Buy Me Once UK Recenzje 

159
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Terrible customer service! I moved house and accidentally entered the wrong shipping address. I emailed 3 times trying to get this changed before it was shipped and had no response. I then went onto t... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Love buy me once - they have a great selection of high quality products that are reasonably priced and excellent value in the long run. Such a refreshing change from the mass produced, limited lifespa... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

We needed to get some new pans after switching from a gas to an induction hob. We really appreciated having a small curated range specifically selected for quality and longevity to choose from on the... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I found 2 items that I was interested in (a larger than standard bath sheet, and a deep double size fitted sheet). Ordering and payment was straightforward and the items arrived very soon after. I... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z blatami
  2. również w kategorii:
  3. Sklep z wyposażeniem domowym

Napisane przez firmę

Buy Me Once researches and sells long-lasting products.


Dane kontaktowe

3,6

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

159 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 61% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,6

Wszystkie recenzje

(159)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 39

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

I didn't get my order

I didn't get my order, as far as you didn't tell me I had

3 czerwca 2023
Logo Buy Me Once UK

Odpowiedź od Buy Me Once UK

Thank you for your review. We apologize for any inconvenience caused by the delay in receiving your order. We have contacted you to provide tracking details and investigate the issue further. Please reach out to us at contact@buymeonce.com for any delivery concerns so we can promptly assist you.

Oceniono na 1 z 5

Rust after first use

I ordered a solidteknics pan. I followed all the seasoning and care instructions to the tee and after the first use it rusted on the bottom significantly. I accept that rust can occur but I didn’t expect for it to occur that early. I contacted both buy me once and solidteknics directly and they both responded the same way. Rust is normal and this can be expected implying that I didn’t dry the pan properly. Even if I did allow it to dry on the rack, I wouldn’t expect a pan to rust so significantly after the first use. I am all into care of my pans (I actually really loved the self seasoning process) but if they are soo high maintenance with the consequence of large amounts of rust on the first use, I feel they should do a much better job of warning people. But then again, if they did, maybe less people would buy them

20 kwietnia 2023
Logo Buy Me Once UK

Odpowiedź od Buy Me Once UK

Hi, thank you for your feedback. I am sorry if you're not impressed with the pan. The Solidteknics pans are pure wrought iron with no synthetic coating, so in the wrong condition and when the iron is exposed to water, it's the nature of iron to rust (especially if your seasoning is young).

As mentioned in my email, removing rust is an easy fix, and it's unlikely you'll get a lot of rust if your pan stays dry. Covering the pan with a thin layer of oil is not mandatory but can also help prevent rust while in storage.

These pans are built for performance. For example, throughout their lifetime, your pan will accumulate many scratches, scuffs, and scrapes from spatulas, knives, etc. Similar to rust, these are merely surface marks and do not indicate any damage to synthetic, toxic, or short-lived coatings that would require pan replacement.

I understand that starting out with an iron pan can have its challenges. We've created a care guide available on our product page that offers instructions on preventing or managing potential rust issues. Please don't hesitate to reach out if you need any guidance in the process as we're always here to help.

Oceniono na 5 z 5

What a wok!

I’m a repeat customer at ‘buy me once’ - every penny I’ve spent has been a good investment. My latest purchase; a single-piece wok is superb. Wonderfully manufactured with a great shape and pre-seasoned for immediate use. I’m delighted with my decision to return to this site. The buyers are great and I regularly check what’s new.

16 kwietnia 2023
Logo Buy Me Once UK

Odpowiedź od Buy Me Once UK

Thank you for your kind review and for your continued support. We're happy to hear you're loving your new quenched wok and your experience with us! We hope to see you again!

Oceniono na 5 z 5

Love my little dustpan and brush

Love my little dustpan and brush , it’s cute, its practical, it’s solid and really good value .

4 kwietnia 2023
Logo Buy Me Once UK

Odpowiedź od Buy Me Once UK

Thank you for reviewing us! We're delighted to hear that you love the dust pan and brush as much as we do, see you soon on Buy Me Once!

Oceniono na 4 z 5

The chefs pan is lovely

The chefs pan is lovely. Looks good, well made and a real pleasure to cook with.
Deducted a star as the parcel was wrapped in black plastic. Why!

5 kwietnia 2023
Logo Buy Me Once UK

Odpowiedź od Buy Me Once UK

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're thrilled to hear that you're loving your new pan. We value your feedback on our packaging and are committed to finding more sustainable alternatives. We appreciate you bringing this to our attention, and we'll make sure to share your feedback with our brand partner and product team.

Oceniono na 5 z 5

Fabulous!

Great to find a website that has put the effort into finding quality products that last. The clothes pegs are great

3 kwietnia 2023
Logo Buy Me Once UK

Odpowiedź od Buy Me Once UK

Thank you for your support and for taking the time to review us. We're pleased you are liking the clothes pegs! :) We hope to see you soon!

Oceniono na 2 z 5

Receipt of order was timely

Receipt of order was timely. Condition of item was unsatisfactory. It had scratches and dents in it.

3 kwietnia 2023
Logo Buy Me Once UK

Odpowiedź od Buy Me Once UK

Hi Justin, thank you for taking the time to leave us a review. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused, we understand how frustrating and disappointing it can be to receive a product in less than perfect condition.

We have already reached out to you in response to your message yesterday and we have requested some photos of the damaged item. Once we receive these photos, we will take immediate action to send you a replacement as soon as possible.

Please do not hesitate to reach out to us if you have any further concerns or questions.

Oceniono na 1 z 5

Incorrect Prices on sale items .......

I stumbled across this website looking for a pan. It was on sale , so I thought " great" . Then noticed that there was an option to pay £30 more for the better seasoned pan . I clicked the button and the price shot up to an incorrect price . I contacted customer services , who said the extra seasoned pan was not in sale - so WHY HAVE THE OPTION TO PAY £30 MORE FOR THE EXTRA SEASONING IF IT IS NOT AVAILABLE ON THE PAN ON SALE . So the website prices were incorrect, and customer services were not interested.

I have the pan which was on sale and will have to build up the seasoning - which on induction is quite difficult.

PLUS

I would not recommend buying this iron pan if you only have an induction hob .

26 października 2022
Opinia niezależna
Logo Buy Me Once UK

Odpowiedź od Buy Me Once UK

Hi,

Thank you for your feedback. All the sale items were added to the same ''sale'' collection and unfortunately, our quenched pan was not part of it. We are truly sorry if the sale messaging was confusing, your feedback has been heard and we will make sure to make it clear in the future.

I hope I can reassure you that the pan is fine for induction/seasoning with induction, there are a few things to be aware of: iron pans are extremely conductive, and even more so when using an induction stovetop - you can achieve high, almost instantaneous heat. It is very important to start warming up your pan at a low temperature for a few minutes, this will allow the pan to heat gradually and thoroughly and will help cooking to be even and efficient. It is also recommended to never use anything higher than a medium heat setting when cooking with an iron.

Please do not hesitate to reach out to us if you need any help seasoning your pan!

Oceniono na 3 z 5

Solidteknics Frying Pan - no heat distribution!

EDIT: I'm updating the review to say that the customer service team got in touch after this review and were able to resolve the issue by offering a refund in the end. I appreciate them making it right, but unfortunate that I had to leave a bad review for anyone to take my complaint seriously.

Original reivew: I purchased a Solidteknics 35cm frying pan in September 2021. I contacted the company 2 weeks later, citing concerns that it did not distribute heat evenly (or at all) when on the hob. I sent videos and photos showing how the middle of an omelette was burned to a crisp, while the outside was completely uncooked.

The response? It's not possible for this pan to have hotspots, and we just want to say you've seasoned it to perfection! Try heating the pan on a lower heat for longer.

How frustrating. I didn't say I had issues with the seasoning, I said that I'm unable to cook anything on it that requires me to use the entire pan because most of it doesn't get hot! I tried what they suggested, but it still didn't work.

After a few back and forth emails with them going back to the manufacturer with my concerns and being fobbed off I just gave up. I use the pan once in a while now and only when I need to cook something directly in the middle and can then shift it to the edge to keep warm. A waste of space in my kitchen.

So in conclusion, steer clear of this pan.

NB: I have a 30cm Le Creuset stainless steel pan and it heats up beautifully and evenly. I wish I had just stuck with Le Creuset, but was unfortunately taken in by the flashy marketing.

11 marca 2022
Opinia niezależna
Logo Buy Me Once UK

Odpowiedź od Buy Me Once UK

Hi,

Thank you for your message, I am truly sorry that you are still experiencing issues with your pan and that you didn't feel listened to. Cast iron pans are known to be challenging when cooking on an induction cooktop and can often get uneven heating distribution, this is due to the nature of cast iron (slow to heat up) and the almost instantaneous heat you get from induction. However, this usually can get solved by pre-heating the pan longer and, most importantly, making sure that the pan matches the size of the burner,

I've emailed you last week to follow up, we will do everything to make it right and try to regain your trust once again. Please contact me if you haven't received my email: contact@buymeonce.com.

Oceniono na 3 z 5

REMEDIED AND SORTED

Edit:
So it turns out the contact form which I was trying to reach them on wasn't working. They apologised profusely and remedied the issue very speedliy all things considered.
I am giving 3 stars as I do think there should be a contact email or a phone number present on the site so that I can actually get in contact with them - circumventing this issue from arising.
Would use the website again after all.

"original review 1 star. Titled Non existent customer service and no way to return items - avoid unless you like losing money. "

I ordered a pair of Lightweight Black Chino's, they took 2 weeks to arrive which they warned me about. No bother. During that time I emailed them get clarification on how the repair process works should I need to use that service - No reply.

I contacted the company on the day the package arrived to return them (it said to wait 48 hours) - No Reply.

I contacted them 2 days later to return them - No Reply

I contacted them 4 days after that to return them - No reply.

At this point the 14 day returns window is looking like a distant dream, how convenient.

I have just contacted them again today, but it appears the only platform they are active on is defending themselves on trust pilot, so here I am - waiting for a reply.

SO disappointed as I loved the premise, but unless something incredible happens I highly doubt I will use this company again.

10 lutego 2022
Opinia niezależna
Logo Buy Me Once UK

Odpowiedź od Buy Me Once UK

Hi Louis, thank you for your message, I am so sorry you had a negative experience with us. We have been experiencing a technical issue with the contact form on our website and your emails did not reach us. We are, of course, happy to assist you with the return of your chino, we have contacted you yesterday to organize it. We take customer returns very seriously and I can assure you that this will not happen again! We hope to resolve your issue promptly, you will always be able to reach out to contact@buymeonce.com.

Oceniono na 5 z 5

Great service

Great items. Great communication.

1 lutego 2022
Opinia niezależna
Logo Buy Me Once UK

Odpowiedź od Buy Me Once UK

Thank you so much for reviewing us! We are very happy that you enjoyed shopping with us, we hope to see you soon!

Oceniono na 5 z 5

Fantastic quality great service

30 stycznia 2022
Opinia niezależna
Logo Buy Me Once UK

Odpowiedź od Buy Me Once UK

Thank you for taking the time to review BuyMeOnce and our service, we are very happy that you had a good experience with us! We hope to see you again soon!

Oceniono na 1 z 5

It’s a Scam!!

This is beginning to look like a scam been exchanging emails with Heather and it’s now 2 weeks since I ordered pans. Her last email was my order would be delivered today Friday by DHL express but was not sent tracking details, so stayed home all day nothing came. The lies from this company is shocking and quiet painful to endure. BE WARNED! I pray I haven’t lost money.

19 listopada 2021
Opinia niezależna
Logo Buy Me Once UK

Odpowiedź od Buy Me Once UK

Hi Zee, thank you for taking the time to review Buy Me Once and we are very sorry you are unhappy with the service you have received. I can see from our records that you contacted our Customer Service team on the 15th of November 2021and there was a slight delay in communication as we were extremely busy and we apologise for that. My colleague, Heather responded on Wednesday the 17th of November 2021 and we requested the tracking information from our supplier. I responded to both your complaint and your Feefo review but I will be happy to assist you further. From my records, I can see that the order has been received and it was delayed due to VAT information. I can reassure you that this will not happen again. If you have any further concerns about your order, please let us know via contact@buymeonce.com.

Oceniono na 1 z 5

Mis-selling plastic items as wood and castiron

I bought a set of wood and castiron salt and pepper grinders. The outsides are wood and castiron but the all-important grinding mechanisms are clearly made from plastic. Seriously, why bother? I was happy to pay for quality but these clearly aren't (at least the insides aren't).

It also proved to be very difficult to get my money back and return the item. It was only resolved when I threatened legal action. Again, why behave this way?

19 listopada 2021
Opinia niezależna
Logo Buy Me Once UK

Odpowiedź od Buy Me Once UK

Hi Danny, thank you for taking the time to review Buy Me Once and we are sorry you are not happy with the quality of the Skeppshult Cast Iron & Beech Salt Grinder as well as the Skeppshult Cast Iron & Beech Pepper Grinder. I can see that you contacted our Customer Service team on the 9th of November 2021 and we began the return process. We also offered you a discount code to compensate for any disappointment caused. My colleague arranged for a return label and we offered advise on where to drop off the return. In most circumstances, we cannot accept a return if the item is in used condition. We consulted with the Product team and we came to a resolution. If you have any further concerns please reach out to contact@buymeonce.com.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej