Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

1,9

Słaba

Wynik TrustScore: 2 na 5

13 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

1,9

Wszystkie recenzje

(13)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 8

Napisz recenzję

Dokonujemy weryfikacji wystawionych opinii

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Purchased the tool in spring of 2026

Purchased the tool in spring of 2026, worked fine for approx 2-3 months, then the fully charged battery would die after several minutes of use. Recharged the battery and it would die out after only a few minutes. The advice received from hydro was buy a new battery; my advice is don't buy this product.

8 października 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

The product works fine most of the time…

The product works fine most of the time until the trigger sticks then the only way to shut it off is to disconnect the battery. A total pain in the A…SS ! If this happens which in my case after 60 days you’re out of luck they won’t take back a return and replace. Bottom line don’t bother with this not worth the headache .

21 września 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I purchased a hydro5x pressure washer …

I purchased a hydro5x pressure washer that was found to be defective on my first use. Unfortunately it was long after the 90 warranty date. I called the company to complain and asked if I could purchase a new pressure gun. They don't even have a parts department, and there are no replacement parts available anywhere!! Here I sit with a box of great parts that I can not use without the pressure gun. It was the worst $100.00 I ever spent, and ONTEL could care less. I hope they go bankrupt!!!

13 czerwca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Hydrox5 is a Deceptive Product!

The foam cannon on the hyrdox5 is a piece of junk as its lid connection lasted for one use and their so called bucket filter doesn't work! I contacted customer service and they did nothing! Beware this product and the people behind it! The product does not work as advertised!
Brian Turpin

5 marca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Hydrox5 is a total POS

Hydrox5 is a total POS. Nowhere on site says 90 day warranty. Mine lasted 4 months and totally quit - not battery as it chrges and shows green so pretty sure it is unit. Called CS and they do "not" sell parts. DO NOT WASTE $$

1 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

OMG Getting Help is a Chore

OMG! This company is ridiculous! I bought the Turbo Jet Hydro X5 Cordless Pressure Washer online. I just opened it and had questions after reading the entire manual. So I went to the website for further questions, I sent an email asking how long does the battery last and what is the difference between the plastic wand and the medal wand? The instructions do not address either question. I get an email back saying they are not address questions for this product then she gives me the same email address to go to, WHAT? So a chat box opens up that responds like some AI bullsh_t and wanted to charge me $5 to speak to a real person. So I went online and looked for a phone number and got 888-320-1155. A very nice man tried to help me but could find no information on battery life and did explain the difference in the wands. Not impressed with this company, as soon as my battery is fully charged I will try to use it, hopefully it works or I guess I am SOL!

14 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Do Not ORDER this product online.

Any company like HydroX5 that won't show a review of your order and costs before getting payment info during the ordering process is a SCAM!!!! There is no review or final offer before the company states your order has been places. Then for 3 days I wrote emails to customer support to cancel the order that was advertised as $99 on TV but was charged over $283 . Support claimed couldn't find order, told to wait 24 to 48 hours to cancel, then no one would call me or reply to questions I had or verify order was cancelled. Then received the product 2 business days later. I have requested HydroX5 send me a prepaid return label for shipping, etc. but noone answers my customer support emails. Someone should be held accountable for this sham ordering process. Beware buyers. Close your browser immediately for any company that doesn't give you a chance to review your order.

17 października 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

july 23 2025 placed an order for the…

july 23 2025 placed an order for the hydrox5 told it would ship in 2 to 3 weeks. called a number of times was told it was on back order and it would be shipped soon. here it is september 9 still waiting. do not buy one unless you want to wait a year.

9 września 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Dear HydroX5,

Dear HydroX5,

Not even 24 hrs. after guaranteeing that order #: ****2352 had been canceled, you violated our written agreement & withdrew that $286.15! I've discussed this & my other order with my bank. We expect reimbursement to my account within 48 hrs. See below:

--------------- Original Message ---------------

Dear Hydro X5 Customer,
Thank you for contacting Hydro X5 Customer Care.
As you requested, your duplicate order number ****2352 has been canceled.
No charges have been made to your credit card.
Your other order has been shipped, you can track your order here: **********91 fedex.com

Best regards,
***** X5 Customer Care Team
Phone Number: 1-888-320-1155
Hours of Operation Monday - Friday - 9:00 am - 6:00 pm EST

Then, my other order #: ****2357 was also withdrawn for $205.16, once again not to our agreement (highlighted below). We expect adjustment to my account for the $205.16, at the very least for reimbursement $153.09, leaving $52.07 for discussed unit. We expect this adjustment to be made in a timely manner. See below:

--------------- Original Message ---------------

Thank you for contacting ***** X5 Customer Care.
Your order has already shipped so we are unable to cancel your order at this time.
If you would like to keep the Hydro X5 instead, we can give you a discount of 75%, it will be applied to your original form of payment.
Thank you for your business.

Best Regards,
***** X5 Customer Care Team
Phone Number: (888) 320-1155
Hours of Operation: Monday - Friday: 9:00am - 6:00pm EST]
Sent: 8/24/2025, 9:57 PM
To: *******rephelpdesk.com
Subject: Order ****2357

Thank you for your prompt attention.

26 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

This site evidently does not exist

This evidently does not exist. My husband saw this product on TV and I was unable to find anything else like it so I ordered it from this site. I did not receive an order confirmation or was my credit card charged. My current fear is that I’ve been scammed. Sadly my hubby was so happy I ordered the product with an extra battery.

12 czerwca 2025
Opinia niezależna

Czy to Twoja firma?

Zatwierdź swój profil, aby uzyskać dostęp do darmowych narzędzi biznesowych Trustpilot i lepiej poznawać swoich klientów.

Załóż darmowe konto

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej