Undvik
Instämmer med föregående recensioner och handhavandet är detsamma. Ordern markeras snabbt på Postnord som väntar på paketet, men det händer inget mer. Fakturan skickas också ut snabbt, trots att leverans inte har skett. Uppenbart att de inte har något lager vilket är tråkigt för sortimentet och priser är ändå bra.
Det enda som gick snabbt var att avbryta köpet.





