Techniekwebshop.nl Recenzje 

468
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,7

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Pas spullen gekocht hellaas iets anders dan op foto binnen gekregen. Foto's komen dus niet overeen met wat ze verkopen. Krijg als antwoord had u de tekst maar moeten lezen en daarmee is het dus af.... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Er was transportschade ontstaan wat probleemloos en zeer snel is verholpen zowel het contact als de afhandeling was prettig en voldeed aan alle verwachtingen. Ook zijn prijzen zeer concurrerend. Na af... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Bewertung 5 Sterne für euch, Top Ich hatte eine gute positive Erfahrung mit eurem Webshop / Website, Top Kontakt mit dem Kundenservice hatte Ich nicht, bin mir aber sicher der ist auch Top Euer... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

De vlakstekkers voor schroefmontage waren heel moeilijk te vinden. Uiteindelijk vond ik via Chat GPT dit adres. De service was zeer snel en het waren ecxact de vlakkerstekkers die ik zocht. Harttelijk... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Hurtownia akcesoriów samochodowych

Napisane przez firmę

Ben je een professional of doe-het-zelver en op zoek naar gereedschap, machines of onderdelen? Dan ben je bij Techniekwebshop.nl aan het juiste adres met het grootste technische assortiment van Nederland!


Dane kontaktowe

3,7

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

468 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 97% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 48 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,7

Wszystkie recenzje

(468)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 100

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Een prima webshop.

Een prima webshop.
Product is van goede kwaliteit..
Vlot geleverd en goede Track&trace

16 października 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Beste Harry,
Bedankt voor je mooie review!
Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het product en de snelle levering. We doen ons best om alles vlot en betrouwbaar te laten verlopen. Graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,
Team Techniekwebshop

Oceniono na 4 z 5

Prima spullen en op tijd bezorgd.

1 października 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Bedankt voor je mooie review en de 4 sterren!
Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten en de snelle levering. Mocht je nog tips of wensen hebben waardoor we die vijfde ster kunnen verdienen, laat het gerust weten. Veel plezier met je aankoop!

Oceniono na 1 z 5

The worst experience ever

I ordered a Valliant hot water boiler on the 17th of september, and the money was withdrawn the same day and I received a mail with deliverydate 1 week later (I live in Denmark). But they have been selling an item they didn’t have!! When they had postponed the deliverydate 3 times I the 1st of october called the Company since they didn’t answer my e-mail, and told them that I want to cancell the order. But allthough the woman told me that the money woyld be back on my account on friday the 3rd of oct, the money is still not back on my account (and it’s the 9th of october)!!! They are not answering any e-mails, so I just called to ask for the money. But the woman answered, that she could not tell. Another woman would send me an e-mail. Think I need to contact Consumer Europe to get back the 707,72€. It’s not ok
A comment to the reply:
I have been sending you the right IBAN NR, since it was a copy from my bankaccount. So what am I now going to do to get my money back?? Yesterday I send you the same IBAN NR, because it’s the only one I have. I know this IBSN NR is working. Everybody else can use it without any problems. 14 days ago I gave this IBAN NR to a dutch Company (BULBI) who needed to refund 70€ and the money was back on my account shortly after.
If you can not find out how to refund money using an IBAN NR you have to send me a check. But I can’t wait forever.

9 października 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Dear,

Thank you for your message.

First and foremost, we sincerely apologize for the inconvenience and delays related to your order and the refund process. We fully understand your frustration and regret the way things have unfolded.

According to our records, you placed an order on 17 September, which was later cancelled on 1 October. We requested your IBAN details in order to process the refund, but unfortunately, the bank details provided could not be recognized as a valid IBAN in our payment system. As a result, the refund could not be completed at that time.

We understand that you have verified the IBAN and that other companies have successfully used it to make refunds. We take your concerns seriously and will recheck the number carefully. Our finance department will make another attempt to process the refund as soon as possible.

However, at this moment, we are unable to locate your order number in our system. In order to assist you promptly and complete the refund, we kindly ask that you reply to this email or contact our customer service with your order number or invoice reference. This will help us resolve the matter without further delay.

Once we receive this information, you can expect a confirmation of the refund within 3 working days.

Thank you for your understanding and cooperation.

Oceniono na 1 z 5

Zeer teleurstellende ervaring

Zeer teleurstellende ervaring
Ik heb 3M afdichttape besteld, maar de levering duurde weken langer dan verwacht. Toen het pakket eindelijk aankwam, bleek het niet in de originele verpakking te zitten en zag de tape er duidelijk anders uit dan het echte 3M-product. Na contact met de verkoper kreeg ik het merkwaardige voorstel dat iemand van de fabrikant bij mij thuis zou langskomen voor inspectie — iets waarvoor ik speciaal thuis moest blijven. Ondanks dat ik foto’s had gestuurd als bewijs, vonden ze dat onvoldoende. Uiteindelijk heb ik het product op eigen kosten moeten terugsturen, terwijl het duidelijk niet was wat ik besteld had. De communicatie met de verkoper was onaangenaam en onprofessioneel. Kortom: een frustrerende en teleurstellende ervaring.

8 października 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Beste Charlotte,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.

Wat betreft de verpakking: 3M heeft bevestigd dat het product is geleverd in de standaardverpakking zoals die ook door hen wordt gebruikt. Het kan inderdaad voorkomen dat leveranciers de verpakking of uitvoering van een product in de loop van de tijd aanpassen. Zoals ook vermeld op onze website, zijn de productfoto’s indicatief en kunnen hier geen rechten aan worden ontleend.

We hebben geprobeerd samen tot een oplossing te komen, onder andere door voor te stellen dat een vertegenwoordiger van de fabrikant bij u langs zou komen om het product te inspecteren. Dit was bedoeld als service om uw zorgen serieus te nemen en een passende oplossing te vinden. Helaas merkten we vanaf het eerste contact dat de communicatie moeizaam verliep en er weinig ruimte leek voor overleg.

We begrijpen dat dit voor beide partijen een vervelende situatie is geweest, maar we willen benadrukken dat we hebben gehandeld in lijn met de informatie van de fabrikant en binnen redelijke servicegrenzen.

Mocht u alsnog openstaan voor verdere afhandeling of overleg, dan horen we dat uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,
Team Techniekwebshop

Oceniono na 1 z 5

Leveren NIET

Leveren NIET

20-09-2025 een product besteld. Diverse mails gekregen over versnelling van de levering, dan weer vertraging van de levering. Zelfde product is volgens hun website bij leverancier ruim op voorraad en snel leverbaar, maar ik moet kennelijk tot na half oktober geduld hebben. ONACCEPTABEL.

4 października 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Beste Marc de Vries,

Hartelijk dank voor uw bericht. We begrijpen dat het ontzettend frustrerend is om tegenstrijdige informatie te ontvangen over uw bestelling, en dat de verwarring rondom de levertermijn zeer vervelend is geweest.

We willen u hiervoor onze oprechte excuses aanbieden. Hoewel het product bij onze leverancier op voorraad is, kan het soms helaas toch voorkomen dat de logistieke afhandeling vertraging oploopt – iets wat uiteraard niet de bedoeling is.

We willen dit graag zo snel mogelijk voor u oplossen. Zou u contact met ons willen opnemen via info@techniekwebshop.nl
of telefonisch via onze klantenservice? Dan kijken we direct met u mee en zorgen we voor een passende oplossing.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en bedankt voor uw geduld.

Oceniono na 5 z 5

Keurig netjes ontvangen

Na het lezen van de ervaringen had ik er niet zo een goed gevoel bij om wat te bestellen uiteindelijk toch maar gedaan ik had een fitting /bocht 1/14x38 mm nodig , mails ontvangen met de bestel status en het gewoon keurig netjes ontvangen

2 października 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Beste,
Bedankt voor je feedback en fijn om te horen dat je bestelling uiteindelijk naar tevredenheid is verlopen! We begrijpen dat eerdere ervaringen van anderen twijfel kunnen oproepen, maar we doen ons best om elke bestelling goed af te handelen. Goed om te horen dat alles keurig en op tijd is geleverd. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben of vragen hebben, dan staan we graag weer voor je klaar!

Oceniono na 1 z 5

Traag bedrijf zonder enig fatsoen in hun donder

Ik had een onderdeel besteld voor de bouwvak rond 6/8, waarvan er stond 3 weken levertijd dus rond 24/8. Begrijpelijk dat een special onderdeel er niet standaart is. Maar goed de levertijd werd elke week uitgesteld. Een aantal mailtjes gestuurd zonder enig nuttig antwoord. Uiteindelijk stond de levertijd op 28/9. Ik besloot door dit mailtje met het bedrijf te bellen want op de site stond: 4 op voorraad in ander magazijn. Ik vroeg waarom er niet een van die opgestuurd kon worden want ik was al een eeuwigheid aan het wachten op mijn onderdeel. Dit was enigszins mogelijk als ik nog eens 40 euro bij betaalde. als fatsoenlijk bedrijf had je dat voor eigen rekening genomen maar fatsoen kennen ze daar blijkbaar niet. Na een eeuwigheid wachten kwam vandaag 1/10 dan eindelijk het onderdeel binnen. Dit was de eerste keer en laatste keer dat ik hier wat bestel want fatsoenlijk nadenken en werken kunnen ze hier niet!

24 września 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Beste Tymo,

Hartelijk dank voor uw review. We vinden het jammer om te vernemen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Wij willen graag benadrukken dat we vanaf het moment van bestelling duidelijk en transparant zijn geweest over de levertijd en voorraadstatus van het betreffende onderdeel. Op onze website stond bij het product vermeld dat het niet op voorraad was, en dat de levertijd afhankelijk is van de beschikbaarheid bij onze leverancier of de productie bij de fabrikant. Hierover wordt op meerdere plekken op onze website gecommuniceerd.

Daarnaast bieden wij, wanneer mogelijk, een alternatief via een externe leverancier aan, met daarbij de bijbehorende kosten. Ook hierover wordt vooraf duidelijk gecommuniceerd. Het staat klanten altijd vrij om voor deze optie te kiezen, of — indien gewenst — de bestelling te annuleren en het onderdeel elders aan te schaffen.

Hoewel we begrijpen dat de langere wachttijd vervelend is, hopen we op uw begrip dat wij binnen onze mogelijkheden transparant en correct hebben gehandeld.

Oceniono na 5 z 5

Zeer snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering. Werd goed op de hoogte gehouden van de status bestelling en ze waren zeer concurrerend wat prijs betreft van de ruitenwisserbladen

30 września 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Beste Evert,
Bedankt voor je positieve review!
Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en communicatie. We doen ons best om scherpe prijzen te bieden en klanten goed op de hoogte te houden. Veel plezier met de ruitenwisserbladen en hopelijk tot een volgende keer!

Oceniono na 5 z 5

Zeer tevreden over levering

Zeer tevreden over levering, product en service.

24 września 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Bedankt voor uw mooie review!
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de levering, het product én onze service. Daar doen we het voor!
Graag tot een volgende keer.

Oceniono na 5 z 5

Duidelijkheid

Duidelijkheid , winkel/magazijn ziet er verzorgd uit.
Alles volgens afspraak geleverd. Onder de indruk wat ze allemaal leveren.

Bennie lohuis

4 września 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Beste Bennie,

"Bedankt voor je positieve review, Bennie! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de duidelijkheid en de levering. We streven er altijd naar om alles netjes en volgens afspraak te leveren, dus je feedback betekent veel voor ons. Tot de volgende keer!"

Met vriendelijke groet,
Team Techniekwebshop

Oceniono na 5 z 5

fantastische service.

Ik had na lang twijfelen een rol schuurpapier besteld. Lang twijfelen omdat mijn financiële middelen het eigenlijk niet toelieten.
Na levering bleek ik het verkeerde product te hebben ontvangen. Daarover heb ik een mail gestuurd naar het bedrijf en ik moet zeggen dat ze het boven verwachting goed én snel hebben opgelost.
Service met een hoofdletter!

18 września 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Beste Carla,

Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview! Wat fijn om te horen dat je ondanks de twijfel toch bij ons hebt besteld en dat we je goed hebben kunnen helpen bij het oplossen van het probleem.

We begrijpen heel goed hoe belangrijk het is dat alles in één keer goed gaat – zeker als het financieel krap is – en daarom zijn we extra blij dat we je snel en naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Bedankt voor je vertrouwen in ons, en wie weet tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Team Techniekwebshop

Oceniono na 5 z 5

Top service !

Top service !
Snelle levering
Prijs versus kwaliteit een topper
Heel tevreden

3 września 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Beste Lorette,
Bedankt voor deze mooie review! 😊
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, levering en prijs-kwaliteitverhouding. Daar doen we het voor!
Graag tot een volgende keer!

Oceniono na 5 z 5

Voor de 1ste keer bij…

Voor de 1ste keer bij techniekwebshop.nl besteld, een dikke pluim, snelgeleverd, goedkoop, dacht eerst aan een drukfout maar was toch echt de goede prijs, en goed geregeld,, de eerst volgende bestelling gaat daar zonder nadenken weer heen.

12 września 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Beste Peter,
Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je eerste bestelling zo goed bevallen is. We doen ons best om scherpe prijzen te combineren met snelle levering en goede service — geweldig dat dit ook zo is overgekomen. We kijken ernaar uit om je bij je volgende bestelling weer van dienst te mogen zijn!

Met vriendelijke groet,
Team Techniekwebshop

Oceniono na 5 z 5

goe en goedkoop.

het goede artikel gekregen en op tijd

12 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Beste klant,

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens was – goede kwaliteit, scherpe prijs én op tijd geleverd. Daar doen we het voor! Graag tot een volgende keer.

Team Techniekwebshop

Oceniono na 5 z 5

Leverancier met de meest uiteenlopende…

Leverancier met de meest uiteenlopende producten tegen goede prijzen en snelle levering.

9 września 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Beste Harry,
Bedankt voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons assortiment, de prijzen en de snelle levering. We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, en jouw feedback is daarvoor de beste beloning. Tot de volgende bestelling!

Team Techniekwebshop

Oceniono na 5 z 5

Helemaal super

Helemaal super, werd contact opgenomen over een alternatief product, levertijd binnen wat ze aangeven, zeer klantvriendelijk

8 września 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Beste klant,
Bedankt voor je fantastische review en de 5 sterren!
Fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact, de levertijd en onze service. We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen — mooi dat dit ook zo is ervaren!

Met vriendelijke groet,
Team Techniekwebshop

Oceniono na 5 z 5

Heel blij mee

Heel blij mee, onze lekkage was gefixed met 28 euro ipv loodgieter prijzen. Het paste precies zoals gehoopt.

8 września 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Beste Roy,
Bedankt voor je mooie review en de 5 sterren! Super om te horen dat je zo blij bent en dat de lekkage snel én voordelig opgelost kon worden. Precies waar we het voor doen!

Met vriendelijke groet,
Team Techniekwebshop

Oceniono na 5 z 5

Techniekwebshop is handig omdat je hier…ook goede informatie kunt krijgen over wat je koopt

Techniekwebshop is handig omdat je hier ook als particulier kunt kopen en ook is het zo dat als je hun een mail stuurt met de vraag of er eventueel nog garantie zit op een artikel, dat zij dan navraag doen bij hun leverancier en als die akkoord gaat dan is het een ja en dan krijg je van hen instructies hoe, en misschien krijg je zo als in mijn geval was wel een nieuw artikel.

3 września 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Beste Michel,

Hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide review! Fijn om te horen dat u onze webshop als handig ervaart, zowel voor particulieren als voor de technische informatie die wij bieden.

We vinden het belangrijk om onze klanten ook na aankoop goed te ondersteunen, dus het is fijn om te lezen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw garantieaanvraag. We doen ons best om altijd mee te denken en tot een passende oplossing te komen – mooi dat dit in uw geval heeft geleid tot een nieuw artikel.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring, en we hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn!

Met vriendelijke groet,
Team Techniekwebshop

Oceniono na 1 z 5

Website is verwarrend, plaatjes komen niet overeen met artikel

Een setje Altrex doppen voor een trap 5 treden achter besteld. Na levering bleken dit de verkeerde doppen te zijn, ik had voor moeten hebben. Teruggekeken op de website en daar blijken de foto's van de doppen omgedraaid te zijn, de foto van voor staat bij artikel achter en omgedraaid. Klantenservice wil niet meewerken en retour moet zelf worden betaald. Zij schermen dat de plaatjes indicatief zijn en dat de klant zelf maar moet opletten. Dat de plaatjes indicatief zijn zie je pas als melding als je op het plaatje zelf klikt maar dat doe je niet als je het product meteen al in een winkelwagen kan plaatsen. Erg slordige website dus die je op de verkeerde voet zet.

1 września 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Beste Erwin,

Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring.

Het spijt ons te horen dat u het verkeerde type doppen heeft ontvangen en dat dit heeft geleid tot teleurstelling. We begrijpen dat het vervelend is als een bestelling niet aan de verwachtingen voldoet.

Op onze website vermelden we bij alle product pagina's dat foto's indicatief zijn en af kunnen wijken van het werkelijke product. Dit staat ook vermeld bij de algemene voorwaarden, die tijdens het bestelproces beschikbaar zijn en geaccepteerd worden. Daarnaast hanteren wij, zoals transparant aangegeven, dat de kosten voor een retourzending voor eigen rekening zijn, tenzij er sprake is van een fout van onze kant.

Dat gezegd hebbende, nemen we uw signaal over de verwisselde foto's zeer serieus. We zullen dit direct (laten) controleren om verwarring bij toekomstige klanten te voorkomen – dank dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.

Hoewel we ons houden aan de voorwaarden, streven we er ook altijd naar om de klantervaring te verbeteren. We zullen intern bespreken of we in dit soort gevallen coulance kunnen overwegen, afhankelijk van de situatie.

Mocht u hierover nog met ons in gesprek willen, neem dan gerust opnieuw contact op met onze klantenservice. We helpen u graag verder.

Oceniono na 1 z 5

Een Makita accu 3x de adviesprijs

Wilde een Makita accu bij heb bestellen tot dat bleek dat deze bijna 3 x duurder is als bij de gemifddelde dealer zelfs € 40,- duurder als de adviesprijs.

Na wat meer prijzen vergelijken blijkt dat een heleboel "acties" veel te duur staan geprijsd en volgens de Techniekwebshop kunnen ze dat niet wijzigen.... anno 2025 in het digitale tijdperk.....?

Vergelijk eerst voodat je gaat bestellen!!

28 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo Techniekwebshop.nl

Odpowiedź od Techniekwebshop.nl

Beste Jan,
Bedankt voor uw review.

We begrijpen dat u verbaasd was over de prijs van de Makita accu en andere producten. Bij Techniekwebshop werken we met dynamische prijzen, die automatisch worden aangepast op basis van factoren zoals inkoopprijzen, beschikbaarheid, en marktomstandigheden. Hierdoor kan het voorkomen dat een product tijdelijk hoger geprijsd is dan elders of zelfs boven de adviesprijs uitkomt.

We doen ons best om concurrerend te blijven, maar het systeem is niet altijd direct handmatig aanpasbaar. We blijven hier kritisch naar kijken en streven ernaar onze prijzen zo eerlijk en transparant mogelijk te houden.

Uw advies om prijzen te vergelijken is dan ook zeker waardevol – en iets wat wij als webshop ook stimuleren.

Mocht u nog vragen hebben of mee willen denken, dan horen we dat graag. Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej