Malafide webshop – bestel hier niet!
Bestelling nooit ontvangen, geld kwijt en geen enkele reactie van het serviceteam. Twee jaar later kreeg ik ineens een mail dat het pakket onderweg was — op 1 april, als grap? Blijkt dat veel anderen dezelfde ervaring hebben. Ongelooflijk dat dit nog steeds kan.







