Protein World Recenzje 

1108
•
Wynik TrustScore: 1 na 5

1,2

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Past three orders I have had to Constantly chase for delivery. I will not order from these again. APPALING

Oceniono na 1 z 5

Slender Blend. please check the nutritional information. 9g of sugar per scoop. look at other protein shakes. there is none other with this much sugar per serving. misleading marketing. Unfortun... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Absolutely shocking. Placed an order over 2 weeks ago, no updates received - it is still showing as ‘preparing shipment’ despite it being due to be received in 3-7 business days after order. I have em... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Bought a vegan protein shake mix on impulse in shop, wish I had read reviews first. Far too sweet with an unpleasant aftertaste, the product when mixed in a blender is a thin powdery liquid, not thick... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Fitness i dietetyka

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

Premium online store providing high quality nutrition to help you reach your fitness and weightloss goals.


Dane kontaktowe

1,2

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1 na 5

1 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

1,2

Wszystkie recenzje

(1108)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 4

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Vanilla? More like sawdust flavour

Used protein worlds Slender Blend vanilla powder in the past and loved it. Ordered the 1.6kg bag of Vanilla flavour direct from them and when it arrived it, it had “vanilla ice cream” flavour on the bag. Tried it and it’s vile. No hint of vanilla flavour AT ALL. The only flavour I imagine it to be is cardboard or sawdust flavoured. It doesn’t mix at all so it’s very grainy. Couldn’t even have a second sip. Emailed them and got a response saying it’s the same as Vanilla? If that’s the case then why is there the option to choose Vanilla flavour or Vanilla ice cream flavour? Confused isn’t the word. Spent £40 on a massive bag that’s going to just sit there. Or go in the bin more likely. The customer service replies are going nowhere. I’ve been asked to send a pic of the BBE date and batch number twice now. Both times I’ve sent a clear picture of it. To say I’m disappointed is an understatement. The product is completely unusable. I don’t understand how this passed quality control and made it to sale. Will have to find another brand that sells a powder that tastes like the flavour it’s advertising. All I can say is be very wary when ordering.

19 czerwca 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Been unable to log in to account to…

Been unable to log in to account to cancel subscription. Have to pay for return on a product I was unable to cancel

12 czerwca 2021
Opinia niezależna
Logo Protein World

Odpowiedź od Protein World

Hey Sam, I am really sorry that our site didn't allow you to cancel your subscription before a new order was sorted!

Just to confirm, we are always available on email and can make any changes you need to your subscription, but we can only make changes to orders that haven't been sorted/created yet. If the order has been created and is now no longer want, you would always have to follow our usual returns policy once it has been delivered.

Oceniono na 3 z 5

Hit and miss! I have bought 4 flavours

I have bought 4 flavours, 3 are terrible and one is very nice. It’s a great consistency and mixes well, it’s probably the best texture on the market and I’ve tried almost every brand of protein based meal replacement. It does fill you up and you can add lots of stuff to them too. I don’t agree with how the display things, they take a 200 kcal shake and put 300kcal of sugary rubbish on it which is against the point of having a healthy shake. I hate the vanilla, peanut butter, and fudge sundae flavours, and was really disappointed with them, but I’ve had 2 big bags of the strawberry and love it. I would like to try other flavours but it’s off putting taking the risk and they don’t allow you to rate just one flavour on their website

8 czerwca 2021
Opinia niezależna
Logo Protein World

Odpowiedź od Protein World

Hey Alexandra! Thanks for taking the time to write this review. Really sorry to hear some of the flavours haven't been perfect for you! With these flavours you could try blending them with fruits and berries to create smoothies and get them to a flavour you enjoy! There's loads of recipes on our site! :)

PW x

Oceniono na 5 z 5

PW BLEW MY MIND!

I have started my PW journey with the Slender Blend and was amazed by how tasty it actually was. I then went on to purchase more items from them such as the pancakes and the mug cakes and oh my!! Best stuff I have ever bought, everything tastes so delicious, is very straight forward and easy to make! (I can be lazy sometimes) The taste is incredible compared to a lot of other brands (which food in comparison tasted like cardboard) the delivery was always on point and always got my items in no longer than a couple of days. When I say try it, I mean it!! Won't disappoint! HIGHLY recommend it!

29 maja 2021
Opinia niezależna
Logo Protein World

Odpowiedź od Protein World

Hey Ellie - Thanks for so much for taking the time to leave this review! Really glad to hear everything is going perfectly for you! :)

PW x

Oceniono na 1 z 5

2 weeks have passed and no delivery!

2 weeks have passed and I still have not received my protein powder order. I have emailed every 2 days, with someone replying back saying they will investigate with Hermes, only to be told to wait even longer. I have not been offered a refund, a sorry or even a replacement protein powder. Now no one is replying to my email.

22 maja 2021
Opinia niezależna
Logo Protein World

Odpowiedź od Protein World

Hey Chantelle, I am really sorry for the delay in us getting this sorted for you! We do reply to every email we receive, but there can sometimes be delays when we're busy. I can see that we were able to arrange a replacement for you as soon as we've got confirmation from Hermes that your parcel was lost, as promised. I hope you love you PW goodies Chantelle!

PW x

Oceniono na 1 z 5

Slender Blend Powder and Porridge

I purchased the Slender Blend Powder and Porridge, however had nausea and sickness immediately after consuming. I reached out to the customer service team as I used it twice and find it ridiculous that they will not refund something that is unsatisfactory to the consumer

11 kwietnia 2021
Opinia niezależna
Logo Protein World

Odpowiedź od Protein World

I'm really sorry that the Slender Blend and Porridge haven't been perfect for you. Our returns policy is clearly stated on our site at all times - which makes clear that only unopened items can be returned for a refund. If these products have made you have nausea, we'd suggest that you raise this with your doctor because you could be sensitive to caffeine or to the lactose in the Whey Protein.

Oceniono na 1 z 5

Would give zero stars if I could

Would give zero stars if I could. It’s been 12 days since I made an order. They took the money from my account but have not shipped anything. Emailed and was told there were ‘stock issues’ 10 days ago, but at almost 2 weeks with nothing being sent this is nothing short of disgraceful. Don’t waste your time, shop elsewhere. I’ll never shop with this poor excuse of a company again, I want a refund at this point but now nobody is emailing me back.

8 kwietnia 2021
Opinia niezależna
Logo Protein World

Odpowiedź od Protein World

Hey! I'm really sorry that we didn't get your order to you as quickly as we said we would and that we didn't keep you properly updated about your delivery. We do reply to every email we get, but if there are delays there are most probably more emails than usual, so a reply might take slightly longer. If we still haven't got your order to you please send me an email at delivery@proteinworld.com and I can get this sorted for you!

Oceniono na 1 z 5

Would not recommend.

Delayed delivery with little communication.
Cannot understand the fuss with their mug cake mix - very bland with a weird texture. I was unable to finish their slender pancake mix as this just tasted very chemically to me.
I was forced to leave a review here because they seem to delete any bad reviews on their website... That should tell you everything you need to know.

27 marca 2021
Opinia niezależna
Logo Protein World

Odpowiedź od Protein World

Hey Sarah, I'm really sorry to hear the Mug Cake and the Pancakes haven't been perfect for you! If you do need any extra help on the best ways of using these products - don't forget you can always email our nutritionists for support by emailing advice@proteinworld.com - We would only delete a review if it wasn't relevant (so it's not about the actual product that the review was left on) or if it included inappropriate language. We don't delete reviews just because they are negative, but sometimes reviews do have to be approved.

Oceniono na 1 z 5

Order never arrived

Ordered after seeing products advertised on Instagram but didn’t receive my order for over a week to be told there was a problem with stock and my order would be sent out the following Monday. Nothing was dispatched and kept being told they had problems with stock. Lot’s of people writing Facebook reviews appear to have had the same experience. Cancelled my order after two weeks of not getting anywhere. Really disappointed.

23 marca 2021
Opinia niezależna
Logo Protein World

Odpowiedź od Protein World

Hi Ross, Thanks for taking the time to leave us this review. I am really sorry that we didn't get your order to you on this occasion. I hope we were able to organise your cancellation and refund as quickly and easy as possible for you. If there is anything else I can help with, please email me at delivery@proteinworld.com

Oceniono na 5 z 5

Fantastic customer service

Ordered on Wednesday it arrived on Friday (yesterday). Unfortunately the pouch of powder had ripped slightly. I emailed a photo across and they replied today and sent me out a new pouch straight away! Fantastic customer service, thank you Charles

20 marca 2021
Opinia niezależna
Logo Protein World

Odpowiedź od Protein World

Thanks for the review, Sophie! We're glad we got it out sorted for you. Enjoy your Protein World goodies! :)

Oceniono na 1 z 5

Paid next day last Wednesday

Shocking! Order last Wednesday paid for next day delivery and I still haven’t received my items. We are now on Tuesday they said they are experiencing delays but they haven’t stated this on website. If they had I would of pay for standard delivery and saved money. I would like a refund on my delivery please

16 marca 2021
Opinia niezależna
Logo Protein World

Odpowiedź od Protein World

Hi Amy,

I’m really sorry we're experiencing some unexpected delays at the moment but we're working hard to get orders sent out ASAP. In the meantime, please email us at delivery@proteinworld.com so we can sort this out for you. PW x

Oceniono na 1 z 5

The carb blockers don’t work

The carb blockers don’t work so save yourself some money and don’t bother.

15 marca 2021
Opinia niezależna
Logo Protein World

Odpowiedź od Protein World

Really sorry to hear these carb blockers haven't been perfect for you Nusrah! You can find more info on the best ways to use these on our site - using the drop down options at the bottom https://proteinworld.com/collections/all/products/carb-blocker-capsules - You can also always get in touch with our nutritionists by emailing advice@proteinworld.com if you need any extra help and support on using a product

Oceniono na 4 z 5

*fixed* Delayed, incorrect items and missing items!

**Edit**

Issues were resolved quickly and I kept the incorrect item as well as them shipping out missing and correct item quickly! Thank you. From 1-4* only missing a star due to the issues found! Products taste very nice! So after being told they were experiencing delays which aren’t advertised on the website, to then be told one of my items was out of stock and that’s why it hadn’t been sent, to then receiving my products with the incorrect flavour of shake powder and only 1 packet of pancake mix when 2 was ordered! Considering it’s £150 bundle I am not happy! First time using and most probably the last unless I get the items I actually ordered. I have photographic evidence of what I received and what I ordered! Rip off! Would I even have got my order if I hadn’t asked and then found out the items were out of stock is that not customer service 101? I’m happy to re review if this get sorted quickly however I am not paying for returns or extra delivery this is your mess up not mine! Maybe I should have listened to the reviews on here

13 marca 2021
Opinia niezależna
Logo Protein World

Odpowiedź od Protein World

Thanks for the review, Alexandra. Enjoy your Protein World goodies. PW x

Oceniono na 1 z 5

Bad vegan powder, deleted review

I bought the Vegan vanilla protein powder. It is horrible. It is super grainy and chalking and tastes weird. I have tried loads of vegan powders and this was the worst. When I reached out to customer service they said that it's a vegan powder and that's how they are. I posted a review on the site and they removed it. Don't trust the reviews like I did.

3 marca 2021
Opinia niezależna
Logo Protein World

Odpowiedź od Protein World

Hey Sam, I'm really sorry to hear the Vegan Blend hasn't been perfect for you. When we get a complaint about a batch we do check to see if there have been any other complaints about that batch and we check the batch to see if we can see any issues. We do not offer refunds or replacements based on personal tastes, and our returns policy is clearly stated on our site at all times. We don't remove reviews just because they are negative - they would only be removed if they are not actually about the product being reviewed or if there is inappropriate language. It could also just be that it needed some time to be approved.

Oceniono na 5 z 5

Amazing Service

Order arrived pretty quickly, products taste good and fill you up. I had one little issue with my order where I had something missing, emailed Charles sorted this out for me within a day sending me out the missing item- free of charge. He was a pleasure to deal with. Very happy overall, thanks PW :)

1 marca 2021
Opinia niezależna
Logo Protein World

Odpowiedź od Protein World

Hi Katie, thanks for the 5-star review! :) We're happy you enjoy the products and that we're able to get things sorted for you. :)

Oceniono na 5 z 5

Love protein pancakes

Love protein pancakes, been eating them almost everyday for past few months and still love them. Also tried chocolate mug cake which is amazing alternative when you crave sweets and you have a sweet tooth like me. I can see bad reviews here although I never had problem with my delivery so please don’t be put off:)

20 lutego 2021
Opinia niezależna
Logo Protein World

Odpowiedź od Protein World

Hi Gosia, thanks for the 5-star review! :) We're glad you're enjoying the pancakes and the mug cakes!

Oceniono na 1 z 5

Be careful when ordering online

Products are good, but the product descriptions for the bundles are misleading online. The product amounts in the descriptions don't match the length of times the bundles are supposed to last (eg their 1 month bundle is actually only 2 weeks supple). They catch you out in the detail (false advertising). Customer service not very helpful either.

19 lutego 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Taste disgusting!

Definitely save your calories, money, and tastebuds, and avoid these! They're horrible, and grossly over priced for something that tastes so poor. I bought the brownie mix and the cookie mix (thinking I was treating myself in a healthier way 😩), and both were as bad as each other! Cardboard like, rubbery, and with an overriding taste of synthetic sweetener and nothing else! Hugely disappointed, and with the price tag they carry, pretty shocking at how poor the quality is. If you like your food to taste good then avoid these at all cost!! (tip for those wanting a healthier treat... Oppo double salted caramel, and choc hazelnut ice cream by far the best thing I've found 😉)

18 lutego 2021
Opinia niezależna
Logo Protein World

Odpowiedź od Protein World

Hi Bexxybex. Thanks for letting us know about this! I'm really sorry to hear that the Brownie and Cookies Mixes aren't perfect for you!

Please email us at delivery@proteinworld.com with a clear photo of the batch number, that will be printed at the back of the pouch, with the Best Before Date so we can look into this for you. PW x

Oceniono na 1 z 5

Do NOT order from this company

Do NOT order from this company! They wont let you cancel your subscription & when trying to deal with their CS or CEO they are rude and arrogant!
They use DHL who provide zero evidence of delivery success. I have challenged 3 x deliveries not made to me, all they can provide is 3 slips of paper showing no photo, no signature, nothing. Do NOT order from them. From looking at the other reviews i am not alone!

17 lutego 2021
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej