Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Amazing customer support! There was a hiccup with my order but they were on it to fix the problem right away. I couldn’t be happier. The products I received were so cute and great quality, I even got... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

First, I love Japanese stationery. I have loved it since the first time I got my hands on a Hobonichi. I am also not one for writing reviews. I have been toying for years as to whether to sign up to... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Great customer support. Even when delivery issues occur, due to no fault of Zenpop, they always make sure you still receive your parcel. They are very responsive and the items are high quality, great... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I love zenpop! They have amazing cup noodle ramen! Always a different kind and a fun way to explore new tastes. It’s a huge different with all the other cup noodles. THIS is the real deal straig... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep stacjonarny

Napisane przez firmę

ZenPop Japan offers the best selection of otona kawaii stationery items from Japan. You can choose from monthly subscription stationery boxes or single stationery products from the store. We curate inspirations and are waiting for you to unbox! We ship worldwide, so no matter where you are, a little piece of Japan can find its way to your desk.


Dane kontaktowe

4,7

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

77 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Amazing customer support

Amazing customer support! There was a hiccup with my order but they were on it to fix the problem right away. I couldn’t be happier. The products I received were so cute and great quality, I even got a special gift in my order! Will be ordering from here again! Thank you zenpop !

28 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo ZenPop

Odpowiedź od ZenPop

Thank you so much for your kind words — this truly made our day.

We’re really glad we could help smooth things out quickly, and it means a lot to hear that you enjoyed the products.

Thank you again for your support!

Oceniono na 5 z 5

First Box of Many to Come 🥰

First, I love Japanese stationery. I have loved it since the first time I got my hands on a Hobonichi. I am also not one for writing reviews.
I have been toying for years as to whether to sign up to Zenpop, but I finally bit the bullet and did it, and I am definitely not disappointed!
I have received the May 2026 box, and I have been blown away by how beautifully curated the box is! Everything is not only aesthetically pleasing and great quality, but also functional, a must (as I need to be able to justify the level of stationery I gather). Not only that, sign up was easy, payment was smooth, and delivery was spectacularly quick from Japan! I am not sure if i just ordered at the right time in the cycle, but it arrived so quickly! I am definitely going to continue into the future! Thank you 😍

18 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo ZenPop

Odpowiedź od ZenPop

Thank you so much for your kind words—it truly means a lot to us.

We are very happy to hear that you enjoyed your first box! Knowing that the curation, quality, and little details felt just right for you really makes what we do feel meaningful.

Thank you again for taking the time to share this, especially since you mentioned you don’t usually write reviews. We’re truly grateful to have you with us, and we look forward to sending many more boxes your way!

Oceniono na 5 z 5

Great experience

Wonderful shop- my washi tape and stickers came super fast to USA, beautifully wrapped! This tape was sold out in all shops here, so I'm very happy. Thank you!

13 marca 2026
Opinia niezależna
Logo ZenPop

Odpowiedź od ZenPop

Thank you for your positive review!
We're happy to hear that you were able to get the washi tape you wanted.

Oceniono na 5 z 5

Perfect 😍

Perfect !
I love the box ! 😊🎨✨🌟

1 października 2025
Opinia niezależna
Logo ZenPop

Odpowiedź od ZenPop

Thank you so much for your review and we're glad that you love our box. Wish you a wonderful stationery time!

Oceniono na 5 z 5

Zenpop, I love you

My experience with Zenpop has been nothing but positivity! I love how Zenpop communicates with their subscribers on many different platforms (especially discord) which you don’t see many subscription services doing. They always work alongside their subscribers “suggestion box” on the type of themes people would like to see and zenpop absolutely slays! Henceforth, my reasoning on why I have decided to use Zenpop. I actually have nothing bad to say about Zenpop.

Customer service 10/10 - very fast and helpful replies!

My favourite box so far from Zenpop has to be the October 2025 theme : field trip. This box was absolutely stunning! I really enjoyed the fountain pen and the extra ink included. The memo pads were amazing! They were cute, functional and also looked like mountains! So technically you could use it as a memo or use it as “junk journal” cause it looks like mountains. I really enjoyed the stickers that came alongside this months box too!

With this October’s release, I have used the fountain pen to write on my journal and on my post card for my penpals. I have used the stickers for my hiking and fishing trip I went in August and then my memo pads for decoration :) I am absolutely in love with zenpop!

Happy 9th anniversary Zenpop <3

17 września 2025
Opinia niezależna
Logo ZenPop

Odpowiedź od ZenPop

Thank you so much for this heartwarming review!

It truly means the world to us to hear that your ZenPop experience has been full of positivity, and that our efforts to stay connected with our community (especially on Discord!) are making a difference. We believe stationery is more than just paper and pens, it’s a way to express joy, connect with others.

Glad to hear that you are enjoying our field trip box, that’s exactly the kind of inspiration we hope to spark.

Thank you for being such a thoughtful and kind part of our community. Here’s to many more stationery adventures together!

Arigatougozaimasu!

Oceniono na 5 z 5

My monthly piece of happiness

I have received the stationery box for around two years now. It is so much fun to open it each month and see what treasures lie inside. The price and quality is just great, plus the exciting feeling when you open your box. Even when I got spoilers before, it is still thrilling to use and test everything. Sometimes there are things I don't need so much, but these were great presents to friends and family. Although most of the time I use all by myself. The customer service is very kind, as well as the community. I can totally recommend buying the box and/or from the shop.

13 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo ZenPop

Odpowiedź od ZenPop

Thank you so much for your kind review.
It truly means the world to us to hear such wonderful feedback. We’re so happy that our stationery boxes bring you joy, and we hope you’ll continue your stationery adventure with ZenPop!

Oceniono na 5 z 5

Great customer support

Great customer support. Even when delivery issues occur, due to no fault of Zenpop, they always make sure you still receive your parcel. They are very responsive and the items are high quality, great selection and so fun. They also gather input regarding what to put in the boxes and actually follow through.

1 września 2025
Opinia niezależna
Logo ZenPop

Odpowiedź od ZenPop

Thank you so much for your thoughtful review.
We’re delighted to hear that you enjoy both our service and our stationery selections—it means a lot to us! We’ll continue listening closely to our community and doing our best to bring you boxes filled with joy and inspiration.

Oceniono na 5 z 5

Great

I received 2 stationery boxes from ZenPop and also ordered specific items from their shop. Everything was great. Shipping is fast and customer service is top notch.

1 lipca 2025
Opinia niezależna
Logo ZenPop

Odpowiedź od ZenPop

Hello Sandra,
Thank you so much for your kind review—we’re delighted to hear that you enjoyed your ZenPop experience!

Oceniono na 1 z 5

Perdí mi dinero

Realicé un pedido y no me notificaron que había que pagar aduana, por lo que me iban a cobrar el doble del pedido que ya había realizado. El paquete les fue devuelto y perdí mi dinero.

29 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo ZenPop

Odpowiedź od ZenPop

Gracias por contactarnos y compartir tus comentarios. Queremos asegurarnos de que tengas la mejor experiencia posible con nosotros. La información sobre impuestos está incluida en nuestros Términos de Uso, los cuales puedes consultar en cualquier momento en nuestro sitio web. Además, proporcionamos un enlace en la página de pago para ayudarte a estar completamente informado antes de realizar una compra.

Vemos que previamente te pusiste en contacto con nosotros sobre este tema y nuestro equipo de soporte al cliente te proporcionó información detallada en su momento. Lamentamos cualquier posible confusión o que la experiencia no haya sido tan fluida como esperabas.

Por favor, háznos saber si hay algo más en lo que podamos asistirte o si tienes alguna otra pregunta. No dudes en contactarnos a contact@zenpop.jp. Agradecemos tus comentarios y esperamos poder ofrecerte un mejor servicio en el futuro.

¡Gracias!

Oceniono na 5 z 5

Good experience

Got this sent as an early holiday gift. A bit of confusion over the tracking, but correspondence was prompt. Looks like the gift was received well as well. Good experience thanks to friendly staff.

15 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo ZenPop

Odpowiedź od ZenPop

Hello David san! Thank you again for your positive feedback! We are so glad that your box was received well. I hope the receiver will enjoy our box :)

Oceniono na 5 z 5

Impressed!

Very impressed with my items which I received from Japan in a matter of days. The Shinada Global plush exceeded my expectations and I love everything in my box. Excellent customer service (my emails were responded to right away) and by far the best shipping rates I’ve found from Japan.! Thank you so much Zenpop!

10 października 2023
Opinia niezależna
Logo ZenPop

Odpowiedź od ZenPop

Hello Jenny,
Thank you for you kind feedback! We're very happy you found us and enjoyed the limited Shinada Global Halloween box! We hope we can ship you more exciting boxes from Japan! 🏯🌸🍡
Warm regards & happy Halloween!🎃

ZenPop team

Oceniono na 4 z 5

Great customer service

Great customer service, only the shipping takes a while. I like the surprise of having a box delivered to me monthly!

29 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo ZenPop

Odpowiedź od ZenPop

Hi Julia!
Thank you for your kind words.
We are delighted to hear you've enjoyed the monthly ZenPop box from Japan.
We are constantly improving our service and hopefully we will soon have faster shipping options to Australia.

Should you have any questions feel free to reach out to our team at anytime!

Kind regards from Osaka 😊
ZenPop team

Oceniono na 5 z 5

I love it!

Everything has gone smoothly every time, the customer service is fast, attentive and kind. The product selection is wide and I love basically everything that's in the box. It's a bit pricey, but I find it reasonable for the type and quality of service and product this is. I've ordered the 6 months subscription twice now and I'm very satisfied.

1 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo ZenPop

Odpowiedź od ZenPop

Moi Heli!
Kiitos paljon kivasta palautteesta!
Toivottavasti kuukausittain vaihtuvat suolaiset & makeat herkut ovat maistuneet ja mukavaa syksyn alkua! 🍁

Terveisiä Osakasta 😊 ZenPop-tiimi

Oceniono na 1 z 5

Won‘t buy again

Won‘t buy again. Snack box is too expensive for what you actually get.. most of the snacks are one-biters. Don‘t know why they increased the price of the box. I rather buy at my local asian shop.

31 maja 2023
Opinia niezależna
Logo ZenPop

Odpowiedź od ZenPop

Hi Josef!

Thank you for your feedback.
We're sorry to hear that you found our snack box to be on the expensive side and that the portion sizes didn't meet your expectations.

We understand that local shops can provide convenient options, and we hope you'll consider giving us another chance in the future.

If you have any suggestions or requests, feel free to share your thoughts at: contact@zenpop.jp

Kind regards from Osaka,

ZenPop Team

Oceniono na 5 z 5

High quality products you can't buy anywhere else

I'm based in Poland and won a giveaway hosted by one of my favorite artists for the stationary package. It took around a month to arrive. The package was supposed to be from June this year, but the box I received was from October 2022. It would usually upset me and try to get the right box, but the contents of the box were a very good value and things I genuinely wished of having, so I'm gonna keep it

7 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo ZenPop

Odpowiedź od ZenPop

Hello! Thank you for your warm words! We're happy to hear that you've enjoyed the stationery items from your give away box. We always looking for some Japanese stationery items in good quality and unique that hope to bring you the best experience! ❤️

Kind regards from Osaka🇯🇵
The ZenPop Team

Oceniono na 1 z 5

They lost the package

They lost the package, never contacted us and when we got in touch with them, they offered a partial refund that we never received.

Edit:: whereas we appreciate the detailed response, the fact remains-my daughter purchased a box, the bank confirms receipt of payment, she never received a confirmation email with am order number nor subsequent follow up emails of the status of the order. When she did finally reach out, she was told snarkily and curtly that it was a “customer error” with shipping followed by some arbitrary screenshot of text of fine print circled from their web site that no customer would see when placing an order. She was offered a partial refund at one point and that never happened. She inquired about reordering and was told they no longer carry the Sakura otter (but they do now). There are so many ways Zenpop could have handled this and how they chose to do so is regrettable.

3 maja 2023
Opinia niezależna
Logo ZenPop

Odpowiedź od ZenPop

Hello Carrie,

Thank you for your valuable feedback, and we sincerely apologize for the inconvenience you encountered with our service.

Unfortunately, the package could not be delivered due to an incomplete address provided by you. As a result, it did not reach its intended destination.

Please understand that we rely on accurate information from our customers to ensure successful deliveries. While we regret that this situation occurred, we cannot be held responsible for the inaccuracies in the information provided.

Regarding any refund requests due to this issue, we must clarify that we cannot offer refunds in cases where the responsibility lies with the customer for providing incorrect or insufficient address details.

Once again, we apologize for any frustration this may have caused and hope that you will provide us with accurate information in future interactions to ensure a smooth and successful experience.

If you have any further concerns or questions, please feel free to reach out to our customer support team, and we will be more than happy to assist you. Thank you for your understanding.

Kind regards,
The ZenPop Team


Edit on 2023/08/04;

Hello,
Thank you for providing additional feedback in your edit.

We're sorry to read that the way your situation was handled didn't meet your expectations.

We did, however, issue the refund on the 14th of July and we're happy to provide you with a refund confirmation. You may check with your card issuing bank if you haven't received it, and contact us at contact@zenpop.jp so that we can provide you with the refund id for your bank.

Thank you for your understanding.

Kind regards,
the ZenPop Team

Oceniono na 1 z 5

scam - don`t buy, only half refund

I purchased a three-month subscription as a gift for a friend. One of the packages was sent, but I never received an email that it was sent or that it had arrived. Then the package was returned. They first promised to send me another package, but since it never arrived, I contacted ZenPop again, and they said they couldn't send another package. After a lot of unpleasant emails with the unfriendly correspondence, they refunded me half a package (about 20 USD for a 40 USD package). They even made two transactions on my account, so it would look like they refunded the full package, but only one transaction was authorized. So after some time, the transaction is withdrawn from my bank account and not refunded. The snacks my friend received were nice, but the correspondence was very unpleasant and I would never buy from Zenpop again. The whole experience was very frustrating. With the money I lost, I could have bought better boxes from bokksu. So if you want to buy a snack subscription box, I would definitely not buy from ZenPop even though they might appear cheaper than other boxes.

21 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo ZenPop

Odpowiedź od ZenPop

Hello Alexandra,
We sincerely regret to see that you've faced issues with your delivery while ordering with us.
From our email exchange, we understand that the delivery receiver name you've provided us was incorrect, and therefore the box was returned to us after an overstay in storage.

We'd like to highlight that we did try to reach out to you on multiple occasions to inform you that the box was available for pick up at your local post office, which wasn't able to proceed with the final delivery due to the incorrect address.

It is unfortunate, but we're not able to provide you with the full refund you requested under those conditions.

If anything was unclear throughout the communication process, please do not hesitate to contact us.

Thank you for your understanding.

Kind regards,
The ZenPop Team

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej