Bondefangeri af værste skuffe. Jeg havde købt et Historie abonnement til min far på 12 numre, da han havde modtaget disse,blev de ved med at sende flere blade, selvom jeg havde ringet og talt med d... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Bondefangeri af værste skuffe. Jeg havde købt et Historie abonnement til min far på 12 numre, da han havde modtaget disse,blev de ved med at sende flere blade, selvom jeg havde ringet og talt med d... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Bestilte liv fysisk og digitalt.Modtog 2 blade og så kom der ikke flere.Kontaktet dem og fik så nogle blade men gamle numre.Igen kontakt og bad medarbejderen stoppe mine abonnementer.Var så ikke... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Håller med många tidigare inlägg. Företaget har satt i system att omvandla tidsbegränsade abonnemang till fortlöpande utan avtal. Jag sa upp mitt provabonnemang med total säkerhet men hade inte sparat... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Luras med att ge 3 månaders prov för att sen automatiskt låsa kunder på 1 år och fakturera 369kr. Ett företag som borde skämmas för att fortfarande hålla på så 2026. Att vara så desperat borde va... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Bonnier Publications A/S er en af Nordens førende medievirksomheder. Koncernen står bag nogle af Nordens mest kendte mediebrands, fx Illustreret Videnskab, Historie og Bo Bedre.
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji
Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Blev ringet op af sælger af abonnement ville ikke købe sælger ville sende tilbuddet pr sms. Jeg fik sms hvor jeg skulle bekræfte mit køb , det ville jeg da ikke. Nu får jeg blade og man mener at jeg har købt et abonnement fordi sælgeren fik fat i mig. Ha ha har ikke engang et abonnementsnr,de er helt gale jeg sender sørme en sofa til kundeservice og siger at den har de købt de tog jo telefonen da jeg ringede. Smæk tlf på hvis der ringer en sælger til jer fra bonniers ellers risikerer i at have købt noget.

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Man kan ikke komme ud af deres abonnementer - de opkræver selvom man har opsagt bladet og kundeservice eksisterer ikke. Ligeledes bliver bladene ikke leveret og man må skrive og ringe for at få dem leveret. Køb ikke bladene... du bliver skuffet.

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Til dere som vurderer et abonnement. Jeg kjøpte 5 måneder med illustrert vitenskap for 3 år siden. De ringer meg forsatt. Jeg har gitt beskjed gjentatte ganger om at jeg ikke ønsker noe. Jeg har blokkert flere dusin med numre. De bare fortsetter og fortsetter. I desember ringte de meg 16 ganger.
Men hvis du hater noen så gi de et abonnement til jul og legg inn mobilnummeret deres så vil det være gaven som gir og gir.

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Dem ringte fra Bonnier her i september 2024 pg jeg vippset 250kr for 3 magasiner og abonomnet . Rein svindel. Aldri stol på noen som ringer fra Bonnier.

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Utruleg dårleg kundebehandling, nekter å godta oppsigelse den dagen abonnementsperioden går ut/ ny periode startar (3 veker før neste tidsskrift i ny abonnementsperiode). Bonnier held fast ved at dei 3 veker etter oppsigelse likevel vil ta betaling for nye 10 tidsskrift.

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Bonnier Publication A/S ejer udgiver af Idenyt
Idiotisk af mig, deltog i en julekonkurrence hos Idenyt. Det viste sig at Bonnier samarbejdede med Modstrøm og grøn elforsyning, der begge er politianmeldt for uden tilladelse at kontakte potentielle kunder og vildledende markedsføring. Dem har jeg fået opkald fra i den forbindelse og må sige at deres måde at prøve at sælge deres produktet var meget aggresivt. Det er ærgeligt at Bonniere vælger sådanne samarbejdspartnere, man mister tilliden.

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
UPPDATERING
Skrev till det copy/paste svaret jag fick som säger att dom vill hjälpa mig men som förväntat så håller dom fast på sitt galna beslut..... Tråkigt att se att så många har samma upplevelse som jag när det gäller automatisk förlängning av prenumerationer och att Bonniers inte gör något åt saken. Jag fick 399kr och några ören draget från mitt konto i går. Jag ringde upp direkt och försökte få återbetalning men icke! Skrev till den mejlen jag fick och fick ett copy/paste svar. Detta är synd för jag gillade att prenumerera ibland när det var något som intresserade mig men nu kommer jag att hålla mig långt bort från allt som har med Bonnier att göra. Det är så enkelt att fixa detta problem, skicka ett mejl som ber kunden att bekräfta om de vill fortsätta eller inte. Om mitt företag hade 1,1 stjärna på trustpilot så hade jag i vart fall kollat över varför och gjort något åt saken. Det är så tydligt att nuvarande modell inte fungerar. Men jag antar att mina 400kr är mer viktiga för dom. Ser fram emot mitt copy/paste svar från Bonniers här också :)

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Jag instämmer md alla andra. Bonnier Publication har en affärsmodell som går på att lura folk. Tyvärr.
Jag blev uppringd och blev erbjuden att prenumerera till Hållbar Aktuellt magasin. Titeln på magasinet låt bra och passande med vad jag jobbar med. Erbjudandet var till väldigt förmånligt pris.
Dock håll inte magasinet måttet och innan jag hann säga up prenumerationen får jag en faktura på 5295 kr för förnyelse av ny prenumeration. Det blir cirka 882 kr per tidning! Bonnier skickar fakturan precis så man får den dagen efter den sista uppsägningsdag.
Enligt lagen om distansavtal har jag fortfarande tid att "ångra" min prenumeration. Alltså en prenumeration som jag har aldrig aktivt valt att förnya.
Det återstår att se om deras "kundservice" tar upp mitt ärende och följer lagen och avsluta min prenumeration och stryker i fakturan.

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
De bliver ved med at sende blade selvom man har opsagt!! Også kræver de stadig betaling.
Jeg tilmeldte mig bladet Digital Foto via en kampagne med et par blade plus en kikkert. Opsagde det kort efter i sommers, alligevel sender de stadig blade!!!!
Og kikkerten kom heller aldrig!!!

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Bonniers säljer ett erbjudande som framstår som en tillfällig prenumeration men som sedan övergår i en förlängning av den samma. När jag kontaktade dem och sa att jag inte hade förlängt prenumerationen fick jag till svar att jag i så fall ska anmäla detta till polisen. Min fråga tillbaka var - ska jag anmäla Bonniers för ohederliga affärsmetodermenar ni? På den fick jag inget svar.
Det var i alla fall sista gången jag nappar på deras falska "erbjudande".

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Jeg tvivler på at de operere inden for lovens rammer

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Varning för detta företag som använder sig av fula metoder. De har förlängt prenumerationen utan mitt samtycke och ignorerar meddelanden om uppsägning. De fortsätter att skicka ut fakturor och när jag påpekat detta till deras kundtjänst så kommer inget svar.

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Bondefangeri, lad vær med at tegne abonnement også hvis det er nok så billigt, det er fuldstændig umuligt at komme ud af igen, de blir ved med at sende blade og nye regninger på trods af at jeg for længe siden har opsagt mit abonnement, er så træt af dem at jeg overvejer bare at lade de nye regninger ryge til incasso.

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Ble plutselig trekt for et abonnement jeg ikke husker å ha sagt ja til. Når jeg ringer kundeservice så sier de at det ikke er noe de kan gjøre videre med det ettersom de ikke finner noe på «meg» i deres system. Veldig dårlig gjort å tildele et abonnement uten å ha fått samtykke og uten varsel på trekk fra kontoen på Mail. Styr unna!

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Kan bare få legge meg til i en lang rekke av dårlige anmeldelser av dette firmaet som så åpenlyst bedriver svindel! 07.06.24 sa jeg opp et abonnement på Illustrert vitenskap på vegne av min far. Fikk da som svar at det var synd og at det var 399,80 igjen å betale på abonnementet som ville fortsette å løpe frem til desember. På dette svarte jeg at det jo bare var tull, ettersom det ikke var noen bindingstid så kunne de jo ikke bare la abonnementet fortsette å løpe et halvt år til. Fikk da en ny melding hvor de takket for min epost og skulle komme med nytt svar innen 7 dager. Siden det har jeg ikke hørt noe som helst, før de nå i august sender et nytt krav, denne gangen moderert til at abonnementet skulle vare ut oktober. Jeg svarer nok en gang at slik kan de jo ikke holde på, og får nok en gang en "hyggelig" epost om at de vil svare ila 7 dager. Det neste jeg hører fra de er at de nå har sendt hele oppgjøret til et inkassobyrå.
Vel, det er jo ingen tvil om ar dette bare er et jævla råttent firma som utelukkende bedriver svindel! Nå gidder imidlertid ikke jeg lage noen stor sak for å spare min far for en regning som nå plutselig har skrumpet til kr 377,43, og spør ikke meg hvordan det skjedde, men uansett er det åpenbart ikke verdt å lage noen sak for et så lite beløp, så nå kommer jeg til å betale. Men jeg håper virkelig at noen vil lese denne meldingen og forstå at de i hvert fall aldri skal tegne noe nytt abonnement hos Bonnier, jeg kommer i hvert fall aldri til å ville ha noe mer med de å gjøre...

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Jag fann tidningen världens historia, efter en provperiod för tre nummer kom det en räkning på 4 nummer, vid samtal med deras kundtjänst gick inte att ändra och försök att komma i kontakt med ansvarig för kundtjänst gick det inte . Väldigt bra kundservice.
Varför inte:
Information att provperiod är slut i sista numret prov tid av tidningen.
Efter Bonniers svar:
Hade er kundtjänst kunnat agera så man väl kände sig bra bemött så hade jag kunnat engagera mig mera. Er kundtjänst visar bara att inte är intresserad av premmunanter. Synd för innehåll av tidning är bra.

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Jag nappade på ett erbjudande om "Det praktiska USB-minnet skannar datorn efter virus och skadlig kod" + 2 nummer av PC-Tidningen, för 140 kr.
USB-minnet fungerar inte vid ankomst till mig, provade på 4 datorer.
Kontaktade kundtjänst för att få byta minnet.
Fick till svar att "Det tänker vi inte göra, det är inte vårt ansvar".
Här så hänvisar man alltid till att kontakta kundtjänst, så ska man hjälpa till på bästa sätt.
Det var just det jag gjorde och fick då svaret "Det tänker vi inte göra, det är inte vårt ansvar".

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Man köper 5 nr prenumeration sedan förlänger dom det utan att skicka en förfrågan eller faktura så plötsligt har man en obetald skuld på 400kr !
Varning ⚠️

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Bestilte et elbilblad som udkommer en gang årligt. Da jeg ikke havde modtaget noget blad i løbet af 14 dage, ringede jeg og fik at vide at der ville gå 2 MÅNEDER inden de sendte bladet til mig. Jeg afbestilte straks da jeg kunne se at de havde trukket min betaling med det samme jeg bestilte. Jeg meldte mig samtidig ud og har her efter 10 dages ventetid intet hørt fra dem endnu. De skriver selvfølgelig heller ikke noget om den sindssygt lange leveringstid når man vil bestille varen sjovt nok.
Altså bare en advarsel til andre om den måske længste sagsbehandling i Nordeuropa. Er det ikke et svensk firma der snart mister pusten
? Bare ikke godt nok Bonnier.

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Fått påminnelser om en prenumeration som jag inte ens har. Kontaktat er kundtjänst vid två tillfällen och inte fått ett enda svar. Ni skall ha 7 dagars SLA tid. Det är en månad sedan. Det är uselt. Försöker då logga in med det påstådda prenumerationsnumret ni skriver i påminnelsen men då finns det ju ingen prenumeration och ändå har ni skickat påminnelse. Inte klokt!

Odpowiedź od Bonnier Publications A/S
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.