Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Amazing customer care and service. Fantastic friendly, knowledgeable staff that listen to your needs and are very helpful. Would highly recommend. Their products are as wonderful as the staff. A pleas... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Had an issue with my cot and needed a replacement part, I emailed them on bank holiday Monday had a reply by Tuesday asking me which part etc, by he Friday lunch time I had the spare part delivered, q... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

I rarely leave negative reviews, but I feel I have to share my experience. I purchased a changing unit about a year ago, and the quality has been disappointing from the very beginning. All th... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Obaby is one of my fave baby brands. Their products are genuinely of high quality. We have our incredible nursing rocking recliner chair, baby clothing shelf and cot all from Obaby. It’s a trusted bra... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z artykułami dla niemowląt

Napisane przez firmę

Award-winning nursery furniture, lovingly made by our family — for yours.


Dane kontaktowe

4,1

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

629 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Amazing customer care and service

Amazing customer care and service. Fantastic friendly, knowledgeable staff that listen to your needs and are very helpful. Would highly recommend. Their products are as wonderful as the staff. A pleasure to do business with and will be using again in the future.

5 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

Thank you so much for your wonderful review and kind words. We’re delighted to hear that you had such a positive experience with both our team and our products.

Providing friendly, knowledgeable service and helping our customers find exactly what they need is something we truly pride ourselves on, so your feedback means a great deal to us.

It has been a pleasure doing business with you, and we look forward to welcoming you back again in the future!

Oceniono na 1 z 5

I rarely leave negative reviews

I rarely leave negative reviews, but I feel I have to share my experience.

I purchased a changing unit about a year ago, and the quality has been disappointing from the very beginning. All the drawers felt loose, especially the top drawer, which was shaking and unstable when pulled out. I contacted customer service around April last year to ask for advice, but never received any response.

Over time, the condition has only gotten worse. The top drawer track now frequently gets stuck, and parts of the unit are starting to fall apart. This is far below what I would expect in terms of durability.

What’s equally frustrating is the lack of customer support. Being ignored when raising an issue makes the situation even more disappointing.

If I had the choice again, I would not choose Obaby furniture.

4 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

We’re really sorry to hear about your experience and the issues you’ve described with your changing unit — this is not the standard we aim to provide.

We’ve carefully checked our emails and social media channels but haven’t been able to locate any previous contact from you regarding this matter, which is certainly not the experience we want any customer to have when trying to reach us.

That said, we’re glad to see that you’ve now been in touch with our customer service team. They are actively looking into your case and working hard to resolve this for you as quickly as possible.

We truly appreciate you bringing this to our attention and for your patience while we work towards a solution.

Oceniono na 2 z 5

Faulty parts constantly

Bad experience with the item bought it 2x and both of them came with a faulty part.
Another week to have my item in conditions once again.
Also there should be an inspection on the parts before being sent off had numerous items with hair stuck on them too.

15 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

We’re sorry to hear about your experience and appreciate your feedback.

After reviewing the details provided, we have only been able to locate one changing unit associated with your order information. We completely appreciate, however, that receiving a faulty part is not acceptable, and we sincerely hope the spare parts that have now been dispatched resolve the issue for you as quickly as possible.

Regarding the concern raised about hair on the products, all items are checked prior to dispatch and photographs are taken before sending. We have reviewed the images available to us and this was not visible at the time of packing, so unfortunately we are unable to comment further on this point.

We do apologise for the inconvenience caused and appreciate you bringing this to our attention.

Oceniono na 3 z 5

Overall nice but Noisy headboards

The mini cot bed we purchased is a great fit for our room as we only had space for a mini bed. It looks lovely and my little one finds the mattress comfy. The only problem we have is the headboards are extremely noisy when my little one bangs into them in the night. It is like they are not slotted in correctly but when assembling other half said that they slot in and thats it. It does wake us up quite a bit in the night.

1 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

Thank you for your review.

We’re really pleased to hear that the mini cot bed is a great fit for your space and that your little one is comfortable. We’re sorry to hear about the issue with the headboards being noisy, as we understand how disruptive that can be during the night.

This doesn’t sound like the experience we’d expect, and we’d like to look into this for you. Please could you contact our customer care team at support@obaby.freshdesk.com with your order details and a brief description of the issue. If possible, a short video showing the movement or noise would be very helpful.

We look forward to resolving this for you.

Oceniono na 5 z 5

I’ve been on the hunt for the perfect…

I’ve been on the hunt for the perfect electric rocking chair, especially with my baby due next month, and I can honestly say this experience has made my year! I’ve really been hoping to find something comfortable and supportive for breastfeeding this time around, and Obaby has been absolutely amazing.
A huge thank you to Tammy and Sarah, who were beyond helpful from the moment I spoke to them. From start to finish, they have been outstanding with their communication and kindness. They were so patient, genuinely listened to exactly what I was looking for, and made me feel completely understood and supported throughout.
What really stood out was the time and effort they put into helping me find the best option - it never felt rushed, and I always felt like I was in good hands.
I’m honestly so grateful for everything they’ve done for me. Their care and dedication made such a difference during a really important time in my life, and I don’t think they even realise how much their help meant. I couldn’t recommend them more highly!

10 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

Thank you so much for your incredibly kind and thoughtful review—it truly means the world to us.

We’re absolutely delighted to hear that your experience with Obaby has been such a positive one, especially at such an important and exciting time in your life. Finding the perfect electric rocking chair for you and your little one is so important, and we’re so pleased we could help make that journey easier and more reassuring.

Tammy and Sarah will be over the moon to hear your lovely words. They genuinely care about every customer they support, so it’s wonderful to know their patience, communication, and dedication made you feel understood and well looked after. We’ll be sure to pass on your heartfelt thanks to them.

Wishing you all the very best for the arrival of your baby next month—we hope your new chair brings you comfort, support, and many special moments ahead. Thank you again for your recommendation, it really does mean so much to us.

Oceniono na 1 z 5

Not Sure If I should Return It and the Cot.

Purchased the Changing Unit and the Cot but not happy with the changing unit at all.
Fasteners are the worst quality I have ever used putting flat pack furniture together over many years. I have never had one of these fasteners fail but I had several just shatter as they are so brittle.
The draws are not smooth to open at all and the top has what looks like a screw protruding but there is now screw in the location. I had to travel to collect a pack of 50 Cam Lock fasteners from Screwfix to replace them all. Not a single one failed from Screwfix. The draws just catch on something so are not smooth running at all but I cannot work out what.
May return it if my son is not happy with it as its a present as they are expecting their 1st child. Definitely think we are returning the Cot.

15 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re really sorry to hear about your experience with the changing unit and cot, as this certainly isn’t the standard we aim to provide.

Unfortunately, we’ve been unable to locate any order details matching this review, so we’re unable to investigate this further at the moment. We’d really like the opportunity to look into this for you and help resolve the issues you’ve described.

Please could you contact us directly at support@obaby.freshdesk.com
with your order details? Our team will be more than happy to assist and work towards a suitable solution.

Kind regards,
The Obaby Team

Oceniono na 5 z 5

Creating special memories

I absolutely love the Obaby mini cot and the boucle chair. I bought these initially at a baby show. They were easy to build and the delivery was great - went without a hitch. And the customer service was great. Since then, I have ordered Obaby via Argos. Quick delivery and although a box was missing, Obaby were so quick to help and have resolved the issue. My baby loves her cot and mattress and has slept so well with the transition into her own room. So much so that my in laws want to get the same cot and mattress and changing table for future visits to their house! Thank you for helping to make such precious memories with my daughter, especially rocking her to sleep in the boucle chair.

6 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

Thank you so much for your wonderful review! ⭐

We’re absolutely delighted to hear how much you love your Obaby mini cot and boucle chair. It’s great to know they were easy to build and that everything—from your first purchase at the baby show to your later order through Argos—arrived smoothly and with the support you needed from our customer service team.

It’s especially lovely to hear that your little one is sleeping so well in her cot and enjoying the transition into her own room. Knowing our products can play a small part in those special milestones means the world to us. And the image of rocking your daughter to sleep in the boucle chair is exactly the kind of precious moment we hope our furniture helps create.

We’re thrilled your in-laws are thinking of getting the same setup for their home too—that’s the best compliment we could ask for!

Thank you again for your kind words and for choosing Obaby to be part of these early memories with your daughter. 💛

Oceniono na 5 z 5

Amazing children's furniture quality

Obaby's furniture quality is amazing, I try to get everything I can from them for my children. Their customer service is so helpful and I'm honestly blown away with their entire Stamford range.

8 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

Thank you so much for your incredible 5⭐️ review!
We’re truly delighted to hear how highly you rate the quality of our furniture and that you choose Obaby time and time again for your children — that really means the world to us. It’s also wonderful to know our customer service team has been helpful and that you’re blown away by the Stamford range.
Thank you for your continued support and for being part of the Obaby family 💛

Oceniono na 5 z 5

Highly recommend Obaby.

This is our second Obaby furniture set, for our first baby we had the stamford this time we have chosen the Orla and the nursery looks soo beautiful. Highly recommend Obaby.

10 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

Thank you so much for your lovely 5⭐️ review!
We’re honoured that you’ve chosen Obaby again for your growing family. It’s wonderful to hear you loved the Stamford set first time round and that the Orla has made your nursery look so beautiful this time too.
Thank you for your recommendation and for continuing to trust Obaby for such special moments 💛

Oceniono na 1 z 5

I did not place my order directly with…


I did not place my order directly with Oh Baby.

I ordered a wardrobe from Oliver’s Baby Care on 22 January and was repeatedly directed by them to contact Oh Baby regarding delivery.

When I contacted Oh Baby last week, I was told they had the order and that delivery should be by Friday.

When I called again today, I was then told they had no information about the order at all.

I was also advised to cancel my order with Oliver’s Baby Care and re-order directly with Oh Baby, which was not a realistic or workable solution.

As of 10 February, the wardrobe has still not been delivered. The baby has now been born and the nursery remains incomplete due to the lack of delivery and the conflicting information provided.

The absence of clear accountability and consistent communication caused significant and unnecessary stress. I would urge others to be cautious where responsibility between companies is unclear.

22 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

We’re very sorry to read about your experience and the stress this situation has caused, especially at such an important time.

For clarity, your order was placed with the retailer, Oliver’s Baby Care, rather than directly with us at Obaby. As the retailer, they are responsible for managing the customer order, including providing delivery updates and communicating with you directly. While we do support our retail partners with fulfilment, we are limited in what information we can discuss with customers where the purchase agreement sits with the retailer, and we are also unable to comment on retailer arrangements directly.

We would also like to clarify that we did not advise cancelling your order; however, alternative purchasing options may have been discussed in the context of trying to help resolve the situation as quickly as possible.

We completely understand how frustrating conflicting information can be and sincerely apologise for any confusion caused. If there is anything further we can do to assist alongside your retailer, please do feel free to contact us directly.

Oceniono na 5 z 5

Tremendous Customer Service

Their customer service is tremendous, best I've experienced in a very long time. Had a problem with the delivery company and when goods finally arrived they were damaged which I believe was by the delivery company. Obaby customer service is firstly real people, so refreshing and secondly truly professional and finally very pro-active. All resolved in 4 days, cant praise them enough especially Tammy.

26 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review.

We’re really sorry to hear about the issues you experienced with the delivery, but we’re so pleased we were able to get everything resolved quickly for you. Providing helpful, proactive support — with real people at the other end — is something we truly value, so your feedback means a great deal to us.

I’ll be sure to pass on your kind words to Tammy, who will be delighted to hear how much her support was appreciated.

Thank you again for choosing Obaby, and for your patience and understanding throughout. If we can help with anything in the future, please don’t hesitate to get in touch.

Oceniono na 5 z 5

Great customer service

Great customer service! I couldnt believe how helpful they were in replacing the height adjustment part i had lost. Thank you so much x

28 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

Thanks so much for the lovely review! ⭐️
We’re really glad we could help get the height adjustment part sorted for you. Customer service like this is exactly what we aim for, so it means a lot to hear your kind words. Thanks again for taking the time to leave a review — enjoy! 😊

Oceniono na 5 z 5

Excellent service by customer agent…

Excellent service by customer agent Tammy really appreciate how fast and promt she reacted too my email. Was missing parts from my maya baby changing unit support was top quality.

22 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

Thank you so much for your fantastic 5-star review ⭐️
We’re delighted to hear that Tammy was able to help you so quickly and efficiently. Providing prompt, high-quality support is really important to us, and we’ll be sure to pass your kind words on to her.

We’re glad the missing parts for your Maya baby changing unit were resolved smoothly — thank you for your patience and for taking the time to share your experience.

Oceniono na 5 z 5

Quick reply and resolution to the issue…

Quick reply and resolution to the issue Product is excellent

16 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

Thank you so much for your 5-star review! We’re really pleased to hear you were happy with the quick response and resolution, and that you’re loving the product. Your feedback means a lot to us, and we truly appreciate you taking the time to share it. 😊

Oceniono na 5 z 5

Fantastic customer service!

Fantastic customer service!

Even as a second-life owner of an Obaby Crib, when I reached out to customer support they were incredibly helpful and friendly :) Even with me messaging over the Christmas/New Year period, they were responsive with replies.

I was missing most of the screws/parts to turn our bed from a crib to toddler bed - previous owner had misplaced them unfortunately, as they never used it as a toddler bed. I reached out to the Obaby customer service team, and they offered me the option to order the parts direct.

Thanks again + hats off to a company supporting second life usage of their products!

9 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review ⭐⭐⭐⭐⭐

We’re really pleased to hear that our customer service team was able to help you, even over the busy Christmas and New Year period. Supporting second-life use of our products is something we truly value, so it’s great to know we could assist you in sourcing the parts needed to convert your crib into a toddler bed.

Thank you again for your kind words and for choosing Obaby — we hope the bed continues to serve your family well for years to come 😊

Oceniono na 1 z 5

Had to get refund through chargeback

I’m disappointed with my experience buying from Obaby.

Bought the electric Madison swivel nursing chair at The Baby Show on 25th Oct after trialling the display model. Had to chase delivery and eventually it arrived on 7th Nov.

On delivery, the chair was not as described. The back cushion was visibly lopsided with uneven padding and didn't match the exhibition model or Obaby's website images. I sent photos and videos when I raised this immediately and requested a refund.

Obaby disputed the issue, suggesting the chair would “puff out over time”, and said a refund would only be considered after an internal inspection. They also tried to apply a £30 collection fee unless they considered it was a manufacturing fault, describing this as a “goodwill” return.

The chair was collected on 15th Nov, but no refund was issued. Two weeks later I was told the statutory refund period had not started because they hadn't “agreed” a refund. In the end, I had to recover the money through a chargeback on my credit card.

While another item in the same order was fine, the handling of the chair return and refund was unnecessarily difficult and heavily process-driven. Basically I wouldn’t recommend buying from Obaby if something goes wrong.

25 października 2025
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

Thank you for taking the time to leave your review. We’re sorry to hear that you were disappointed with your experience.

When the chair was first reported, we explained that due to the way the Madison chair is packaged and the nature of the foam cushions, it can take some time for the padding to fully expand once removed from the box. This information was shared to explain the appearance seen on delivery. However, we understand that you were unhappy with this explanation and requested a refund from the outset.

We arranged collection of the chair and explained that, in line with our terms and conditions, there is usually a £30 collection fee if an item is inspected and deemed not to be faulty. This was communicated in advance. That said, we did not deduct this fee and proceeded with actioning the refund in full once the chair was returned.

We’re sorry you feel a chargeback was necessary, as this was not required in this case and the refund was already being processed through the correct channels.

We regret that you felt the need to leave a 1-star review. Throughout the process, we responded promptly, remained proactive in our communication, and tried to resolve the matter while clearly explaining why the foam was not fully expanded immediately out of the box.

We appreciate your feedback and are sorry that this experience did not meet your expectations.

Oceniono na 5 z 5

Helpful customer service

Tammy at customer service was so helpful with ordering some replacement screws on a cot bed we had bought a few years ago. Tammy kept us updated on when the parts would be shipped and responded really quickly to queries.
Thanks for your help!

25 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely 5-star review! We’re delighted to hear that Tammy was able to help you with the replacement screws for your cot bed and keep you updated throughout the process. We’ll be sure to pass on your kind words to her. If you ever need any further assistance, please don’t hesitate to get in touch. Thanks again for choosing us!

Oceniono na 5 z 5

Great customer service

Great customer service, reacted and resolved an issue with our order within a couple of days. Friendly and responsive staff on the phone and via email. Wouldn't hesitate to order again from Obaby 5 ⭐.

8 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

Thank you very much for your 5-star review! We’re so pleased to hear that our team was able to resolve the issue with your order quickly and that you found our staff friendly and responsive both on the phone and via email. Your kind words mean a lot to us, and we really appreciate your recommendation. We look forward to welcoming you back to Obaby in the future!

Oceniono na 5 z 5

Obaby Madison - Oatmeal

Love it!
Easy to put together, very very comfy and looks lovely
Ordered on Sunday and arrived on Wednesday, delivery company were great too, kept me informed of when they would be arriving

12 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Obaby

Odpowiedź od Obaby

Thank you so much for your 5-star review! 💛
We’re delighted to hear that you love your Madison chair in Oatmeal and found it easy to assemble, comfy, and beautifully styled. It’s also great to know that delivery went smoothly and you were kept well informed — that’s exactly the experience we aim for!

We really appreciate you taking the time to share your feedback and hope you enjoy many relaxing moments in your new chair. ✨

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej