Shopping4net Recenzje 

706
•
Wynik TrustScore: 2.5 na 5

2,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Worst greedy company ever! Trying to make you pay the smallest amount and then charge you for seeing a invoice and rents for the same amount so you don’t really pay anything off! I was kind of moved i... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Företaget skickade fel varor och jag skickade tillbaka men dom claimade att dom inte kom fram. Efter otroligt otrevliga konversationer fick jag köpa nya varor och skicka igen för jag blev rädd av dera... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Når det betales med kort og jeg som kunde gjør mine ting riktigt fungerer dette helt flott! (har lest all kritikk men fikk ikke dette til helt å stemme med at nettbutikken skulle være SÅ dårlig,... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Betalte mine varer 364 kr. 2 uker etter de motatt pengerne fikk jeg straffe gebyr på 80.02 kr. De ser pengerne for varer er betalt, men sender alikevel ut ekstra gebyr. Selvfølgelig har de fått sine... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Rozrywka

Napisane przez firmę

Hos Shopping4net Danmark kan du handle kontaktlinser, linser, blækpatroner, toner, parfume, sminke, kosttilskud og helsekost direkte på nettet til billige priser.


Dane kontaktowe

2,5

Słaba

Wynik TrustScore: 2.5 na 5

706 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 48 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,5

Wszystkie recenzje

(706)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 28

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Reklamation afvist… “Du kan lime den”

Nøj, for et ringe firma!!!

Køb: 2x EvaSolo fuglefoderrør, hvor en plastdel flækker indenfor 24 måneder.

1.
Først afslog de fordi varen har været brug over et år.
- Hvilket den ikke har, fordi jeg først tog den i brug lææænge efter køb.
Men UANSET har man også 24 måneders reklamationsret i Sverige!!!

2.
Så siger de at jeg har håndteret den uvarsomt.
- Hvordan kan de konkludere det, når røret har været anvendt som det skal (hænger i en wire)
Siden jeg hængte det op - har fuglene spist og jeg har fyldt frø i, uden at tage det ned. Har ikke været tabt eller håndteret på anden uvarsom måde.
Foderrøret er simpelthen kun anvendt som det er beregnet til.
Simpelthen håndteret på aller varsomste måde!
Plastdelen må have haft en svaghed - det andet rør, jeg købte, fejler ikke noget.

3.
Så forslår de at jeg limer den…
Seriøst???!!
Sikke en kundeservice at foreslå at lime en vare, som er gået i stykker indenfor 24 måneder efter køb (og ikke engang anvendt i over 1 år)
Lime en vare, som komme i kontakt med fødevarer - Kan godt være, det kun er fugle, der skal spise deraf, men alligevel…!!!
Lad os så sige at virker at lime den, hvad så når frostvejret kommer, så holder limen nok alligevel ikke. Ikke en holdbar løsning..

4.
“En stark tejp hjälper säkerligen också.”
- En stærk tape??
Dén kundeservicemedarbejder burde vist istedet søge job med håndarbejde med alle de underlige forslag på en vare, som de burde erstatte.

KONKLUSION:
Jeg køber selvfølgelig aldrig hos Shopping4net igen - Mere ringe (og mærkelig) kundeservice skal man lede længe efter!
_________________________

Update efter svar fra Shopiing4net…
Jøsses, først dårlig service - bagefter lyver de og forsøger samtidig at få kunden til at fremstå som mindre klog, og hævde at jeg har misforstået de svenske mailsvar.
- man kan undre sig over, at de godt kan svare på dansk her på Trustpilot, men ikke når man henvender sig kundeservice.

Deres svar her på Trustpilot lyder bl.a.:
“Vi har ikke sagt, at du har tabt eller brugt varen uagtsomt, men kun skrevet om reglerne vedrørende reklamationsretten”
Men de har sjovt nok skrevet følgende til mig:
“Går varan sönder under ovarsam hantering, är detta inte ett reklamationsärende tyvärr.”

JEG HAR ABSOLUT IKKE HÅNDTERET VAREN UAGTSOM og hvis ikke foderrøret skulle kunne hænge ude i al slags vejr, SKAL DET NÆVNES PÅ EMBALLAGEN!
Hvorfor den jo selvfølgelig ikke skal gå i stykker indenfor reklamationsretten 24 måneder

16 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Shopping4net

Odpowiedź od Shopping4net

Hej Louise,

Der er sandsynligvis et par ting, du har misforstået i vores e-mails på svensk.
Varen blev købt i november 2023, og i dag kom e-mailen om reklamationen. Det drejer sig om en plastikdel, der er gået løs/revnet ifølge de billeder, vi har modtaget. Dette er ikke en original defekt eller fabrikationsfejl, ellers ville dette have været synligt allerede, da du modtog varen.

Vi skrev kun, at hvis det havde at gøre med håndteringsfejl, ville producenten ikke erstatte varen. Det samme gælder for vejrforhold, for eksempel hvis det er mange minusgrader, kan plastik generelt svækkes.

Vi har ikke sagt, at du har tabt eller brugt varen uagtsomt, men kun skrevet om reglerne vedrørende reklamationsretten. Selve plastikdelen kan limes eller tapes. Den del er ikke i nærheden af ​​fuglene, og en dråbe lim ville sandsynligvis ikke skade nogen fugl. Igen var dette bare et tip til at få plastikdelen til at sidde, som den gjorde i starten, intet ondsindet, og som sagt kun i alle gode intentioner for netop dette produkt kunne det virke.

Garanti og reklamationsret er, som vi skrev, to separate ting. I dette tilfælde kan du bevise, at produktet var forkert i starten, da bevisbyrden altid ligger hos forbrugeren, når en reklamation fremsættes 6 måneder efter købsdatoen. I dit tilfælde er der nu gået 19 måneder.
Vi beklager, men producenten godkender ikke reklamationer af denne type, så vi kan ikke hjælpe dig bedre.

/ Shopping4net

Oceniono na 1 z 5

Aldrig køb her

Jeg købte en massagepude d. 22 april. Der stod at den først ville blive sendt d 29 april. Det gik nok tænkte jeg.
Da jeg intet havde hørt 1 maj ringede jeg. Tlf svaret sagde ring mellem 9-16. Så skrev jeg en sur mail. Fik et surt svar fordi de jo havde lukket 1 maj og desuden blev min pakke jo sendt d 9 maj. Jeg har bedt om få mine penge tilbage men naturligvis ikke fået svar. Det er en af de firmaer man bare skal holde sig fra. Om jeg får min pude må tiden jo vise. I hvert fald så udskyder de åbenbart tiden som det passer dem.
Aldrig mere dette firma

21 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Shopping4net

Odpowiedź od Shopping4net

Hej Charlotte,

Vi sendte dig en e-mail den 23. april for at informere dig om, at varen er udsolgt hos leverandøren, og spurgte dig, om du ville vente på varen eller annullere din ordre.
Du har ikke svaret på den e-mail, men sendte os en temmelig anklagende e-mail den 1. maj, og vi forklarede den 2. maj, at vi havde lukket, da mange virksomheder er i Sverige den 1. maj.

Du sendte en e-mail om annulleringen i dag, for 20 minutter siden for at være præcis, og ordren er allerede blevet annulleret som anmodet, refunderet, og din e-mail er blevet besvaret. Ingen varer vil blive sendt.

Beklager, at du ikke vidste om dette inden 1. maj, og at du ikke har set vores e-mail, men det er ikke høfligt at skrive og kalde en virksomhed med forskellige ubehagelige navne, bare fordi en levering er forsinket. Vi har svaret meget hurtigt på dine e-mails og håndteret sagen i overensstemmelse med dine ønsker.

/ Johanna på Shopping4net

Oceniono na 3 z 5

Kort leveringstid, brudt plombering

Kort leveringstid. Varerne er fine, dog var plomberingen brudt på de 2 spil jeg havde købt. Det undrer mig, og ville vel have betydning i det tilfælde jeg ønskede at lave en returnering.

24 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Shopping4net

Odpowiedź od Shopping4net

Hej

Tack för ditt omdöme.

Det låter märkligt att plomberingen var bruten, du får gärna kontakta vår kundservice via mejl info@shopping4net.com så kan vi försöka klura ut vad kan ha hänt. Varorna kommer till oss direkt från tillverkaren men vi undersöker gärna.

Ha en fin helg!
MVH Shopping4net

Oceniono na 5 z 5

Fremragende

Købte Clean parfumer. Super god pris og 1 dags levering🥳Stemmer slet ikke overens med kun 3 stjerner🤨

16 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Shopping4net

Odpowiedź od Shopping4net

Hei!
Tusen takk for tilbakemeldingen – så hyggelig å høre at du er fornøyd med både pris og rask levering! 🥳
Vi setter stor pris på både ros og innspill!

Vennlig hilsen, Johanna på Shopping4net

Oceniono na 1 z 5

Ikke kjøp noe herfra

Ikke kjøp noe herfra! Det er ikke mulig å reklame dersom noe er feil med produktet. Selskapet sier selv at de ikke er ansvarlig for reklamasjoner ettersom de kun er en formidler av produktene

26 marca 2025
Opinia niezależna
Logo Shopping4net

Odpowiedź od Shopping4net

Hej

När ett barn gör sönder en plastleksak, en figur som man kan vrida på, kan varken vi eller tillverkaren ta ansvar för det. Detta räknas inte som ett tillverkningsfel utan barnet har tyvärr hanterat leksaken på ett sätt som gjort att varan gått sönder.

När det handlar om tillverkningsfel på varan, tar vi självklart hand om ärendet och ersätter kunden efter att tillverkaren har godkänt reklamationen. Som du skriver, vi är en återförsäljare och kontaktar alltid tillverkaren vid reklamationer.

/ Shopping4net

Oceniono na 5 z 5

Helt tilfreds

Var meget betænkelig ved at bestille, da der var en del anmeldelser med 1 stjerne. Jeg bestilte i forgårs, pakken blev sendt i går og modtaget i dag. Levede helt klart op til forventningerne.

21 marca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

HUST AT BETALE DIN REGNING TIL TIDEN

HUST AT BETALE DIN REGNING TIL TIDEN, SHOPPING4NET ER MEGET HURTIG UDE MED RYKKEGEBYR, de sender rykker ud efter 5 dages for sen betaling tillagt kr. 100,- og de er ikke til at tale med.
Bare lige så I ved det.!!!!

5 marca 2025
Opinia niezależna
Logo Shopping4net

Odpowiedź od Shopping4net

Hej

Det stämmer bra, fakturorna har förfallodatum och det är viktigt att man som kund följer dom.
Du har ett kundkonto hos oss vilket du har länge betalat utan problem. Denna månad fick du en påminnelse då förfallodatumet på kundkontofakturan var den 2025-02-28 och betalningen kom in först den 2025-03-07.

Det går bra att välja kortbetalning på kassan eller använda MobilePay också.
Vi beklagar att du inte upplevde vår service på annat sätt denna gång.

/ Shopping4net

Oceniono na 5 z 5

Nemt

Nemt, billigt, hurtigt og uden problemer

Trods at jeg havde læst de mange dårlige anmeldelser herinde, så tog jeg chancen og handlede her alligevel.

Jeg købte 7 varer og alt kom lynhurtigt frem uden problemer.

Så derfor handler jeg helt sikkert her igen

3 marca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

STYR UNNA!!!

Bestilte Paul Mitchell firm style XTG glue, da den i Norge er trekt tilbake pga feil med produktet ,var ingen hold i produktet. Sendte mail og fekk til svar at det stemte, men at det ikkje gjaldt deres produkt. Har brukt glue i mange år og merket fort at det absolutt gjaldt deres produkt og, ingen hold i det heile tatt.
Betalte fakturaen på produkta eg hadde mottatt, men viste seg at eg hadde betalt inn på deres gamle kontonr, og beløpet vart tilbakebet på min konto( uten at eg fekk det med meg) Fekk purring med gebyrer, sendte mail om at fakturaen var betalt. Vart mange mailer fram og tilbake uten løsning på saken. Eg er sikker på at det gamle kontonr deres stod på fakturaen som vart sendt med produktet, korleis skulle eg ellers vite deres gamle kontonr???

20 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo Shopping4net

Odpowiedź od Shopping4net

Hej Annbjørg,

Egentlig ikke en rettferdig anmeldelse, mener vi, men vi beklager at du føler det slik.
Det stemmer, varen du har kjøpt er i orden og tilhører ikke partiet som er tilbakekalt i Norge.

Du har vært kunde hos oss tidligere og har betalt til samme kontonummer som du hadde lagret i banken din selv om det på fakturaen sto vårt korrekte kontonummer, som har vært aktuelt siden i sommer. Din siste betaling til det gamle kontonummeret kom i februar 2024.

Når du betaler til et kontonummer som ikke finnes, sender banken din automatisk beløpet tilbake til deg. Vi har ingenting med det å gjøre og kan derfor heller ikke informere deg om det. Det er riktig at du har fått en purring på 35 SEK på grunn av en ubetalt faktura. Saken er avsluttet når betalingen er kommet oss i hende.

Ha en fin dag!
/ Shopping4net

Oceniono na 5 z 5

Fantastisk service

Fantastisk service, da jeg reklamerede over en støbejernsgryde. Firmaet kontaktede producenten, og få dage efter modtog jeg en ny gryde uden omkostninger og efter en yderst behagelig og venlig dialog med Shopping4net. Vh Hanne Kjerulff

19 lutego 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Totalt scam-virksomhed

Totalt scam-virksomhed - der er så mange gode danske webshops så brug dem i stedet. Så slipper du også at høre på deres søforklaringer, når der går galt. Købte en carbonwok - Ken Hom. Selve salget og leverance gik som smurt. Men sådan en wok skal brændes ind. Det har jeg gjort før, men med denne gang bøjede wokken ud af form. Når man laver en reklamation hos shopping4net sender de den videre til hvad jeg må formode er den rigtige forhandler. Han afviste reklamationen og påstod at jeg havde brugt for høj varme, hvad jeg ikke havde, Den havde fået 7+ på et induktionskomfur, og hvis ikke en wok kan tåle +7, skal man nok lade være med at sælge produktet. Anyways - det var Shoping4net fløjtende ligeglade med. De dækker sig ind under, at de bare er videreforhandlere: ‘tyvär’ når ‘tilverkeren’ siger nej, er der ikke noget vi kan gøre. Øvbøv. ‘Ha en trevlig dag’. Selvfølgelig er de ikke uden ansvar, men så skal man igennem det svenske konsumentverk, men hvem gider at bruge liv på det for 400 kr. Det er ikke for sjov, at de har en ussel trustpilot-score - det er et usselt foretagende og det hjælper deres mange bortforklaringer ikke på.
Hilsen Søren

Tak for jeres svar nedenfor. Hvilke dokumenter er det du henviser til at producenten har fået? Jeg har sendt en video af produktet til jer med en forklaring på hvordan jeg har gjort. Så siger producenten, at jeg har brugt for høj varme. Så skriver jeg tilbage med samme forklaring på hvad jeg har gjort, og at jeg ikke har brugt for høj varme. Så skriver I at det er der jo ikke noget at gøre ved. Jeg kan oplyse dig om, at det ikke fungerer sådan i Danmark hvis man laver en en reklamation i en butik. Så skal reklamationen ikke godkendes af producenten, så derfor gentager jeg gerne min anbefaling, at man skal lade være med at bruge jer.

17 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo Shopping4net

Odpowiedź od Shopping4net

Hej

Beklager, at du har det sådan, men som du siger, er vi kun en forhandler, og enhver reklamation skal godkendes af producenten.
Hvis producenten, efter at have modtaget alle understøttende dokumenter fra dig, ikke godkender klagen, kan vi desværre ikke kompensere dig. Det er lidt det samme, som hvis du havde købt varen i en fysisk butik, der skal tjekkes og butikken refunderer dig først efter en producent har godkendt reklamationen.
Vi hjælper altid gerne, når vi kan, og selv i dette tilfælde kontaktede vi producenten direkte, da du kontaktede os.
Vi kan dog ikke tage ansvar for selve varen. Hvis producenten havde godkendt reklamationen, ville vi naturligvis have sendt dig en ny vare.

/ Shopping4net

Oceniono na 5 z 5

Fremragende, uproblematisk og effektiv

Det er sjovt at læse alle de negative anmeldelser, hvor de giver firmaet skylden, kalder dem ligefrem for pengegriske osv MEN det er deres egen skyld hvis pakker bliver sendt tilbage, og det koster. Voksne mennesker der ikke tager ansvar for at hente sine egne ting til tide, og dermed give skylden til firmaet er dybt pinligt. Jeg har handlet hos dem flere gange og ALDRIG har der været problemer, de er effektive, hurtige til at sende pakken, samt informere omkring pakke forsendelse etc. Jeg fortsætter med at handle her og giver jer 10/10 stjerner. I er bare gode!
P.S. Jeg har lige afhentet min pakke uden problemer og ekstra gebyr. Blot ved at hente til tiden.😊

7 lutego 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Ulovlige gebyrer?

Købte varer for 356 kr. og modtog varer den 30. okt. 2024. jeg glemmer at betale. Sjusk fra min side!
Jeg modtager i januar betalingspåmindelse med posten, hvor der i mellemtiden er tilskrevet renter og gebyrer, og jeg betaler 874 kr., heraf 478 kr. i gebyrer. Modtager et par dage efter, bekræftelse på mail at selskabet har modtaget min betaling.

Modtager derefter et brev i postkassen med en yderligere betalingspåmindelse, hvor jeg nu skylder 979,05 kr.. Jeg ringer og taler med selskabet, som oplyser, at de kan se at de har modtaget min betaling, men at da var brevet med yderligere gebyrer og renter sendt, så jeg skylder fortsat 105,43 kr. i renter og gebyrer. Jeg oplyser, i telefonen at jeg ikke mener deres rykkerprocedure er lovlige, men det vil de ikke forholde sig til.

I følge renteloven § 9 b, kan rykkerbegyrer ikke overstige samlet 300 kr. De må højest være på 100 kr. pr. gang og de skal sendes med minimum 10 dages mellemrum (de påmindelser jeg har modtaget sendes med 8 dages mellemrum). Og jeg har allerede betalt 478 kr. i gebyrer.

Jeg har sendte mail til selskabet med ovenstående.
Jeg har oplyst selskabet, at jeg ikke har tænkt mig at betale yderligere renter og gebyrer medmindre de kan dokumentere, at de er lovligt opkrævet. Jeg har ikke hørt fra selskabet.

Mit svar på jeres tilbagemelding den 03.02.2025:
1. Hvorvidt jeg selvfølgelig skal betale til tiden og at der er tale om sjusk fra min side, kan ikke diskuteres. Og da jeg opdager min forglemmelse, betaler jeg også den modtaget faktura inkl. renter og gebyrer jf. (gebyrer på 478 kr.) med det samme.
2. Jeg har ikke kontaktet jer eller talt med jer den 8/1 2025, som I påstår og hvad I mener med at I har hjulpet mig, ved jeg derfor ikke. Denne anmeldelse skyldes ikke, at jeg ikke kan betale. Den skyldes, at jeg ikke er overbevist om, at det I gør er lovligt. I krydser min grænser for, hvad jeg mener er rimeligt, da jeg kontakter jer (for første gang) den 29.01.2025 på grund af ekstra opkrævede gebyrer og renter.
3. Uanset hvem I har overdraget sagen til, er det jeg modtager fortsat rykkergebyrer og betalingspåmindelser og oplysning om, at hvis jeg ikke betaler, vil jeg blive sendt til inkasso.
4. I følge forbrugerombudsmanden gælder, at: "Der kan kræves et rykkergebyr på højst 100 kr. for hvert rykkerbrev, men virksomheden kan dog højst sende dig tre rykkere for den samme regning. Det vil sige, at virksomheden sammenlagt kan kræve 300 kr. i rykkergebyrer for det samme krav. Der kan kun kræves gebyr for rykkerskrivelser, som er sendt med mindst 10 dages mellemrum".

5. Jeg mangler fortsat at modtage et svar på den mail jeg sendte til jer den 29.01.2025, som vedrører ovenstående sag. Jeg kan læse på jeres svar herinde, at sagen i følge jer er afsluttet. Det vil jeg gerne have på mail.

29 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo Shopping4net

Odpowiedź od Shopping4net

Hej

Varerne blev hentet fra pakkeboksen den 22. oktober.
Forfaldsdatoen på din faktura var 2024-10-30. Da betalingen ikke blev modtaget rettidigt, blev der sendt rykkerfaktura via e-mail.
Der er afsendt mindst 3 e-mail-fakturaer, før en papirfaktura er afsendt.

Du ringede til os den 8. januar, og dit beløb blev reduceret, da vi fjernede et rykkergebyr for at hjælpe dig lidt. Dette skyldes, at du sagde, at du ville betale resten med det samme.

Vi ser, at din betaling først er ankommet 2025-01-21, efter at sagen var sendt til vores inkassobureau. Den samtale, du henviser til, fandt sted med inkassofirmaet, ikke os.

Da hvert kontoudtog er en separat og ny faktura, er det klart lovligt at fakturere på denne måde. Vi kan se, at sagen nu er afsluttet, og vi håber, at vi har kunnet besvare dine spørgsmål.

Vi har desværre ikke modtaget nogen e-mail fra dig overhovedet, men vi sender dig en bekræftelse nu til den adresse, vi har i vores profil.

/ Shopping4net

Oceniono na 5 z 5

Alt forløb perfekt

Jeg har læst flere af de anmeldelser der er givet til virksomheden og fandt hurtigt en rød tråd at det ofte skyldes fejl fra kunder og ikke kun firmaet.
Jeg valgte at bestille og allerede 2 dage senere var produkterne ankommet og helt efter ordren komplet så jeg kan absolut ikke genkende flere af de negative henvendelser.
Tak for hurtigt levering

29 stycznia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Money Sucker…👎👎

Since I didnt received a notification from them that my parcel arrived they almost took my money that I paid and they keep telling me they did tf😂 this store is really money sucker so I wont every buy again this store. I paid 350kr and they refund me for only 129 🤣 I hope this store will be ban in Denmark 🇩🇰 And they only refund me for almost 1 month. And lets say I received an email or notification I dont think u will get that big amount from ur customers order 👎👎👎👎👎

27 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo Shopping4net

Odpowiedź od Shopping4net

Dear Viang,

We apologize for any confusion or frustration you may have experienced.

Please be assured that we sent you the tracking number via email, and Bring also sent an SMS to the contact number you provided.

We would like to clarify that no funds have been improperly taken. The return parcel was received by us this Monday, and we processed your refund for 221 SEK on the same day. The deduction of 129 SEK was necessary to cover the fees incurred when the parcel was not picked up, as outlined in our terms of sale.

We trust you understand that the actual postage fees for shipping the parcel to Denmark and back to Sweden exceed the 129 SEK charge.

Thank you for your understanding, and please do not hesitate to reach out if you have any further questions.

Best regards, Shopping4net

Oceniono na 1 z 5

Arrogant og pengegrisk firma

Arrogant og pengegrisk firma. Endte med at betale næsten mere i “gebyr” for en ikke afhentet vare end for selve varen samt porto.

Jeres gebyrer er utilstedelige høje og svarer ikke til den egentlige ydelse den dækker over. Undgå at handle med disse udenlandske sider, hvis du vil være fri for deres “dummebøder”

19 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo Shopping4net

Odpowiedź od Shopping4net

Hej

Vi kan se, at du har ændret din anmeldelse, men svarer angående gebyrer.
Det er rigtigt, at vi opkræver et gebyr på 129 SEK, hvis du ikke afhenter din pakke. Alle pakker sendes med Bring til Danmark og det koster selvfølgelig at sende pakker tur/retur. De faktiske omkostninger er meget højere end disse 129 SEK selvfølgelig, hvis du overvejer selve forsendelsen tur/retur, omkostninger for personalet til først at plukke og pakke dine varer og derefter håndtere returneringen hos os, samt faktureringen.

Gebyret er det samme, uanset om du køber for 100 SEK eller 8000 SEK.
Vilkår og betingelser herfor er naturligvis skrevet på hjemmesiden.

Hav en god dag.
Shopping4net

Oceniono na 1 z 5

Dybt ubehageligt udenlandsk firma, der sletter anmeldelser

De fjernede min første anmeldelse, så jeg lægger den op igen.

Her bliver kunderne aldrig taget alvorligt. HOLD JER VÆK.

Læs de negative anmeldelser, før du overvejer at købe noget her. Deres kundeservice er fyldt med tomme floskler og emojis, hvor de siger, at de gerne vil hjælpe, men i virkeligheden afviser de alle henvendelser og reklamationer, simpelthen for at tjene flere penge.

Jeg klagede over kvaliteten af et egernfoderbræt, der kun efter 3 uger var blevet tygget i stykker af et egern. På deres hjemmeside stod der, at det var lavet af massivt træ, men det viste sig at være billigt finertræ, som nemt kunne ødelægges af et egern. Shopping4net solgte altså et produkt under falske præmisser. Kundeservicemedarbejderen forsøgte på en manipulerende måde at overbevise mig om, at det måtte være et andet dyr, der havde forårsaget skaderne, og derfor kunne de ikke tage imod reklamationen. Jeg havde allerede fortalt medarbejderen, at jeg havde set egernet tygge på foderhuset flere gange, så jeg accepterer ikke, at de prøver at undgå deres ansvar.

Da hun senere indså, at det faktisk var egernbid, kom hun med den absurde forklaring, at mine egern nok var nogle, der bare tygger mere end andre. Det er helt uforståeligt, at de ikke kan se, hvor absurd et svar det er.

Så hvis du overvejer at købe her, så LAD VÆRE. Find en ordentlig dansk butik, hvor du kan få hjælp efter dit køb. Hos Shopping4net er det desværre kun penge og dårlige kundeoplevelser, der tæller.

7 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo Shopping4net

Odpowiedź od Shopping4net

Hej

Det er rigtigt, du sendte os en klage, der viste, at dine egern havde tygget dele af egernføderen. Træet er flere centimeter tykt, så der er ikke noget galt med produktet, men egern kan også tygge gennem metal.

Vi stillede dig spørgsmål i begyndelsen, som du synes at have misfortolket ifølge anmeldelsen.
Reklamationen handlede ikke om en fabrikationsfejl, men derimod at du ikke var tilfreds med kvaliteten. Produktet er som det er, af god kvalitet og af et kendt mærke, men det passer måske kun til dine egern.

Vi er forhandler og fremstiller ikke noget. Når producenten ikke godkender en klage, kan vi ikke ændre denne beslutning.

I dagens samfund skriver man oftere om de negative beslutninger/svar de får fra forskellige virksomheder. For eksempel er 1 ud af 8 af dine anmeldelser positive, og det handlede om prisen på en vare. Det vigtige at huske er, at vi sender tusindvis af pakker dagligt, og det du læser her er en lille brøkdel af det hele. Langt de fleste er tilfredse, gentagne kunder selvfølgelig.

Vi ønsker dig en god dag uanset.

/ Shopping4net

Oceniono na 5 z 5

Super god oplevelse!

Super god oplevelse!
Jeg er meget tilfreds med forløbet. Jeg fik god information undervejs, og varen blev leveret som lovet. Alt i alt en positiv oplevelse, som jeg helt klart kan anbefale!

3 stycznia 2025
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej