wyrwear.com Recenzje 

54
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

"Mens short sleeve Curve Crew and Signature Classic Tee I am about 5'10 and 170 lbs. I highly recommend going with size Mens Medium in the short version. The regular length seemed too long for a... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Great clothing, I have purchased many shirts and types of clothing over the years. I will say I am now a firm hater of plastic clothing, and have invested a substantial amount into Wyr as their cl... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Soft, perfect fit, exactly what you would expect from a quality shirt even the Individual packaging for each shirt made a statement I was so impressed I purchased five more

Oceniono na 5 z 5

The fabrics are wonderful. Soft, washes well, feels great. Customer service is super. I had and issue and asked a question, within an hour they were asking how I would like my product replaced. It did... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

4,5

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

54 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 60% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,5

Wszystkie recenzje

(54)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 54

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

"Love them!

"Love them!
Took a while to find a tee my husband would wear comfortably- and this
is it! Wish stock was better in colored classic but he can make due
with black and white!"

10 lipca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Great shirts

Great shirts
I have been experimenting with different online shirt brands and these
are by far the best online shirts I have found, I will continue to
order from here assuming it stays affordable

8 lipca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Best Shirts Around

Best Shirts Around
This is my second order. I now have 10 shirts. They fit wonderful, are
super comfortable, and seem to be durable as well. Highly recommend.

26 czerwca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Exact fit

Exact fit
I usually wear express v-necks, but tried two Wyr curved, fitted V's.
These things are money.

24 czerwca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Found my go to shirt

Found my go to shirt
I am just over 6’ and 205 lbs. The large fits perfect. The shirt
accentuates my chest, arms, and v shape without being too snug. If you
are athletic this is the shirt

22 czerwca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

There is no customer service number

There is no customer service number. Ive paid for the VIP membership to have the fastest response. Ive sent 8 emails over the last month and no response at all. There is literally no way to contact these people

1 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo wyrwear.com

Odpowiedź od wyrwear.com

Hi Keith — we’re sorry for the frustration here. We have been responding to your emails in the same thread, including our reply after you contacted us about the package being marked delivered, so it sounds like there may be a disconnect or our replies may be going to your spam or not coming through clearly on your end.

Your order shows as delivered to the front desk/reception/mail room area, so we asked you to confirm the shipping address and check with the building/front desk, parcel locker, neighbors, and USPS carrier. That said, we don’t want this dragging out.

Please reply confirming that the package still has not been located and that your shipping address is correct. Once you confirm that by email, we can issue a replacement order for you and make sure it is sent to the correct address.

We do not currently offer phone support, but we are actively handling this by email and will take care of you there.

Thank you!

Oceniono na 1 z 5

Great shirts, but a restrictive exchange policy and hostile customer service.

I genuinely love the shirts I’ve purchased from WYR, but my recent experience with their return/exchange policy and customer support team has completely turned me away as a customer.

I bought a 4-pack bundle of Curve Crew shirts for $95.63. They didn't fit, so on May 7th, I emailed support asking for exchange advice. Their automated system heavily penalizes cash refunds for bundles, offering me only about $60 back on my $95.63 purchase. Not wanting to take a $35 loss, I felt forced to apply the full value toward an exchange instead.

The catch? Their selection for replacement shirts was incredibly limited. To use my full credit and not lose money, I had to settle for three shirts in the exact same color—which I don't even like. They still charged me an extra $8.59 to complete the transaction.

I was frustrated but moved on. Then, WYR sent me an automated email asking for a review. When I left an honest 1-star review about this restrictive exchange process, they refused to post it on their website. Instead of helping, their customer support team barraged me with condescending, insulting emails. They blatantly ignored my initial May 7th email, falsely claimed I had never contacted them prior to the exchange, and offered me an $8.59 'courtesy' refund as if that fixes a fundamentally broken system.

If you buy from WYR, you'd better hope everything fits perfectly the first time. If you have to return anything, be prepared to lose money or get stuck with a limited exchange selection, followed by dismissive, hostile support staff. I won't be returning.

UPDATE:
WYR just replied to this review claiming I am misrepresenting facts. Here is the reality:

WYR tried to have this review permanently deleted by falsely reporting it as "defamatory." Trustpilot's compliance team assessed my original post, determined it was not defamatory, and restored it.

In private emails, WYR's support team told me I never contacted them before the exchange. Now, in their public reply, they admit I emailed them on May 7th.

WYR claims they only deduct $7 for returns. However, their automated system penalized my bundle purchase, presenting me with a cash refund of roughly $60 on a $95 purchase. To avoid losing my money, I was forced into an exchange. Due to limited inventory, I had to pay an extra $8.59 "price difference" just to salvage my credit on shirts I didn't even want.

WYR complains I didn't contact support before leaving this review. I had actually let the issue go—until WYR sent me an automated email asking me to leave a review. I gave honest feedback, and they retaliated with hostility.

22 maja 2026
Opinia niezależna
Logo wyrwear.com

Odpowiedź od wyrwear.com

We’d like to clarify several important details, as this review materially misrepresents key facts of the transaction.

1- The customer emailed us on May 7 asking for fit advice, and we responded by recommending the Relaxed Classic Tee based on the fit issue he described. We did not ignore his original email, and he proceeded with the style we recommended.

2- The customer claims the refund option was only about $60 and that he would have taken a $35 loss. That is not accurate. The refundable merchandise amount was not reduced by $35. For refunds to the original payment method, our system deducts the advertised $7 return label fee from the eligible item amount, with applicable taxes refunded accordingly. Exchanges and store credit are free.

3- The customer also claims we charged him an exchange fee. That is not accurate. The $8.59 charge referenced was not an exchange fee; it was the price difference between the discounted bundle items originally purchased and the replacement items selected, which were a different product at a different price.

The customer did not contact us during or after completing the exchange to raise concerns about the pricing, color availability, or feeling forced into the outcome before leaving a negative review. Once we became aware of the concern, we explained the breakdown, offered to review any screenshot supporting the claimed refund amount, and offered to refund the $8.59 difference. The customer declined that refund.

We welcome all customer feedback, including criticism, and we always try to help customers reach a fair resolution. However, we cannot validate reviews that contain false information or materially misrepresent the facts of a transaction.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej