Bondefangeri af værste skuffe. Jeg havde købt et Historie abonnement til min far på 12 numre, da han havde modtaget disse,blev de ved med at sende flere blade, selvom jeg havde ringet og talt med d... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Bondefangeri af værste skuffe. Jeg havde købt et Historie abonnement til min far på 12 numre, da han havde modtaget disse,blev de ved med at sende flere blade, selvom jeg havde ringet og talt med d... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Bestilte liv fysisk og digitalt.Modtog 2 blade og så kom der ikke flere.Kontaktet dem og fik så nogle blade men gamle numre.Igen kontakt og bad medarbejderen stoppe mine abonnementer.Var så ikke... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Håller med många tidigare inlägg. Företaget har satt i system att omvandla tidsbegränsade abonnemang till fortlöpande utan avtal. Jag sa upp mitt provabonnemang med total säkerhet men hade inte sparat... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Luras med att ge 3 månaders prov för att sen automatiskt låsa kunder på 1 år och fakturera 369kr. Ett företag som borde skämmas för att fortfarande hålla på så 2026. Att vara så desperat borde va... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Bonnier Publications A/S er en af Nordens førende medievirksomheder. Koncernen står bag nogle af Nordens mest kendte mediebrands, fx Illustreret Videnskab, Historie og Bo Bedre.
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji
Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Har været glad modtager de sidste ca 15 år. Ringer så idag da jeg kan se at jeg har et skyldige beløb på 400 kr - efter medarbejderen så har rettet til skylder jeg 650 kr.. Hvad sker der lige for dårlig kundeservice!!!
Jeg har opsagt ved at ringe til dem indenfor tidsfristen - men de har så valgt at opsige det lige efter jeg har modtaget det første blad.... Så de har trukket min opsigelse.. Men jeg har intet bevis på det! Fup og fidus.. det bliver nej tak herfra!!! Hold jer væk fra dem - man betaler langt over 100 kr pr blad (lige pludselig)

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Det fortjener egentlig ikkje noko stjerne
Blir ned ringt te alle døgnes tider nei takk. Bli kvit det er eit reint H.

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Verdens dårligste kundeservice
Jeg er chokeret - har afmeldt abb flere gange skriftligt.
Bonniers påstår de ikke har modtaget mine mail, trods de er sendt til den mailadresse de selv har opgivet mig pr telefon.
De fremsender fortsat regninger med rykkergebyr for blade jeg ikke har ønsket.
Kundeservicemedarbejder så arrogant og nedladende at jeg ikke begriber det kan lade sig gøre

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
At betale to gange for de sidste 4 blade, med trussel om rykkergebyr.
Har i 10 år abonneret på "Histoire", men valgte sige det op pga svigtende levering.
Efter at jeg har fået det sidste bled leveret, får jeg en regning på at jeg ikke har betalt de sidste 4 numre.
Altså ligesom at man betaler bagud i stedet for forud...
Abonnementsnummeret er 5007344905
Er lige blevet kontaktet angående denne anmeldelse, - jeg skal bare logge ind kundeservice-nu-kontaktformular
Men siden virker ikke - det bliver mere og mere uprofessionelt.

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Har aldrig varit med om något liknande! Blev uppringd av Illustrerad vetenskap/ bonnier som nu använder sig av barn/tonåringar som säljer tidningen och har "ett erbjudande" för att få ihop till klassresan. När man tackar nej så får man slängt i ansiktet "jaha då får väll inte jag åka på nån klassresa då" Hur lågt kommer illustrerad vetenskap sjunka egentligen??? Ska man använda barn/tonåringar för att ge dåligt samvete så fler känner sig tvingade att köper tidningen! Helt sjukt!
Godmorgen.
Jeg er meget sur på Bonnier Publications kundeservice eller mangel på samme.
Jeg er oppe og diskutere med Bonnier Publications kundeservice.
Jeg gik ind på deres side og afmelde Foto.
Skrev at jeg var blevet pensionist fra 1 juli og havde ikke råd til at holde bladet mere og opsagde abonnement.
Men da jeg havde brugt mit kundenummer på Foto kunne jeg ikke afmelde Komputer bladet.
Da der vil gå ca. op til 7 arbejdes til behandling af min opsigelse af Foto.
Da jeg endelig kan opsige Komputer blader sender de nr. 11/24.
Jeg opsiger Komputer, men de sender både 12, 13 og 14.
Forklar dem jeg ikke har råd til at betale fir de sidste 3 blade, da jeg kun har en pension.
Deforlager at det er 4 blade og 1 girokort.
Skriver at da jeg tegnede abonnement fik man 1 blad og 1 girokort og jeg har ikke givet skriftlig samtykke til binde mig for 4 blade og 1 girokort.
Det holder de på at jeg har accepteret, når jeg har betalt i flere år 4 blade og 1 girokort.
De sender 4 blade og 1 girokort og jeg har ikke andet valg.
Da jeg opsiger Komputer bladet har jeg ikke adgang til deres ekstra service yderelser på nettet, så vil jeg ikke betale for de sidste 3 blade.
Det næste er at man jan ikke sende dem retur også selvom du betaler selv.
De prøvede i Føtex som pakkepost.
Selv om jeg har være medlem i over 15 år vil de kun se penge for alle 4 blade og fortæller at man ikke kan sende dem retur.
På intet tidspunkt har de tilbudt evt at betale dem over flere gange.
Sikken en kunde service der er sgu ingen empati hos Bonnier Publications.

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
08.08.24
Sa opp abonnement for 2-3 år siden.. de ringer fremdeles om nye abonnement.
Oppdatering 15.08.24
Ringte nå igjen.. igjen gitt beskjed om å fjerne meg fra ringelister.

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Pass opp. De selger deg en pakke fordi du har vært kunde tidligere. Selv om eg spurte spesifikt om det fulgte med abonnement, om det var noe eg måtte følge med på, ev. si opp og fikk til svar at det var det ikke, ble det plutselig trukket penger fra kontoen. Ikke bare ett abonnement, men 2. Kr 59 i 3 måneder, for det ene og 419 for et annet. ALDRI GI DEM KORTINFOEN DIN, DE BARE FORSYNER SEG.

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Vildt dårlig kundeservice. Har 4 abonnementer hos Bonnier. Et af dem (en årbog) er der åbenbart ikke ændret adresse på. Bonnier påstår de har sendt bogen med indbetalingskort til den gamle adresse. Tillige med 2 rykkere til samme forkerte adresse. Da der er gået mere end 6 måneder bliver det ikke videresendt af Postnord. Derefter sender de sagen til inkasso, der lynhurtigt finden den korrekte adresse. Nu er regningen på næsten 1.000 kr. for en bog jeg aldrig har modtaget. Til trods for at 3 abonnementer har den korrekte adresse. Mit løsningsforslag er at sende mig bogen med f.eks. kortbetaling. Men de vil slet ikke tale med mig for at finde en løsning. BONNIER ER LIGEGLADE MED DERES KUNDER!!!!
xxxxxxxx mit abonnementsnummer.
Jeg har tilbage i marts på dette nr. fået et tilbud på en radio og 5 stk. HISTORIE blade. Efter at havde modtaget to første blade OPSIGER jeg abonnemennet på jeres hjemmeside og regner med at det kan jeg stole på.! Men efter de 5 stk. blade fortsætter i med at sende mig HISTORIE blade, og jeg OPSIGER så igen, hvor jeg får en besked om at jeg senest næste dag får en bekræftelse.! (Den har jeg aldrig fået) Jeg opdager så at i har trukket et stort beløb på min mob. pay. og jeg blokerer den. SÅ!!! hører jeg fra jer på mail og i skriver at mit abonnement fortsætter, og jeg nu vil få girokort fremover. Jeg ringer så til jer og forklarer problemet, og at jeg har OPSAGT for længe siden og nu igen, og at systemet ikke virker. Servicemedarbejderen siger så, at hun nu OPSIGER mig, men at hun kan få skæld ud for det??? Jeg beder hende om at sende en bekræftelse til mig, da det tilsyneladende er problemet for, at jeg kan dokumenterer, at jeg sagde op efter de første 2 stk. blade. MEN der sker ikke noget, hører stadig ikke fra jer. Jeg er meget VRED og har stadig ikke fået en bekræftelse på min OPSIGELSE. Jeg vil OPSIGES NU og have mine penge tilbage. Jeg opfatter disse metoder som svindel og vil gå videre med det, hvis i ikke reagerer NU.
Anni Kirk
Efterskrift: Dette har jeg skrevet på Bonniers kundeserviceside, men da jeg trykker på send knappen virker systemet ikke. SÅ NU ER DER INGEN TVIVL DETTE ER ET SVINDEL FIRMA!!!!!!!!
Lurar sina kunder!
Beställde några nummer av tidningenn iForm inkl en aktivitetsklocka. Får ett mail att klockan tagit slut och att jag får välja en annan premie hos moreshop.nu med en rabattkod för motsvarande belopp 299 kr. Där ser jag att aktivitetsklockan finns men till ett värde av 339. Trots mail och samtal till moreshop och Bonnier så uppmanas jag att skicka nytt mail och beställa en annan premie….JAG VILL INTE HA EN ANNAN!

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Riktigt oseriöst företag. Beställde prenumeration där det uttryckligen stod att den ej skulle fortsätta efter 4 nummer. Tror ni det blev så? När på omöjligt att hitta rätt serviceportal. Fick ringa 2 ggr i samma ärende. Lägg ner! Aldrig mer!

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Company with malevolent practices, swindling customers into unwanted agreements and orders. Keep away from their products and say no to their telemarketers.
Trots uppsägning av tidningen Världens Historia så är man tvungen att betala för ytterligare ett år. Man måste alltså betala för en vara man inte vill ha. Detta är definitivt inte kundvänligt.

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Sagt upp en prenumeration hos Bonnier som fortsätter ringa 1ggr i månaden i ett halvårs tid trotts att jag upprepade gånger avböjt samtal.
Mycket respektlöst

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Havde et prøveabonnement på iForm. Betalte med Mobilepay og afbestilte abonnement inden for tidsrammen. Har dokumentation på det hele. Det var hhv. december og januar 2024. Alligevel modtager jeg 19.06 2024 en rykker for at velkomstabonnementet ikke er betalt.
Til andre kunder: Hvis du går ind og opsiger dit abonnement, kan jeg anbefale dig at tage screen shots undervejs i processen og gemme i et word dokument til senere, så du har et bevis på din opsigelse. Jeg opsagde mit abonnement på både Bo bedre og Boligmagasinet i maj. Gik efterfølgende ind på Bonnier for at sikre mig jeg var afmeldt, da jeg ikke modtog en kvittering, hvilket undrede mig. Men da jeg ville logge ind igen med mit abonnementsnummer, det samme som jeg lige havde brugt for at gå ind på siden (hvilket virkede første gang jeg var gået ind), var det ikke muligt for mig. Jeg fik en melding i retning om, at systemet ikke genkendte mit abonnementsnummer (eller noget i den stil). Da systemet nægtede mig adgang, fik det mig til at tro, at nummeret ikke længere var aktivt og det virkede logisk, da jeg lige havde opsagt mit abonnement. Her slut juni har jeg modtaget et boligmagasin for juli, samt besked om at jeg vil modtage endnu 1 blad og skal betale udestående. Jeg skriver til kundeservice og forklarer at jeg er uforstående, da jeg har opsagt mit abonnement. Jeg bliver bedt om at bevise opsigelsen med kopi af en kvittering, hvilket jeg ikke kan, da jeg ikke har modtaget en kvittering. Mit råd til andre kunder er, at man skal sikre sig, at man modtager en kvittering på opsigelsen. Reagér hvis du ikke modtager en kvittering og skriv/ring til dem. Saml dokumentation på, at du har rykket for kvittering på opsigelsen. Der er ingen imødekommenhed overfor at der kan have været fejl i deres it-system.
Nu har jeg modtaget bekræftelse på, at jeg har opsagt begge magasiner. Det er jeg glad for. Jeg vil være betænkelig ved at abonnere igen, når det har vist sig at være besværligt at opsige abonnementet.
Kan kun tilslutte mig de dårlige anmeldelser👎 Føler mig totalt bondefanget af deres abonnement til Bo bedre. Betalte med MobilePay for et tilbud på 3 blade og en taske, men fik ingen bekræftigelse herpå. Bestilte så igen, da jeg ikke troede, at det var gået igennem. Nogle dage senere var der så opkrævet for to abbonementer. Jeg ringede til kundeservice, men fik at vide, at gaverne var afsendt. Damen i kundeservice sagde, at jeg bare skulle nægte at tage imod den ene taske, så ville den blive sendt retur. Da PostNord leverede taskerne, sagde min mand til buddet, at den ene pakke skulle retur, som jeg havde fået besked på. Jeg har nu i alt henvendt mig 3 gange til kundeservice, som nu siger, at de ikke har modtaget den taske, som vi ikke tog imod, som jeg havde fået besked på. Der ligger sagen så nu. Når man ringer, lover de at finde ud af noget, og de siger, at de vil ringe tilbage, men der sker ingenting. Den sidste dame jeg snakkede med kunne slet ikke forstå, at jeg havde fået rådet om at nægte at tage imod den ene taske, for så havde jeg jo ingen dokumentation for, at tasken blev sendt retur, og buddet kunne i princippet beholde pakken. Denne dame lovede også, at der nok skulle komme en løsning på det. Men der sker ingenting😡
Etter å hatt et prøveabonnement på Historie, som ble sagt opp etter å ha mottatt første blad medio feb, får jeg tilsendt et blad med faktura på kr 399,80. Jeg går inn å sjekker mitt abonnement og ser at dette IGJEN står aktivt. Ringer dem og får beskjed at de ikke kan gjøre noe med fakturaen. Dette er jo bevist svindel.
Jeg har nå sendt dem en mail hvor jeg bestrider faktura og deres handlingsmåte.
Nå svarer attpåtil samme person under her "kontakt oss så hjelper vi deg på beste måte". Noe jeg gjorde.
Bare svada og tull - ingen hjelp. Bare lureri og svindel igjen. Svaret er vel får bare for å fremstå som imøtekommende for offentligheten.
Saken er sendt Forbrukertilsynet med håp om å få slutt på denne type handlinger, som jeg absolutt ikke er alene om å oppleve.
Etter dette fikk jeg beskjed fra Forbrukertilsynet om at de hadde tilbakeført beløpet.

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Usedvanlig vanskelig å avslutte abonnementet.
De har lagret

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.