883 POLICE Recenzje 

105
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Simply the best - Amalfi Black T-Shirt - L I rarely do reviews - can't be bothered mostly as clothes are just clothes...BUT sometimes you find something that deserves a mention. 883 Police are tha... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

I bought cargo trousers from 883 Police Shop and returned them in November. Since then, I have received no refund and no response to my emails. It has been months with complete silence from customer s... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

POOR CUSTOMER SERVICE- DON'T BUY I bought Burgundy Jacket from Traford center Police store, I been to traford center for return jacket because faulty item and found out store permanently close... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Every now and then you come across a little gem and 883 Police is one of them. I’ve just recently started shopping with them and boy I’m well impressed. From their great selection clothes, styles,... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Zakupy i moda

Napisane przez firmę

The 883 Police brand was born in Italy in 1995. Synonymous with style and quality Italy is globally known for its great textile traditions and is universally recognized as an icon of excellence in denim manufacturing.


Dane kontaktowe

3,5

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

105 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 50% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,5

Wszystkie recenzje

(105)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 6

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Simply the best

Simply the best - Amalfi Black T-Shirt - L
I rarely do reviews - can't be bothered mostly as clothes are just clothes...BUT sometimes you find something that deserves a mention. 883 Police are that brand I choose to make an exception for.
Their quality is genuinely A1+ - fantastic heavy weight t-shirt that fits perfectly and the quality of design and fit is up there with any other brand you care to name. Frankly other 'so called top brands' I have bought from before and at far costlier prices could do well to check themselves against this brand they are honestly that good.
Never change 883 - I urge you to stay committed to maintaining this level of top quality, design and fit of product...brilliant brand. I wont go anywhere else now...well apart from Levis being a old geezer.
What a find

19 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

This company is thief I ordered cargo…

This company is thief I ordered cargo shorts and when come the size to big I returned i was paid £26.50 but I have got email my refund is £19.40 so guys be careful this scam company

20 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo 883 POLICE

Odpowiedź od 883 POLICE

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re sorry to hear that you’re unhappy with the refund amount. We have contacted you directly by email to explain this in detail, but we’d also like to clarify here for transparency.

Your order total was £26.50. The refund of £19.40 represents the item cost only, with delivery-related charges deducted in line with our published returns policy, which is clearly stated on our website at the time of purchase.

To clarify:

£3.99 was the original dispatch cost, which is non-refundable.

£3.00 was the return postage fee incurred via the Royal Mail online returns portal.

These charges total £6.99, which accounts for the difference between the amount paid and the refund issued.

We understand this may be disappointing; however, the refund has been processed correctly and in accordance with our terms and conditions.

Kind regards,
883 Police

Oceniono na 1 z 5

No Refund and No Customer Service

I bought cargo trousers from 883 Police Shop and returned them in November. Since then, I have received no refund and no response to my emails. It has been months with complete silence from customer service. This feels like I’ve been ripped off. Based on my experience, I strongly advise others not to order from this shop — customer service simply does not exist, and returns/refunds cannot be trusted.

20 listopada 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

DO NOT BUY, IT’S A SCAM SITE

I got sent a completely different item to what I ordered and the company blamed it ON ME after asking me to return the item. Terrible customer service. There were of no help whatsoever and kept blaming me and playing tricks. AWFUL company with illegal business practices. I will be reporting them to the trading standards also, it looks like others have had bad experiences with this company. DO NOT BUY.

12 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo 883 POLICE

Odpowiedź od 883 POLICE

We dispatched the jacket you ordered, an investigation was raised to confirm that the jacket was dispatched correctly, checks with Royal Mail confirmed this including the weight of the jacket in the box delivered to you. You have returned to us an unknown branded worn 'top' that we do not stock, with all the labels removed/cut out - as explained in many emails, we cannot refund a garment that is not 883 Police.

Oceniono na 1 z 5

Bought some cargos on line

Bought some cargos on line, stitching fallen apart and all websites either down or vanished. Pants lasted 6 weeks! £65

13 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo 883 POLICE

Odpowiedź od 883 POLICE

Hello Andrew,

Thank you for taking the time to leave us this review.

We’re sorry to hear about the issue with the website, unfortunately BT/EE have had problems over the last few days and customers haven't been able to access our website - this has now been resolved. If you can email us again and this will be picked up by one of our team and handled further.

Can I please ask that you email us at contact@883police.com quoting ‘Trustpilot Review’ and order number (if purchased from our website) and a member of the team will be happy to look into this for you. Please allow up to 24 hours for a response.

We look forward to hearing from you.

Kind regards
883 Police

Oceniono na 1 z 5

Would not recommend this shop go…

Would not recommend this shop go elsewhere ( cheap rubbish

18 maja 2024
Opinia niezależna
Logo 883 POLICE

Odpowiedź od 883 POLICE

Hello David,

Can I please ask that you email us at contact@883police.com quoting ‘Trustpilot Review’ and order number (if purchased from our website) and a member of the team will be happy to look into this for you. Please allow up to 24 hours for a response.

We look forward to hearing from you.

Kind regards
883 Police

Oceniono na 1 z 5

Loved the top, shame about it now!!!

Loved the top, great for a present. Until I washed it as instructed on label.

Transfer and silver lining came off.

Look forward to hearing from you

31 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo 883 POLICE

Odpowiedź od 883 POLICE

Can I please ask that you email us at contact@883police.com quoting ‘Trustpilot Review’ and order number (if purchased from our website) and a member of the team will be happy to look into this for you. Please allow up to 24 hours for a response.

We look forward to hearing from you.

Kind regards
883 Police

Oceniono na 1 z 5

I bought a winter coat for my son Dec…

UPDATE: resent the emails for the 3rd time. Might I suggest you check your SPAM/Junk folders. Order #102005038 is in the subjects line.

UPDATE: There is little point in asking for the emails to be resent if you are just going to ignore them. They were forwarded 19/12/2024, I do understand there has been 2 bank holidays since forwarding but still more than sufficient time to have at least acknowledged receipt.

I bought a winter coat for my son Dec 23, it had to be replaced in May 24 after only being worn twice. However, when putting it on for only the 4th time recently the seams under one arm have frayed apart. I wrote to complain as the coat is kept for special occasions, it was expensive for us. I am bitterly disappointed that no one has bothered to respond. I definitely will not be buying from this company again and would advise everyone to avoid.

11 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo 883 POLICE

Odpowiedź od 883 POLICE

Thank you for your reply, I have tried to look for the email you have sent to us, but without a name or email address this has been unsuccessful. We do want to help you resolve this - please forward the email again with the details and we will get back to you.


Thank you for taking the time to leave us this review.

We’re sorry to hear that this has not been resolved for you, we do apologise for this. If you can email us again and this will be picked up by one of our team and handled further.

Can I please ask that you email us at contact@883police.com quoting ‘Trustpilot Review’ and order number (if purchased from our website) and a member of the team will be happy to look into this for you. Please allow up to 24 hours for a response.

We look forward to hearing from you.

Kind regards
883 Police

Oceniono na 5 z 5

Thank you attik for making my shopping…

Thank you attik for making my shopping experience comfortable

15 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo 883 POLICE

Odpowiedź od 883 POLICE

Thank you for shopping with us and thank you for your review, we love to hear great feedback.

Thank you
883 Police

Oceniono na 1 z 5

Kein Kundenservice und keine Kulanz.

Ich habe eine teure Uhr extra auf der offiziellen Webseite bestellt. Leider gefiel mir die Uhr nicht mehr als ich sie zuhause hatte. Es war auf der Webseite auch nicht ersichtlich bzw. es wurde auch nie erwähnt dass die Uhr durch die Anzeige etwas dicker ist
Sollte ja auch kein Problem sein. Doch! Bei diesem Unternehmen schon. Habe die Uhr aufgrund eines Auslandsaufenthalt erst 1 Woche nach Anlieferung (einfach vor die Haustür gelegt!-eine Uhr für über 200 Euro) zu Gesicht bekommen. Da ich noch Zeit brauchte um zu überprüfen ob die Uhr doch passt war ich mit meiner Retourenmeldung 1. !!! Tag zu spät
Ich bekam als Antwort gerademal ein: geht nicht in Ordnung - zurück
Ich bat sogar an eine günstigere Uhr für den Preis der teureren Uhr zu täuschen bekam bis heute keine Antwort. Also friss oder stirb Methode. Ich musste die Uhr jetzt leider behalten und bezahlen bevor ich eine Mahnung bekommen. Ich werde NIE wieder bei diesem Unternehmen bestellen und warne alle davor! Es gibt kein Kundenservice und keine Kulanz für Kunden

16 września 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Item not received tried every thing to…

Item not received tried every thing to get in touch filling out customer forms about shortage just getting nowhere after spending nearly £200.not very happy

19 września 2024
Opinia niezależna
Logo 883 POLICE

Odpowiedź od 883 POLICE

Thank you for taking the time to leave us this review.

We have replied to your emails regarding your order, we have also spoken with yourself to confirm that we have clear evidence of you receiving the order with Royal Mail (you confirmed that is was yourself in the delivery photo) that matches previous delivery of orders placed with us.

Kind regards
883 Police

Oceniono na 1 z 5

I always shop at the Wembley store

I always shop at the Wembley store, unfortunately all the trousers I have brought there’s been an issue with the stitching, 4 pairs of trousers at over £200, 1 has a stitching problem with the pocket, the other 3 pairs the stitching has come undone, 2 of them I only brought in April, I think it’s a problem with this brand as I’ve seen a few reviews regarding the stitching, such a shame because it’s nice clothing, just really badly made. I used police a lot, not anymore, I’m just throwing money away.

22 sierpnia 2024
Opinia niezależna
Logo 883 POLICE

Odpowiedź od 883 POLICE

Thank you for taking the time to leave us this review.

We are sorry to hear about this. Can I please ask that you email us at contact@883police.com quoting ‘Trustpilot Review’ and a member of the team will be happy to look into this for you. Please allow up to 24 hours for a response.

We look forward to hearing from you.

Kind regards
883 Police

Oceniono na 5 z 5

Absolutely wonderful!

Absolutely wonderful! I ordered two shirts and a zipped sweatshirt. All three items fit was quite large but as I had thrown away all
packaging I gave the shirts to my nephew and ordered the smaller size for myself.
I originally ordered the two items then went back to order the third. They all arrived (in different packaging) but at the same time. Ordered late on Thursday night and arrived Saturday early morning! All items are of incredible quality and beautifully constructed… Brilliant service, I’ll be back again!!!

13 lipca 2024
Opinia niezależna
Logo 883 POLICE

Odpowiedź od 883 POLICE

Hi Kenny

Thank you for shopping with us and thank you for your review, we love to hear great feedback.

Thank you
883 Police

Oceniono na 1 z 5

Be careful these disgusting people will…

Be careful these disgusting people will rip you off and then blame you.

5 lipca 2024
Opinia niezależna
Logo 883 POLICE

Odpowiedź od 883 POLICE

Thank you for taking the time to leave us this review.

We’re sorry to hear that this has not been resolved for you, we do apologise for this. If you can email us again and this will be picked up by one of our team and handled further.

Can I please ask that you email us at contact@883police.com quoting ‘Trustpilot Review’ and order number (if purchased from our website) and a member of the team will be happy to look into this for you. Please allow up to 24 hours for a response.

We look forward to hearing from you.

Kind regards

Oceniono na 5 z 5

Excellent service @ Lakeside store

I visited the Lakeside Shopping Centre store yesterday and today, and was assisted by an employee named Alexei.

He went above and beyond to help me find a t-shirt design I saw a few months back, but which they no longer had in store. He checked the stock room, any pictures he had saved in his phone or in chats, and let me know where I could possibly find it elsewhere; overall was very helpful. He even helped me when I couldn't scan the 15% off QR code by the tills and let me sign up using his phone when mine didn't work.

Honestly one of the best customer service experiences I've had, I ended up going back to the store today and buying a different design regardless, as I wanted to support the store rather than buy online. I hope this feedback is passed on to him and that he knows I'm very grateful!

17 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Logo 883 POLICE

Odpowiedź od 883 POLICE

Thank you for shopping with us and thank you for your review, we love to hear great feedback.

Thank you
883 Police

Oceniono na 1 z 5

Absolutely disgusting behaviour

Absolutely disgusting behaviour by this company. I've had to file an escalation and refund request through Paypal. They really should be ashamed. They've stolen money from me after I've returned goods. Sent back £100 worth of clothing that didn't fit (2 x cargo pants) I've included all paperwork, tags and original packaging yet they refuse to give me my money back. I've sent them a number of emails where they don't even bother responding. They purposely don't provide a telephone number on the website so I had to contact PayPal to get it. When I called them, a very uninterested woman told me they won't be refunding my money because one of the tags had the string missing!!! Not the tag itself but the string that they loop around the label to attached it!!! In no world does this give them grounds for a refund refusal. The tag remains intact just needs them to loop a string thru it again. I didn't even open the other cargos at all as obvs I knew they don't fit. I checked my rights and now I've had to escalate this with PayPal and trading standards as this goes against consumer rights act. I will get my money back thru them but everyone needs to be very aware of how these amateurs deal with refunds. Please ensure you know what you're in for if you have to return goods.
I said to the customer service women 'do you think this is an acceptable level of service?' and they just keep repeating I have removed the tag (like a robot! 🤣) I think the owner of the company has drilled them so they seem unhuman lol. Poor lady. Anyway I asked for the manager to call me back but obviously had nothing back and they screen my calls too! Very unprofessional! This has to be the shadiest company I've ever dealt with in UK. I can't comprehend how they think this kind of behaviour will do them any good and they will have problems with the merchants going forward too. I guess that's how you earn a 3 star average on Trusted Pilot.
Don't assume these people are actually the designers, I realise they are in fact just like an amateur market trader selling 883 police clothing. It appears this company is actually called Zabou and just acts on behalf of 883 Police clothing.
I enjoyed writing this and letting people know my experience so it doesn't happen to you. I hope this stops lots of business for Zabou and stops lots of customers from getting shafted. How dare you treat customers like this.

10 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Worst customer experience ever

Worst customer experience ever! I bought an expensive winter jacket from their store in York and after only wearing it a handful of times, the jacket ripped from near the top of the arm. The entire down material started to come off. I emailed police several times but with no luck .they asked me to send pictures of the damaged jacket which I promptly did, but it’s been a week now and no one is responding to my emails. They are blankly ignoring
Me and I’m left with a faulty winter jacket that I can no longer wear. Please don’t waste your time and money buying any Police items.

14 marca 2024
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej