, I expected a decent level of quality, but unfortun... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep zoologiczny

Napisane przez firmę

A lifestyle dog brand dedicated to designing beautiful products for a new generation of dog owners. Our ethos at By Teddy is simple. Provide dogs and their owners with functional and stylish lifestyle goods designed with the same care and attention to detail as we would for ourselves, while prioritising quality, style and minimalism.


Dane kontaktowe

4,4

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

192 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 95% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 miesiąca

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,4

Wszystkie recenzje

(192)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 190

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Puffer Carrier & Capsule Knit Sweater

Amazing customer service and quality of products. I originally ordered the Puffer Carrier in Matcha by mistake so reached out asking to change it to Hazelnut and they were so helpful and kind.

The Puffer Carrier is such high quality and extremely functional for owners with the amount of pockets so you don’t need to carry an additional bag for yourself and a bonus that it comes with a matching poop bag holder.

The capsule knit sweater is the best I’ve purchased from the fit to the quality of the fabric. It’s perfect for colder days and you can tell the materials used are high end and will last.

You can tell that By Teddy focuses on quality and thinks about every little detail in their products. Definitely will be ordering again from them.

2 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Hi Janina,

This is such a lovely review to read, thank you so much for taking the time to share it 🤎

We’re so glad we were able to switch your Puffer Carrier to Hazelnut in time and that you’re happy with it. The pockets were something we obsessed over during development, so hearing that you love the functionality and don’t need to carry an extra bag is exactly what we hoped for. And of course… the matching poop bag holder had to be included.

It means the world to hear your feedback on the Capsule Knit Sweater too. We spent a long time refining the fit and fabric to make sure it felt elevated, practical and made to last through many colder seasons.

We truly do pour so much thought into every detail, so knowing that it’s noticed makes all the hard work worth it. Thank you again for your support, and we can’t wait to see what you and your dog choose next 🤍

Oceniono na 5 z 5

Obsessed with By Teddy items

Obsessed with By Teddy items. We really love it for our two Australian Labradoodles. The designs are fabulous and the quality is amazing. Also great service. Would really recommend!

24 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Hi Brazil Deij

“Obsessed” is our favourite word to read 🤎 thank you so much.

We’re so happy to hear you’re loving your By Teddy pieces for your two Australian Labradoodles. That sounds like a very stylish duo. Knowing the designs and quality are hitting the mark for you honestly means everything to us.

And thank you for mentioning the service too. As a small team, we really care about every order and every customer, so it’s lovely to know that comes across.

We’re so grateful for your recommendation and support. Give your two gorgeous pups a cuddle from us 🧸

Oceniono na 1 z 5

Disappointing Returns Experience

I recently ordered two dog coats (XXS and XS) to compare sizing. Both were removed from their packaging purely to check the size side by side. The XXS was clearly too small and was not tried on my dog.

When I returned the items within the stated timeframe, I was told the XS coat had a “mark & hair” and that it could not be refunded as it was allegedly damaged. I disagree with this assessment — the item was handled carefully and not worn or used outdoors. It was simply inspected to check size, which I believe is reasonable when purchasing online.

Whilst they offered to refund the XXS, the XS was refused and I was informed it would be sent back to me. I appreciate small businesses need to protect themselves, but as a customer purchasing online, you have to be able to inspect an item to determine suitability.

Overall, the product itself looked good, but the rigidity of the returns process and unwillingness to find a reasonable resolution was disappointing.

19 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Hi Daniel, Thank you for taking the time to leave a review, we are leaving the same response to the same review you have left for the same order as you left two reviews.

We are genuinely sorry that this experience has left you feeling disappointed, and we appreciate the opportunity to clarify what happened.

You returned two coats to us to compare sizing. The XXS coat was received back in a resellable condition and we offered to process the refund for this right away.

The XS coat, however, was received with visible signs of wear, including hair embedded in the fabric and marking to the material. As a small independent business, we have to ensure that any item we refund is in a condition that allows it to be resold as new. When an item shows signs of use beyond what is reasonably necessary to check size and fit, it unfortunately cannot be restocked. Under UK consumer regulations, customers are entitled to inspect goods, but if handling goes beyond this and results in diminished value, a deduction or refusal of refund can apply. We apply this policy consistently to all customers to ensure fairness.

We understand that trying on a coat indoors to assess fit is part of online shopping, and we always aim to be reasonable. In this case, due to the condition the XS coat was returned in, we were unable to refund it. We did, however, offer to send the coat back to you so that you were not left without the item.

In relation to Instagram, we would also like to clarify that we do not have any automated system that sends integrity-related questions to customers. This is not a feature we have set up or use.

We are a small founder-led team and we care deeply about doing things properly, both for individual customers and for our wider community. Our policies are in place to ensure items remain hygienic and resaleable for the next customer, and we always aim to handle situations fairly and respectfully.

We truly wish you and your dog all the best.

Oceniono na 1 z 5

1 Star – Refund Refused After Checking Fit

I ordered two dog coats to compare sizing based on the measurements provided at the time of purchase.

When removed from packaging solely to compare sizes side by side. The xxs was too small and was not tried on. The xs was briefly placed on my dog indoors for a few minutes to assess fit and was removed as it was too restrictive.

The two coats were returned within the stated timeframe. I was later informed that the XS coat had “hair and a mark” and that a refund would be refused because it could not be resold, I refuse any marks were on the item at time of sale, the few strands of hair however is virtually unavoidable... I mean I dont know many bald dogs.

I dispute this outcome on several occasions. The item was handled carefully, not worn outdoors, and only inspected to determine suitability, which I understand to be reasonable when purchasing online under UK consumer regulations.

During correspondence, I was offered a refund on the condition that I remove my review. I did not feel this was appropriate.

Instagram also sent me a direct series of questions challenging the integrity of the business recently which was strange, I assume this was because I orginally followed a link from a "By Teddy" ad, never had this before which further concerned myself.

The product itself was of good quality, but I found the handling of the issue incorrect and would therefore not recommend By Teddy for this reason.

17 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Hi Daniel, Thank you for taking the time to leave a review. We are genuinely sorry that this experience has left you feeling disappointed, and we appreciate the opportunity to clarify what happened.

You returned two coats to us to compare sizing. The XXS coat was received back in a resellable condition and we offered to process the refund for this right away.

The XS coat, however, was received with visible signs of wear, including hair embedded in the fabric and marking to the material. As a small independent business, we have to ensure that any item we refund is in a condition that allows it to be resold as new. When an item shows signs of use beyond what is reasonably necessary to check size and fit, it unfortunately cannot be restocked. Under UK consumer regulations, customers are entitled to inspect goods, but if handling goes beyond this and results in diminished value, a deduction or refusal of refund can apply. We apply this policy consistently to all customers to ensure fairness.

We understand that trying on a coat indoors to assess fit is part of online shopping, and we always aim to be reasonable. In this case, due to the condition the XS coat was returned in, we were unable to refund it. We did, however, offer to send the coat back to you so that you were not left without the item.

In relation to Instagram, we would also like to clarify that we do not have any automated system that sends integrity-related questions to customers. This is not a feature we have set up or use.

We are a small founder-led team and we care deeply about doing things properly, both for individual customers and for our wider community. Our policies are in place to ensure items remain hygienic and resaleable for the next customer, and we always aim to handle situations fairly and respectfully.

We truly wish you and your dog all the best.

Oceniono na 5 z 5

I'm a 7 month old Cockapoo called Ruby

I'm a 7 month old Cockapoo called Ruby, my human debated for ages before wisely buying the marshmallows bouclé dog car bed carrier. I couldn't be happier, it arrived and as my human unpacked and put it all together I stood by supervising. Once she put it on the floor I was straight in, oh the fluffiness, the colour and with loads of spare room I quickly brought some favourite toys in with me. I was so comfortable I could feel my eyes closing and when I woke up I stretched and rolled around in my beautiful new bed. To all Cockapoos out there, tell your human to buy you one, your sleeping and comfort will thank you. Best wishes By Teddy team, Ruby 🐾🐾💤

14 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Hi Ruby 🐾🤎

This might be one of our favourite reviews ever.

First of all, we love that you supervised the unboxing. It sounds like you took your role seriously.

We are so happy to hear you’re loving your Marshmallow Bouclé Car Seat. The fluffiness, the cosy feel, the extra room for favourite toys… that is exactly how it’s meant to be enjoyed.

Your human clearly made a very wise decision. Please give her a paw of approval from us.

Thank you for the sweetest recommendation to your fellow Cockapoos. Wishing you many more naps, car rides and cosy moments ahead.

Big cuddles,
The By Teddy Team 🧸

Oceniono na 5 z 5

Quality and Comfort

The quality of the products is great, my dog Emma feels very comfortable using them!
Also, preparing our items to be shipped was really quick - we received our order a few days before the estimated date, which was lovely! We will definitely purchase more from ByTeddy!

23 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Hi Francisco and Emma!

Thank you so much for your lovely review 🤎

We’re so happy to hear that Emma is feeling comfortable using her By Teddy pieces. There’s nothing better than knowing a product is not only beautiful but genuinely loved by the dog wearing or using it.

It’s also wonderful to hear your order arrived ahead of schedule. Our small team works hard behind the scenes to get parcels out quickly, so that means a lot.

We’re so grateful for your support and can’t wait to welcome you and Emma back again soon 🧸

Oceniono na 5 z 5

Hazelnut Car Seat Awesome

I purchased the Hazelnut car seat for the neutral color, my perceived comfort and the versatility. All my perceptions have been confirmed! I have a 12 week old cockapoo named Hazel, so perhaps because it is her namesake (her nickname is Hazelnut), it is her favorite place of rest. In fact, we post @hazelfigthecockapoo in her byteddy all of the time bc it is the only place she feels comfortable posing! I wish I had purchased the navy carry bag when it was on sale at Christmas. I also really appreciated that it was delivered in one piece rather than in various pieces - pillow insert, etc. - as other vendors have. I would give the quality in terms of design, comfort and care top marks!

31 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Hi Reiko,

This has absolutely made our day 🤎

Hazel… aka Hazelnut… choosing the Hazelnut Car Seat as her favourite spot feels like it was meant to be. We love that it’s become her go to place for resting and posing. The fact that it’s the only place she feels comfortable striking a pose for @hazelfigthecockapoo is the highest compliment we could ask for.

We’re so pleased that the comfort, colour and versatility all lived up to your expectations. We were very intentional about designing it to arrive fully assembled too. No separate inserts, no complicated set up, just ready to use from the moment it comes out of the box. So it’s lovely to hear that detail was appreciated.

And don’t worry… there may well be another chance to add a carry bag to Hazel’s collection in the future. It will be back in stock from May time!

Thank you for your incredibly kind words about the design, comfort and quality. It truly means so much to our small team. Give little Hazelnut a cuddle from us 🧸

Oceniono na 5 z 5

Quality products

Beautiful quality products with thoughtfully designed touches. We have purchased carrier, several fleeces, many collars, leads and harnesses and love the neutral palettes and materials used especially the boucle. Customer service is excellent. You feel that your custom is truly valued.

21 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Hi Lorraine,

This is so lovely to read, thank you 🤎

It means the world that you’ve built up such a collection with us. From carriers to fleeces to collars, leads and harnesses… that is the ultimate compliment. We’re so happy you love the neutral palettes and materials, especially the bouclé. We spend a lot of time refining those textures and tones so they feel timeless and elevated, so it’s wonderful to hear that’s coming through.

And thank you for your kind words about our customer service. As a small, founder led team, every order genuinely matters to us. Knowing you feel valued is exactly how we want every customer to feel.

We’re so grateful for your continued support and can’t wait to design more pieces for you and your dog to love 🧸

Oceniono na 5 z 5

Nutmeg’s New Favourite Seat

We absolutely love our cosy car seat from By Teddy - and so does our dog, Nutmeg. It is beautifully made, really comfortable and feels properly secure in the car, which gives us peace of mind on longer journeys. Best part is how versatile it is: once we arrive, it doubles up perfectly as a bed, so Nutmeg settles straight away without needing anything else.

Practical, stylish, and clearly designed with dogs (and owners) in mind. Would highly recommend to anyone looking for a high quality car seat that doesn’t compromise on comfort

1 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Hi Rachel and Nutmeg,
Thank you so much for this beautiful review 🤎

We are so happy to hear that you and Nutmeg are loving your Cosy Car Seat. Knowing it feels secure on longer journeys and gives you that extra peace of mind is exactly why we designed it the way we did. Safety and comfort should always go hand in hand.

We especially love that Nutmeg settles straight away when you arrive and it doubles up as her bed. That versatility was such an important part of the design, so hearing it works seamlessly for you both is the best feedback we could ask for.

Practical, stylish and thoughtfully designed is everything we strive for, so thank you for recognising that. Give Nutmeg a cuddle from us, and safe travels on your next adventure together 🧸

Oceniono na 5 z 5

Lovely small company who produce great…

Lovely small company who produce great doggy accessories. Beautiful and unique products and obviously created by someone who loves dogs.

20 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Hi Jayne,

This is such a kind thing to say, thank you 🤎

We are a small team and every product really does start from a place of loving dogs and wanting to make their everyday feel a little more special. So hearing that comes through in what we create means more than you know.

We’re so glad you love the pieces and appreciate the uniqueness.

Thank you for supporting our small business. It truly makes a difference 🧸

Oceniono na 5 z 5

We absolutely love The Bouclé Blanket from By Teddy

We absolutely love The Bouclé Blanket from By Teddy. One side is soft and furry, while the other side is sturdy enough to withstand scratching from our furkid, the perfect balance of comfort and durability.

The material is nice and thick, yet it dries surprisingly quickly after washing. We loved it so much that we ended up getting it in both colours. Highly recommend! 🐾🤍

20 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Hi CL,

Thank you so much for this gorgeous review 🤍🐾

We’re so happy to hear you’re loving The Bouclé Blanket. That balance between soft, cosy comfort and practical durability was exactly what we set out to create, so it’s amazing to know it’s holding up to real life with your furkid.

We’re especially glad you’ve noticed the thickness and quick drying fabric. We know how important it is for pieces to not only look beautiful but work effortlessly in everyday routines too.

The fact that you loved it enough to choose both colours is the ultimate compliment. Thank you for your recommendation and for supporting our small business. It truly means the world 🤎

Oceniono na 5 z 5

Wonderful company

Fantastic product selection. I bought a dog coat and doggy carrier bag and they are exceptional quality. Customer service was also great when I had a sizing issue. Very friendly and quick replies. They are super helpful and easy to deal with. Would definitely recommend to anyone✨

3 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Hi Lisa,

Thank you so much for your lovely words ✨🤎

We’re so pleased to hear you’re happy with both your dog coat and carrier bag. Exceptional quality is always what we strive for, so that means a lot to us.

We’re also really glad we could help quickly with the sizing issue. As a small team, we always aim to be friendly, responsive and easy to deal with, so it’s wonderful to know that came across.

Thank you again for your recommendation and support. It truly makes such a difference to our small business 🧸

Oceniono na 5 z 5

Easy walks

My walks with my puppy has become so much easier since we got the bottle! Also love that it is so beautiful and good quality.

11 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Hi Twane,

This is so lovely to hear 🤎

We’re so glad the bottle has made walks with your puppy easier, that’s exactly what we designed it for. Practical, beautiful and built to last.

Thank you so much for your support, and happy walking 🐾

Oceniono na 5 z 5

Unbeatable quality

I initially discover ByTeddy on Instagram and loved their products, I put my faith in one order and was not disappointed by the quality. Since then, I have ordered much more and am impressed every time by the level of quality and manufacturing this brand has. My dog is definitely a ByTeddy kind of dog and I can’t help but go to them first for anything I need!I first discovered ByTeddy on Instagram and was immediately captivated by their amazing products. I took a chance on my first order and was thrilled with the outstanding quality. Since then, I’ve placed several more orders and am consistently impressed by the exceptional quality and craftsmanship of this brand. My dog absolutely loves ByTeddy, and I always turn to them first for everything I need!

19 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Hi Amrit,

This is so special to read, thank you 🤎

The fact that you discovered us on Instagram, took a chance on your first order and have come back again and again honestly means the world to us. Building that kind of trust is everything.

We put so much care into the quality and craftsmanship of each piece, so knowing you’re consistently impressed really reassures us that we’re doing what we set out to do. And hearing that your dog is “definitely a By Teddy kind of dog” might be one of the best compliments ever.

Thank you so much 🧸

Oceniono na 5 z 5

Puffer Jacket

Ordered a puffer jacket from By Teddy and my goodness it is the most amazing quality I have ever seen in a dog coat. It was so super cute it, and fit our dog so perfectly. The size guide was so helpful. Will definitely be ordering more!!

19 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Hi Beth,

This made us smile so much, thank you 🤎

We’re thrilled to hear you love the Puffer Jacket and that it fits your dog perfectly. We spent a long time refining the fit and the quality, so hearing it’s the best you’ve seen truly means everything to us.

We’re also so glad the size guide helped. We know how important that is when ordering online, so it’s lovely to know it made the process easier.

Thank you for your support and we can’t wait to see what you choose next 🧸

Oceniono na 5 z 5

I’m obsessed with By Teddy

I’m obsessed with By Teddy. The delivery was really fast, and the pieces themselves are absolutely gorgeous and such high quality — exactly like the photos. I love that the brand caters for boy dogs without being boring or basic. Stylish, well-made, and clearly thoughtfully designed. Highly recommend!

20 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Hi Rebecca,

“Obsessed” is our favourite kind of review 🤎 thank you so much.

We’re so happy to hear your order arrived quickly and that everything felt just as gorgeous in real life as it did in the photos. That consistency is really important to us.

We especially love what you said about catering for boy dogs without being boring or basic. That balance of stylish, elevated and still practical was exactly what we set out to create.

Thank you for your recommendation and for supporting our small brand. It truly means the world 🧸

Oceniono na 5 z 5

beautiful quality and luxury

All items beautiful quality and luxury. Fit is excellent and the aesthetic is perfect making all items perfect for fashion loving dog mums who want just as good for their pups🤍

20 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Hi E.T

This is so lovely, thank you 🤍

We’re so happy to hear you’re pleased with the quality, fit and overall aesthetic. Creating pieces that feel luxurious while still being comfortable and practical for dogs is always our goal.

And we absolutely love that you described it as perfect for fashion loving dog mums. That balance of style and substance is exactly what By Teddy is all about.

Thank you so much for your support, it truly means the world to our small team 🧸

Oceniono na 5 z 5

Beautiful products

Beautiful products, amazing quality and lovely founders who are always happy to help and answer questions!

20 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Thank you so much Amber! Always happy to help!

Oceniono na 5 z 5

Very good quality products

Very good quality products, have purchased several outfits for my chihuahuas. Size guide is very clear and delivery is super quick. My Chi’s are very comfortable wearing their coats and I’ve received lots of compliments. Highly recommend!

20 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Hi Inna,

Thank you so much for your lovely review 🤎

We’re so happy to hear your Chihuahuas are loving their outfits. Comfort is always our top priority, so knowing they’re happy in their coats means everything to us.

It’s also wonderful to hear the size guide was clear and that your delivery arrived quickly. We know how important both of those things are when shopping online.

And we love that you’ve been receiving lots of compliments… very stylish Chi’s by the sound of it 🧸

Thank you again for your recommendation and support.

Oceniono na 5 z 5

Love the brand

Love the brand, and the experience shopping on their website. Quality of the products are amazing and such lovely unique designs

26 października 2025
Opinia niezależna
Logo By Teddy

Odpowiedź od By Teddy

Thank you so much Erin! This review means the world to us. We are so pleased you love the products and our designs!

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej