Zero Store Official Recenzje 

147
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Oders come very late and no replying also not fast dereverly and always having some bugs irritate

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

It was really great, you can trust the store They deliver on time and even if you face any issues their support is always there

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Expected store to do business is also better because of the performance of the store zero store officials is much cheaper than other stores.. must do check all because it's has many online games lik... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

Im giving it a 4 star because when I recharge diamonds sometimes I get it within some mins and sometimes it takes up to 1 or 2 hours.So I just want them to fix this issue and moreover whenever there'... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Dostawca gier

Napisane przez firmę

Games Top Up, Gift Cards & More at cheap price and safely from Zero Store Official. Top up Game Credits easily and safely. All purchases made are instantly delivered as soon as payment has been verified All game recharges are sold only via User ID and we do not require any credentials from you, this ensures that your account is safe and secure Official distributors of: Mobile Legends, Genshin Impact, Clash of Clans, PUBG Mobile and many more..


Dane kontaktowe

3,6

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

147 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle udzielenie odpowiedzi zajmuje ponad miesiąc

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,6

Wszystkie recenzje

(147)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 8

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 4 z 5

Well supported

Well supported

27 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

We're glad to hear that you've received excellent customer support from our team🤭✨ We take great pride in providing top-notch assistance to our valued customers, and we appreciate your feedback🤭💗💗 Thank you for choosing us, and we hope to continue serving you in the future🥰💗✨

Oceniono na 5 z 5

*really really amazing*

*really really amazing*
Trusted and the best 💕

26 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

We're overjoyed to hear that our services have exceeded your expectations, and we're truly grateful for your kind words🤭💗 Thank you for your trust, and we're committed to delivering the best possible experience to all our customers☺✨ We appreciate your support, and we hope to continue serving you in the future🥰✨💗

Oceniono na 5 z 5

Fast and secure guys this is what…

Fast and secure guys this is what gamers wants ☺️

27 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

We're delighted to hear that you've had a smooth and secure transaction☺✨ We understand the importance of speed and security for gamers, and we strive to provide the best possible experience to our customers✨✨ We appreciate your feedback and will continue to do our best to provide top-notch service🤭✨ Thank you for choosing us, and we hope to keep serving you in the future🥰💗✨

Oceniono na 5 z 5

TRUSTED WEBSITE

Easy to use, trusted and cheaper then most

27 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

Thank you for your kind words. We're glad to hear that you've had a positive experience with our services, and we appreciate your trust☺✨ We work hard to provide great value for money and a user-friendly experience, and we're glad that our efforts are showing results🤭 Thank you for choosing us, and we hope to keep serving you in the future🥰✨

Oceniono na 5 z 5

One of the best mlbb store I have ever known so far. Reason why I gave 5 stars is that, they refunded the money that was failed and converted it into zcoin. I appreciate this store

This store is 100% legit and it also refunds the money back if failed due to out of stock

25 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

Thank you for your feedback. We are glad that we were able to resolve your issue quickly and effectively. Our store's commitment to excellent customer service and high-quality products😌✨and we are pleased to have lived up to our reputation☺✨ We look forward to continuing to serve you in the future🥰✨

Oceniono na 4 z 5

Good service of diamond

Good service of diamond

25 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

I'm glad you had a good experience with our diamond service! Our goal is to always deliver excellent service to our customers, and we appreciate your positive feedback☺✨ Thank you for choosing us, and we look forward to serving you again in the future🥰✨✨

Oceniono na 5 z 5

I really love this zero store because…

I really love this zero store because it's really make me easy to recharge I'm really greatful and the company is doing well but sometimes we get failed to recharge so I kindly request to be good tqsm ❤

25 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

Thank you for your feedback. We are glad you love our store, and we appreciate your support🥰✨ We understand that failed recharges can be frustrating, but we are always working to improve our services☺We value your loyalty and thank you for choosing us🤭🥰
Thank you for your feedback, we will strive to keep delivering the best possible service to our customers☺💗

Oceniono na 5 z 5

Awesome such a wonderful to recharge at…

Awesome such a wonderful to recharge at mlbb I recharged many time I need gift cards also sometimes 😜

25 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

We're glad you had a great experience with our MLBB recharge service! We appreciate your loyalty as a customer, and we're always happy to provide you with great value for your purchases☺✨
We understand that sometimes you may need gift cards as well, and we're committed to providing you with the best service possible. Thank you for your support, we look forward to continuing to serve you in the future!🥰💗

Oceniono na 4 z 5

Customer support is too good

Customer support is too good. The prices are great. But the only complaint i have is please don't deduct money if dias are out of stock. It should be made clear if the dias will be credited instantly or not. But the customer service was too good

25 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

Sorry to hear about the issues, we appreciate your feedback and will work on enhancing the experience😌✨ Thank you for your positive remarks on our customer support team, it means a lot to us🤭💗 We'll definitely try to make it clearer if the diamonds will be credited instantly or not. We hope to improve our services in the future, and we hope you stay with us🥰✨

Oceniono na 5 z 5

Server down?

Server down?

22 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

Thank you for your patience during the server maintenance break. I'm happy to inform you that our server is back up and running smoothly.☺🤭
We apologize for any inconvenience caused during the downtime and we appreciate your understanding. We are always striving to provide our customers with the best possible service and we will continue to work hard to ensure that this does not happen again in the future.😟
If you have any questions or require any assistance, please feel free to reach out to our customer support team at any time. We are here to help and we hope to continue serving you for many years to come. Thank you for your loyalty and support!✨☺✨

Oceniono na 2 z 5

Service are good but I want my refund…

Service are good but I want my refund my weakly pass

1 maja 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

Dear customer☺
Thank you for contacting us regarding your order. We are glad to hear that you had a positive experience with our service.☺✨
I understand that you have not received your order and would like to request a refund. Please be assured that we take such requests very seriously and will process it as soon as possible. We sincerely apologize for any inconvenience caused and will make sure that you receive your refund if it's not processed.😌
To request a refund, you can contact our customer support team and provide them with the order number and the reason for requesting a refund. The refund will be processed in the form of z-coin, which can be used as a payment method for future purchases on our site.☺✨
Thank you for your understanding and patience. If you have any further concerns, please feel free to let us know. We strive to provide the best possible service to all our customers and value your trust in us.☺✨

Oceniono na 1 z 5

Fraudulent behaviour

My id is 1010886132

I have recharged 390 rupees ...and they have not given me my diamonds yet ...and I am trying to contact them on their given WhatsApp no. They ignoring me and declining my calls on purpose ....Why uh do such fraudulent behaviours ...😭😭😭

22 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

Dear valued customer,
I sincerely apologize for the inconvenience caused by the delay in delivering your MLBB diamonds. We have resolved the issue and the diamonds have been credited to your account or if you didn't receive your order in case it has been refunded to your zcoin wallet. We appreciate your patience and understanding.😟
Our goal is to provide excellent service to our customers, and we are sorry that we did not live up to your expectations in this instance. We take any concerns raised by our customers very seriously and have taken steps to ensure that such issues do not happen again in the future.☺✨
If you have any further concerns or questions, please feel free to contact us. We value your continued support and look forward to providing you with a better shopping experience in the future.☺✨

Oceniono na 1 z 5

Not receive Z Coins and Diamonds

At first the store is good but now the store is not friendly anymore. I added money but the z coins doesn't increase and then i do some recharge for mlbb using UPI but the diamonds doesn't delivered. They deduct money from my bank account but i didn't receive any diamond nor z coins. I think its becoming more and more like a scamer.

22 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

"Dear valued customer,
We appreciate your feedback and are sorry to hear that you've encountered issues with recharging zcoins and receiving your diamonds. We understand how frustrating this can be and we apologize for any inconvenience caused😔
Our team is committed to delivering the best possible service to all our customers. We take these issues seriously and we worked to resolve them as quickly as possible.😟
We ask for your patience and understanding, and we assure you that we will do everything in our power to resolve these issues and deliver the best possible service.☺✨
Please let us know if you require any further assistance or have any additional concerns. We appreciate your continued business and look forward to providing you with an excellent experience in the future.✨
Thank you for your understanding and patience."☺✨

Oceniono na 5 z 5

Legit store and sell diamonds at a…

Legit store and sell diamonds at a reasonable price and i recommend this website if u want to buy diamond

5 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that you had such a positive and speedy experience with us. Your trust and satisfaction mean everything to us, and we're delighted to have earned them. If you ever need assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help! 🌟

Oceniono na 2 z 5

I can't add money and it shows…

I can't add money and it shows everytime please try again later whenever I try to add money please fix this issue

1 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

I'm sorry to hear that. Have you reached out to customer support for assistance? They should be able to help you with this issue.

Oceniono na 1 z 5

Diamond not received

Diamond not received

2 lutego 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

I'm sorry to hear that. Have you reached out to customer support for assistance? They should be able to help you with this issue.

Oceniono na 5 z 5

MLBB RECHARGE DIAMOND IS CHEAP AND VERY…

MLBB RECHARGE DIAMOND IS CHEAP AND VERY EASY TO PAY VERY GOOD 👍😊

25 maja 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that you had such a positive and speedy experience with us. Your trust and satisfaction mean everything to us, and we're delighted to have earned them. If you ever need assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help! 🌟

Oceniono na 1 z 5

Diamond packs are too costly comparing…

Diamond packs are too costly comparing to other sites, your website gets down when there's Mlbb events when we wanted to recharge the most. UPI payment should be available

25 maja 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

Thank you for your feedback. Our prices reflect high server costs and operational expenses. We strive to balance affordability with quality service. Your understanding is appreciated😌

Oceniono na 1 z 5

I didn't recieved my order

10 maja 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

I'm sorry to hear that. Have you reached out to customer support for assistance? They should be able to help you with this issue.

Oceniono na 3 z 5

My experience in zero was fine

My experience in zero was really good it is instant but what i didn't like is the availability there is always something or the other going on like sometimes there is no pack available sometimes it is being maintained for days but overall recharging is good

1 maja 2024
Opinia niezależna
Logo Zero Store Official

Odpowiedź od Zero Store Official

"Thank you for your feedback. I'm glad to hear that you had a good experience with zero, even though you mentioned that there have been some temporary maintenance issues. We apologize for any inconvenience caused and appreciate your patience during these times. My team and I continuously monitor the site for any issues and work towards resolving them asap. We are committed to ensuring a smooth and reliable system for all our customers. If you have any further queries, feel free to reach out to the support team and we will be glad to assist you further."☺✨

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej